Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
Volgens my heb je 2 redelijke backs en lugano en caceres zijn ook niet heel slecht, volgens mij ligt het probleem op t middenveldquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Rijstbal het volgende:
Uruguyaans team lijkt me ook wel leuk ja. Met Cavani, Suarez en Forlan voorin. Alleen achterin wordt het een probleem.
Middenveld dan met Lodeiro.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Rijstbal het volgende:
Uruguyaans team lijkt me ook wel leuk ja. Met Cavani, Suarez en Forlan voorin. Alleen achterin wordt het een probleem.
CF.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:08 schreef Rijstbal het volgende:
Wat je ook kan doen is met bijvoorbeeld 4312 spelen en dan Suarez, Forlan of Cavani op CAM zetten. Dan kan je kiezen uit serie A BBVA OF BPL
Jij bent van de mat geveegd?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Net weer even met 7-1 van de mat afgeveegd met mijn under 80 teamhij had iets van 84 rating ofzo. Hij was in de 84e minuut na de 4-1 wel weg gegaan... Dan kan ik het niet laten om een leuk berichtje te sturen:
"Good game. You have an awesome team!"
Of gewoon de IF nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:12 schreef Doublepain het volgende:
suarez rm op cam is de beste keuze.. Ik had er iig veel plezier mee..
is goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand die nu nog een potje wil spelen op de xbox?
DANNYDEKOquote:
Ik mik ze nooit eigenlijk. Gewoon nemen zoals die staat en toch 3 streepjes hard.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
haha ja hoekschop goals![]()
wel goed gespeeld en terecht gewonnen, mja blijft jammer van die kut hoekschopjes. Kan ze nooit verdedigen als ze goed genomen worden.
Gamertag: mathijs93
wel leuk, niet heeeeel speciaalquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef strakkeman het volgende:
jongens wat vinden jullie van mijn team\
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iyigvhgFbaZgp
Ik heb hem net voor de 2e keer gewonnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef OmniRocket het volgende:
kan geen tegenstander vinden voor finale stockholm invitational
Jezus wat was ik aan het kutten zeg. Denk dat mijn passing de eerste helft de 30% nog niet haalde....quote:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kzOaZDMmbaYpDquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef strakkeman het volgende:
jongens wat vinden jullie van mijn team\
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iyigvhgFbaZgp
Kan niet nog een keer spelen man, moet morgen weer vroeg eruit haha morgen doen we wel weer een potjequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jezus wat was ik aan het kutten zeg. Denk dat mijn passing de eerste helft de 30% nog niet haalde....
Is goed, Ik dacht we doen nog even de winnendequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan niet nog een keer spelen man, moet morgen weer vroeg eruit haha morgen doen we wel weer een potje
Nice! Mag m ook gewoon aan mij geven hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef ForumPimp het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ik koop weer eens een pakje.![]()
Voor hoeveel zal ik deze erop zetten?
Ja had graag gewild, doen we morgen/ergens in het weekeind welquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is goed, Ik dacht we doen nog even de winnende
OMG hebben ze het gefixt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:18 schreef OmniRocket het volgende:
penalty's in finale.... verlies dus zeg maar
ja maar leuk dat je met yobo speelt want die is zo veel beter dan servet. en je moet baros in de spits zetten is zo veel beter dan baros en op middenveld in plaats van cana elano maar dan die van gsquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef laucas het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kzOaZDMmbaYpD![]()
Wist niet dat er een IF Lugano was, even halen dus
80-81 geloof ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef OmniRocket het volgende:
een 4 sterren rating team? Wat voor een getal heeft die?
Euh?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef strakkeman het volgende:
[..]
je moet baros in de spits zetten is zo veel beter dan baros
Hehe, sorry van die 2-1 op het einde. Was echt een vies doelpunt zo breed gespeeld. Alleen hoe ik 'm afmaakte was wel weer stylish.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:38 schreef Rijstbal het volgende:
Ah jezus harregarrre. Mijn verdediger wou die bal maar niet wegtrappen.Ik drukte op x x x x x x . Maar hij deed gewoon niks. Stapte verkeerd in.
Ach als jij het zo hebt gespeeld dat je m breed kan leggen om er in te tikken dan verdien je dat toch ook gewoon vind ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, sorry van die 2-1 op het einde. Was echt een vies doelpunt zo breed gespeeld. Alleen hoe ik 'm afmaakte was wel weer stylish.Maarja, kon die 2-1 even niet laten liggen vanwege dat eerste potje met 2 onterechte rode kaarten.
Nota bene voor die directe rode kaart (op jouw helft!
) schopte jij op gelijke wijze mijn enige IF geblesseerd.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/77862659
Ik weet het...echt vies.Maar die keeper met die sprong, en dan precies op de lijn bij jouw verdediger.
Op de lijn kun je denk ik beter schieten rammen in plaats van passen. Op de een of andere manier is dat een betere paniekknop, zeg maar.
Oja, de replay ziet er wel normaal uit maar tijdens de wedstrijd was het stadion echt overbelicht. Had jij dat ook?
Vind ik zelf ook hoor maar veel mensen vinden het goedkope doelpunten. Is natuurlijk wel waar omdat je die er altijd inlegt. Maar als je het zo bekijkt is elke tactiek goedkoop. Hoge passes, lage passes, snel tikken, langzame dribbel, kruiselings schieten, op snelheid, op kracht, etc.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:44 schreef DannyDeko het volgende:
Ach als jij het zo hebt gespeeld dat je m breed kan leggen om er in te tikken dan verdien je dat toch ook gewoon vind ik.
Haha, mja, en ik was echt nog pissig van dat eerste potje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:47 schreef Rijstbal het volgende:
Had hem zelf ook breed gelegd. Keeper kwam al te dichtbij. Het was ook nog echt in de laatste secondeWou in de extra tijd Benzema Ribery en Park inzetten.
iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
IF Henry![]()
![]()
![]()
Wat een wedstrijd zeg... ging helemaal nergens over al die prutsgoals
Ja het was wel spannend iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
iddSpannende wedstrijd. Ik wist al dat die corner erin ging.
Kijk wat je op het veld hebt staanquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja het was wel spannend iddTja corners blijven random. Er sprongen 2 man van jou omhoog en agbonlahor bleef staan en kreeg m op z'n ei.
Ik moet zeggen dat ik mijn verdedigers / CDM's wel op hun kopkwaliteiten heb gezocht ja. Want ik kreeg altijd ZO veel cornergoals tegen. (Fletcher en Fellaini zijn ook zieke koppers)quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:22 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Kijk wat je op het veld hebt staanVidic, Kompany, Torres en Agbonlahor. Allemaal tanks in de lucht
Ik heb alleen 2 verdedigers die aardig kunnen koppen en Evra
Lijkt me helemaal niets..zo zwak in de lucht. Net als Toulalan..quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef ForumPimp het volgende:
Iemand enig idee of de IF Mascherano CB wat is? Ik zou hem dan willen plaatsten waar Pique nu staat.
Wel grappig eigenlijk dat je dan nooit via de flanken speeltquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mijn verdedigers / CDM's wel op hun kopkwaliteiten heb gezocht ja. Want ik kreeg altijd ZO veel cornergoals tegen. (Fletcher en Fellaini zijn ook zieke koppers)
Dit was het team waar je net tegen speelde: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jL2QkUtjbaZh9
Hoeveel heb je voor RvP gekregen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef ForumPimp het volgende:
Iemand enig idee of de IF Mascherano CB wat is? Ik zou hem dan willen plaatsten waar Pique nu staat.
Dan moet je beetje goed zijn met skillmoves om de LB of RB voorbij te komen en dat kan ik niet echtquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:28 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Wel grappig eigenlijk dat je dan nooit via de flanken speelt
Ik anticipeer elke bal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef Rijstbal het volgende:
Hoe kunnen jou verdedigers Saha/Henry bijhouden? Ze zijn niet bepaald de sloomste.
Die 2e gele kaart was aangesmeerd. Ging expres met mn stick naar voren
Ga gewoon in de Arena trainen op 2 moves. De pirouette linksom en rechtsom. (Met mijn matige duim-skills mislukt rechtsom mij soms.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan moet je beetje goed zijn met skillmoves om de LB of RB voorbij te komen en dat kan ik niet echtHou meer van het tikken in het midden en dan ineens de steekpass te geven.
RvP heb ik vandaag in een pakje gekregen, inmiddels verkocht voor 330K. Ik zit te twijfelen aan een Messi of Ronaldo. Ronaldo speelt sowieso altijd als een beest.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:29 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor RvP gekregen?Misschien leuk om te gaan upgraden naar IF Villa. Die schiet er echt alles in wanneer ik tegen hem speel.
Ronaldo. Niet nadenken. Messi is kut in Fifa 11.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:34 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
RvP heb ik vandaag in een pakje gekregen, inmiddels verkocht voor 330K. Ik zit te twijfelen aan een Messi of Ronaldo. Ronaldo speelt sowieso altijd als een beest.
Zal het eens gaan proberen. Soms rammel ik van wat aan die RS en dan doe ik wat leuks en kom ik er langs, maar vaak genoeg stuit ik op de verdediger en blesseer ik mezelfquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ga gewoon in de Arena trainen op 2 moves. De pirouette linksom en rechtsom. (Met mijn matige duim-skills mislukt rechtsom mij soms.Maar zelfs als hij een keer mislukt is het nog een handige skill om te doen.) De tweede die je echt moet kunnen met buitenspelers is:
Spel gaat naar rechterkant en je LW is in balbezit --> rechterstick rechts, rechterstick onder.
RW in balbezit --> rechterstick rechts, rechterstick boven.
Dat is zeg maar die 90 graden beweging die je vaak ziet. Je kapt daarmee in een keer langs de verdediger. Even voorzet geven, bam doelpunt.
Hij is 1 meter 12 met heading van 44 ofzo. Lijkt me geen goede CB.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef ForumPimp het volgende:
Mexico, Uruguay, Denemarken, Duitsland, USA zijn mijn landenteams en allemaal wel origineel en leuk om mee te spelen. Uruguay heb ik inmiddels wel gedumpt omdat ik er teveel dezelfde wedstrijden mee speelde als met mijn Napoli XL team en ik wil juist wat afwisseling. Heb nu ook flink wat formaties..paar teams 4-1-2-1-2, paar 4-3-2-1 en eentje 4-2-3-1 en een 4-3-1-2. Ook wel nuttig voor je eigen veelzijdigheid imoquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zal het eens gaan proberen. Soms rammel ik van wat aan die RS en dan doe ik wat leuks en kom ik er langs, maar vaak genoeg stuit ik op de verdediger en blesseer ik mezelf
MAARRR wie o wie geeft mij een leuk idee voor een nieuw (redelijk) budget teampje? Heb al deze teams: Brazil, Serie A, Serie A(<80), EPL.
Is er niks beters te vinden voor die cdm's ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:07 schreef ForumPimp het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#i4r1x7j9baZiD
Ik denk dat ik klaar ben met mijn team.
Ik was inderdaad aan het zoeken voor nieuwe CDM's. Moet zeggen dat die Martinez mij ontzettend goed bevalt, heb net de IF2 van Martinez gekocht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is er niks beters te vinden voor die cdm's ?
De rest is zeer netjes trouwens
spelers zijn bijna allemaal in de verkeerde formatie toch of keek ik verkeerd? Computer staat al uit inmiddels dus kan het niet checkenquote:
Alleen Ronaldo, wil hem altijd graag in de spits.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
spelers zijn bijna allemaal in de verkeerde formatie toch of keek ik verkeerd? Computer staat al uit inmiddels dus kan het niet checken
Niet positie, ik bedoelde formatie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:28 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Alleen Ronaldo, wil hem altijd graag in de spits.
Ik ben het wel gewendquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
O, en sorry dat ik het zeg Rijstbal maar 3 verdedigers is echt slecht.Je kwam bij elke doorbraak van mij een mannetje te kort. Ben echt drie of vier keer alleen voor het doel geweest na een voorzet, gewoonweg omdat die ene verdediger ontbrak. Het is dat mijn Koreanen niet kunnen volleyen...
Staan op vijf meter van het doel en nog tikken ze 'm naast.
Gewoon dit houden en nu speler voor speler omwisselen voor een betere.quote:
Ok is goed. Ja, braziliequote:Op donderdag 9 juni 2011 02:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon dit houden en nu speler voor speler omwisselen voor een betere.
Heb je al besloten wat je 'thema' wordt?
Misschien heb je hier wat aan --> Met dit team ben ik een maand geleden begonnen: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kJ2VAkcfbaZjgquote:
Thanks, zal het ff in me favorieten zetten en die spelers in de gaten houdenquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan --> Met dit team ben ik een maand geleden begonnen: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kJ2VAkcfbaZjg
Allemaal lekker goedkoop
Martinez is echt een held. Hij stapt heerlijk in en is sterk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:13 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik was inderdaad aan het zoeken voor nieuwe CDM's. Moet zeggen dat die Martinez mij ontzettend goed bevalt, heb net de IF2 van Martinez gekocht.
Dat is natuurlijk een trade-offer geweest!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:06 schreef potienza het volgende:
Had ik bij mijn watch list staan.
[ afbeelding ]
hij is in iedergeval wel te veel waard. zoveel betere spelers voor minder coinsquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:20 schreef GuRBuH het volgende:
Nee joh, de markt is helemaal ingezakt. Messi is nu nog maar 2,5 - 5k waard
Klopt. Ik ben zowieso niet zo van de ratings. Sommige spelers die onder de 1000 coins kosten spelen heerlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:21 schreef Johnbon het volgende:
[..]
hij is in iedergeval wel te veel waard. zoveel betere spelers voor minder coins
never mind zie het alquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben zowieso niet zo van de ratings. Sommige spelers die onder de 1000 coins kosten spelen heerlijk.
Die bank klopt niet meer. En Yobo is een van de fijnste CB's waarmee ik gespeeld heb, ondanks zijn 75 rating! Heb een compleet Serie A team op de bank (ook 4-3-3) en Niang gewoon in de spits, heerlijke speler. Cana staat daar om de balans in het team een beetje te houden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ja maar leuk dat je met yobo speelt want die is zo veel beter dan servet. en je moet baros in de spits zetten is zo veel beter dan baros en op middenveld in plaats van cana elano maar dan die van gs
SIF Lopo nog sowiesoquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:07 schreef ForumPimp het volgende:
Net nog eens gekeken nav gisteren, maar je hebt echt heel weinig spelers in de goede formatie staan dus..weliswaar aardig wat donkergroen nog, maar dan nog..verschil met iedereen in goede formatie en bijna niemand is erg groot vind ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:07 schreef ForumPimp het volgende:
Dus als een speler 2 chemistry heeft dan speelt hij minder als een speler met 9? Ook al heeft het team al 100?quote:
Zal niet zoveel uitmaken. Meeste staan toch al op 9 chemquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net nog eens gekeken nav gisteren, maar je hebt echt heel weinig spelers in de goede formatie staan dus..weliswaar aardig wat donkergroen nog, maar dan nog..verschil met iedereen in goede formatie en bijna niemand is erg groot vind ik.
kloptquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Dus als een speler 2 chemistry heeft dan speelt hij minder als een speler met 9? Ook al heeft het team al 100?
PS3?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:29 schreef Santello het volgende:
Heeft iemand een Sneijder te leen? Wil zeker weten dat ik met sneijder 86 niet over de 4.5 ster kom ( vereiste voor een bepaalde online competitie)
Denk dat ik met een IF Hamsik zeker op de 5 sterren kom, maar die ga ik voor andere dingen gebruiken
Nee, xbox!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:36 schreef laucas het volgende:
[..]
PS3?
Wat vinden jullie de lastigste opstelling om tegen te spelen? Ik heb altijd zoveel moeite met 4-1-2-1-2. Altijd een volgende man aanspeelbaar waardoor het voor mij niet te verdedigen is. Heb dan ook altijd het gevoel dat ik word weg getikt, mits de tegenstander er wat van kan![]()
En de teams met 5 verdedigers en 2 CM's er nog voor
Hoezo het trieste volk? EA moet beter programmerenquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:30 schreef StijnDa het volgende:
Spel blijft weer hangen, jammer van het trieste volk.
Ik wil wel een keer, maar ik word steeds slechter... dus ben maar een beetje gestoptquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef OmniRocket het volgende:
Ik moet nog steeds eens spelen tegen iemand van FOK (PS3)
Oh dus omdat er een bug in zit is het niet triest om er misbruik van te maken en het spel vast te laten lopen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoezo het trieste volk? EA moet beter programmeren
ikikikikikikikikquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef OmniRocket het volgende:
Ik speel nu ook tegen een gast die in 1 keer een kut verbinding heeft. Sta met 2 doelpunten voor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh dus omdat er een bug in zit is het niet triest om er misbruik van te maken en het spel vast te laten lopen?
Misbruikers![]()
Fifa Fair Play wordt niet door iedereen begrepen helaas.
Nasri is net zo'n slapjanus als messi vind ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef Rijstbal het volgende:
Lekker de prijs van IF Nasri is gedaald naar 150k. Nog iets meer zakken en dan haal ik hem misschien,
Vind ik ook. Daarom wil ik ook de IF.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nasri is net zo'n slapjanus als messi vind ik.
niemand.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ben er mee begonnen toen het uitkwam bij FIFA11, maar heeft me nooit genoeg kunnen boeien om er veel tijd in te stoppen. Heb ook zeker geen zin om er geld aan uit te geven, doen veel van jullie dat?
Volgens mij is het niet altijd een bug, kan ook gewoon voor beiden vastlopen en dan kan geen van 2 er iets aan doen. En geen van 2-en heeft ook deze "bug" (is die er dan?) gebruiktquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh dus omdat er een bug in zit is het niet triest om er misbruik van te maken en het spel vast te laten lopen?
Misbruikers![]()
Fifa Fair Play wordt niet door iedereen begrepen helaas.
Ik heb het al een keer gevraagd nu een potje dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef OmniRocket het volgende:
Was een leuke wedstrijd om naar te kijken ja. Je speelde tegen een maat van mequote:Op donderdag 9 juni 2011 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
@DannyDeko goed gespeeld, leuke wedstrijd weer. Ik was soms wel beetje slordig in de opbouw en jij vooral in je afronding.
Ik weet nog niet of ik een Uruguyaans team maak of een mix er van.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Rijstbal het volgende:
Moet werken man, mischien vanavond na 11 uur nog kijk wel ff ook nog wat voor school doen enzo...wel jammer dat ik tegen een vriend van je speelde, dacht dat het nu toch beslist was haha. Ja ibra kwam wel makkelijk los hele tijd, en 2x een hoekschop binnen koppen zelfs met kopsterke pato.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Was een leuke wedstrijd om naar te kijken ja. Je speelde tegen een maat van meZ'n grote fout was vooral dat ie bij elke bal ging instappen waardoor jij heel makkelijk je Ibra 1 op 1 kwam.
Na het eten wil ik wel even revanche
heb ik ook met ultimate team, kunnen ze daar ook niet een werkend rankingsysteem maken ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:25 schreef msnk het volgende:
Matchmaking in dit spel is ver beyond ruk. Hoe kan ik met mijn 170 punten (lach maar) tegenover iemand met 6000 komen te staan als het spel "trying to find someone from your skill level" zegt
En met Ajax of Galatasaray altijd tegen Chelsea/Real Madrid spelen is ook niet echt, hoe noem je dat ook alweer? Oh ja, leuk
Whaha en nu weer Barcelona, flikker toch op joh
Ik ben zelf ook bizar slecht, 170 punten is onder level 1 volgens mijquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik ook met ultimate team, kunnen ze daar ook niet een werkend rankingsysteem maken ofzo
op basis van de teamrating klopt matchmaking niet en op basis van het aantal sterren ook niet, zowel bij mijn Bundesliga <80 en mn Bronze Boys
en ik ben gewoon zeer slecht, dat telt ook wel
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:07 schreef DannyDeko het volgende:
Speel ik net de finale van dat 4300 coins toernooi tegen iemand met Young Agbonlahor en Wallcott voorin. De rest kan je zelf invullen denk ik
Het is echt zo vervelend om tegen te spelen. En je kan er gewoon niets tegen doen. Ik heb zo'n beetje de snelste backs lopen die er zijn maar hij sprint ze er op zn dooie gemak gewoon uit.quote:
Klopt. Maar ik speel niet op verdedigend en geef alleen maar hoge passjes op de hoop dat een van die 90+ pace mannetjes de bal oppiktquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
jij hebt toch ook agbonlahor en torres voorin? en walcott en arshavin op de flank als ik me niet vergis. niet echt de traagste...maar snap je punt wel hoor
die jij voor 350c had opgepikt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:19 schreef TheHunterAmin het volgende:
Iemand die Felipe Melo wil hebben voor 2k?
Het speelde altijd zo fijn maar op 1 of andere manier wil het nu niet meer lukken en ik krijg zoveel tegendoelpunten tegen.quote:
Win altijd van teams met 3 verdedigersquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:31 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Het speelde altijd zo fijn maar op 1 of andere manier wil het nu niet meer lukken en ik krijg zoveel tegendoelpunten tegen.
vond ik een kutopstelling toen ik met mn eredivisie team speelde. Spits stond veel te veel alleen. Maar ja, das mijn mening hequote:
niet zo vreemd.. online gaat het allemaal net wat anders en sneller...quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:17 schreef DutchSL het volgende:
Ja, ik ben gewoon slecht.. daarom speel ik ook NOOIT tegen menselijke tegenstanders.. je bent pas mijn derde of vierde (allemaal verloren uiteraard).
ik gok 1quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:20 schreef TheHunterAmin het volgende:
Hoeveel 'All attr +10' kaarten kan je gebruiken voor 1 speler? Ik heb namelijk net een tweede gedaan, maar er veranderd niks
Stomme vraag mischien, wat doet morale? nooit eerder op gelet namelijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zijn je spelers wel fit en morale hoog?
Het lukt niet meerquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:31 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind 3-4-1-2 persoonlijk echt geniaal Rijstbal, maar je moet wel constant met je verdedigers achteruit lopen om die hoge ballen tegen te gaan
12Kquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef laucas het volgende:
IF Henry voor 12k kunnen kopen voor mijn 4-1-2-1-2 Fransozen![]()
Ik pak nu 7 chem en ik twijfel of ik er nog een 4-1-2-1-2 formatie overheen gooi want hij is 5-3-2. Ik had geen zin om 45k af te tikken voor een IF Henry in 4-1-2-1-2![]()
Linkje van je team?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef laucas het volgende:
IF Henry voor 12k kunnen kopen voor mijn 4-1-2-1-2 Fransozen![]()
Ik pak nu 7 chem en ik twijfel of ik er nog een 4-1-2-1-2 formatie overheen gooi want hij is 5-3-2. Ik had geen zin om 45k af te tikken voor een IF Henry in 4-1-2-1-2![]()
Zei ik toch. Je komt altijd een man tekort.quote:
Het gekke is dat ik het nu pas begin te merken. Het speelde eerst echt fijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zei ik toch. Je komt altijd een man tekort.
Ik raak zo gefrustreerd van online spelen maar offline is gewoon geen zak aan. Het duurste offline toernooi op legendary win ik zelfs met mijn Korea B team (bronze+silver) met drie vingers in m'n neus. Ik snap niet dat ze de AI niet beter kunnen maken. Of gewoon online eens verbeteren. Minder lag, luck en andere rare shit.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jUUsMcdEbaZACquote:
Leuke team. Briand is een goeie spitsquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:19 schreef laucas het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jUUsMcdEbaZAC
Nog 60K over. Benzema, Nasri en Ribery staan nog op het verlanglijstje maar die er nu in staan doen het ook prima dus ik zie het wel. Diarra is echt een beest en je bent gek als je zijn kleinere, misschien wat snellere, broertje er in zet
Zeer leuk team. En lekker goedkoop ook allemaal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef laucas het volgende:
Team zit eigenlijk al best goed in elkaar. Lekker fysiek ook. Verdediging vind ik al prima spelen dus heeft niet echt prioriteit. Het was meer bedoeld een team om IF Henry te bouwen, moet niet uit te hand lopen![]()
Briand is idd een prima spits en heeft tevens een erg goede pass in de voetjes wat ik ook wel erg belangrijk vind in een 2 spitsen systeem.
Het speelt heerlijk moet ik zeggen, en het moest ook niet teveel kostenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zeer leuk team. En lekker goedkoop ook allemaal.
Ik vind het altijd een uitdaging om zo goedkoop mogelijk een lekker spelend team neer te zetten. Ben nu m'n fransoosjes nog aant afmaken en daarna ga ik aan een spaans elftalletje beginnen
Speelde net tegen een volledig IF team met onder andere Pato op de linkerflank. Hou die maar eens bij... Enige wat die man deed was pato de bal geven en rennen langs de zijlijn en dan de voorzet geven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef Fenomeno het volgende:
Serie A sowieso, maar ik vind pato te zwak als lone striker
ik was niet zo gecharmeerd van Jensen op CM. Ik dacht eigenlijk SIF Eriksen CM en dan Toivonen afwisselen met iemand anders ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef el-blanchito het volgende:
Had iemand nog tips voor mn noormannen?
Op de linker flank ja, maar als lone striker in een 4-3-3 systeem waar ie tussen 2 CB's staat zou ik hem te zwak vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Speelde net tegen een volledig IF team met onder andere Pato op de linkerflank. Hou die maar eens bij... Enige wat die man deed was pato de bal geven en rennen langs de zijlijn en dan de voorzet geven.
Helaas hielp het niets want ik maakte m toch in
Je bent gewoon noepquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Rijstbal het volgende:
Godver mn controller deed raar. Toen had ik IF Inler gekocht voor 50k Terwijl ik wou bieden
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:30 schreef OmniRocket het volgende:
EA gaat Kinect pas toepassen in FIFA 13
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:33 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb nu een aantal potjes gespeeld met Ronaldo, maar hij past niet echt in het team ofzo. Speelt niet echt lekker met Ronaldo.
Denk dat ik hem ga verkopen en een IF Villa ga halen, vermoed dat ik daar net iets meer uit kan halen.
Wat wil je met 5 chem? Als ik jouw team had, deed ik 1 flank Barca, en 1 flank RMquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:33 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb nu een aantal potjes gespeeld met Ronaldo, maar hij past niet echt in het team ofzo. Speelt niet echt lekker met Ronaldo.
Denk dat ik hem ga verkopen en een IF Villa ga halen, vermoed dat ik daar net iets meer uit kan halen.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jl1fEHctbaZGfquote:
en casillas is een spanjaard, dus dat komt mooi uit. Ik zeg IF Heltonquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:08 schreef potienza het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#i6wgnLdDbaZGA
Mijn team nu. Clichy vervangen door Evra en die speelt echt goddelijk. Geen moeite meer met de Lennon's en Walcott's. En als de tegenstander Agbonlahor heeft switch ik Evra met Touré.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iJYmCbiNbaZGI
Dit begon eigenlijk meer als een experiment. Wou eerst deze opstelling alleen maar van de Russische competitie doen. Maar toen ik opmerkte dat de spelers(behalve de aanvallers) best wel tegenvielen en ik doorhad dat onder de spitsen alles was aangesloten op Danny(POR). Heb ik toch maar besloten om beneden Danny dan alles(behalve Akinfeev) Portugees te doen. Best wel een geslaagd team, alleen moet ik nog even flink sparen voor IF Quaresma, Nani(UP), Pepe en een betere keeper. Maar Casillas is veel te duur denk ik
Play a friend werkt in FUT altijd prima zonder lag. Deze gast deed het óf expres óf z'n vette Britse vader zat gayporn te downloaden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:15 schreef Caland het volgende:
FUT lagged sowieso echt aanzienlijk meer dan elke andere online functie in FIFA.
Op de 360 iig.
Speel jij 433? Scoren jou vleugelspelers ook meer dan de spits?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Net 8-3 gewonnen met mijn under 80 team weer. Was echt prijs schieten! Uitslagen slaan echt nergens op maar met dat team speel ik zo lekker echt te bizar. Mijn 1e team speelt inmiddels ook wel erg lekker hoor. Maar ik weet nou niet wat ik fijner vindt spelen.
Giovinco - Suazo - Biabiany of TOTY Di Natale - IF Ibrahimovic - TOTY Krasic..... Lastig!
Hij is rond de 30kquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:26 schreef DannyDeko het volgende:
Zo, cheap ass fransen team is bijna af. Nu wachten op een goedkope IF Henry net als iemand anders hier had.
Iemand anders op forum hier had 'm voor veel minder. Rond de 12k geloof ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:42 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hij is rond de 30kIk heb mijne vandaag verkocht anders mocht je mijne wel overnemen voor een vriendenprijs
Ja had ik gelezen maar die heeft dan echt mazzel gehadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Iemand anders op forum hier had 'm voor veel minder. Rond de 12k geloof ik.
Laucas is 't.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:45 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja had ik gelezen maar die heeft dan echt mazzel gehad
Ik heb van de drie 4300 finales maar één gewonnen. Was wel meteen de eerste keer dat ik 't toernooi speelde. Daarna tegen klootzakken gespeeld, dus dan houdt het op, hè.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:49 schreef potienza het volgende:
Net een hele vage wedstrijd gespeeld. Stond in de eerste helft met 2-0 achter, terwijl ik veel betere kansen kreeg. In de tweede helft kwam hij zelfs met 4-0 voor. Daarna begon ik met nog weinig geloof ultra aanvallend te spelen, maar al snel viel de 4-1(76'). Toen ging het aan de lopende band en in de 90'ste minuut maakt ik de gelijkmaker(4-4). Uiteindelijk won ik nog in verlenging met 6-4!
Heb trouwens bij het Stockholm Tournament 4x de finale gehaald. 3x verloren en 1x kreeg ik een invite van iemand onder de finale, waarin ik veel beter speelde en 2-0 voorstond. Ik zou die gaan beantwoorden in de pauze met even wachten. Maar toen drukte ik per-ongeluk op deelnemen. Daarna was ik nog in een soort van pauze-scherm. Maar de countdown bleef haken op 27 en ik kon alleen maar op "naar invite" ofzoiets drukken. Echt klote, en dan ook weer die DNF.
Je bedoelt Pace-whores? Of mensen die bij 1-0 voorstand zeer defensief gaan spelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb van de drie 4300 finales maar één gewonnen. Was wel meteen de eerste keer dat ik 't toernooi speelde. Daarna tegen klootzakken gespeeld, dus dan houdt het op, hè.
IF Villa lijkt me aan de ene kant een halfgod, maar aan de andere kant is zijn strength het enige minpunt en het lijkt me niet dat de IF opeens drie jaar in de sportschool aan de gewichten heeft gehangen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:33 schreef ForumPimp het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:06 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
IF Villa lijkt me aan de ene kant een halfgod, maar aan de andere kant is zijn strength het enige minpunt en het lijkt me niet dat de IF opeens drie jaar in de sportschool aan de gewichten heeft gehangen.
Lopo en Pepequote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:23 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
![]()
Hij is inderdaad makkelijk van de bal af te zetten, zou eigenlijk niet weten welke spits ik dan moet gaan halen. Misschien een IF verdediger, is ook nooit verkeerd.
433 inderdaad. Hangt volgens mij een beetje van de opstelling van de tegenstander af. Maar Suazo scoort het meest van iedereen, bij die 8-3 van gister had mijn LW Giovinco echter 5x gescoord. TOTY Krasic scoort ook niet heel veel, maar die geeft wel een shitload aan assists en crosses.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:22 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Speel jij 433? Scoren jou vleugelspelers ook meer dan de spits?
Gewoon ff die actie van 2 maanden voor 2 euro doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:08 schreef EpicKnife het volgende:
Alleen jammer dat ik geen xbox live heb atm.
Alleen op de xbox in de woonkamer en heb maar 1 fifa 11, anders had ik graag wel eens wat potjes willen spelen, maar aangezien mijn pa graag fifa speelt kan ik hem niet al te vaak gebruiken.
En die verkoper het maar raar vinden dat Ribery zo slecht is.en maar boos worden op fifa als ribery weer te traag is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:18 schreef laucas het volgende:
Gister Ribery gekocht voor mijn Fransen, even kijken of het wat is. Francky had morale 34 en fitness 52! Sommige mensen zetten hun spelers in belabberde staat te koop. Je moet ook wel een beetje lief zijn voor je spelers door ze af en toe rust te geven
Voel met je mee. Een van de grootste verschrikkingen aan Fifa.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:26 schreef ForumPimp het volgende:
Er gebeuren weer allemaal onverklaarbare dingen in het FIFA land. Spelers nemen de bal heel traag aan, draaien heel traag weg of trappen de bal te zacht als ik aan het overspelen ben.
En bij de tegenstander gaat alles perfect, elke fucking bal komt aan. Hele verdediging ligt in 1 keer weer open en iedereen kan doorlopen. Puyol en Pique halen alle ballen uit de lucht, maar de laatste paar potjes zitten ze er elke keer naast zodat de tegenstander lekker kan doorlopen en kan scoren.
Ik snap dat niet, voorheen was dat niet het geval en nu in 1 keer wel, dit meerdere potjes gehad vanavond.
Misschien tijd om weer even een break te nemen.
Welke actie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon ff die actie van 2 maanden voor 2 euro doen
Van xbox live.. Op je dashboard zie je ergens staat dat je voor 2 euro 2 maanden gold kan kopen.quote:
Ehm als je een nieuwe speler koopt is het moraal altijd 80 geloof ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:18 schreef laucas het volgende:
Gister Ribery gekocht voor mijn Fransen, even kijken of het wat is. Francky had morale 34 en fitness 52! Sommige mensen zetten hun spelers in belabberde staat te koop. Je moet ook wel een beetje lief zijn voor je spelers door ze af en toe rust te geven
Ze staan er alleen wel op voor hun laatste moraal. Als ze in je team komen resetten ze naar 80. Fitness blijft wel hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:27 schreef StijnDa het volgende:
e
[..]
Ehm als je een nieuwe speler koopt is het moraal altijd 80 geloof ikFitness kan wel naar de klote zijn.
Wat ook helpt is om iets rustiger te spelen.minder snel naar het doel willen,en dan bedoel ik niet achterin rondtikken maar voorin iets meer op safe spelen.dus niet te snel een pass geven in de hoop dat ie goed is.je moet het zeker weten.dan heb je iig meer balbezit,en daarvandaan kan je weer opbouwen en meer snelheid in het spel leggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Voel met je mee. Een van de grootste verschrikkingen aan Fifa.Meestal kap ik dan met online wedstrijden voor een dag of langer. Of alleen tegen mensen van Fok! waarbij verliezen niet gelijk enorme frustraties opwekt.
Dat wil nog wel eens helpen inderdaad. Net als proberen niet te passen terwijl je sprint, en passen naar voren. Een vriend van me flipt hem soms helemaal omdat 'ze passen als een stel NEC'ers'. Wat hij dan doet is continu zo passen dat de spelers een halve draai moeten maken om te kunnen passen (en vervolgens op hun bek vallen)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat ook helpt is om iets rustiger te spelen.minder snel naar het doel willen,en dan bedoel ik niet achterin rondtikken maar voorin iets meer op safe spelen.dus niet te snel een pass geven in de hoop dat ie goed is.je moet het zeker weten.dan heb je iig meer balbezit,en daarvandaan kan je weer opbouwen en meer snelheid in het spel leggen.
Ach, ik draai meestal netjes open en sommige wedstrijd passen ze geweldig en soms zit er een potje tussen waarbij niks lukt. Open passes op goede kracht komen dan maar halverwege.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat wil nog wel eens helpen inderdaad. Net als proberen niet te passen terwijl je sprint, en passen naar voren. Een vriend van me flipt hem soms helemaal omdat 'ze passen als een stel NEC'ers'. Wat hij dan doet is continu zo passen dat de spelers een halve draai moeten maken om te kunnen passen (en vervolgens op hun bek vallen)
I know, maar ging meer om het idee hoe mensen met hun spelers omgaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:27 schreef StijnDa het volgende:
e
[..]
Ehm als je een nieuwe speler koopt is het moraal altijd 80 geloof ikFitness kan wel naar de klote zijn.
Dat een speler beter in koppen is wil niet zeggen dat hij altijd wint. Positionering, moraal, fitness heeft er ook altijd mee te maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef ForumPimp het volgende:
Wat heeft EA nu precies aangepast aan UT?
Ik speelde net tegen iemand met Tevez in de spits, Tevez kopt Puyol en Pique er gewoon uit.
Eehm. Tevez. Lengte.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat een speler beter in koppen is wil niet zeggen dat hij altijd wint. Positionering, moraal, fitness heeft er ook altijd mee te maken.
Ik weet hoe ik moet koppen.quote:
Ben je nou Tevez of Pique?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:18 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Eehm. Tevez. Lengte.
[..]
Ik weet hoe ik moet koppen.
Jammer, als je met zo'n team weet terug te komen heb je het wel verdiend mi.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus. Met mijn Koreanen in de eerste ronde eenvoudig langs gouden team. Ronde daarna wederom redelijk eenvoudig langs een team met Iniesta, Xavi, Villa etc. In de halve finale tegen een squad genaamd "Liga BBVA" met een mix van Serie A en Spanje met Gomez in de spits.Alle ballen op Gomez, alles schuin spelen, je kent 't wel. Mijn keeper lost ook twee keer een schot van het jaar nul. Handling van 70, wat moet je ermee. Anyway, ik kom 3-0 achter. Daarna kom ik geniaal terug in de wedstrijd met een lob van Young (vergeten op te slaan
)en even later ook nog de 3-2 en 3-3. Daarna maakt die gast 4-3 met Gomez en gaat hij achterin rondtikken.
Nu heb ik 't wel weer even gehad met Fifa.
Op de een of andere manier kon ik met dit verlies wel meer leven. Er was geen lag en de spelers speelden op zich wel goed. Had niet het gevoel dat ik keihard werd genakt. Enige probleem is mijn keeper maar ik blijf gewoon volledig Korea spelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:25 schreef StijnDa het volgende:
Jammer, als je met zo'n team weet terug te komen heb je het wel verdiend mi.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:36 schreef OmniRocket het volgende:
Je weet hoe je moet koppen maar je verliest de kopduels van Tevez? Spreekt elkaar een beetje tegen....
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:45 schreef StijnDa het volgende:
Inderdaad, ze zouden de ombouwkaarten moeten afschaffen en gewoon meerdere posities aangeven waarop de speler kan spelen, zou een stuk beter zijn
Klopt, maarja, zo verkopen ze meer pakjes natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:45 schreef StijnDa het volgende:
Inderdaad, ze zouden de ombouwkaarten moeten afschaffen en gewoon meerdere posities aangeven waarop de speler kan spelen, zou een stuk beter zijn
Denk niet dat veel mensen pakjes kopen om RW naar RF kaartjes te krijgen... Tenzij ze misschien volgend jaar IF positiekaarten doen. Dan kun je van RB -> CB en RF -> LF doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, maarja, zo verkopen ze meer pakjes natuurlijk...![]()
![]()
Nah is op zich wel goed,maar dan moeten ze wel flank kaarten naar het centrum maken en andersom. En voor de fun ook CB <-> GKquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:45 schreef StijnDa het volgende:
Nee maar van die CF-->ST e.d. kaartjes zijn wel weer enorm duur.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:56 schreef GuRBuH het volgende:
Denk niet dat veel mensen pakjes kopen om RW naar RF kaartjes te krijgen... Tenzij ze misschien volgend jaar IF positiekaarten doen. Dan kun je van RB -> CB en RF -> LF doen
Benfica is persoonlijke favoriet online. (Voor de winter update China maar die hebben ze verneukt.) Met Cardozo een sterke spits en daarachter Aimar als wendbare CAM. Speelt leuk. Saviola is ook nog steeds top.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:57 schreef Anoonumos het volgende:
Wat vinden jullie een leuk team voor (normaal) online voor een beginner? Mijn favoriete teams IRL zijn Real Madrid en Feyenoord, maar RM voelt goedkoop en Feyenoord is nog te lastig voor me.
Speel met real als je tegenstander ook een topteam neemt.en feyenoord als die een minder team neemt.ga zelf alvast op feyenoord staan,misschien dat je tegenstqnder dan ook wat sneller een slecht team neemtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:57 schreef Anoonumos het volgende:
Wat vinden jullie een leuk team voor (normaal) online voor een beginner? Mijn favoriete teams IRL zijn Real Madrid en Feyenoord, maar RM voelt goedkoop en Feyenoord is nog te lastig voor me.
Ja, ik ook. Tevez kopte Pique en Puyol in de wedstrijd er constant uit. Hij had ook een Berbatov in het team staan en daarbij won ik vrijwel altijd met kopduels.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is best serieus hoor, Tevez is niet groot en kan ook niet echt goed koppen. Itt Piqué
Ligt toch echt aan de situatie dan en jullie kop skillsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:02 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Tevez kopte Pique en Puyol in de wedstrijd er constant uit. Hij had ook een Berbatov in het team staan en daarbij won ik vrijwel altijd met kopduels.
Ik kan daar gewoon niet bij.
Was maar waarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:13 schreef EpicKnife het volgende:
Is het mogelijk om bijvoorbeeld "Fifa Ultimate Team" of "Online Team Play" local te doen?
Dus ik en een vriend naast elkaar en dat de één dan een speler is en de ander bijvoorbeeld een keeper?
@DannyDeko; ik kan die actie nergens vinden :p
FUT kan wel gewoon met guest(s).. Meer zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:21 schreef EpicKnife het volgende:
Dus je kan FUT & Team Play niet met zijn 2en spelen :/
Welk toernooi is dat? Je bank heeft trouwens ook invloed op de sterren.zet daar wat slechtere spelers op.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef Santello het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt, ik ga Hamsik IF 87 kopen. Blijft wel de vraag wie ik moet vervangen aangezien ik ma 4.5 star mag hebben voor een competitie. Even wachten tot er meer op de markt kopen, zie er maar eentje!
Tevens Sneijder normaal gekocht voor 15k als zekerheidjeSpeel nu met ibra (ST verkeerde formatie) op CAM met 3 chemistry.
EDIT: Fack dat gaat hem niet worden. Zet net om te testen ibra van 85 in plaats van Eto'o van 84 en ga richting de 82 gemiddeld en dus 5 sterren, met Hamsik 87 in plaats van sneijder zal hetzelfde gebeuren
Op een FIFA Forumquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Welk toernooi is dat? Je bank heeft trouwens ook invloed op de sterren.zet daar wat slechtere spelers op.
Veel beter, dan zijn die 7,5K pakjes toch nog zijn geld waard..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef TheHunterAmin het volgende:
Pff waarom zijn die prijzen van de PS3 tien keer duurder dan Xbox.. is niet eerlijk
Ik krijg maar 500 dankzij m'n DNF modifier.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:53 schreef Doublepain het volgende:
omg, ik kreeg gewoon 1054 coins na een gewonnen wedstrijd.. Mijn record..
hehequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik krijg maar 500 dankzij m'n DNF modifier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |