Heel weinig. Ik doe gezond.quote:
Je wat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:40 schreef Water123 het volgende:
Eten is voor mij niet zo leuk meer deze dagen.. ik proef bijna niks meer want mijn sinussen zijn verstopt
Ken ik, dat is echt een kwellingquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:40 schreef Water123 het volgende:
Eten is voor mij niet zo leuk meer deze dagen.. ik proef bijna niks meer want mijn sinussen zijn verstopt
Ik heb het nooit eerder gehad en het is zo vervelend. Ik proef gewoon echt bijna niks of het moet ontzettend pittig zijn of zuurquote:
Heb je dat serieus nu? Of wil je dat?quote:
Ik wil NY Pizza, maar die is natuurlijk gesloten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Heb je dat serieus nu? Of wil je dat?
Daarom eigen koelkastquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja maar ouders vinden dat niet goed
NY pizzaquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil NY Pizza, maar die is natuurlijk gesloten.
East Side Shoarma van de NY Pizza.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
NY pizza
Mais, ui en nog meer troep door mijn brooklyn style
Prutsers
Dan gewoon een voedselvoorraad in een la bijhouden ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen eigen koelkast mag
WAZZAAAPquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dronken update uit Bulgarije van koekjestrommel. Heb nu wifi bij de KFC, en denk yosander gespot te hebben.
Haha neh, 's nachts eten en op je kont zitten word je dik vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan gewoon een voedselvoorraad in een la bijhouden ofzo
Koekjestrommel! Hoi! En doe Sander de groeten van Sander..quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dronken update uit Bulgarije van koekjestrommel. Heb nu wifi bij de KFC, en denk yosander gespot te hebben.
JOOST! WOLLA HOE IS IEquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:46 schreef Water123 het volgende:
[..]
Haha neh, 's nachts eten en op je kont zitten word je dik van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |