SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Hoeveel mag het kosten? Anders ben ik eventueel beschikbaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef minnemin het volgende:
Dag mensen, waar kan ik zo'n coach bestellen? Die een keer met me mee gaat stappen?
Ben je goed? Recensies?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoeveel mag het kosten? Anders ben ik eventueel beschikbaar.
Als je zweterig bent van het warme weer kan ik me heus voorstellen dat je extra doucht, maar zo heilig is elke dag douchen ook weer niet onder normale omstandigheden. Het schijnt ook dat je een grotere kans op schimmelinfecties hebt als je veel doucht, en ook spoel je het beschermlaagje van je huid weg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal voor stink lichamen als je dus blijkbaar elke dag perse onder de douche moet. Doe ik in de zomer ook, maar op een zondag blijf ik wel gewoon aan de wastafel. Nog nooit iemand horen klagen.
Nee iemand horen klagen zul je niet nee. Want bijna niemand zal dat ooit tegen een ander zeggen. Wij hadden eerste jaar HBO een jongen in de klas, daar was duidelijk zichtbaar dat ie zich weinig douchte. Vettig haar (daarom moet ik me elke ochtend al wel douchen want als ik wakker wordt kan ik mn haar alleen goed krijgen door het te wassen), schilfers op zn huid, en hij stonk echt een uur in de wind. Echt een penetrante zweetlucht. Een keer kreeg ik er letterlijk kotsneigingen van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal voor stink lichamen als je dus blijkbaar elke dag perse onder de douche moet. Doe ik in de zomer ook, maar op een zondag blijf ik wel gewoon aan de wastafel. Nog nooit iemand horen klagen.
Ik bedoel allebei, de wasbak of kort afspoelen met koud tot lauw water.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef VacaLoca het volgende:
@moneyfornothing: met afspoelen bedoel je wel onder de douche gewoon ff kort eronder? of bij de wasbak? onder douche alleen met water afspoelen telt wmb als douchen.
Dat is prima, maar dat gaat dus al lang niet meer over om de dag douchen. Die kerel douchte dus vrijwel niet. Echt vettig haar komt na 3 dagen ongeveer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee iemand horen klagen zul je niet nee. Want bijna niemand zal dat ooit tegen een ander zeggen. Wij hadden eerste jaar HBO een jongen in de klas, daar was duidelijk zichtbaar dat ie zich weinig douchte. Vettig haar (daarom moet ik me elke ochtend al wel douchen want als ik wakker wordt kan ik mn haar alleen goed krijgen door het te wassen), schilfers op zn huid, en hij stonk echt een uur in de wind. Echt een penetrante zweetlucht. Een keer kreeg ik er letterlijk kotsneigingen van.
Maar niemand die dat hem direct of indirect duidelijk heeft gemaakt dat jaar. Hebben met elkaar wel eens over gehad of we het hem toch niet zouden vertellen... omdat ie daar dan iig ms wat mee kan en het uiteindelijk beter voor hem is als ie daarop ms vaker zou douchen. Maar kwam dan toch vaak uit op dat je dat echt niet kan zeggen.
Wat je hoort van anderen is echt totaal geen indicatie. Als je bv last zou hebben van een slechte adem is de kans klein dat mensen je er op wijzen. Heb al wel paar keer meegemaakt dat ik met een groepje stond en dat er over iemand gepraat werd en er werd gezegd dat diegene echt uit zn bek meurt. Iedereen beaamt dat dan, maar niemand die dat tegen die persoon zelf zegt.
@moneyfornothing: met afspoelen bedoel je wel onder de douche gewoon ff kort eronder? of bij de wasbak? onder douche alleen met water afspoelen telt wmb als douchen.
Schilfers kan juist ook door te vaa douchen (uitdroging door hete douche).quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee iemand horen klagen zul je niet nee. Want bijna niemand zal dat ooit tegen een ander zeggen. Wij hadden eerste jaar HBO een jongen in de klas, daar was duidelijk zichtbaar dat ie zich weinig douchte. Vettig haar (daarom moet ik me elke ochtend al wel douchen want als ik wakker wordt kan ik mn haar alleen goed krijgen door het te wassen), schilfers op zn huid, en hij stonk echt een uur in de wind. Echt een penetrante zweetlucht. Een keer kreeg ik er letterlijk kotsneigingen van.
Maar niemand die dat hem direct of indirect duidelijk heeft gemaakt dat jaar. Hebben met elkaar wel eens over gehad of we het hem toch niet zouden vertellen... omdat ie daar dan iig ms wat mee kan en het uiteindelijk beter voor hem is als ie daarop ms vaker zou douchen. Maar kwam dan toch vaak uit op dat je dat echt niet kan zeggen.
Wat je hoort van anderen is echt totaal geen indicatie. Als je bv last zou hebben van een slechte adem is de kans klein dat mensen je er op wijzen. Heb al wel paar keer meegemaakt dat ik met een groepje stond en dat er over iemand gepraat werd en er werd gezegd dat diegene echt uit zn bek meurt. Iedereen beaamt dat dan, maar niemand die dat tegen die persoon zelf zegt.
Nouja moet, er zijn mensen die hun haar nooit met shampoo wassen maar ook geen vettig haar hebben. Die moesten even doorbijten voordat alle shampoo/collagenen troep uit hun haar was maar daarna hoefde ze het niet meer te gebruiken voor schoon haar, afspoelen is dan voldoende met eventueel af en toe een natuurlijk haarmaskertje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfde met vet haar, je moet het wel wassen met shampoo.
Ik bedoel dan de mensen die snel vet haar krijgen, zoals de jongen waar VacaLoca het over had.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouja moet, er zijn mensen die hun haar nooit met shampoo wassen maar ook geen vettig haar hebben. Die moesten even doorbijten voordat alle shampoo/collagenen troep uit hun haar was maar daarna hoefde ze het niet meer te gebruiken voor schoon haar, afspoelen is dan voldoende met eventueel af en toe een natuurlijk haarmaskertje.
Veel shampoos zijn sowieso eigenlijk niet zo geweldig voor je haar, maar door veelvuldig gebruik kan je haar haast niet meer zonder.
Ik gebruik het zelf ook gewoon, maar ene dag was ik mijn haar met shampoo en de volgende dag spoel ik het alleen uit. Werkt prima voor mij, maar als je vettig haar hebt kan ik me voorstellen dat je vaker shampoo gebruikt. Zelf weten wat je prettig vindt toch.
Ook voor zulke mensen heeft het gewerkt, maar afgezien daarvan zei ik ook in mijn een-na-laatste zin dat ik het me kan voorstellen bij erg vettig haar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoel dan de mensen die snel vet haar krijgen, zoals de jongen waar VacaLoca het over had.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef VacaLoca het volgende:
Je kruis moet iig toch echt wel dagelijks... stel er komt spontaan sex op een dag en je hebt daar dag niet gewassen...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef Supersoep het volgende:
Veel mensen lijken gewoon te negeren dat niet douchen niet betekent dat je jezelf niet wast. Je hebt een fucking wastafel als je je even te lui voelt soms op een vrije dag.
Dat is alsnog wat anders dan om de dag douchen en je tussendoor afspoelen/wassen hè. Ik ben ook niet voor 1x in de week douchen ofzo hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef VacaLoca het volgende:
Nou bij die jongen was toch echt door weinig douchen. Idd zeker minder dan 1x in 3 dagen. Je zag (en rook) het verschil wanneer ie zich een keer wel gedouched had.
En vandaar weer het afspoelen/wassen verhaal, kan je ook je kruis in meenemen namelijk. Dus om de dag douchen zou ik niet erg vinden in een potentiële partner, mits geen vieze luchtjes enzo.quote:Anyway, prima als je om de dag wilt douchen. Persoonlijk vind ik het frisser om elke dag te doen, en kost maar 10 minuutjes van je tijd hooguit. Je kruis moet iig toch echt wel dagelijks... stel er komt spontaan sex op een dag en je hebt daar dag niet gewassen.... dat zal echt geen punten scoren. Daarnaast ook gewoon noodzakelijk voor persoonlijke hygiene.
Ja, mijzelf bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:51 schreef minnemin het volgende:
[..]
Heb je eerder vrouwen blijvend op weg geholpen met versierskills?
Daar heb je zo'n vet handig icoontje voor linksboven je gewone usericon, daaraan kun je zien of het een mannetje of een vrouwtje is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:56 schreef minnemin het volgende:
Whuuuuuuut heb al die tijd gedacht dat je man was.
Van wat voor verenigingen ben je al lid? Wat voor baan heb je, en wat voor collega's lopen daar rond (qua leeftijd man/vrouw verhouding dus) en in wat voor buurt/plaats woon je?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:56 schreef minnemin het volgende:
Wat moet ik doen? Van meer verenigingen lid worden? Een fatsoenlijke baan nemen? Verhuizen?
ik weet het, maar bij jou nooit op geletquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:58 schreef moneyfornothing het volgende:
Daar heb je zo'n vet handig icoontje voor linksboven je gewone usericon, daaraan kun je zien of het een mannetje of een vrouwtje is.
-geenquote:Van wat voor verenigingen ben je al lid? Wat voor baan heb je, en wat voor collega's lopen daar rond (qua leeftijd man/vrouw verhouding dus) en in wat voor buurt/plaats woon je?
Mee eens.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef VacaLoca het volgende:
Nou bij die jongen was toch echt door weinig douchen. Idd zeker minder dan 1x in 3 dagen. Je zag (en rook) het verschil wanneer ie zich een keer wel gedouched had.
Anyway, prima als je om de dag wilt douchen. Persoonlijk vind ik het frisser om elke dag te doen, en kost maar 10 minuutjes van je tijd hooguit. Je kruis moet iig toch echt wel dagelijks... stel er komt spontaan sex op een dag en je hebt daar dag niet gewassen.... dat zal echt geen punten scoren. Daarnaast ook gewoon noodzakelijk voor persoonlijke hygiene.
Mensen die dit onderwerp lezen en zich minder dan tweedaags douchen; een simpel verbeterpunt want goede kans dat dit mensen in je omgeving opvalt. Sommige mensen zien het al als je 3 dagen achter elkaar dezelfde broek aan hebt en trekken daar al conclusies uit. (terwijl dat kwa hygiene nog geeneens zoveel boeit).
Mm. Washandje natmaken, met zeep enzo en dan ff snel over lichaam doen kan ook wel vind ik. (Ik douch ook liever, maar ik sta altijd laat op, dus ik heb niet altijd tijd om 's ochtends te douchen)quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:09 schreef Mpj het volgende:
[..]
Mee eens.
Overigens, mensen die hier smoesjes gaan verzinnen om maar niet te hoeven douchen, met hun wassen bij de wasbak enzovoort. Bah.
Nou, nee hoor. En zo bovenmatig ontwikkeld is mijn reukorgaan echt niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:13 schreef minibeer het volgende:
Als iemand vies ruikt kan je dat meestal prima verbloemen door deo te gebruiken
Wat voor vereniging zou je leuk lijken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:
[..]
ik weet het, maar bij jou nooit op gelet
[..]
-geen
-callcenterbaan, meeste collega's van 19 t/m 30, ook een groep van ca. 40 t/m 55
-woon in stad met 200.000 inwoners, in buurtje met veel gezinnetjes, aantal allenstaanden
Dat zijn ook de voornaamste redenen dat ik wel elke dag douche, maar kan me wel voorstellen dat iemand met om de dag vooruit kan als het gaat zoals ik aangaf.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:14 schreef Techno het volgende:
Douchen is niet alleen lekker maar ook ontspannend. .
Hehe. Als iemand een week niet gedoucht heeft kan je dat ruiken, maar een dag (of twee) kan nog wel volgens mij. Als je niet paft als een ketter of veel zweet of in een riool werkt ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, nee hoor. En zo bovenmatig ontwikkeld is mijn reukorgaan echt niet.
Ik ruik echt het geringste spoortje van zweet of andere nare luchtjes. Hoeveel parfum je ook op hebt. Wat overigens ook nogal ranzig is, zoveel parfum op hebben dat je luchtwegen er last van krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef minibeer het volgende:
Hehe. Als iemand een week niet gedoucht heeft kan je dat ruiken, maar een dag (of twee) kan nog wel volgens mij. Als je niet paft als een ketter of veel zweet of in een riool werkt ofzo.
Ik vind het gewoon lekker om een half uur onder de douche te staan, dat je er ook schoon van wordt is een leuke bijkomstigheid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat zijn ook de voornaamste redenen dat ik wel elke dag douche, maar kan me wel voorstellen dat iemand met om de dag vooruit kan als het gaat zoals ik aangaf.
Dat doe ik ook, maar dan meer om wakker te worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
En als je slaapt zweet je toch ook , alleen al om de nachtzweet van me af te halen s' ochtends douche ik
Ohh heerlijk is dat ja, vaak onthaar ik alles ook meteen even onder de douche. Geweldige uitvinding dat douchen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekker om een half uur onder de douche te staan, dat je er ook schoon van wordt is een leuke bijkomstigheid.
Ik ben een waardeloze coach, maar als je een mooie jongedame ben wil ik het wel eens proberenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef minnemin het volgende:
Dag mensen, waar kan ik zo'n coach bestellen? Die een keer met me mee gaat stappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohh heerlijk is dat ja, vaak onthaar ik alles ook meteen even onder de douche. Geweldige uitvinding dat douchen.
Ik overweeg om compleet van Fok! en nog wat andere meuk te stappen. Waarschijnlijk vind ik dan alleen wel weer een ander 'excuus' om niet 'normaal' te hoeven levenquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:52 schreef minnemin het volgende:
ik ben er even klaar mee, dat geforum. Even een weekje afkicken. Ik internet mijn hele leven weg. Wil ik niet meer. Ik wil eruit, schrijven, mensen ontmoeten.
En zo is het maar net.quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hell, je kan zelfs zomaar iemand tegenkomen die meer dan leuk blijkt te zijn.
Ik doe overdag op mijn werk fokken, en 's avonds ben ik andere dingen doen. Dus het kan wel maar je moet het inpassen op een manier. En niet obsessief als een malle gaan fokken.quote:ik ben er even klaar mee, dat geforum. Even een weekje afkicken. Ik internet mijn hele leven weg. Wil ik niet meer. Ik wil eruit, schrijven, mensen ontmoeten.
Ik houd me ook aanbevolen voor coaching; kosten doen er niet toe.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Hoeveel mag het kosten? Anders ben ik eventueel beschikbaar.
Verenigingen: 4 jaar lang actieflid geweest bij 2 studieverenigingen en 2 jaar actief lid bij een landelijke netwerkvereniging. (man/vrouw is overal ongeveer 90:10)quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:58 schreef moneyfornothing het volgende:
Van wat voor verenigingen ben je al lid? Wat voor baan heb je, en wat voor collega's lopen daar rond (qua leeftijd man/vrouw verhouding dus) en in wat voor buurt/plaats woon je?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:14 schreef Techno het volgende:
Douchen is niet alleen lekker maar ook ontspannend. Dus ja, minimaal 1x per dag graag.
Ditquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
Douche ook dagelijks en sterker nog als ik me 1 dag niet gedouched heb voel ik me al vies .
Ik heb er geen probleem mee om zelfs langer dan 3 dagen dezelfde kleding te dragen; maar ik vind het wel belangrijk dat ze niet stinken en dat bijvoorbeeld mijn broeken en bloezen niet gekreukt zijn. Bovendien let ik erop wie ik die dag tegen ga komen. Wanneer ik op maandag een afspraak met mensen heb, zorg ik ervoor dat ik woensdag bij een afspraak met diezelfde mensen, niet dezelfde kleding aan heb.... niet voor mezelf, maar omdat ik weet dat andere mensen daar een verkeerd beeld bij krijgen. Dat is een beetje mijn leven... ik doe alles voor andere mensen omdat ik veel van dit soort dingen zelf maar onzinnig vindt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
En elke dag schone kleren. Kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zich lekker kan voelen als je 3 dagen dezelfde kleren draagt
Ik weet niet hoe je eruit ziet verder, het klinkt oppervlakkig maar misschien kan je op dat gebied wat puntjes winnen met een leuk uiterlijk zonder jezelf er oncomfortabel bij te voelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik houd me ook aanbevolen voor coaching; kosten doen er niet toe.
[..]
Verenigingen: 4 jaar lang actieflid geweest bij 2 studieverenigingen en 2 jaar actief lid bij een landelijke netwerkvereniging. (man/vrouw is overal ongeveer 90:10)
Baan: bijbaan in de horeca (man/vrouw is 60:40) en technische studie (man/vrouw is 90:10)
Plaats: Eindhoven
Hoeveel vrienden heeft ze op facebook? Als het er vrij veel zijn hoef je er mogelijk niet zoveel waarde aan te hechten en voegt ze bijna iedereen die ze kent toe, maar als het erop lijkt dat het vooral echt vrienden zijn die ze daar heeft dan wil ze in ieder geval in contact met je blijven of spieken bij je verdere details op facebook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:32 schreef Arthur_Dent het volgende:
Als een meisje waar je stotterend voor stond je opeens toevoegd op facebook. Is dat een hint voor een vervolg actie? En zo ja hoe de fuck doe je dat op een casual manier?
Naja, je kunt het iig niet zien als iets negatiefs. Wat ik zou doen... waarschijnlijk 2 uur lang nadenken over een bericht wat ik zou gaan sturen. Zinnen typen, weer deleten, weer iets typen... en uiteindelijk na lange tijd een super simpel berichtje sturen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:32 schreef Arthur_Dent het volgende:
Als een meisje waar je stotterend voor stond je opeens toevoegd op facebook. Is dat een hint voor een vervolg actie? En zo ja hoe de fuck doe je dat op een casual manier?
Ja ik ga af en toe op donderdag op stap met wat studiegenoten, maar die nemen eigenlijk ook nooit dames mee. Heb via hun eigenlijk maar 2 dames leren kennen op twee jaar tijd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Vaak gaat het soepeler als je via via iemand ontmoet dan als je out of the blue iemand gaat aanspreken.
Mijn groote issue wat dat betreft is dat ik maar 1.72 ben; verder denk ik niet dat mijn uiterlijk echt een probleem is. Mijn kleding trouwens ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik weet niet hoe je eruit ziet verder, het klinkt oppervlakkig maar misschien kan je op dat gebied wat puntjes winnen met een leuk uiterlijk zonder jezelf er oncomfortabel bij te voelen.
Oh, had het ook meer over sokken/ondergoed/t-shirt. Dingen als lange broeken en sweaters ga ik echt niet elke dag vervangen. Anders had ik hier de wasmachine elke dag wel draaien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee om zelfs langer dan 3 dagen dezelfde kleding te dragen; maar ik vind het wel belangrijk dat ze niet stinken en dat bijvoorbeeld mijn broeken en bloezen niet gekreukt zijn. Bovendien let ik erop wie ik die dag tegen ga komen. Wanneer ik op maandag een afspraak met mensen heb, zorg ik ervoor dat ik woensdag bij een afspraak met diezelfde mensen, niet dezelfde kleding aan heb.... niet voor mezelf, maar omdat ik weet dat andere mensen daar een verkeerd beeld bij krijgen. Dat is een beetje mijn leven... ik doe alles voor andere mensen omdat ik veel van dit soort dingen zelf maar onzinnig vindt.
Is er volgens jou iets mis met vrouwen die langer zijn? Of is 't meer dat vrouwen over 't algemeen een langere vent willen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:46 schreef Axel1988 het volgende:
Mijn groote issue wat dat betreft is dat ik maar 1.72 ben; verder denk ik niet dat mijn uiterlijk echt een probleem is. Mijn kleding trouwens ook niet.
Owww; dat ja. En tip: neem een poetsvrouw, ik heb een best leuke meid aangenomen en ze wast ook nog eens goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh, had het ook meer over sokken/ondergoed/t-shirt. Dingen als lange broeken en sweaters ga ik echt niet elke dag vervangen. Anders had ik hier de wasmachine elke dag wel draaien.
Ik heb er geen probleem mee wanneer een meid iets langer is, maar boven de 1.75 voel ik me er zelf ook minder prettig bij. Wil niet zeggen dat ze niet aantrekkelijk kunnen zijn. En ja, vrouwen vallen op langere mannen, dat heb ik al vaak genoeg gehoord.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is er volgens jou iets mis met vrouwen die langer zijn? Of is 't meer dat vrouwen over 't algemeen een langere vent willen?
Zijn trouwens wel uitzonderingen op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem wanneer een meid iets langer is, maar boven de 1.75 voel ik me er zelf ook minder prettig bij. Wil niet zeggen dat ze niet aantrekkelijk kunnen zijn. En ja, vrouwen vallen op langere mannen, dat heb ik al vaak genoeg gehoord.
Je studiegenootjes hoeven ook geen dames mee te nemen, maar via hen kan je allerlei andere mensen leren kennen. Het is sowieso handig om een groot netwerk te hebben, ongeacht of het mannen of vrouwen zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja ik ga af en toe op donderdag op stap met wat studiegenoten, maar die nemen eigenlijk ook nooit dames mee. Heb via hun eigenlijk maar 2 dames leren kennen op twee jaar tijd.
[..]
Mijn groote issue wat dat betreft is dat ik maar 1.72 ben; verder denk ik niet dat mijn uiterlijk echt een probleem is. Mijn kleding trouwens ook niet.
Klopt ja, ik heb ook een keer een date gehad met een meid van 1.76, zij vond het ook geen probleem; maarja... het zijn wel de uitzonderingen, en dat merk ik vaak maar al te goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn trouwens wel uitzonderingen op.
Heb zelf een vriendin gehad die langer was. Was 1 weekje wennen maar daarna gaat het wel
Dus die was 4cm langer?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb ook een keer een date gehad met een meid van 1.76, zij vond het ook geen probleem; maarja... het zijn wel de uitzonderingen, en dat merk ik vaak maar al te goed.
Je moet het ergens mee compenseren idd... ik ben helaas niet zo charmant.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:56 schreef moneyfornothing het volgende:
ik ken zelf ook een kerel van ongeveer die lengte die wel een berg charme heeft waardoor zijn lengte minder opvalt.
Ik ben 1.66m, hoezo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
@moneyfornothing: Hoe lang ben je zelf dan?
Heb je iets anders om het mee te compenseren?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je moet het ergens mee compenseren idd... ik ben helaas niet zo charmant.
Maar als jij 1.66 bent en je keren 1.72, dan is hij toch ook gewoon langer dan zijn vriendin?quote:
Nja, 4cm vind ik niet om over naar huis te schrijven.quote:
Broeken max 2x de rest echt maar 1x en niet meer. Op schoenen na danquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh, had het ook meer over sokken/ondergoed/t-shirt. Dingen als lange broeken en sweaters ga ik echt niet elke dag vervangen. Anders had ik hier de wasmachine elke dag wel draaien.
Het is iemand die ik ken die ongeveer zo lang is, en ja hij is iets langer dan ik ben mits ik plat loop, wat zelden het geval is als ik uitga.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als jij 1.66 bent en je keren 1.72, dan is hij toch ook gewoon langer dan zijn vriendin?
Of heb ik verkeerd gelezen?
Met het hebben van veel facebook vrienden bedoelde ik ook vooral dat een invite niet veel hoeft te betekenen, maar daar moet je je inderdaad sowieso al niet door laten tegenhouden. Je kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Broeken max 2x de rest echt maar 1x en niet meer. Op schoenen na dan
En wat maakt veel vrienden nou uit? Gewoon leuk berichtje sturen en kijken wat er gaat gebeuren. Je moet je niet laten afschrikken door veel facebook vrienden!!!
Jij bent toch leuker dan de rest
Ik heb veel geld; maar dat helpt niet echt als je het niet aan de grote klok hangt....quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb je iets anders om het mee te compenseren?
Wow; dat is wel heel veel ja. En nee, daar draait het in principe niet om... het is alleen dat ik automatisch al de gedachte heb van: die meid ziet me toch niet staan. Puur omdat het in 9 van de 10 gevallen ook zo is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, 4cm vind ik niet om over naar huis te schrijven.
Bij mij was het verschil ongeveer 16cm. DAT was dus wel een weekje wennen ja maar voor 4cm draai ik m'n hand dus echt niet om.
Daar draait 't toch helemaal niet om?
Dat je op zich geen eikel bent vind ik vrij normaal en niet iets waarmee je kan compenseren eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb veel geld; maar dat helpt niet echt als je het niet aan de grote klok hangt....
Verder; naja, ik ben wel redelijk slim. Ik ben tevreden over mijn uiterlijk. Ik heb wel veel humor, al lijken alleen mannen die te waarderen. En opzich zie ik mezelf niet als een eikel, maar iemand die wel een relatie leuk in kan vullen zonder de meid in kwestie als rommel te behandelen of vreemd gaan (maar dit is natuurlijk alleen hypothetisch, gezien ik nog geen relatie heb gehad).
Ja als je dat al bedenkt voor je naar haar toe gaat ziet ze je sowieso niet staan, een beetje aandacht trekken is vaak wel nodig aangezien er al zoveel mensen rondlopen. Dus laat je vooral niet tegenhouden door je lengte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wow; dat is wel heel veel ja. En nee, daar draait het in principe niet om... het is alleen dat ik automatisch al de gedachte heb van: die meid ziet me toch niet staan. Puur omdat het in 9 van de 10 gevallen ook zo is.
Wat is charmant in jouw ogen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je moet het ergens mee compenseren idd... ik ben helaas niet zo charmant.
Klopt, ik betrap mezelf wel vaker op mijn eigen sociale onhandigheid. Ik heb geen probleem om hier bijvoorbeeld zinnen te formuleren in het zelfde tempo als wanneer ik gewoon zou praten; maar als ik iets moet zeggen tegen iemand, dan is het vaker meer met horten en stoten. Waarschijnlijk ook wel eens terug te zien in de lichaamshouding; al probeer ik er af en toe op te letten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:07 schreef Arthur_Dent het volgende:
Denk dat het meer in de onzekere houding ligt. Maar das moeilijk te verhelpen
Het tegenovergestelde van mijn vorige post... dat je vol zelfvertrouwen gladde zinnen eruit kunt laten rollen en dat mensen graag aan je lippen hangen of gewoon graag met je omgaan; omdat het contact altijd zo lekker los en soepel is.quote:
Klopt, je kan ook charmant zijn door erg aardig en gezellig te zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou gladde zinnen hoeft ook niet denk ik,(weet niet zeker maar denk ik) maar verder komen als een stamelende zeveraar die naar de grondstaart zou wel moeten denk ik.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van mijn vorige post... dat je vol zelfvertrouwen gladde zinnen eruit kunt laten rollen en dat mensen graag aan je lippen hangen of gewoon graag met je omgaan; omdat het contact altijd zo lekker los en soepel is.
Dat idee had ik al toen ik de post lasquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt, ik betrap mezelf wel vaker op mijn eigen sociale onhandigheid. Ik heb geen probleem om hier bijvoorbeeld zinnen te formuleren in het zelfde tempo als wanneer ik gewoon zou praten; maar als ik iets moet zeggen tegen iemand, dan is het vaker meer met horten en stoten. Waarschijnlijk ook wel eens terug te zien in de lichaamshouding; al probeer ik er af en toe op te letten.
Een bepaalde cursus in het bijzonder?...quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
maar misschien kan je gewoon cursussen volgen? Daar kan je namelijk gestuurd worden op de juiste vragen, de juiste opmerkingen en een zelfverzekerde houding.
En een flinke dosis humor wil ook helpen. Als je iemand tegenkomt die je dan nog afwijst, is ze de moeite niet waard.quote:
Being John Cleesequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Verder sluit ik me aan bij Arthur en moneyfornothing: als je niet een hele gladde prater bent dan zal je dat nooit worden. Je moet wel gewoon werken aan de 'delivery'. Dat is de sleutel, niet de inhoud.
Volgens mij heb ik heel typische humor die niet door iedereen begrepen wordt. Het tegenovergestelde van John Cleese; altijd monotoom, heel droge opmerkingen. Mensen waar ik het meest mee omgaan vinden het geweldig; velen begrijpen het niet... jammer genoeg vallen de meeste vrouwen onder die groep die het niet begrijpen/niet kan boeien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En een flinke dosis humor wil ook helpen. Als je iemand tegenkomt die je dan nog afwijst, is ze de moeite niet waard.
Inderdaad, goede suggestiequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ga op inprovisatie toneel of zoiets
veel vrouwen gok ik
je leert er ´praten´ en acteren kan ook handig zijn als jezelf cooler voor wilt doen dan je je voelt
he wat een goed idee al zeg ik het zelf
Vooral monotoon praten vind ik zelf vrij matig, als iemand leuk kan vertellen boeit het me veel sneller ook al is het onderwerp misschien niet heel interessant.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik heel typische humor die niet door iedereen begrepen wordt. Het tegenovergestelde van John Cleese; altijd monotoom, heel droge opmerkingen. Mensen waar ik het meest mee omgaan vinden het geweldig; velen begrijpen het niet... jammer genoeg vallen de meeste vrouwen onder die groep die het niet begrijpen/niet kan boeien.
Er zijn weinig dingen die verder buiten mijn comfort-zone liggen... dat zou een stap zijn hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
veel vrouwen gok ik
je leert er ´praten´ en acteren kan ook handig zijn als jezelf cooler voor wilt doen dan je je voelt
Neem die stap zou ik zeggen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen die verder buiten mijn comfort-zone liggen... dat zou een stap zijn hoor.
Weet alleen niet of een relatie lang jezelf anders voor doen als je bent handig is. Maar qua praten en versierskills, zou het een goede kunnen zijn ja. (off topic. ben nog steeds bezig met foto hoor)quote:handig zijn als jezelf cooler voor wilt doen dan je je voelt
Het is ook heel moeilijk om iets te doen waarvan je zelf vindt dat je er geen aanleg voor hebt. Maar je hebt ook gelijk iets interessants om over te vertellen als je met iemand in gesprek bentquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen die verder buiten mijn comfort-zone liggen... dat zou een stap zijn hoor.
En vergeet ook gebaren niet. Met je handen in je zakken staan terwijl je iets vertelt werkt niet. Als je praten leuk vindt dan ga je als vanzelf bewegen en gebaren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vooral monotoon praten vind ik zelf vrij matig, als iemand leuk kan vertellen boeit het me veel sneller ook al is het onderwerp misschien niet heel interessant.
Inderdaad een goed idee!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
veel vrouwen gok ik
nee natuurlijk moet je niet gaan doen alsof je een vlotte kerel bent die van uitgaan houdt terwijl je liever een avondje thuis bentquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:36 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Weet alleen niet of een relatie lang jezelf anders voor doen als je bent handig is. Maar qua praten en versierskills, zou het een goede kunnen zijn ja. (off topic. ben nog steeds bezig met foto hoor)
Ja ik weet, ik heb heel veel dingen die buiten mijn comfort zone liggen en doe hier ook regelmatig wat aan. Dit voelt voor mij echter hetzelfde dan aan iemand met Arachnophobia vragen om een spin op te eten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
Het is juist goed omzelf uit je comfot zone te dwingen als je dingen aan jezelf wilt veranderen
je comfort zone is niet voor niets je comfort zone
ik bedoel heel snuggie en zo maar het werkt niet
dus je moet zelf zo veel mogenlijk uit dat nestje wippen
versieren is eigenlijk gewoon jezelf verkopenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:41 schreef Arthur_Dent het volgende:
Hahaha.. oke.. dus dat doe ik fout. Ik moet me dus iets beter voordoen dan ik ben!
Maar goed, ik snap wel wat je probeerd te zeggen maar ben der nooit zo goed in. In dat kijk mij is wat je dus nodig hebt in het versieren.
dat maakt het versieren van Zeeuwse meisje wel een stuk moeilijker denk ik.quote:versieren is eigenlijk gewoon jezelf verkopen
en dan wel zo duur mogelijk
Baby stapjes, das denk ik met dingen het makkelijkste, ga eerst voor een klein onderdeeltje en dan steeds meer, zo doe ik het nu ook. Gewoon de hele tijd denken aan hoe het was en wat je nu durft en dan gaat het toch (zij het langzaam) vooruit.quote:Ja ik weet, ik heb heel veel dingen die buiten mijn comfort zone liggen en doe hier ook regelmatig wat aan
Dit. Ik heb al eerder hier eens een stofzuigerverkoper aangehaald. Die gast verkoopt ook niets als hij niet gelooft in zijn product. Ook al weet hij dat die stofzuiger na een jaar best wel eens versleten kan zijn, hij weet hem toch te verkopen door te benadrukken wat er wél goed aan is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
versieren is eigenlijk gewoon jezelf verkopen
er zijn vast meisjes die dat schattig vindenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:50 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ja inderdaad, misschien zijner wel meiden die vallen op iemand die heel goed rood kan worden of snel smoesjes kunnen verzinnen om weg te vluchten![]()
Maar goed in het geval voor Axel zou ik gewoon gaan voor ( net als mij) eerst is leren converseren met een vrouw die je leuk vind. en dan is kijken wat er eventueel goed ligt
veel meiden raken altijd extra geïnteresseerd wanneer ze erachter komen dat ik nooit een vriendin heb gehad en nog nooit seks heb gehad... geen idee of dat positief is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zijn vast meisjes die dat schattig vinden
Klopt, begrijp me ook niet verkeerd; ik probeer alles behalve zielig en onzeker te zijn bij het versieren; en wanneer er gevraagd wordt over mijn ervaringen met voorgaande relaties of dates of wat dan ook, dan draai ik er ook eerst wat omheen of probeer het onderwerp een andere kant op te sturen, voordat ik daar open en eerlijk over ga zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Als je gaat versieren dan werkt het net zo. Je spreekt niet over je zwakke punten, tenzij erom gevraagd wordt. Je legt de focus op waar je wel goed in bent, daar scoor je punten mee.
Geen idee, ik vlucht altijd ver weg en begrijf mij aan het bier, als ik aan het werk ben (doe soms is werken als portier) Dan sta ik heel geintresseerd te staren naar buiten alsof er elk moment wat kan gebeuren... Dus de reactie zie ik nooit.quote:er zijn vast meisjes die dat schattig vinden
Doe ik ook wel hoor, als ik het eenmaal vertel. Misschien vandaar ook dat er dan vaak extra interesse komt... ze zijn vaak erg verbaasd, omdat ze verwachten dat je echt heel lelijk moet zijn om zo lang maagd te blijven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:57 schreef Arthur_Dent het volgende:
Maar Axel, is het dan niet handig om het zo te buigen dat je het gaat bringen als iets positiefs, zo van.. nou voor mij moet je wel heel speciaal zijn als je het lukt om me zo ver te krijgen ofzo.
Soort van uitdaging ervan maken..
Oei, das voor gevordenenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
versieren is eigenlijk gewoon jezelf verkopen
Naja, ik ken zelf niemand die het om die reden niet doet eerlijk gezegd... al heb ik die vraag ook wel eens gekregen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:01 schreef Arthur_Dent het volgende:
Of christelijk, waar ik vandaan kom heb je nog best veel mensen die zoiets hebben van. Ik blijf maagd tot het huwelijk..
Ongeveer de helft faalt daar niet van. Maar toch.
Ik doe nog een stapje daaronder en probeer eerst een goed gesprek.. hahahaquote:Ik denk dat ik eerst simpel begin en gewoon probeer de aandacht te trekken!
gesprek komt toch na aandacht trekken? Toch eerst opvallen, daarna gesprekje aanknopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:04 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik doe nog een stapje daaronder en probeer eerst een goed gesprek.. hahaha
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:32 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb er geen probleem mee om zelfs langer dan 3 dagen dezelfde kleding te dragen; maar ik vind het wel belangrijk dat ze niet stinken en dat bijvoorbeeld mijn broeken en bloezen niet gekreukt zijn. Bovendien let ik erop wie ik die dag tegen ga komen. Wanneer ik op maandag een afspraak met mensen heb, zorg ik ervoor dat ik woensdag bij een afspraak met diezelfde mensen, niet dezelfde kleding aan heb.... niet voor mezelf, maar omdat ik weet dat andere mensen daar een verkeerd beeld bij krijgen.
Gewoon wachten tot ze een paar keer kijkt als je langs loopt. en dan aanspreken met iets als je bijvoorbeeld rookt met "heb je een vuurtje" of anders hallo, ik ben nu op het niveau dat dat lukt..quote:gesprek komt toch na aandacht trekken? Toch eerst opvallen, daarna gesprekje aanknopen
Herkenbaar; de ongemakkelijkheid wanneer je jezelf eindelijk gezet hebt om iets te zeggen en wanneer ze dan iets terugzegt. Je wil contact maken, maar het voelt zo ongemakkelijk dat je het liefst weg wil lopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:15 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ze een paar keer kijkt als je langs loopt. en dan aanspreken met iets als je bijvoorbeeld rookt met "heb je een vuurtje" of anders hallo, ik ben nu op het niveau dat dat lukt..
Daarna als ze antwoord geeft envoor een gesprek gaat zitten of bij draaid dan heb ik zoiets van shiiiitt.. en nu paniek en ren na met een rood hoofd iets stamelen. Maar dat eerste ding heb ik al onder controle. Maar das nog niet opvallen. Meer 1 van de 275 mannen zijn die ene meisje aanspreekt op een avond als ze kijkt.
Yep precies dat, het liefst gooi ik alle foute openings zinnen achter elkaar eruit. Dat het ook zo lekker duidelijk is. Maar als ze dan lacht en daadwerkelijk bijdraaid, dan ben ik weg.. aaaahhhh eng enzo.quote:Heb je een vuurtje? Lekker weertje he .Hey, ken ik jou niet ergens van!?
Zo?
Ik ben zo lul die dan ook daadwerkelijk wegloopt.. Na natuurlijk zichzelf compleet voor lul te hebben gezet door rood te stamelen dat ze wel heel knap is enzo..En vervolgens zich weer bij de bar neerzet met bier en een kloppend hart hopen dat ze niet kijkt en niet naar me toe komt..quote:Herkenbaar; de ongemakkelijkheid wanneer je jezelf eindelijk gezet hebt om iets te zeggen en wanneer ze dan iets terugzegt. Je wil contact maken, maar het voelt zo ongemakkelijk dat je het liefst weg wil lopen
Zullen we een toneelvereniging beginnen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ik ben zo lul die dan ook daadwerkelijk wegloopt.. Na natuurlijk zichzelf compleet voor lul te hebben gezet door rood te stamelen dat ze wel heel knap is enzo..En vervolgens zich weer bij de bar neerzet met bier en een kloppend hart hopen dat ze niet kijkt en niet naar me toe komt..
Jaah wereld plan.. Epi en lepsie on stage, alleen vrouwen kunnen zich aanmelden.quote:Zullen we een toneelvereniging beginnen?
En dan ons levensverhaal uitbeelden in het theater. Set 1: Twee losers hangend aan een bar in een kroeg vol vrouwen. *start de improvisatie*quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:36 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Jaah wereld plan.. Epi en lepsie on stage, alleen vrouwen kunnen zich aanmelden.
In het verlengde hiervan; weet iemand of er verenigingen zijn voor cabaret/stand up comedy ofzo... dat lijkt me voor mezelf een betere tussenstap. Ik heb een creatieve geest, ik kan het alleen totaal niet overbrengen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
veel vrouwen gok ik
Inderdaad, ik kan heel een gebeurtenis heel herkenbaar vertellen, op zo manier dat mensen het echt zien gebeuren in gedachte. Het zeg maar heel levendig vertellen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vooral monotoon praten vind ik zelf vrij matig, als iemand leuk kan vertellen boeit het me veel sneller ook al is het onderwerp misschien niet heel interessant.
Ik vertel dan ook geen verhalen; ik probeer mijn gesprekspartner zoveel mogelijk aan de praat te houden. Ik vertel trouwens wel weer best graag; maar als ik mezelf erop betrap dat ik langzaam overga in de welbekende spraakwaterval, dan kap ik er zo snel mogelijk mee. Klinkt tegenstijdig met eerdere posts; maar het is dus zo dat ik graag veel vertel, maar het er niet goed uitkomt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan heel een gebeurtenis heel herkenbaar vertellen, op zo manier dat mensen het echt zien gebeuren in gedachte. Het zeg maar heel levendig vertellen.
Ik ken ook iemand die op 1toon praat en net een robot lijkt. Na 3 zinnen vraag ik naar de meest korte versie van zijn verhaal.
FF bronvermelding volgende keerquote:
Niet bepaald neequote:Op donderdag 9 juni 2011 09:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat ik dat hoor... zit je iets dwars? Veel stress ofzo?
Weet dat er workshops zijn, maar verenigingen dat weet ik zo niet.quote:In het verlengde hiervan; weet iemand of er verenigingen zijn voor cabaret/stand up comedy ofzo... dat lijkt me voor mezelf een betere tussenstap. Ik heb een creatieve geest, ik kan het alleen totaal niet overbrengen.
Daar heb ik de laatste tijd ook vaker last van, een beetje stotteren niet goed uit mn woorden komen. Raar, dat heb ik nooit eerder gemerkt bij mezelf, en niet echt makkelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt, ik betrap mezelf wel vaker op mijn eigen sociale onhandigheid. Ik heb geen probleem om hier bijvoorbeeld zinnen te formuleren in het zelfde tempo als wanneer ik gewoon zou praten; maar als ik iets moet zeggen tegen iemand, dan is het vaker meer met horten en stoten. Waarschijnlijk ook wel eens terug te zien in de lichaamshouding; al probeer ik er af en toe op te letten.
Naja, ik stotter zelf niet trouwens; ik kan wel zinnen maken, maar er komt vaak net iets anders uit dan wat ik bedoel... met regelmatig daarna een onhandige correctie vanuit mijn kant.. "ow... oeps, ik bedoel... *blablabla*"quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste tijd ook vaker last van, een beetje stotteren niet goed uit mn woorden komen. Raar, dat heb ik nooit eerder gemerkt bij mezelf, en niet echt makkelijk.
Alleen als ik verlegen wordt en spontaan niks meer weet, wat meestal met versieren achter de hallo ligt..quote:Naja, ik stotter zelf niet trouwens; ik kan wel zinnen maken, maar er komt vaak net iets anders uit dan wat ik bedoel... met regelmatig daarna een onhandige correctie vanuit mijn kant.. "ow... oeps, ik bedoel... *blablabla*"
Lijkt me ergens best leuk, maar dat zou ik dus echt niet durvenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
veel vrouwen gok ik
Minder idd; hangt met name samen met hoe comfortabel je je voelt in de situatie idd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:49 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Alleen als ik verlegen wordt en spontaan niks meer weet, wat meestal met versieren achter de hallo ligt..
In een gesprek zonder leuke vrouw nergens last van.
datquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk heerlijk om een dag alleen thuis te zijn en op mijn luie reet te zitten. Het is pas een probleem wanneer je merkt dat wanneer je iets wil doen of ondernemen, je daar de contacten eigenlijk niet voor hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:01 schreef Arthur_Dent het volgende:
Waar zit je in vast hoe lost een ander dat op en wat is toepasbaar bij mij. Daar uit bleek dat ik te veel met mijn luie reet zat en te weining deed
Nu je het zegt; bij de hond van mijn ouders, waar ik mee ben opgegroeid, is van de week kanker vastgesteld en hij zal dus ook niet lang meer leven. Misschien tijd voor wat nieuws... alleen geen idee of mijn huisgenoot daar zo blij mee zal zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kreeg net, onderweg nog een briljant idee voor de heren hier!!
neem een puppy! of een baby maar dat is ook zo'n commitment
nou ik heb een tiefushekel aan babys maar toch smelt ik als ik zo'n kerel zie met een kindjequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ik wil aandacht kunnen geven, het krijgen is niet echt het grootste probleem hoor.
En baby straat op de een of andere manier uit dat je bezet bent in een toch redelijk serieuze relatie denk j eook niet?
Dat raad ik soms mensen aan. M'n vorige vriendin wou zo nodig een hond hebben dus die wist na een tijdje een herders pupje te krijgen. Ik zag natuurlijk m'n kans om die zo veel mogelijk uit te laten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kreeg net, onderweg nog een briljant idee voor de heren hier!!
neem een puppy! of een baby maar dat is ook zo'n commitment
en een hond is een goed excuus om vaak naa rbuiten te gaan!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat raad ik soms mensen aan. M'n vorige vriendin wou zo nodig een hond hebben dus die wist na een tijdje een herders pupje te krijgen. Ik zag natuurlijk m'n kans om die zo veel mogelijk uit te laten.
Zo lief ook he. Als je zo'n beestje voor het eerst uitlaat, dan weigert hij te lopen en zet je hem op de grond neer waar hij om zich heen kijkt met een verdwaasde en bange blik. Dat vertedert mij zelfs, laat staan vrouwen die passeren.
Je wordt inderdaad aangesproken door vrouwen (wel vaak oudere) en iedereen kijkt je kant op.
Een baby lijkt me minder goed werken trouwens. Dat is toch ''persoonlijker'' en je ziet ze overal wel in die buggy's. Daar komt niet veel volk op af.
oh ja dat is een veel beter ideequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Arthur_Dent het volgende:
Mhaw baby is wel heel jong hoor, peuter kleuter, dat zou nog wel kunnen.
Maar toch, het zou kunnen werken als leuke oom ofzo. Misschien pluspunten bij de dames
Dure dingen zijn het, die puppies. En moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en een hond is een goed excuus om vaak naa rbuiten te gaan!
en je kunt op cursus en zo met het beest
pfoe ik wil ook een puppy
Ik heb alleen maar een waardeloze kat
Zie dat is toch een idee he, dus voor de mensen die aandacht moeten krijgen zijn er weer een paar tips erbij.quote:oh ja dat is een veel beter idee
dan zit je er ook niet zo aan vast
en vrouwen vinden het vast prachtig als je vrijwillig tijd stopt in andermans kinders
valt mee hoor in het asiel zitte kei leuke!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dure dingen zijn het, die puppies. En moeilijk te vinden.
Een vriend van me heeft twee katjes van 6 weken oud. Kan hij niet uitlaten inderdaad. Loop ik met hem te Skypen, hoor ik om de vijf minuten een ''NIET AAN M'N KABELS KNAGEN'' of een of andere doodskreet als hij weer eens als krabpaal wordt gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Je kunt je volgens mij ook opgeven om puppies de eerste maanden in huis te nemen en mee te trainen om blinde-geleide hond of politiehond ofzo te worden... na een paar maanden moet je ze weer afstaan... handig als je alleen een puppie wil.![]()
nou die van mij is heel lief maar wel utterly uselessquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:18 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Heey!! Katten zijn tof, ik heb er ook 1tjeHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
ja oke maar dat kost kei kei kei veel tijd en je moet wel wat van honden weten en er wat mee kunnenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef Axel1988 het volgende:
Je kunt je volgens mij ook opgeven om puppies de eerste maanden in huis te nemen en mee te trainen om blinde-geleide hond of politiehond ofzo te worden... na een paar maanden moet je ze weer afstaan... handig als je alleen een puppie wil.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Mooi compliment, ik hoop dat je kat niet meeleestquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou die van mij is heel lief maar wel utterly useless.
![]()
Wel verdorie. Dat ga ik eens onthouden. Wel zo handig. We mogen hier overigens geen honden hebben, maar een puppy is nog te verbergen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef Axel1988 het volgende:
Je kunt je volgens mij ook opgeven om puppies de eerste maanden in huis te nemen en mee te trainen om blinde-geleide hond of politiehond ofzo te worden... na een paar maanden moet je ze weer afstaan... handig als je alleen een puppie wil.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
valt mee hoor in het asiel zitte kei leuke!
misschien niet het asiel om de hoek maar oke
Ik kijk bijna elke week (in het kader van 'wat u niet heeft')
en deze zitten in het asiel (beetje oftopic dus ff in spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede is wel lievv. Die zal snel worden opgepikt door iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
valt mee hoor in het asiel zitte kei leuke!
misschien niet het asiel om de hoek maar oke
Ik kijk bijna elke week (in het kader van 'wat u niet heeft')
en deze zitten in het asiel (beetje oftopic dus ff in spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.serieus ik zit er nog eens naar te kijken degene die hier voorbij loopt met die middelste kan me op vegen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben dan wel geen vrijgezel maar als ik dat ding mag aaien mag je me zo vaak mee op date nemen als je wil
pfoe wat een snoetjeHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
OMG hebbe hebbe hebbe
(Ja ik ben z'n homo die smelt van kleine dons beestjes)
Als leuke vrouwn die nou mee zouden nemen naar de kroeg dan had ik teminste nog wel gespreksvoer![]()
uiteraard niet, dat zou betekenen dat ze in de buurt was zodat ik haar kon aaien en dat ze nog wat van functie heeftquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mooi compliment, ik hoop dat je kat niet meeleest.
nee mevrouw ligt in de kleding kast alles wat ze er nog niet uit heeft gegooit harig te maken
en de rest kan ik vanavond weer opvouwen
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus ik zit er nog eens naar te kijken degene die hier voorbij loopt met die middelste kan me op vegen hoor
ik ben dan wel geen vrijgezel maar als ik dat ding mag aaien mag je me zo vaak mee op date nemen als je wil
pfoe wat een snoetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is precies die wij hadden. Nog net iets kleiner in het begin. Perfect gewoon.
Ron Paul 2012![]()
Dat horen katten te zijn, die beesten hebben ook personeel ipv een baasjequote:nou die van mij is heel lief maar wel utterly useless![]()
Heerlijk om dit te lezen; zie het zo voor mequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard niet, dat zou betekenen dat ze in de buurt was zodat ik haar kon aaien en dat ze nog wat van functie heeft
nee mevrouw ligt in de kleding kast alles wat ze er nog niet uit heeft gegooit harig te maken
en de rest kan ik vanavond weer opvouwen.
![]()
nou die zit er al ff hoor! (ja ik ben een enge puppy stalkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wel verdorie. Dat ga ik eens onthouden. Wel zo handig. We mogen hier overigens geen honden hebben, maar een puppy is nog te verbergen.
[..]
Die tweede is wel lievv. Die zal snel worden opgepikt door iemand.)
ze is doof dus dat helpt nietHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]ooh zulke lieve pluizeballetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is precies die wij hadden. Nog net iets kleiner in het begin. Perfect gewoon.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Klinkt als een uitdaging... voor mij realistischer dan bij een toneelvereniging gaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke maar dat kost kei kei kei veel tijd en je moet wel wat van honden weten en er wat mee kunnen.
![]()
Nog beter, puppy die lievv is met zielig tranen trekkend verhaal.quote:nou die zit er al ff hoor! (ja ik ben een enge puppy stalker )
ze is doof dus dat helpt niet
Als je daar niet mee scoord.. Dan heb j eecht met een Icequeen te maken zeg.![]()
Ik ben dol op honden maar heb er gewoon geen tijd voor om 3 of 4 keer per dag met zo'n beest te gaan lopen. Teveel commitment.
Maar voor mensen die meer thuiszitters zijn is het zeker een goede optie![]()
![]()
of rhubarbje!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef Arthur_Dent het volgende:
2 woorden 1 factuur, uitlaat service
30 eu in de maand en je weet alles
als je in de buurt woont doe ik het voor je!
En ik doe het voor een glaasje cola en kusjekroelmomentjes met je hondjeHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Toevallig in de buurt van Eindhoven?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of rhubarbje!
En ik doe het voor een glaasje cola en kusjekroelmomentjes met je hondje![]()
Ik heb nog wel een Rhodesian Ridgeback waar je mee mag lopen in de aanbieding voor je,
Tis een schat van een beest alleen een sukkel en lomp, en eigelijk iets te groot. (Lijkt op het baasje)![]()
Het stoppen gaat goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:56 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ik zou niet weten of het werkt, maar proberen kan nooit kwaad toch?
Hou je het stoppen wel een beetje vol?
En wat betrefd dat grote festival, tja ik heb dan altijd zoiets van... daar treden dus bands op die ik wel wil zien, ipv van naar de vrouwen kijken..
Eerst rookte ik niet omdat de dokter het aanraadde, één weekje roken na 3 maanden niet gerookt. Nu compleet gestopt nu ik er wel zelf achter sta. Nu ik niet meer rook word ik minder geforceerd mijn vrienden tijdens het uitgaan te verlaten voor een rookzaal, dus praat ik met minder vreemden.
Puppy![]()
Jammer dat ze oud en groot worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door greatjob op 09-06-2011 15:42:39 ]![]()
Ik ga mijn hond toch niet aan vreemden meegeven elke dag? Dan moet ik geen hond nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef Arthur_Dent het volgende:
30 eu in de maand en je weet allesHoewel een kennis wel een uitzondering is. Maar dat zou dan ook iemand zijn die zonder hond ook wel bij mij over de vloer komt. Dat is wel iets persoonlijker dan een uitlaatservice.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of rhubarbje!
En ik doe het voor een glaasje cola en kusjekroelmomentjes met je hondje![]()
bijnaquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Toevallig in de buurt van Eindhoven?
maar net wat te ver sorryHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
ooh maar dat is juist cutequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ik heb nog wel een Rhodesian Ridgeback waar je mee mag lopen in de aanbieding voor je,
Tis een schat van een beest alleen een sukkel en lomp, en eigelijk iets te groot. (Lijkt op het baasje)
ik heb in een asiel gewerkt en daar hadden we 2 keer een deense dog pup
jezus! mega groot maar zo speels als een pup
maar ook sterk dus die sprong me altijd om
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Katten zijn leuk!
En om nog even op het toneelgedeelte in te haken, ik (met m'n plankenkoorts en m'n houterige autisme) heb eens een workshop gedaan van 1 week elke dag een hele middag. Het was echt "vet", het was als het ware bewegen op muziek en je lichaam laten spreken.
Heb in die tijd zelfs ook een dansvoorstelling gegeven (niet in m'n eentje hoor!), inclusief staande ovatie!
Toen mij werd gevraagd of ik mee wou doen aan een dansvoorstelling dacht ik "wattu, dans? Niks voor mij" en zei: "Ik doe mee!". Als je niks prbeert kom je ook nergens he![]()
![]()
Mijn zus wilt een hond, maar ze werkt te veel. Ze wilt nu een co-owner systeem waar ik langsgaat om haar hond uit te laten!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef Arthur_Dent het volgende:
30 eu in de maand en je weet allesIs een uitlaat service over heel Nederland beschikbaar?
![]()
wacht je rookte maar 3 maanden?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:37 schreef greatjob het volgende:
[..]
Het stoppen gaat goed.
Eerst rookte ik niet omdat de dokter het aanraadde, één weekje niet roken na 3 maanden gerookt. Nu compleet gestopt nu ik er wel zelf achter sta. Nu ik niet meer rook word ik minder geforceerd mijn vrienden tijdens het uitgaan te verlaten voor een rookzaal, dus praat ik met minder vreemden.
Puppy![]()
Jammer dat ze oud en groot worden.
jeetje dan kan het toch ook niet lastig zijn om te stoppen?He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Inderdaad. Probeer 12 jaar eensquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wacht je rookte maar 3 maanden?
jeetje dan kan het toch ook niet lastig zijn om te stoppen?![]()
![]()
had moeten zijn een weekje roken na 3 maanden niet gerookt. blegh. verkeerde ninja edit van mij!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wacht je rookte maar 3 maanden?
jeetje dan kan het toch ook niet lastig zijn om te stoppen?
rookte 5-8 jaar ofzo.![]()
Roken kan helaas ook een middel zijn om mensen te leren kennen.
Ik leerde een meisje kennen tijdens de eerste les van het eerste jaar, zoiets. Komt er pauze, ze vraagt of ik mee kom roken, ik was toen al gestopt dus ik zei nee. Dikke faal.
Ron Paul 2012![]()
Vast wel google weet raad!quote:Is een uitlaat service over heel Nederland beschikbaar?psies das dus ook mijn insteekquote:Als je niks prbeert kom je ook nergens he
Nou als je in de buurt van Utrecht bent, je mag aaien.. en vooruit een cola (Ik ben de beroerste niet.)quote:ooh maar dat is juist cute![]()
oh nee dan is het lastiger iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:41 schreef greatjob het volgende:
[..]
had moeten zijn een weekje roken na 3 maanden niet gerookt. blegh. verkeerde ninja edit van mij!
rookte 5-8 jaar ofzo.
ik mis het roken wel eens in sociale situaties idd
vooral net op een nieuwe baan of zo...
Maar dat is denk ik ook gewoon wat je gewent bentHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
als ik ooit in de buurt ben pm ik jequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:43 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Vast wel google weet raad!
[..]
psies das dus ook mijn insteek
[..]
Nou als je in de buurt van Utrecht bent, je mag aaien.. en vooruit een cola (Ik ben de beroerste niet.)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Een druk leven zonder tijd voor huisdieren is veel interessanterquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Puppies en kittens.
Daarmee heb je altijd mijn interesse.
Ik denk ook pas weer aan stoppen als ik weer eens een vaste relatie heb die stand houdtquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik leerde een meisje kennen tijdens de eerste les van het eerste jaar, zoiets. Komt er pauze, ze vraagt of ik mee kom roken, ik was toen al gestopt dus ik zei nee. Dikke faal.Rookmomentjes zijn erg handig.
![]()
Klopt wel. Je bindt sneller met mensen als je samen ook rookt lijkt het wel. Sigaretje uitlenen, het hele ''wij versus hen'' gevoel door al die niet-rokers.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een druk leven zonder tijd voor huisdieren is veel interessanter
[..]
Ik denk ook pas weer aan stoppen als ik weer eens een vaste relatie heb die stand houdtRookmomentjes zijn erg handig.
![]()
En je staat vaak buiten wat te chillen in minder drukke omgevingen als je rookt, wat je losser maakt.Ron Paul 2012![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik leerde een meisje kennen tijdens de eerste les van het eerste jaar, zoiets. Komt er pauze, ze vraagt of ik mee kom roken, ik was toen al gestopt dus ik zei nee. Dikke faal.
Als iemand even geen aansteker heeft... of desnoods een sigaret bietsen/gebietst worden. Het is een sociaal momentje waar je gelijk al iets gemeen hebt.![]()
Ik rook af en toe is, alleen ik gebruik het vaak als een escape route. Als er iemand op me af komt die ik niet wil spreken of juist iets te graag wil spreken.
FF snel een sigaretje hoor zo terug..![]()
whoa het werkt nu al!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Puppies en kittens.
Daarmee heb je altijd mijn interesse.
en niemand heeft nog een hond hahaHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ik ben nu sinds januari weer gestopt omdat ik geen sigaretten meer kan roken. Gelijk zo'n enorm brakerig gevoel dat ik na twee trekjes alweer denk: ''Mijn god, wat is dit voor troep''
En dat terwijl ik daarvoor toch een aantal jaar flinkt gepaft heb.Ron Paul 2012![]()
hoezo kon je geen sigaretten meer roken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:47 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben nu sinds januari weer gestopt omdat ik geen sigaretten meer kan roken. Gelijk zo'n enorm brakerig gevoel dat ik na twee trekjes alweer denk: ''Mijn god, wat is dit voor troep''
En dat terwijl ik daarvoor toch een aantal jaar flinkt gepaft heb.![]()
Ik heb een spontane afkeer tegen sigaretten ontwikkeld. Ik weet niet precies hoe dat gekomen is, een blessing in disguise natuurlijk, want afkick-verschijnselen had ik dus niet. Het neemt wel de rookmomentjes weg want als ik thuis wat probeer te roken nu, uit nieuwsgierigheid, moet ik gewoon al bijna kokhalzen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:48 schreef greatjob het volgende:
[..]
hoezo kon je geen sigaretten meer roken?
Ron Paul 2012![]()
perfect! ik vind het nu erg stinken enzo, dat wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb een spontane afkeer tegen sigaretten ontwikkeld. Ik weet niet precies hoe dat gekomen is, een blessing in disguise natuurlijk, want afkick-verschijnselen had ik dus niet. Het neemt wel de rookmomentjes weg want als ik thuis wat probeer te roken nu, uit nieuwsgierigheid, moet ik gewoon al bijna kokhalzen.![]()
Werkte voor mij vorig jaar in Polen erg goed... daar mocht je nog binnen rokenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik leerde een meisje kennen tijdens de eerste les van het eerste jaar, zoiets. Komt er pauze, ze vraagt of ik mee kom roken, ik was toen al gestopt dus ik zei nee. Dikke faal.. Hier in NL steeds naar buiten om te roken of naar een rookhok dat trekt me niet zo,... al zal het vast net zo goed werken.
![]()
@ Supersoep, als je der achterkomt alsjeblieft vertel mij het geheim probeer al vanaf mijn 20ste te stoppen..
En ik heb dus een hond, en een kat. En daar houd de dierentuin wel mee op. Daarom kom ik ook niet in het asiel. Dan heb ik namelijk weer 3 beesten in huis.. Nee zeggen tegen puppies of kittens lukt gewoon weg niet.
Ze zijn te lievv...ahhh![]()
geen sigaret opsteken voor een week of 2. je krijgt dan weer een normale keel, waar rook aanvoelt als een intruder zoals bij normale mensen![]()
![]()
Ja moeilijk.... en daarbij helaas, ik heb wel eens een maand zonder sigarette gezeten en als ik er dan eentje opstak dacht ik alleen maar.. eindelijk. En werd duizelig dat dan weer wel. maar dat is stiekum ook leuk.quote:geen sigaret opsteken voor een week of 2. je krijgt dan weer een normale keel, waar rook aanvoelt als een intruder![]()
Ik heb wel een vermoeden, omdat ik het bij andere mensen ook heb gezien, maar zo'n positieve methode is dat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:52 schreef Arthur_Dent het volgende:
@ Supersoep, als je der achterkomt alsjeblieft vertel mij het geheim probeer al vanaf mijn 20ste te stoppen..
En ik heb dus een hond, en een kat. En daar houd de dierentuin wel mee op. Daarom kom ik ook niet in het asiel. Dan heb ik namelijk weer 3 beesten in huis.. Nee zeggen tegen puppies of kittens lukt gewoon weg niet.
Ze zijn te lievv...ahhh![]()
Het is ook niet zo dat ik het roken ben ''verleerd''. Voordat ik begon, had ik enkel het kucherige en branderige gevoel, niet dat ik gelijk alles onder wil kotsen. Dat is echt nieuw. Het is gewoon een pure afkeer ineens. Ze smaken niet meer, het is puur vergif, lijkt m'n lichaam zich te realiseren.Ron Paul 2012![]()
Is goed, heb ik nog even de tijd om de user manuel te schrijven voor het uitlaten van dat beest.quote:als ik ooit in de buurt ben pm ik je
Want dat beest is er eentje met een gebruiksaanwijzing. Iets met eigenwijs![]()
Ik heb deze zomer op het strand het hart van een meisje (eigenlijk telefoonnummer gekregen) gewonnen door het hart van haar hond te winnen!
Dus het kan beide kanten op gaan.
![]()
Nou weten we wel dat je een zelfstrelende narcist bent hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:00 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb nooit moeite met gesprekken met wie dan ook. Daar komt bij dat ik heel adrem ben en dus heel snel kan schakelen en reageren en kan ingaan op iets of iemand of zelfs een situatie.
Voor de mensen die gaan stoteren en vast lopen, het is maar gewoon een vrouw.
Ok, je bent geweldig, dat wilde je horen toch? Ga nu maar ergens anders stoer zijndoeg
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb een tiefushekel aan babys maar toch smelt ik als ik zo'n kerel zie met een kindjeBitch!
Heel welquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een baby lijkt me minder goed werken trouwens. Dat is toch ''persoonlijker'' en je ziet ze overal wel in die buggy's. Daar komt niet veel volk op af.
Altijd al willen weten hoe mensen met lange relaties (gehuwd etc.) over singles denken? Well, here it is:![]()
Nou nou, om dat useless te noemen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
oke, sorry ik weet dat dit oftopic is maar voor de mensen die niet geloven hoe utterly useless mijn kat is:
Er ligt een (1!!) broek op de grond en ze moet kotsen en waar doet ze dat op?
idd mijn broek!
$^%* $^%!!!
Je kan het zuurgehalte van dat kots gebruiken om je broek schoon te schrobben.Ron Paul 2012![]()
Totaal niet grappig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:31 schreef Axel1988 het volgende:
Altijd al willen weten hoe mensen met lange relaties (gehuwd etc.) over singles denken? Well, here it is:Je moeder is een hamster![]()
Zoals ik eerder aangaf; ik heb aparte humor, die veel mensen (vooral vrouwen) niet kunnen waarderenquote:.
![]()
Zo apart is dat niet. Louis CK is een goede en bekende stand-up comedian. Sommige stukjes zijn dan weer grappiger dan andere.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder aangaf; ik heb aparte humor, die veel mensen (vooral vrouwen) niet kunnen waarderen.
Ron Paul 2012![]()
Bovendien geeft een baby mensen het idee dat je al bezet bent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat raad ik soms mensen aan. M'n vorige vriendin wou zo nodig een hond hebben dus die wist na een tijdje een herders pupje te krijgen. Ik zag natuurlijk m'n kans om die zo veel mogelijk uit te laten.
Zo lief ook he. Als je zo'n beestje voor het eerst uitlaat, dan weigert hij te lopen en zet je hem op de grond neer waar hij om zich heen kijkt met een verdwaasde en bange blik. Dat vertedert mij zelfs, laat staan vrouwen die passeren.
Je wordt inderdaad aangesproken door vrouwen (wel vaak oudere) en iedereen kijkt je kant op.
Een baby lijkt me minder goed werken trouwens. Dat is toch ''persoonlijker'' en je ziet ze overal wel in die buggy's. Daar komt niet veel volk op af.![]()
Blijft de vloer tenminste schoonquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
oke, sorry ik weet dat dit oftopic is maar voor de mensen die niet geloven hoe utterly useless mijn kat is:
Er ligt een (1!!) broek op de grond en ze moet kotsen en waar doet ze dat op?
idd mijn broek!
$^%* $^%!!!![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]Mis je 'm niet dan, of heb je nog wel contact?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is precies die wij hadden. Nog net iets kleiner in het begin. Perfect gewoon.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo apart is dat niet. Louis CK is een goede en bekende stand-up comedian. Sommige stukjes zijn dan weer grappiger dan andere.
Dit is geweldig bijvoorbeeld.Neuh, werd na een tijdje best een onhandelbaar beest. Jammer natuurlijk, en een puppy in de buurt hebben is echt leuk, maar ik had er geen ontzettend hechte band mee. Was ook niet " mijn'' hond.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mis je 'm niet dan, of heb je nog wel contact?Ron Paul 2012![]()
Het interesseert vrouwen geen bal. Papa met baby is blijkbaar altijd sexy.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bovendien geeft een baby mensen het idee dat je al bezet bent.
Kan ik zeggen uit eigen ervaring.![]()
Naja, daar ben ik dan misschien te jong voor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het interesseert vrouwen geen bal. Papa met baby is blijkbaar altijd sexy.
Kan ik zeggen uit eigen ervaring.![]()
![]()
Omgekeerd is dat ook, er zijn ook zat mannen die met zwangere vrouwen sjansen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naja, daar ben ik dan misschien te jong voor.
Dan hebben ze blijkbaar iets extra's voor sommige mannen.![]()
Dat is wel verbonden aan leeftijd dan lijkt me, tienermoeders (of vaders) zijn bepaald niet sexy.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Omgekeerd is dat ook, er zijn ook zat mannen die met zwangere vrouwen sjansen.
Haha, die ken ik gewoon uit mijn hoofd; geniaal idd!quote:![]()
Nou...doe mij maar geen vrouw met een kind. Heb dat al een aantal keer geprobeerd, maar heb al gemerkt dat dat niet echt mijn ding is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Omgekeerd is dat ook, er zijn ook zat mannen die met zwangere vrouwen sjansen.
Het is dat ik niet echt hardop kan lachen, maar was idd grappig.quote:![]()
Die is wel leuk idd.quote:
Je moeder is een hamster![]()
Vervelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef formerjellybean het volgende:
Wat gaan mensen dit weekend doen ???![]()
Wat drinken waarschijnlijk, terrasje pakken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef formerjellybean het volgende:
Wat gaan mensen dit weekend doen ???![]()
Vrijdag een bandje dat komt optreden in de kroeg waar ik waarschijnlijk heen ga , bluesbandje en dat is wel leuk![]()
Live bluesquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:27 schreef formerjellybean het volgende:
Vrijdag een bandje dat komt optreden in de kroeg waar ik waarschijnlijk heen ga , bluesbandje en dat is wel leuk
Ik ben nog ziek, dus hoop dat ik dit weekend beter ben. Ik wil eigenlijk naar een 90's party. Moet nog even kijken wie ik meeneem.
Maar goed, eerst uitzieken.Het interesseert me ook weinig of een vrouw met een kind loopt, eigenlijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het interesseert vrouwen geen bal. Papa met baby is blijkbaar altijd sexy.
Kan ik zeggen uit eigen ervaring.Ik hoef nog niet gelijk te gaan samenwonen.
![]()
Niks gepland. Vriend van me moet werken, misschien dat een andere wel zin heeft op zaterdag langs te komen. Anders ga ik gewoon lekker klussen in huis (of op een forum zitten rondhangen of zo)
![]()
Oh 90 er jaren party klinkt ook leuk. Live blues is heerlijk een kroeg in de buurt die organiseert veel avonden met bluesbandjes en het is heerlijk en gezellig. Perfecte manier om onder de mensen te zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Live blues
Ik ben nog ziek, dus hoop dat ik dit weekend beter ben. Ik wil eigenlijk naar een 90's party. Moet nog even kijken wie ik meeneem.
Maar goed, eerst uitzieken.
[..]
Het interesseert me ook weinig of een vrouw met een kind loopt, eigenlijkIk hoef nog niet gelijk te gaan samenwonen.
![]()
Echt irritant is dat he. De mensen waarmee ik ga stappen gaan alleen vanavond en dan kan ik weer niet mee...quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niks gepland. Vriend van me moet werken, misschien dat een andere wel zin heeft op zaterdag langs te komen. Anders ga ik gewoon lekker klussen in huis (of op een forum zitten rondhangen of zo)
![]()
Blues is echt een kroegdingetje. Hier zit een bluescafé die elke dag live blues hebben. Uiteraard ligt de leeftijd daar behoorlijk wat hoger dan de mijne, maar soms ga ik er wel eens kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh 90 er jaren party klinkt ook leuk. Live blues is heerlijk een kroeg in de buurt die organiseert veel avonden met bluesbandjes en het is heerlijk en gezellig. Perfecte manier om onder de mensen te zijn.![]()
![]()
goedzo, 90's parties zijn vrouwenmagneten!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Live blues
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Hier in club seven is morgen ook zo'n party; waag het te betwijfelen of er veel dames komen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
goedzo, 90's parties zijn vrouwenmagneten!!!!![]()
Ik wilde al met een vrouw gaan dus ik ben waarschijnlijk al voorzienquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
goedzo, 90's parties zijn vrouwenmagneten!!!!
Maar je hebt wel gelijk. De meeste dansfeestjes waar ik heen ga komen sowieso meer vrouwen dan mannen op af. Mag niet klagen wat dat betreft.![]()
Blues trekt inderdaad ook vaak de wat oudere mensen , maar om contacten te maken zijn dat soort dingen ideaal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Blues is echt een kroegdingetje. Hier zit een bluescafé die elke dag live blues hebben. Uiteraard ligt de leeftijd daar behoorlijk wat hoger dan de mijne, maar soms ga ik er wel eens kijken
Het is eigenlijk begonnen toen een buurvrouw die een relatie had met een bluesbandjeszanger (Bluesmotel) en toen ben ik gaan kijken en toen vond ik het heerlijk . Het is een hele leuke gezellige sfeer altijd.![]()
Zaterdag iig naar een gratis festival bij mij in de buurt toe. En zondag naar Morbid Angel toe14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Festivals zijn ook erg leukquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
Zaterdag iig naar een gratis festival bij mij in de buurt toe. En zondag naar Morbid Angel toe![]()
![]()
Ik moest vanmiddag vaccinaties halen (prikken en medicijnen) omdat ik binnenkort naar Afrika ga, zat er in de wachtkamer een meisje van ongeveer 20 tegenover me die tegen me begon te praten over van alles en nog wat (voornamelijk over Afrika), en ze hield maar niet op. Beetje opdringerig zegmaar. En ik wilde beleefd blijven dus heb maar gewoon teruggepraat terwijl ik er helemaal geen zin in had; haar stem irriteerde me (kakker) plus ze was lelijk, maar ik durf nooit hard te zijn op dat soort momenten of zo. Zulke opdringerige meisjes tref ik ook altijd.![]()
![]()
Zeker maar ik moet zaterdag ook nog andere dingen doen. Zoals afscheid nemen van mijn zusje die gaat naar Amerika toe.quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Oh gaat ze daar wonen , dat is wel heel andere koek. Ik heb eigenlijk een beetje kriebels en wil er ergens vanavond toch even een kroegje pakken om even bij te kletsenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker maar ik moet zaterdag ook nog andere dingen doen. Zoals afscheid nemen van mijn zusje die gaat naar Amerika toe.![]()
Was dat maar waar. Ze komt helaas na 2 maanden terugquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh gaat ze daar wonen , dat is wel heel andere koek. Ik heb eigenlijk een beetje kriebels en wil er ergens vanavond toch even een kroegje pakken om even bij te kletsenNee een soort werkvakantie in een soort openluchtmuseum.
Doe dat
14 SHADES OF GREY
Wil je zo graag van je zusje af dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Ze komt helaas na 2 maanden terugNee een soort werkvakantie in een soort openluchtmuseum.
Doe dat![]()
![]()
ahh ook vol avontuur dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Ze komt helaas na 2 maanden terugNee een soort werkvakantie in een soort openluchtmuseum.
Doe dat![]()
![]()
Kan iemand mij hier trouwens vertellen hoe het in zijn werk gaat wanneer je psychologische hulp zoekt? Ik heb laatst een mail gestuurd naar een psycholoog hier; maar dat was niet zo'n succes. Het is me niet echt duidelijk wat ik nu eigenlijk moet... ik heb wel eens horen zeggen dat het via de huisarts moet, maar vind het ook wel weer onprettig om daar eerst mijn verhaal op te moeten hangen. Bijkomende onhandigheid is dat mijn huisarts niet in mijn woonplaats zit, maar een uur verderop en ik bovendien niet precies weet of ik het nu wel of niet nodig heb. Klopt het trouwens dat er een wachtlijst van 2 maanden is?
Edit, niet geheel offtopic, gezien mijn slechte gemoedstoestand veroorzaakt wordt door mijn sociale onhandigheid.![]()
Heb je even?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wil je zo graag van je zusje af dan?Ruilen?
14 SHADES OF GREY
Je huisarts zal heus niet raar opkijken dat je met zo'n vraag komt. Ik snap dat het moeilijk is. Ik heb zelf ook jaren er tegen aan gehikt om naar de huisarts te gaan met die vraag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef Axel1988 het volgende:
Kan iemand mij hier trouwens vertellen hoe het in zijn werk gaat wanneer je psychologische hulp zoekt? Ik heb laatst een mail gestuurd naar een psycholoog hier; maar dat was niet zo'n succes. Het is me niet echt duidelijk wat ik nu eigenlijk moet... ik heb wel eens horen zeggen dat het via de huisarts moet, maar vind het ook wel weer onprettig om daar eerst mijn verhaal op te moeten hangen. Bijkomende onhandigheid is dat mijn huisarts niet in mijn woonplaats zit, maar een uur verderop en ik bovendien niet precies weet of ik het nu wel of niet nodig heb.
Edit, niet geheel offtopic, gezien mijn slechte gemoedstoestand veroorzaakt wordt door mijn sociale onhandigheid.
Als je besluit naar je huisarts te gaan bedenk dan van te voren wat je wilt zeggen. En oefen dat desnoods voor de spiegel. Je zegt dat je moeite hebt met sociale dingen en onzeker bent. Zeg dit tegen je huisarts. En vraag wat de mogelijkheden zijn.14 SHADES OF GREY
Denk toch een huisarts en daar een gesprek dan word je na dat gesprek ingeschreven en is er vaak een wachtlijst.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef Axel1988 het volgende:
Kan iemand mij hier trouwens vertellen hoe het in zijn werk gaat wanneer je psychologische hulp zoekt? Ik heb laatst een mail gestuurd naar een psycholoog hier; maar dat was niet zo'n succes. Het is me niet echt duidelijk wat ik nu eigenlijk moet... ik heb wel eens horen zeggen dat het via de huisarts moet, maar vind het ook wel weer onprettig om daar eerst mijn verhaal op te moeten hangen. Bijkomende onhandigheid is dat mijn huisarts niet in mijn woonplaats zit, maar een uur verderop en ik bovendien niet precies weet of ik het nu wel of niet nodig heb. Klopt het trouwens dat er een wachtlijst van 2 maanden is?
Edit, niet geheel offtopic, gezien mijn slechte gemoedstoestand veroorzaakt wordt door mijn sociale onhandigheid.
Ik vind het inderdaad goed dat je wel zelf op zoek gaat naar een manier om eruit te komen , anders blijf je ook maar aanrommelen, en als je zelf al zoiets hebt van misschien helpt het mij dan kan je het ook beter doen.![]()
Het verschilt heel erg per dag; sommige dagen is er echt helemaal niets aan de hand. Andere dagen kan ik simpelweg helemaal niets meer....op die slechte dagen dan wil ik altijd hulp zoeken; op de goede dagen denk ik altijd... gelukkig dat ik het niet gedaan heb, wat een onzin... het gaat prima met me.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
en als je zelf al zoiets hebt van misschien helpt het mij dan kan je het ook beter doen.![]()
Hoe oud is hij? Misschien kunnen we ze koppelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb wel een jonger broertje voor je.
14 SHADES OF GREY
17, maar als er iets is wat sowieso niet gaat lukken is mijn broertje koppelen aan een meisje. En hij is niet homo ofzo, voor zover wij weten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe oud is hij? Misschien kunnen we ze koppelen![]()
Heeft geen zin bij mij joh; als ik al ga, dan kom ik gewoon binnen en vraag om doorverwijzing voor psychologische hulp ofzo. En daarna probeer ik er omheen te draaien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Als je besluit naar je huisarts te gaan bedenk dan van te voren wat je wilt zeggen. En oefen dat desnoods voor de spiegel. Je zegt dat je moeite hebt met sociale dingen en onzeker bent. Zeg dit tegen je huisarts. En vraag wat de mogelijkheden zijn.![]()
Dan heb je ook wel last van stemmingswisselingen en dan is het helemaal geen slecht idee hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg per dag; sommige dagen is er echt helemaal niets aan de hand. Andere dagen kan ik simpelweg helemaal niets meer....op die slechte dagen dan wil ik altijd hulp zoeken; op de goede dagen denk ik altijd... gelukkig dat ik het niet gedaan heb, wat een onzin... het gaat prima met me.
Soms is het zo slecht toch niet even hulp te accepteren![]()
Mijn zusje is 20 dus het zou kunnen, hahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
17, maar als er iets is wat sowieso niet gaat lukken is mijn broertje koppelen aan een meisje. En hij is niet homo ofzo, voor zover wij weten.
Arme jongen hij weet niet wat hem overkomt.
Misschien moet je er eerst met iemand die je vertrouwt over praten. Dat heb ik ook gedaan. Daarna had ik het lef om naar de huisarts te gaan met mijn hulpvraagquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heeft geen zin bij mij joh; als ik al ga, dan kom ik gewoon binnen en vraag om doorverwijzing voor psychologische hulp ofzo. En daarna probeer ik er omheen te draaien.14 SHADES OF GREY
Sowieso, volgens mij is hij bang voor meisjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje is 20 dus het zou kunnen, haha
Arme jongen hij weet niet wat hem overkomt.![]()
![]()
Nee joh, ik praat echt met niemand over mijn problemen, dat kan ik echt niet. Ik zou ook niet weten tegen wie ik erover zou moeten praten. Over een paar weken ben ik weer in Limburg, dan ga ik wel even langs de dokter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien moet je er eerst met iemand die je vertrouwt over praten. Dat heb ik ook gedaan. Daarna had ik het lef om naar de huisarts te gaan met mijn hulpvraag![]()
Herkenbaar. Al is dat niet zozeer omdat het zo vaak zo goed gaat, maar meer omdat ik zo'n weerstand heb tegen naar een psycholoog gaan. Ik had me al bedacht dat ik dan maar antidepressiva moest gaan gebruiken, maar dat moet blijkbaar ook via psychologen van 't riaggquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg per dag; sommige dagen is er echt helemaal niets aan de hand. Andere dagen kan ik simpelweg helemaal niets meer....op die slechte dagen dan wil ik altijd hulp zoeken; op de goede dagen denk ik altijd... gelukkig dat ik het niet gedaan heb, wat een onzin... het gaat prima met me.
Vooralsnog heb ik dus nog niets gedaan
Ach ik zie mijn zusje nu ook niet snel aan de man. Het idee alleen al vind ze niets. En nee is geen pot.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sowieso, volgens mij is hij bang voor meisjes.14 SHADES OF GREY
Mogen geloof ik alleen psychiaters voorschrijven; psychologen niet. Maar ik zie zelf niet op tegen medicijnen ofzo, meer tegen het praten over mijn problemen... echt vreselijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al is dat niet zozeer omdat het zo vaak zo goed gaat, maar meer omdat ik zo'n weerstand heb tegen naar een psycholoog gaan. Ik had me al bedacht dat ik dan maar antidepressiva moest gaan gebruiken, maar dat moet blijkbaar ook via psychologen van 't riagg
Vooralsnog heb ik dus nog niets gedaan![]()
Lastigquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee joh, ik praat echt met niemand over mijn problemen, dat kan ik echt niet. Ik zou ook niet weten tegen wie ik erover zou moeten praten. Over een paar weken ben ik weer in Limburg, dan ga ik wel even langs de dokter.Maar je praat er hier al over dat is iig al een stap in de goeie richting
14 SHADES OF GREY
Ik ben ook bang voor meisjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sowieso, volgens mij is hij bang voor meisjes.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Verwijsbriefje kreeg ik opzich vrij gemakkelijk. Slaappillen of antidepressiva wou die me daarentegen niet gevenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heeft geen zin bij mij joh; als ik al ga, dan kom ik gewoon binnen en vraag om doorverwijzing voor psychologische hulp ofzo. En daarna probeer ik er omheen te draaien.
het is misschien wel moeilijk maar wat wil je dan ?? Op dezelfde manier doormodderen ??? Ik denk dat het best helpt .![]()
Ik vind medicijnen al heel klote. Ik hou sowieso al niet van medicijnen, maar medicijnen die met je 'geest' fucken, brr.... maar dan nog een heel, heel eind liever dan m'n hele levensverhaal aan zo'n wildvreemde op te gaan zitten hangenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mogen geloof ik alleen psychiaters voorschrijven; psychologen niet. Maar ik zie zelf niet op tegen medicijnen ofzo, meer tegen het praten over mijn problemen... echt vreselijk.
Hoe oud is ze? Anders is het wel een beetje vaag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik zie mijn zusje nu ook niet snel aan de man. Het idee alleen al vind ze niets. En nee is geen pot.![]()
![]()
Is het misschien toch je broertjequote:
14 SHADES OF GREY
20quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Anders is het wel een beetje vaag.
Dat zeg jij?
14 SHADES OF GREY
Sommige vriendinnen van mij hebben er ook totaal geen behoefte aan en die zijn ook rond de 20, zo raar/vaag vind ik het zelf niet in ieder geval.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Anders is het wel een beetje vaag.![]()
Bij mijn pa heeft het wel geholpen; die heeft lange tijd in een gesloten afdeling gezeten, maar de laatste jaren gaat het met medicijnen wel redelijk. Ik denk dat medicijnen wel belangrijk zijn voor sommige; maar ik denk zelf dat ik dat stadium nog niet heb bereikt... al heb ik die stemmingswisselingen wel al enkele jaren. Voor mij is het niet perse het verhaal vertellen aan een wildvreemde, maar uberhaupt het vertellen aan iemand face to face... digitaal heb ik er geen moeite mee... maar IRL... zo vaag...quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind medicijnen al heel klote. Ik hou sowieso al niet van medicijnen, maar medicijnen die met je 'geest' fucken, brr....
Edit: hoelang was voor jou de wachtlijst trouwens toen je verwijzing hebt gekregen?![]()
Eerst wat in huis nog doen voor ik wegga en dan ga ik toch even kroegen, moet er voor mijn gevoel even uit.![]()
Inderdaad ik krijg voortijdige zweetlozingen van jullie.quote:
C'est la vie
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik krijg voortijdige zweetlozingen van jullie.14 SHADES OF GREY
Da's nog eens wat anders dan voortijdige zaadlozingen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik krijg voortijdige zweetlozingen van jullie.![]()
ken je de reclame nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's nog eens wat anders dan voortijdige zaadlozingen.?
Jaquote:
En wat moet ik nou vertellen in dit topic? Het moet wel snel anders is ie alweer vol.Finally, someone let me out of my cage![]()
Geen idee dat wilde ik jou net vertellen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
ken je de reclame niet?
[..]
Ja
En wat moet ik nou vertellen in dit topic? Het moet wel snel anders is ie alweer vol.14 SHADES OF GREY
Axel: Je kunt ook gewoon rechtstreeks naar een psycholoog hoor
gewoon ff bellenHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Heb ik geprobeerd vorige keer; maar dat liep niet helemaal goed... dus toen dacht ik dat het een kwakzalver was en dat ik het toch maar via het officiele traject zou moeten doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
Axel: Je kunt ook gewoon rechtstreeks naar een psycholoog hoor
gewoon ff bellen![]()
nicequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn zusje is 20 dus het zou kunnen, hahaFinally, someone let me out of my cage![]()
Val je op blond haar?quote:14 SHADES OF GREY
Om nog even terug te komen op de autisme discussie van een paar topics terugDit komt zo overeen met wat ik zelf ervaar.quote:Mensen met autisme worden naarmate ze ouder worden steeds beter in het herkennen van gezichtsuitdrukkingen. Rond hun dertigste blijken ze sociaal veel actiever te zijn dan tijdens hun jeugd. Het komt erop neer dat ze over een groot deel van de symptomen van autisme heen groeien. Dat blijkt uit maandag gepubliceerd onderzoek van het Nederlands Instituut voor Neurowetenschappen van de KNAW (NIN-KNAW).
Onderzoekers kwamen erachter dat het spiegelsysteem in het brein van mensen met autisme wel functioneert, maar zich veel langzamer ontwikkelt dan bij andere mensen het geval is. Door die spiegelneuronen kunnen wij inschatten wat iemand anders voelt of denkt. Mensen met autisme kunnen dat niet of nauwelijks.
http://www.depers.nl/wete(...)men-heengroeien.html
Ik heb gewoon het idee dat ik achterloop op de normale mensen. Wat ik dus nu aan het doen ben is vooral een inhaalrace van het snappen van sociaal contact en relaties. Helaas leren de meesten dat tijdens de middelbare school. Maar voor mij dus nu rond mijn 30e.
Helaas is het wel een stuk lastiger nu te leren, omdat mensen er standaard vanuit gaan dat je die vaardigheden al bezit en er weinig mensen zullen zijn die je ermee helpen.![]()
ik heb zelf blond haar en ben narcistisch, dus jaquote:
wow. Ik vond 20 altijd oud, maar realiseer me net dat ik 19 ben, kut wat gaat de tijd snel
Finally, someone let me out of my cage![]()
Dat moet je dus niet zeggen tegen zo'n 70% van de mannen in Nederland.quote:C'est la vie
Ik ben bang dat ze alleen niet geïnteresseerd is in jou.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik heb zelf blond haar en ben narcistisch, dus ja
wow. Ik vond 20 altijd oud, maar realiseer me net dat ik 19 ben, kut wat gaat de tijd snelGeen idee of ze dat is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aseksuelen zijn best zeldzaam hoor!14 SHADES OF GREY
Dat denk jij... ik haal ook altijd mijn schouders op wanneer mensen weer eens beginnen over waarom ik toch geen vriendin heb en blaat.... ik ga dus echt niet zeggen dat ik die niet kan krijgen. Tegen niemand!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sommige vriendinnen van mij hebben er ook totaal geen behoefte aan en die zijn ook rond de 20, zo raar/vaag vind ik het zelf niet in ieder geval.![]()
Wat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wanneer ga je het nou eens vertellen?Finally, someone let me out of my cage![]()
Iedereen kan een vriendin krijgen. Het is maar net waar je genoegen mee neemt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat denk jij... ik haal ook altijd mijn schouders op wanneer mensen weer eens beginnen over waarom ik toch geen vriendin heb en blaat.... ik ga dus echt niet zeggen dat ik die niet kan krijgen. Tegen niemand!![]()
Ehm nee, ze zeggen zelf dat ze geen vriendje willen en wijzen mannen af. Dus ik denk het niet alleen, ze zeggen het zelf tegen me.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat denk jij... ik haal ook altijd mijn schouders op wanneer mensen weer eens beginnen over waarom ik toch geen vriendin heb en blaat.... ik ga dus echt niet zeggen dat ik die niet kan krijgen. Tegen niemand!![]()
Het gaat om het punt dat wanneer mensen zeggen daar geen interesse in te hebben, dat in de meeste gevallen niet waar zal zijn. Ze zeggen het uit zelfbescherming of schaamte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iedereen kan een vriendin krijgen. Het is maar net waar je genoegen mee neemt.
En ja, iedereen kan iets krijgen met het label "vriendin"; niet iedereen vindt echter wat zij verstaan onder "vriendin" (wederzijds van elkaar houden, elkaar leuk vinden, elkaar aantrekkelijk vinden)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: