Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
da word lauw bier zuipen voor jou dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:33 schreef nattermann het volgende:
Heb mijn laatste zojuist opengetrokken. Laatste uit de koelkast
Daarom vriezersquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:33 schreef nattermann het volgende:
Heb mijn laatste zojuist opengetrokken. Laatste uit de koelkast
Nee, laatste biertje uit mijn voorraadquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
da word lauw bier zuipen voor jou dus
Ja hoi, vraag ook eens wat aan danquote:
Hier was ik al bang voorquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, laatste biertje uit mijn voorraad
jaja ik ben aan het denken manquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja hoi, vraag ook eens wat aan dan
Schiet op laatste nummer staat er nu inquote:
Dat wordt vroeg naar bed worden vannacht!quote:
Het is al hééél vroeg in de ochtendquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat wordt vroeg naar bed worden vannacht!
jah nee da moetten we ook niet hebben iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schiet op laatste nummer staat er nu in
Vraag is wat er dan komtKreunmixen alles
lolquote:Op donderdag 9 juni 2011 04:08 schreef Dven het volgende:
Lijkt me leuk als er een programma met live-versies komt
Want?quote:
Haha nee ik denk niet dat dat aan te raden valtquote:Op donderdag 9 juni 2011 04:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat wij zelf zo gaan zingen zeg maar? of hoe bdoel je?
ah ok op die manier. jah miss wel tof idee iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 04:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha nee ik denk niet dat dat aan te raden valtEen uurtje of wat met live-uitvoeringen van nummers. Dat is meer wat ik erin zag
Leef je uit, schrijf jezelf in op het rooster en je kunt zelf DJ zijn hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 04:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha nee ik denk niet dat dat aan te raden valtEen uurtje of wat met live-uitvoeringen van nummers. Dat is meer wat ik erin zag
Lijkt me leukquote:Op donderdag 9 juni 2011 04:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ah ok op die manier. jah miss wel tof idee idd. heb je zin om keer te draaien voor de radio?
Tof!quote:Op donderdag 9 juni 2011 04:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijkt me leukMisschien inderdaad maar inschrijven. Sterker nog: Nu maar doen!
QFTquote:Op donderdag 9 juni 2011 04:26 schreef _Fanta het volgende:
en zeker vaker terugkomen hier in topic, hier is het altijd chill
Wat gaat u testen meneer?quote:
je wil nu gaan draaien, om half 6 in de morgen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 05:35 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Is er toestemming van de community voor een DJ die gaat draaien?
Als er toestemming is van de 5 mensen in het topic.quote:Op donderdag 9 juni 2011 05:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je wil nu gaan draaien, om half 6 in de morgen?
Doe wat je niet laten kenquote:Op donderdag 9 juni 2011 05:35 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Is er toestemming van de community voor een DJ die gaat draaien?
van mij mag je, heb alleen de inlog gegevens nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 05:36 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Als er toestemming is van de 5 mensen in het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |