Heel weinig. Ik doe gezond.quote:
Je wat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:40 schreef Water123 het volgende:
Eten is voor mij niet zo leuk meer deze dagen.. ik proef bijna niks meer want mijn sinussen zijn verstopt
Ken ik, dat is echt een kwellingquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:40 schreef Water123 het volgende:
Eten is voor mij niet zo leuk meer deze dagen.. ik proef bijna niks meer want mijn sinussen zijn verstopt
Ik heb het nooit eerder gehad en het is zo vervelend. Ik proef gewoon echt bijna niks of het moet ontzettend pittig zijn of zuurquote:
Heb je dat serieus nu? Of wil je dat?quote:
Ik wil NY Pizza, maar die is natuurlijk gesloten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Heb je dat serieus nu? Of wil je dat?
Daarom eigen koelkastquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja maar ouders vinden dat niet goed
NY pizzaquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil NY Pizza, maar die is natuurlijk gesloten.
East Side Shoarma van de NY Pizza.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
NY pizza
Mais, ui en nog meer troep door mijn brooklyn style
Prutsers
Dan gewoon een voedselvoorraad in een la bijhouden ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen eigen koelkast mag
WAZZAAAPquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dronken update uit Bulgarije van koekjestrommel. Heb nu wifi bij de KFC, en denk yosander gespot te hebben.
Haha neh, 's nachts eten en op je kont zitten word je dik vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan gewoon een voedselvoorraad in een la bijhouden ofzo
Koekjestrommel! Hoi! En doe Sander de groeten van Sander..quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dronken update uit Bulgarije van koekjestrommel. Heb nu wifi bij de KFC, en denk yosander gespot te hebben.
JOOST! WOLLA HOE IS IEquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:46 schreef Water123 het volgende:
[..]
Haha neh, 's nachts eten en op je kont zitten word je dik van
Heee. Beetje leuk daar?quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb hier lasagne en pizza, maar geen ovenquote:
Joppiequote:
...quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb piccolini's in de vriezer liggen, maar ik weet niet hoe dat werkt met de oven en zo.
http://www.kookjij.nl/recept-pizza-piccoliniquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb piccolini's in de vriezer liggen, maar ik weet niet hoe dat werkt met de oven en zo.
Hoe werkt een oven.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ja maar ik weet niet hoe de oven werkt
quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Je hebt twee knopjes. Eentje met plaatjes en die zet je op de eerste. De andere geeft de warmte aan en dat snap je vast wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt twee knopjes. Eentje met plaatjes en die zet je op de eerste. De andere geeft de warmte aan en dat snap je vast wel.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hm. Ik denk dat ik dat beter voor het eerst kan doen als m'n moeder erbij is
Mijne zo:quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mijne werkt zo.
knop naar rechts draaien.
HUPPA HIJ IS AAN!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Zo moeilijk is het echt niet hoor. Op de verpakkingen van eten staan de plaatjes ook vaak afgebeeld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hm. Ik denk dat ik dat beter voor het eerst kan doen als m'n moeder erbij is
Dan koop je morgen nieuwequote:Op donderdag 9 juni 2011 02:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Daarbij worden mijn ouders woedend als de piccolini's opeens weg zijn. En ik heb nog crackers
Ik zeg altijd dat de kat het heeft gedaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Daarbij worden mijn ouders woedend als de piccolini's opeens weg zijn. En ik heb nog crackers
Slapenquote:
'Mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten'.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat de kat het heeft gedaan.
Nee, de schildpadquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
'Mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten'.
Nou al die mooie dag weer kut weer ja!quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:59 schreef Water123 het volgende:
Het gaat vandaag weer onweren en regenen
Ik ga denk ik naar de huisarts, ik wil weer kunnen proeven en normaal etenquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Slapen![]()
Voor de rest zie ik wel waar het schip strandt
Echt? Kut... Wou eigenlijk kapsalon gaan halen "straks"quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:59 schreef Water123 het volgende:
Het gaat vandaag weer onweren en regenen
Het gaat vast niet overal regenen en onweren, waar woonde jij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt? Kut... Wou eigenlijk kapsalon gaan halen "straks"
En je hoeft niet eerst een afspraak te maken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik naar de huisarts, ik wil weer kunnen proeven en normaal eten
O jawel maar dat doet mama wel voor mequote:Op donderdag 9 juni 2011 03:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En je hoeft niet eerst een afspraak te maken?
Ik wil ook zo'n huisarts
quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat de kat het heeft gedaan.
Gouda, als dat de lokale verwachting is is er nog wel hoop jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het gaat vast niet overal regenen en onweren, waar woonde jij?
In Gouda gaat het nog meer regenen en onweren dan hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gouda, als dat de lokale verwachting is is er nog wel hoop ja
WAT.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
In Gouda gaat het nog meer regenen en onweren dan hier
Mooie vraag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:04 schreef Water123 het volgende:
Trouwens Kaasrol, liep er een paar jaar geleden een pedo rond in Gouda?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:07 schreef jordyqwerty het volgende:
----- Klik hier ALLEEN als je een trauma wilt oplopen. -----Kijk boven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vast welquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:04 schreef Water123 het volgende:
Trouwens Kaasrol, liep er een paar jaar geleden een pedo rond in Gouda?
AHAHA en dan die post erboven, anticlimaxquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:07 schreef jordyqwerty het volgende:
----- Klik hier ALLEEN als je een trauma wilt oplopen. -----
Godverdomme rotjongquote:
Je hebt vast nog wel iets te eten thuis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar ik ga over een tien minuten slapen. Als ik ga eten duurt het nog langer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je hebt vast nog wel iets te eten thuis?
Nee, een vriendin van me die had een jongen ontmoet via een chat of iets dergelijks en daar kreeg ze dan zo'n internetrelatie mee. Ze hebben elkaar nooit ontmoet en als ze dat wilden doen krabbelde die jongen telkens terug, en ook liet hij rare foto's zien, niet complete, alsof hij iets wilde verbergen. Later kregen ze een soort van ruzie en die jongen probeerde haar te laten denken dat zij gek was enzo. Achteraf op die foto's leek die jongen eigenlijk meer op een oudere man..quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vast wel
Ik weet wel nog een verhaal van 6 jaar terug ofzo, dat er een leraar van zo'n streng christelijke school was opgepakt omdat hij een leerling had misbruikt
Bedoelde je dat?
Dan ga je wat eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan ga je wat eten.Wat is dat voor een link? Ik ga niet klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon een rare gezichtquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is dat voor een link? Ik ga niet klikken.
Hoe zou ik moeten weten of die gozer in Gouda rondlooptquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:11 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee, een vriendin van me die had een jongen ontmoet via een chat of iets dergelijks en daar kreeg ze dan zo'n internetrelatie mee. Ze hebben elkaar nooit ontmoet en als ze dat wilden doen krabbelde die jongen telkens terug, en ook liet hij rare foto's zien, niet complete, alsof hij iets wilde verbergen. Later kregen ze een soort van ruzie en die jongen probeerde haar te laten denken dat zij gek was enzo. Achteraf op die foto's leek die jongen eigenlijk meer op een oudere man..
Ditquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe zou ik moeten weten of die gozer in Gouda rondloopt
Img tags vergeten, zie ninja-editquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is dat voor een link? Ik ga niet klikken.
Geen idee.. hoe heette hij toch ook alweer..quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe zou ik moeten weten of die gozer in Gouda rondloopt
Gelukkig niet, dat is in oost en ik woon in Noord. Maar de verpaupering gaat hier ook hard hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Kaasrol woon je in die ene buurt met die sneeuwballen en die buschauffeurs?
Slaap ze Adaquote:
Hoe heet jij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik gebruik nooit echte namen op dit forum, zelfs al weet ik ze. Dat voelt raar
Rogierquote:
Ook niet bij YoSander of JordyQwerty? Die namen zijn toch duidelijk openbaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
"welterusten water" dan niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ja bij hen welquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook niet bij YoSander of JordyQwerty? Die namen zijn toch duidelijk openbaar.
Ja da's ook wel raarquote:
Dat is ook wel waar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja da's ook wel raarMaar Ada zou ook raar zijn om te zeggen, we kennen elkaar helemaal niet.
Het is ook al zo laat he, ik bedoelde dat het raarder is om iemand met bijv. Water of Ezel aan te spreken dan met een echte naamquote:
Oh op die manier. Oké.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is ook al zo laat he, ik bedoelde dat het raarder is om iemand met bijv. Water of Ezel aan te spreken dan met een echte naam
Doei Kaasquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is ook al zo laat he, ik bedoelde dat het raarder is om iemand met bijv. Water of Ezel aan te spreken dan met een echte naam
Vind ik wel coole namen trouwens. De meeste mensen hebben hier wel coole forumnamen. Behalve ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Doei Waterquote:
Misschien heb jij in het echt wel een coolere naam.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vind ik wel coole namen trouwens. De meeste mensen hebben hier wel coole forumnamen. Behalve ik
Het is hier inderdaad wel beter gesteld dan op tweakers.net ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vind ik wel coole namen trouwens. De meeste mensen hebben hier wel coole forumnamen. Behalve ik
Wat is Tweakers eigenlijk? Ik weet het, domme vraag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad wel beter gesteld dan op tweakers.net ofzo
Computersite, volgens mij ook met banden met fok.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is Tweakers eigenlijk? Ik weet het, domme vraag.
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien heb jij in het echt wel een coolere naam.
Vertel!quote:
Origineler dan die van mij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Alsof Jordy een originele laat staan leuke naam is
Is Stalin dood?!?!?!??!quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:29 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga trouwens ook maar pitten, topic is ineens doder dan Stalin.
Waarom?quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denk vooral niet aan een ijsbeer.
Dit is toch niet serieus hequote:
quote:
Het is te laat voor zulke grapjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
omdat je er dan toch aan denkt gr gr
Gelukkigquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zo goed nadenken. Misschien is dit wel een grap. Of niet. BLAH het is laat.
Jordy DMt mij niet terug hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:37 schreef Ezell het volgende:
Volgens mij zijn we, VR2, Jordy en ik, de enige die hier nog zijn. Toevallig zitten we allemaal met elkaar te DMen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
? Jij dmt mij niet terug bedoel je
Ehhh check je DM nog eens?quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
? Jij dmt mij niet terug bedoel je
SaL iiCk d0e3eNn,,,,quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:42 schreef jordyqwerty het volgende:
ik denken dat vr2 me negeert, en hij denkt dat ik hem negeer
___!!! lees ik gvd over dat bericht heen. Sorry sgatjj vergeef me
ken ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:40 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik luister de laatste tijd vaak 's nachts 'I Am The Walrus' van The Beatles. Niet zo fijn voor je hersenen...
Ik vind het sowieso vreselijk om op dit forum te zitten op mijn iPod, dat houd ik nooit lang volquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben op mijn telefoon. Te lui om al die zooi te gaan aanklikken en te wachten totdat het gebuffered is
Welterusten!quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:49 schreef Ezell het volgende:
Het is al kwart voor geweest. Tijd om te slapen dus. Welterusten.
Enne Jordy, to be continued.
hmpf.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:49 schreef Ezell het volgende:
Het is al kwart voor geweest. Tijd om te slapen dus. Welterusten.
Enne Jordy, to be continued.
Hey zusje van klinker.quote:
KB aan het stage lopen?quote:
Jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jij!ThaTimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oscarquote:
Beginnen we weer.quote:
H¤b jüh Er oök 1 vöhr mý?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:26 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een sign gemaakt voor Jordy. Even fotootje maken.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:31 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Jordy.
Nu eentje voor KB, dan Joosterd en dan voor mensen die er ook een willen.
Ik kan er ook nog wel 1tje voor je maken maar dan moet je die andere ook laten staan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:34 schreef Etsu het volgende:
Ja toch, ik zag kleurpotloden staan en toen dacht ik; waarom niet.
Doequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog wel 1tje voor je maken maar dan moet je die andere ook laten staan.
the big Lebowskiquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:40 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik luister de laatste tijd vaak 's nachts 'I Am The Walrus' van The Beatles. Niet zo fijn voor je hersenen...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:31 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Jordy.
Nu eentje voor KB, dan Joosterd en dan voor mensen die er ook een willen.
moet toch wat op de wcquote:
Wat is jullie smaak, om te beginnen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:31 schreef Joosterd het volgende:
Jongens wat voor muziek moet ik op mijn feestje draaien.![]()
Man/Vrouw ratio = 3/10 dus er zijn meer meiden.
Eigenlijk wel jaquote:
quote:
Eet je eerst wat anders en daarna later pas een kapsalon. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:49 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb honger maar de enige zaak die kapsalon bezorgt hier is nog niet open
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:51 schreef Joosterd het volgende:
Met spierballen zij je Etsu dan moet ik even een show-off doen
Ga samen met je moederquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:55 schreef Etsu het volgende:
Ik heb die van KB klaar, maar moet nog foto maken. Moeder staat in kamer, dus doe straks wel ff.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:43 schreef Etsu het volgende:
Oké, komt eraan.
Lijstje:
1. Jordy
2. KB
3. Joost
4. Rogier
5. ThaTim
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met mij op foto? Nooit. Ik wil niet met jou gezien worden.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Laat mij eens een keer een foto met mien naam krijgen jonge!quote:
Is hij niet. Hij denkt alleen dat alles poep is. Hij is namelijk ouder.quote:
Hoe oud is ouder.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:04 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Is hij niet. Hij denkt alleen dat alles poep is. Hij is namelijk ouder.
Dan hoor je in een bejaardentehuis thuis.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:05 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar eindexamen vwo ouder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:06 schreef Joosterd het volgende:
Echte spierballen foto's krijg je nog wel een keer.![]()
Voor Etsu
geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel
![]()
No problemo.quote:
Pure photoshop.quote:
Leugens.quote:
Hehe, weet je wat ook lang is!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:10 schreef Etsu het volgende:
Oké, ga nu die van Joost maken.
Ik ga wel gewoon jouw naam gebruiken hoor, Joosterd is n beetje lang.
Is goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:10 schreef Etsu het volgende:
Oké, ga nu die van Joost maken.
Ik ga wel gewoon jouw naam gebruiken hoor, Joosterd is n beetje lang.
quote:
Jawel.quote:
Het is Etsu hoor, ik heb nog een andere foto van hem!quote:
Mits naaktpics van zowel je moeder als je zusje.quote:
Ik heb geen zusje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Mits naaktpics van zowel je moeder als je zusje.
Laat zienquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Het is Etsu hoor, ik heb nog een andere foto van hem!
Heb je pech.quote:
Nee, hij zei toen tegen mij: NIET DOORSTUREN!!quote:
Of iets dergelijks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, hij zei toen tegen mij: NIET DOORSTUREN!!
quote:
^quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, hij zei toen tegen mij: NIET DOORSTUREN!!
Geen uitzonderingen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |