SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Is het nog nodig danquote:
* MPG gaat naar de keuken en perst een sinaasappel uit voor maen...quote:
wat lief!quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:10 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] gaat naar de keuken en perst een sinaasappel uit voor maen...
[/me]
Ja, op dit tijdstip nog, ja...
Oh, vannavond was er ook één grote in Roermond ter hoogte van de koninginnelaan N271 (Donderberg)..quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:41 schreef nattermann het volgende:
Grote alcoholcontrole op de A2 Eindhoven richting Weert bij AC Nederweert
dat sowieso!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:46 schreef Tism het volgende:
Oh, ik ook niet hoor, ik rij toch nooit als ik gedronken heb..
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:46 schreef Tism het volgende:
Oh, ik ook niet hoor, ik rij toch nooit als ik gedronken heb..
Lange weekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ook niet
Inmiddels begonnen aan de nieuwe werkweek. Volgende week vrijdag pas weer weekend.
Tijd dat je meer Limburgs te praten hebt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:57 schreef maen het volgende:
bizar. Ik moest net heel hard nadenken om Limburgs te kunnen praten. Het gaat mis!
ja. schiet natuurlijk niet op als ik niet in Limburg komquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd dat je meer Limburgs te praten hebt!
Naar Limburg komen, of zorgen dat je regelmatig Limburgers over de vloer krijgtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef maen het volgende:
[..]
ja. schiet natuurlijk niet op als ik niet in Limburg kom
daar gaat het dus mis...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar Limburg komen, of zorgen dat je regelmatig Limburgers over de vloer krijgt. Of aan de telefoon desnoods.
Daar kun je wat aan doen, tochquote:
Vrijdag-zaterdag-zondag-maandag vrij. Dinsdag en woensdag vroege dienst, donderdag middagdienst en dan een weekje vrijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Lange week.
Daarna ook extra lang weekend?
Dat geit hendig fout. Neet eine hollènjer weure hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:57 schreef maen het volgende:
bizar. Ik moest net heel hard nadenken om Limburgs te kunnen praten. Het gaat mis!
Want ik wil truuk, truuk, truuk naor venloquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:05 schreef MPG het volgende:
Onderwaeg nao venlo.
Nog precies op tijd voor de trein. Instappen op het fluitsignaal ftw.
nea nea! zoe erg zal ut noeits weare! zoe lang ik nog in ut Limburgs druim is dr nog gin reje veur paniekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat geit hendig fout. Neet eine hollènjer weure he
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Want ik wil truuk, truuk, truuk naor venlo
Zeg dat welquote:
Nee, als ik jou was dan had ik een andere goede reden verzonnen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef maen het volgende:
oh, dan had ik voor het weer dus ook niet naar Limburg gehoeven
zoals?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:18 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, als ik jou was dan had ik een andere goede reden verzonnen..
Zo heet ik nietquote:
Dit weekend is hier kermis, en het is dood daarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef nattermann het volgende:
Volgende week ram kirmes in Gelaen en Crypsis in de Fenix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |