SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Hoeveel mag het kosten? Anders ben ik eventueel beschikbaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef minnemin het volgende:
Dag mensen, waar kan ik zo'n coach bestellen? Die een keer met me mee gaat stappen?
Ben je goed? Recensies?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoeveel mag het kosten? Anders ben ik eventueel beschikbaar.
Als je zweterig bent van het warme weer kan ik me heus voorstellen dat je extra doucht, maar zo heilig is elke dag douchen ook weer niet onder normale omstandigheden. Het schijnt ook dat je een grotere kans op schimmelinfecties hebt als je veel doucht, en ook spoel je het beschermlaagje van je huid weg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal voor stink lichamen als je dus blijkbaar elke dag perse onder de douche moet. Doe ik in de zomer ook, maar op een zondag blijf ik wel gewoon aan de wastafel. Nog nooit iemand horen klagen.
Nee iemand horen klagen zul je niet nee. Want bijna niemand zal dat ooit tegen een ander zeggen. Wij hadden eerste jaar HBO een jongen in de klas, daar was duidelijk zichtbaar dat ie zich weinig douchte. Vettig haar (daarom moet ik me elke ochtend al wel douchen want als ik wakker wordt kan ik mn haar alleen goed krijgen door het te wassen), schilfers op zn huid, en hij stonk echt een uur in de wind. Echt een penetrante zweetlucht. Een keer kreeg ik er letterlijk kotsneigingen van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal voor stink lichamen als je dus blijkbaar elke dag perse onder de douche moet. Doe ik in de zomer ook, maar op een zondag blijf ik wel gewoon aan de wastafel. Nog nooit iemand horen klagen.
Ik bedoel allebei, de wasbak of kort afspoelen met koud tot lauw water.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef VacaLoca het volgende:
@moneyfornothing: met afspoelen bedoel je wel onder de douche gewoon ff kort eronder? of bij de wasbak? onder douche alleen met water afspoelen telt wmb als douchen.
Dat is prima, maar dat gaat dus al lang niet meer over om de dag douchen. Die kerel douchte dus vrijwel niet. Echt vettig haar komt na 3 dagen ongeveer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee iemand horen klagen zul je niet nee. Want bijna niemand zal dat ooit tegen een ander zeggen. Wij hadden eerste jaar HBO een jongen in de klas, daar was duidelijk zichtbaar dat ie zich weinig douchte. Vettig haar (daarom moet ik me elke ochtend al wel douchen want als ik wakker wordt kan ik mn haar alleen goed krijgen door het te wassen), schilfers op zn huid, en hij stonk echt een uur in de wind. Echt een penetrante zweetlucht. Een keer kreeg ik er letterlijk kotsneigingen van.
Maar niemand die dat hem direct of indirect duidelijk heeft gemaakt dat jaar. Hebben met elkaar wel eens over gehad of we het hem toch niet zouden vertellen... omdat ie daar dan iig ms wat mee kan en het uiteindelijk beter voor hem is als ie daarop ms vaker zou douchen. Maar kwam dan toch vaak uit op dat je dat echt niet kan zeggen.
Wat je hoort van anderen is echt totaal geen indicatie. Als je bv last zou hebben van een slechte adem is de kans klein dat mensen je er op wijzen. Heb al wel paar keer meegemaakt dat ik met een groepje stond en dat er over iemand gepraat werd en er werd gezegd dat diegene echt uit zn bek meurt. Iedereen beaamt dat dan, maar niemand die dat tegen die persoon zelf zegt.
@moneyfornothing: met afspoelen bedoel je wel onder de douche gewoon ff kort eronder? of bij de wasbak? onder douche alleen met water afspoelen telt wmb als douchen.
Schilfers kan juist ook door te vaa douchen (uitdroging door hete douche).quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee iemand horen klagen zul je niet nee. Want bijna niemand zal dat ooit tegen een ander zeggen. Wij hadden eerste jaar HBO een jongen in de klas, daar was duidelijk zichtbaar dat ie zich weinig douchte. Vettig haar (daarom moet ik me elke ochtend al wel douchen want als ik wakker wordt kan ik mn haar alleen goed krijgen door het te wassen), schilfers op zn huid, en hij stonk echt een uur in de wind. Echt een penetrante zweetlucht. Een keer kreeg ik er letterlijk kotsneigingen van.
Maar niemand die dat hem direct of indirect duidelijk heeft gemaakt dat jaar. Hebben met elkaar wel eens over gehad of we het hem toch niet zouden vertellen... omdat ie daar dan iig ms wat mee kan en het uiteindelijk beter voor hem is als ie daarop ms vaker zou douchen. Maar kwam dan toch vaak uit op dat je dat echt niet kan zeggen.
Wat je hoort van anderen is echt totaal geen indicatie. Als je bv last zou hebben van een slechte adem is de kans klein dat mensen je er op wijzen. Heb al wel paar keer meegemaakt dat ik met een groepje stond en dat er over iemand gepraat werd en er werd gezegd dat diegene echt uit zn bek meurt. Iedereen beaamt dat dan, maar niemand die dat tegen die persoon zelf zegt.
Nouja moet, er zijn mensen die hun haar nooit met shampoo wassen maar ook geen vettig haar hebben. Die moesten even doorbijten voordat alle shampoo/collagenen troep uit hun haar was maar daarna hoefde ze het niet meer te gebruiken voor schoon haar, afspoelen is dan voldoende met eventueel af en toe een natuurlijk haarmaskertje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfde met vet haar, je moet het wel wassen met shampoo.
Ik bedoel dan de mensen die snel vet haar krijgen, zoals de jongen waar VacaLoca het over had.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouja moet, er zijn mensen die hun haar nooit met shampoo wassen maar ook geen vettig haar hebben. Die moesten even doorbijten voordat alle shampoo/collagenen troep uit hun haar was maar daarna hoefde ze het niet meer te gebruiken voor schoon haar, afspoelen is dan voldoende met eventueel af en toe een natuurlijk haarmaskertje.
Veel shampoos zijn sowieso eigenlijk niet zo geweldig voor je haar, maar door veelvuldig gebruik kan je haar haast niet meer zonder.
Ik gebruik het zelf ook gewoon, maar ene dag was ik mijn haar met shampoo en de volgende dag spoel ik het alleen uit. Werkt prima voor mij, maar als je vettig haar hebt kan ik me voorstellen dat je vaker shampoo gebruikt. Zelf weten wat je prettig vindt toch.
Ook voor zulke mensen heeft het gewerkt, maar afgezien daarvan zei ik ook in mijn een-na-laatste zin dat ik het me kan voorstellen bij erg vettig haar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoel dan de mensen die snel vet haar krijgen, zoals de jongen waar VacaLoca het over had.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef VacaLoca het volgende:
Je kruis moet iig toch echt wel dagelijks... stel er komt spontaan sex op een dag en je hebt daar dag niet gewassen...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef Supersoep het volgende:
Veel mensen lijken gewoon te negeren dat niet douchen niet betekent dat je jezelf niet wast. Je hebt een fucking wastafel als je je even te lui voelt soms op een vrije dag.
Dat is alsnog wat anders dan om de dag douchen en je tussendoor afspoelen/wassen hè. Ik ben ook niet voor 1x in de week douchen ofzo hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef VacaLoca het volgende:
Nou bij die jongen was toch echt door weinig douchen. Idd zeker minder dan 1x in 3 dagen. Je zag (en rook) het verschil wanneer ie zich een keer wel gedouched had.
En vandaar weer het afspoelen/wassen verhaal, kan je ook je kruis in meenemen namelijk. Dus om de dag douchen zou ik niet erg vinden in een potentiële partner, mits geen vieze luchtjes enzo.quote:Anyway, prima als je om de dag wilt douchen. Persoonlijk vind ik het frisser om elke dag te doen, en kost maar 10 minuutjes van je tijd hooguit. Je kruis moet iig toch echt wel dagelijks... stel er komt spontaan sex op een dag en je hebt daar dag niet gewassen.... dat zal echt geen punten scoren. Daarnaast ook gewoon noodzakelijk voor persoonlijke hygiene.
Ja, mijzelf bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:51 schreef minnemin het volgende:
[..]
Heb je eerder vrouwen blijvend op weg geholpen met versierskills?
Daar heb je zo'n vet handig icoontje voor linksboven je gewone usericon, daaraan kun je zien of het een mannetje of een vrouwtje is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:56 schreef minnemin het volgende:
Whuuuuuuut heb al die tijd gedacht dat je man was.
Van wat voor verenigingen ben je al lid? Wat voor baan heb je, en wat voor collega's lopen daar rond (qua leeftijd man/vrouw verhouding dus) en in wat voor buurt/plaats woon je?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:56 schreef minnemin het volgende:
Wat moet ik doen? Van meer verenigingen lid worden? Een fatsoenlijke baan nemen? Verhuizen?
ik weet het, maar bij jou nooit op geletquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:58 schreef moneyfornothing het volgende:
Daar heb je zo'n vet handig icoontje voor linksboven je gewone usericon, daaraan kun je zien of het een mannetje of een vrouwtje is.
-geenquote:Van wat voor verenigingen ben je al lid? Wat voor baan heb je, en wat voor collega's lopen daar rond (qua leeftijd man/vrouw verhouding dus) en in wat voor buurt/plaats woon je?
Mee eens.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef VacaLoca het volgende:
Nou bij die jongen was toch echt door weinig douchen. Idd zeker minder dan 1x in 3 dagen. Je zag (en rook) het verschil wanneer ie zich een keer wel gedouched had.
Anyway, prima als je om de dag wilt douchen. Persoonlijk vind ik het frisser om elke dag te doen, en kost maar 10 minuutjes van je tijd hooguit. Je kruis moet iig toch echt wel dagelijks... stel er komt spontaan sex op een dag en je hebt daar dag niet gewassen.... dat zal echt geen punten scoren. Daarnaast ook gewoon noodzakelijk voor persoonlijke hygiene.
Mensen die dit onderwerp lezen en zich minder dan tweedaags douchen; een simpel verbeterpunt want goede kans dat dit mensen in je omgeving opvalt. Sommige mensen zien het al als je 3 dagen achter elkaar dezelfde broek aan hebt en trekken daar al conclusies uit. (terwijl dat kwa hygiene nog geeneens zoveel boeit).
Mm. Washandje natmaken, met zeep enzo en dan ff snel over lichaam doen kan ook wel vind ik. (Ik douch ook liever, maar ik sta altijd laat op, dus ik heb niet altijd tijd om 's ochtends te douchen)quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:09 schreef Mpj het volgende:
[..]
Mee eens.
Overigens, mensen die hier smoesjes gaan verzinnen om maar niet te hoeven douchen, met hun wassen bij de wasbak enzovoort. Bah.
Nou, nee hoor. En zo bovenmatig ontwikkeld is mijn reukorgaan echt niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:13 schreef minibeer het volgende:
Als iemand vies ruikt kan je dat meestal prima verbloemen door deo te gebruiken
Wat voor vereniging zou je leuk lijken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:
[..]
ik weet het, maar bij jou nooit op gelet
[..]
-geen
-callcenterbaan, meeste collega's van 19 t/m 30, ook een groep van ca. 40 t/m 55
-woon in stad met 200.000 inwoners, in buurtje met veel gezinnetjes, aantal allenstaanden
Dat zijn ook de voornaamste redenen dat ik wel elke dag douche, maar kan me wel voorstellen dat iemand met om de dag vooruit kan als het gaat zoals ik aangaf.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:14 schreef Techno het volgende:
Douchen is niet alleen lekker maar ook ontspannend. .
Hehe. Als iemand een week niet gedoucht heeft kan je dat ruiken, maar een dag (of twee) kan nog wel volgens mij. Als je niet paft als een ketter of veel zweet of in een riool werkt ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, nee hoor. En zo bovenmatig ontwikkeld is mijn reukorgaan echt niet.
Ik ruik echt het geringste spoortje van zweet of andere nare luchtjes. Hoeveel parfum je ook op hebt. Wat overigens ook nogal ranzig is, zoveel parfum op hebben dat je luchtwegen er last van krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef minibeer het volgende:
Hehe. Als iemand een week niet gedoucht heeft kan je dat ruiken, maar een dag (of twee) kan nog wel volgens mij. Als je niet paft als een ketter of veel zweet of in een riool werkt ofzo.
Ik vind het gewoon lekker om een half uur onder de douche te staan, dat je er ook schoon van wordt is een leuke bijkomstigheid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat zijn ook de voornaamste redenen dat ik wel elke dag douche, maar kan me wel voorstellen dat iemand met om de dag vooruit kan als het gaat zoals ik aangaf.
Dat doe ik ook, maar dan meer om wakker te worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
En als je slaapt zweet je toch ook , alleen al om de nachtzweet van me af te halen s' ochtends douche ik
Ohh heerlijk is dat ja, vaak onthaar ik alles ook meteen even onder de douche. Geweldige uitvinding dat douchen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekker om een half uur onder de douche te staan, dat je er ook schoon van wordt is een leuke bijkomstigheid.
Ik ben een waardeloze coach, maar als je een mooie jongedame ben wil ik het wel eens proberenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef minnemin het volgende:
Dag mensen, waar kan ik zo'n coach bestellen? Die een keer met me mee gaat stappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohh heerlijk is dat ja, vaak onthaar ik alles ook meteen even onder de douche. Geweldige uitvinding dat douchen.
Ik overweeg om compleet van Fok! en nog wat andere meuk te stappen. Waarschijnlijk vind ik dan alleen wel weer een ander 'excuus' om niet 'normaal' te hoeven levenquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:52 schreef minnemin het volgende:
ik ben er even klaar mee, dat geforum. Even een weekje afkicken. Ik internet mijn hele leven weg. Wil ik niet meer. Ik wil eruit, schrijven, mensen ontmoeten.
En zo is het maar net.quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hell, je kan zelfs zomaar iemand tegenkomen die meer dan leuk blijkt te zijn.
Ik doe overdag op mijn werk fokken, en 's avonds ben ik andere dingen doen. Dus het kan wel maar je moet het inpassen op een manier. En niet obsessief als een malle gaan fokken.quote:ik ben er even klaar mee, dat geforum. Even een weekje afkicken. Ik internet mijn hele leven weg. Wil ik niet meer. Ik wil eruit, schrijven, mensen ontmoeten.
Ik houd me ook aanbevolen voor coaching; kosten doen er niet toe.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Hoeveel mag het kosten? Anders ben ik eventueel beschikbaar.
Verenigingen: 4 jaar lang actieflid geweest bij 2 studieverenigingen en 2 jaar actief lid bij een landelijke netwerkvereniging. (man/vrouw is overal ongeveer 90:10)quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:58 schreef moneyfornothing het volgende:
Van wat voor verenigingen ben je al lid? Wat voor baan heb je, en wat voor collega's lopen daar rond (qua leeftijd man/vrouw verhouding dus) en in wat voor buurt/plaats woon je?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:14 schreef Techno het volgende:
Douchen is niet alleen lekker maar ook ontspannend. Dus ja, minimaal 1x per dag graag.
Ditquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
Douche ook dagelijks en sterker nog als ik me 1 dag niet gedouched heb voel ik me al vies .
Ik heb er geen probleem mee om zelfs langer dan 3 dagen dezelfde kleding te dragen; maar ik vind het wel belangrijk dat ze niet stinken en dat bijvoorbeeld mijn broeken en bloezen niet gekreukt zijn. Bovendien let ik erop wie ik die dag tegen ga komen. Wanneer ik op maandag een afspraak met mensen heb, zorg ik ervoor dat ik woensdag bij een afspraak met diezelfde mensen, niet dezelfde kleding aan heb.... niet voor mezelf, maar omdat ik weet dat andere mensen daar een verkeerd beeld bij krijgen. Dat is een beetje mijn leven... ik doe alles voor andere mensen omdat ik veel van dit soort dingen zelf maar onzinnig vindt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
En elke dag schone kleren. Kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zich lekker kan voelen als je 3 dagen dezelfde kleren draagt
Ik weet niet hoe je eruit ziet verder, het klinkt oppervlakkig maar misschien kan je op dat gebied wat puntjes winnen met een leuk uiterlijk zonder jezelf er oncomfortabel bij te voelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik houd me ook aanbevolen voor coaching; kosten doen er niet toe.
[..]
Verenigingen: 4 jaar lang actieflid geweest bij 2 studieverenigingen en 2 jaar actief lid bij een landelijke netwerkvereniging. (man/vrouw is overal ongeveer 90:10)
Baan: bijbaan in de horeca (man/vrouw is 60:40) en technische studie (man/vrouw is 90:10)
Plaats: Eindhoven
Hoeveel vrienden heeft ze op facebook? Als het er vrij veel zijn hoef je er mogelijk niet zoveel waarde aan te hechten en voegt ze bijna iedereen die ze kent toe, maar als het erop lijkt dat het vooral echt vrienden zijn die ze daar heeft dan wil ze in ieder geval in contact met je blijven of spieken bij je verdere details op facebook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:32 schreef Arthur_Dent het volgende:
Als een meisje waar je stotterend voor stond je opeens toevoegd op facebook. Is dat een hint voor een vervolg actie? En zo ja hoe de fuck doe je dat op een casual manier?
Naja, je kunt het iig niet zien als iets negatiefs. Wat ik zou doen... waarschijnlijk 2 uur lang nadenken over een bericht wat ik zou gaan sturen. Zinnen typen, weer deleten, weer iets typen... en uiteindelijk na lange tijd een super simpel berichtje sturen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:32 schreef Arthur_Dent het volgende:
Als een meisje waar je stotterend voor stond je opeens toevoegd op facebook. Is dat een hint voor een vervolg actie? En zo ja hoe de fuck doe je dat op een casual manier?
Ja ik ga af en toe op donderdag op stap met wat studiegenoten, maar die nemen eigenlijk ook nooit dames mee. Heb via hun eigenlijk maar 2 dames leren kennen op twee jaar tijd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Vaak gaat het soepeler als je via via iemand ontmoet dan als je out of the blue iemand gaat aanspreken.
Mijn groote issue wat dat betreft is dat ik maar 1.72 ben; verder denk ik niet dat mijn uiterlijk echt een probleem is. Mijn kleding trouwens ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik weet niet hoe je eruit ziet verder, het klinkt oppervlakkig maar misschien kan je op dat gebied wat puntjes winnen met een leuk uiterlijk zonder jezelf er oncomfortabel bij te voelen.
Oh, had het ook meer over sokken/ondergoed/t-shirt. Dingen als lange broeken en sweaters ga ik echt niet elke dag vervangen. Anders had ik hier de wasmachine elke dag wel draaien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee om zelfs langer dan 3 dagen dezelfde kleding te dragen; maar ik vind het wel belangrijk dat ze niet stinken en dat bijvoorbeeld mijn broeken en bloezen niet gekreukt zijn. Bovendien let ik erop wie ik die dag tegen ga komen. Wanneer ik op maandag een afspraak met mensen heb, zorg ik ervoor dat ik woensdag bij een afspraak met diezelfde mensen, niet dezelfde kleding aan heb.... niet voor mezelf, maar omdat ik weet dat andere mensen daar een verkeerd beeld bij krijgen. Dat is een beetje mijn leven... ik doe alles voor andere mensen omdat ik veel van dit soort dingen zelf maar onzinnig vindt.
Is er volgens jou iets mis met vrouwen die langer zijn? Of is 't meer dat vrouwen over 't algemeen een langere vent willen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:46 schreef Axel1988 het volgende:
Mijn groote issue wat dat betreft is dat ik maar 1.72 ben; verder denk ik niet dat mijn uiterlijk echt een probleem is. Mijn kleding trouwens ook niet.
Owww; dat ja. En tip: neem een poetsvrouw, ik heb een best leuke meid aangenomen en ze wast ook nog eens goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh, had het ook meer over sokken/ondergoed/t-shirt. Dingen als lange broeken en sweaters ga ik echt niet elke dag vervangen. Anders had ik hier de wasmachine elke dag wel draaien.
Ik heb er geen probleem mee wanneer een meid iets langer is, maar boven de 1.75 voel ik me er zelf ook minder prettig bij. Wil niet zeggen dat ze niet aantrekkelijk kunnen zijn. En ja, vrouwen vallen op langere mannen, dat heb ik al vaak genoeg gehoord.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is er volgens jou iets mis met vrouwen die langer zijn? Of is 't meer dat vrouwen over 't algemeen een langere vent willen?
Zijn trouwens wel uitzonderingen op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem wanneer een meid iets langer is, maar boven de 1.75 voel ik me er zelf ook minder prettig bij. Wil niet zeggen dat ze niet aantrekkelijk kunnen zijn. En ja, vrouwen vallen op langere mannen, dat heb ik al vaak genoeg gehoord.
Je studiegenootjes hoeven ook geen dames mee te nemen, maar via hen kan je allerlei andere mensen leren kennen. Het is sowieso handig om een groot netwerk te hebben, ongeacht of het mannen of vrouwen zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja ik ga af en toe op donderdag op stap met wat studiegenoten, maar die nemen eigenlijk ook nooit dames mee. Heb via hun eigenlijk maar 2 dames leren kennen op twee jaar tijd.
[..]
Mijn groote issue wat dat betreft is dat ik maar 1.72 ben; verder denk ik niet dat mijn uiterlijk echt een probleem is. Mijn kleding trouwens ook niet.
Klopt ja, ik heb ook een keer een date gehad met een meid van 1.76, zij vond het ook geen probleem; maarja... het zijn wel de uitzonderingen, en dat merk ik vaak maar al te goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn trouwens wel uitzonderingen op.
Heb zelf een vriendin gehad die langer was. Was 1 weekje wennen maar daarna gaat het wel
Dus die was 4cm langer?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb ook een keer een date gehad met een meid van 1.76, zij vond het ook geen probleem; maarja... het zijn wel de uitzonderingen, en dat merk ik vaak maar al te goed.
Je moet het ergens mee compenseren idd... ik ben helaas niet zo charmant.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:56 schreef moneyfornothing het volgende:
ik ken zelf ook een kerel van ongeveer die lengte die wel een berg charme heeft waardoor zijn lengte minder opvalt.
Ik ben 1.66m, hoezo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
@moneyfornothing: Hoe lang ben je zelf dan?
Heb je iets anders om het mee te compenseren?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je moet het ergens mee compenseren idd... ik ben helaas niet zo charmant.
Maar als jij 1.66 bent en je keren 1.72, dan is hij toch ook gewoon langer dan zijn vriendin?quote:
Nja, 4cm vind ik niet om over naar huis te schrijven.quote:
Broeken max 2x de rest echt maar 1x en niet meer. Op schoenen na danquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh, had het ook meer over sokken/ondergoed/t-shirt. Dingen als lange broeken en sweaters ga ik echt niet elke dag vervangen. Anders had ik hier de wasmachine elke dag wel draaien.
Het is iemand die ik ken die ongeveer zo lang is, en ja hij is iets langer dan ik ben mits ik plat loop, wat zelden het geval is als ik uitga.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als jij 1.66 bent en je keren 1.72, dan is hij toch ook gewoon langer dan zijn vriendin?
Of heb ik verkeerd gelezen?
Met het hebben van veel facebook vrienden bedoelde ik ook vooral dat een invite niet veel hoeft te betekenen, maar daar moet je je inderdaad sowieso al niet door laten tegenhouden. Je kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Broeken max 2x de rest echt maar 1x en niet meer. Op schoenen na dan
En wat maakt veel vrienden nou uit? Gewoon leuk berichtje sturen en kijken wat er gaat gebeuren. Je moet je niet laten afschrikken door veel facebook vrienden!!!
Jij bent toch leuker dan de rest
Ik heb veel geld; maar dat helpt niet echt als je het niet aan de grote klok hangt....quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb je iets anders om het mee te compenseren?
Wow; dat is wel heel veel ja. En nee, daar draait het in principe niet om... het is alleen dat ik automatisch al de gedachte heb van: die meid ziet me toch niet staan. Puur omdat het in 9 van de 10 gevallen ook zo is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, 4cm vind ik niet om over naar huis te schrijven.
Bij mij was het verschil ongeveer 16cm. DAT was dus wel een weekje wennen ja maar voor 4cm draai ik m'n hand dus echt niet om.
Daar draait 't toch helemaal niet om?
Dat je op zich geen eikel bent vind ik vrij normaal en niet iets waarmee je kan compenseren eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb veel geld; maar dat helpt niet echt als je het niet aan de grote klok hangt....
Verder; naja, ik ben wel redelijk slim. Ik ben tevreden over mijn uiterlijk. Ik heb wel veel humor, al lijken alleen mannen die te waarderen. En opzich zie ik mezelf niet als een eikel, maar iemand die wel een relatie leuk in kan vullen zonder de meid in kwestie als rommel te behandelen of vreemd gaan (maar dit is natuurlijk alleen hypothetisch, gezien ik nog geen relatie heb gehad).
Ja als je dat al bedenkt voor je naar haar toe gaat ziet ze je sowieso niet staan, een beetje aandacht trekken is vaak wel nodig aangezien er al zoveel mensen rondlopen. Dus laat je vooral niet tegenhouden door je lengte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wow; dat is wel heel veel ja. En nee, daar draait het in principe niet om... het is alleen dat ik automatisch al de gedachte heb van: die meid ziet me toch niet staan. Puur omdat het in 9 van de 10 gevallen ook zo is.
Wat is charmant in jouw ogen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je moet het ergens mee compenseren idd... ik ben helaas niet zo charmant.
Klopt, ik betrap mezelf wel vaker op mijn eigen sociale onhandigheid. Ik heb geen probleem om hier bijvoorbeeld zinnen te formuleren in het zelfde tempo als wanneer ik gewoon zou praten; maar als ik iets moet zeggen tegen iemand, dan is het vaker meer met horten en stoten. Waarschijnlijk ook wel eens terug te zien in de lichaamshouding; al probeer ik er af en toe op te letten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:07 schreef Arthur_Dent het volgende:
Denk dat het meer in de onzekere houding ligt. Maar das moeilijk te verhelpen
Het tegenovergestelde van mijn vorige post... dat je vol zelfvertrouwen gladde zinnen eruit kunt laten rollen en dat mensen graag aan je lippen hangen of gewoon graag met je omgaan; omdat het contact altijd zo lekker los en soepel is.quote:
Klopt, je kan ook charmant zijn door erg aardig en gezellig te zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou gladde zinnen hoeft ook niet denk ik,(weet niet zeker maar denk ik) maar verder komen als een stamelende zeveraar die naar de grondstaart zou wel moeten denk ik.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van mijn vorige post... dat je vol zelfvertrouwen gladde zinnen eruit kunt laten rollen en dat mensen graag aan je lippen hangen of gewoon graag met je omgaan; omdat het contact altijd zo lekker los en soepel is.
Dat idee had ik al toen ik de post lasquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt, ik betrap mezelf wel vaker op mijn eigen sociale onhandigheid. Ik heb geen probleem om hier bijvoorbeeld zinnen te formuleren in het zelfde tempo als wanneer ik gewoon zou praten; maar als ik iets moet zeggen tegen iemand, dan is het vaker meer met horten en stoten. Waarschijnlijk ook wel eens terug te zien in de lichaamshouding; al probeer ik er af en toe op te letten.
Een bepaalde cursus in het bijzonder?...quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
maar misschien kan je gewoon cursussen volgen? Daar kan je namelijk gestuurd worden op de juiste vragen, de juiste opmerkingen en een zelfverzekerde houding.
En een flinke dosis humor wil ook helpen. Als je iemand tegenkomt die je dan nog afwijst, is ze de moeite niet waard.quote:
Being John Cleesequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Verder sluit ik me aan bij Arthur en moneyfornothing: als je niet een hele gladde prater bent dan zal je dat nooit worden. Je moet wel gewoon werken aan de 'delivery'. Dat is de sleutel, niet de inhoud.
Volgens mij heb ik heel typische humor die niet door iedereen begrepen wordt. Het tegenovergestelde van John Cleese; altijd monotoom, heel droge opmerkingen. Mensen waar ik het meest mee omgaan vinden het geweldig; velen begrijpen het niet... jammer genoeg vallen de meeste vrouwen onder die groep die het niet begrijpen/niet kan boeien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En een flinke dosis humor wil ook helpen. Als je iemand tegenkomt die je dan nog afwijst, is ze de moeite niet waard.
Inderdaad, goede suggestiequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ga op inprovisatie toneel of zoiets
veel vrouwen gok ik
je leert er ´praten´ en acteren kan ook handig zijn als jezelf cooler voor wilt doen dan je je voelt
he wat een goed idee al zeg ik het zelf
Vooral monotoon praten vind ik zelf vrij matig, als iemand leuk kan vertellen boeit het me veel sneller ook al is het onderwerp misschien niet heel interessant.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik heel typische humor die niet door iedereen begrepen wordt. Het tegenovergestelde van John Cleese; altijd monotoom, heel droge opmerkingen. Mensen waar ik het meest mee omgaan vinden het geweldig; velen begrijpen het niet... jammer genoeg vallen de meeste vrouwen onder die groep die het niet begrijpen/niet kan boeien.
Er zijn weinig dingen die verder buiten mijn comfort-zone liggen... dat zou een stap zijn hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ga op inprovisatie toneel of zoiets
veel vrouwen gok ik
je leert er ´praten´ en acteren kan ook handig zijn als jezelf cooler voor wilt doen dan je je voelt
he wat een goed idee al zeg ik het zelf
Neem die stap zou ik zeggen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen die verder buiten mijn comfort-zone liggen... dat zou een stap zijn hoor.
Weet alleen niet of een relatie lang jezelf anders voor doen als je bent handig is. Maar qua praten en versierskills, zou het een goede kunnen zijn ja. (off topic. ben nog steeds bezig met foto hoor)quote:handig zijn als jezelf cooler voor wilt doen dan je je voelt
Het is ook heel moeilijk om iets te doen waarvan je zelf vindt dat je er geen aanleg voor hebt. Maar je hebt ook gelijk iets interessants om over te vertellen als je met iemand in gesprek bentquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen die verder buiten mijn comfort-zone liggen... dat zou een stap zijn hoor.
En vergeet ook gebaren niet. Met je handen in je zakken staan terwijl je iets vertelt werkt niet. Als je praten leuk vindt dan ga je als vanzelf bewegen en gebaren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vooral monotoon praten vind ik zelf vrij matig, als iemand leuk kan vertellen boeit het me veel sneller ook al is het onderwerp misschien niet heel interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |