Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
Volgens my heb je 2 redelijke backs en lugano en caceres zijn ook niet heel slecht, volgens mij ligt het probleem op t middenveldquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Rijstbal het volgende:
Uruguyaans team lijkt me ook wel leuk ja. Met Cavani, Suarez en Forlan voorin. Alleen achterin wordt het een probleem.
Middenveld dan met Lodeiro.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Rijstbal het volgende:
Uruguyaans team lijkt me ook wel leuk ja. Met Cavani, Suarez en Forlan voorin. Alleen achterin wordt het een probleem.
CF.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:08 schreef Rijstbal het volgende:
Wat je ook kan doen is met bijvoorbeeld 4312 spelen en dan Suarez, Forlan of Cavani op CAM zetten. Dan kan je kiezen uit serie A BBVA OF BPL
Jij bent van de mat geveegd?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Net weer even met 7-1 van de mat afgeveegd met mijn under 80 teamhij had iets van 84 rating ofzo. Hij was in de 84e minuut na de 4-1 wel weg gegaan... Dan kan ik het niet laten om een leuk berichtje te sturen:
"Good game. You have an awesome team!"
Of gewoon de IF nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:12 schreef Doublepain het volgende:
suarez rm op cam is de beste keuze.. Ik had er iig veel plezier mee..
is goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand die nu nog een potje wil spelen op de xbox?
DANNYDEKOquote:
Ik mik ze nooit eigenlijk. Gewoon nemen zoals die staat en toch 3 streepjes hard.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
haha ja hoekschop goals![]()
wel goed gespeeld en terecht gewonnen, mja blijft jammer van die kut hoekschopjes. Kan ze nooit verdedigen als ze goed genomen worden.
Gamertag: mathijs93
wel leuk, niet heeeeel speciaalquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef strakkeman het volgende:
jongens wat vinden jullie van mijn team\
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iyigvhgFbaZgp
Ik heb hem net voor de 2e keer gewonnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef OmniRocket het volgende:
kan geen tegenstander vinden voor finale stockholm invitational
Jezus wat was ik aan het kutten zeg. Denk dat mijn passing de eerste helft de 30% nog niet haalde....quote:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kzOaZDMmbaYpDquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef strakkeman het volgende:
jongens wat vinden jullie van mijn team\
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iyigvhgFbaZgp
Kan niet nog een keer spelen man, moet morgen weer vroeg eruit haha morgen doen we wel weer een potjequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jezus wat was ik aan het kutten zeg. Denk dat mijn passing de eerste helft de 30% nog niet haalde....
Is goed, Ik dacht we doen nog even de winnendequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan niet nog een keer spelen man, moet morgen weer vroeg eruit haha morgen doen we wel weer een potje
Nice! Mag m ook gewoon aan mij geven hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef ForumPimp het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ik koop weer eens een pakje.![]()
Voor hoeveel zal ik deze erop zetten?
Ja had graag gewild, doen we morgen/ergens in het weekeind welquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is goed, Ik dacht we doen nog even de winnende
OMG hebben ze het gefixt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:18 schreef OmniRocket het volgende:
penalty's in finale.... verlies dus zeg maar
ja maar leuk dat je met yobo speelt want die is zo veel beter dan servet. en je moet baros in de spits zetten is zo veel beter dan baros en op middenveld in plaats van cana elano maar dan die van gsquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef laucas het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kzOaZDMmbaYpD![]()
Wist niet dat er een IF Lugano was, even halen dus
80-81 geloof ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef OmniRocket het volgende:
een 4 sterren rating team? Wat voor een getal heeft die?
Euh?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef strakkeman het volgende:
[..]
je moet baros in de spits zetten is zo veel beter dan baros
Hehe, sorry van die 2-1 op het einde. Was echt een vies doelpunt zo breed gespeeld. Alleen hoe ik 'm afmaakte was wel weer stylish.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:38 schreef Rijstbal het volgende:
Ah jezus harregarrre. Mijn verdediger wou die bal maar niet wegtrappen.Ik drukte op x x x x x x . Maar hij deed gewoon niks. Stapte verkeerd in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |