Maar dat deed je gister welquote:
Ow, tijd voor eenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
lag wel in bed volgens mij.
Internet 2.0 weet je wel
ik lag ook erg vroeg op bed gister. Denk dat ik dat vandaag weer ga doen, zat na 't eten alweer te knikkebollen op de bankquote:
Ik heb om 5 uur mijn werk-verbinding afgesloten en ging ff op de bank liggen, werd om half zeven pas weer wakker omdat de katten eten wilde hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik lag ook erg vroeg op bed gister. Denk dat ik dat vandaag weer ga doen, zat na 't eten alweer te knikkebollen op de bank
soms toch wel lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb om 5 uur mijn werk-verbinding afgesloten en ging ff op de bank liggen, werd om half zeven pas weer wakker omdat de katten eten wilde hebben
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
Hè Kok, heb jij uit Ceetje nog gekregen wat NNEEP is?
Scherp je messen danquote:
sta elke ochtend om 7 uur op, eerst rustig een bakje koffie pakken zonder kids erbij en wakker worden, en dan begint het circus van kinders douchen, aankleden, eten, broodtrommeltjes maken, vechten om de afstandsbediening van de TV en zulkschquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Vroeg is het voor mij in ieder geval weer niet vanavond, moet morgen de tram van kwart voor 8 hebben, dus om 7 uur op
Heb 't niet eerder durven bekennen, maar heb net zo'n bio-probleemje als Kok, alleen gaat ie bij mij om 5:55 af.... als ik dan al mijn bed uitkom ga ik als speed de deur uit en ben om 2 uur 's middags helemaal opgebrandquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
sta elke ochtend om 7 uur op, eerst rustig een bakje koffie pakken zonder kids erbij en wakker worden, en dan begint het circus van kinders douchen, aankleden, eten, broodtrommeltjes maken, vechten om de afstandsbediening van de TV en zulksch
nooit last van gehad gelukkig. Wel ooit een keer, toen ik een burn out had, maar toen sliep ik weken achtereen gewoon helemaal niet. Gelukkig geen last meer van. Ik heb alleen een probleem met vroeg naar bed gaan, dan kan ik gewoon niet slapen, heel vreemdquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb 't niet eerder durven bekennen, maar heb net zo'n bio-probleemje als Kok, alleen gaat ie bij mij om 5:55 af.... als ik dan al mijn bed uitkom ga ik als speed de deur uit en ben om 2 uur 's middags helemaal opgebrand
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
Jij ook muisje, je moet morgen weer vroeg bij [ afbeelding ]staan
Koken mag je morgen weer Kok voor nuquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nooit last van gehad gelukkig. Wel ooit een keer, toen ik een burn out had, maar toen sliep ik weken achtereen gewoon helemaal niet. Gelukkig geen last meer van. Ik heb alleen een probleem met vroeg naar bed gaan, dan kan ik gewoon niet slapen, heel vreemd
quote:
quote:
ga mijn best doen. Trustequote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
trusten kok slaap
en morgen lekker werken
tv gewoon verkopen afstand bediening er meteen bij doen is het grapje meteen over . Wat betreft het circus daar kan je dan weer kaartjes voor verkopen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
sta elke ochtend om 7 uur op, eerst rustig een bakje koffie pakken zonder kids erbij en wakker worden, en dan begint het circus van kinders douchen, aankleden, eten, broodtrommeltjes maken, vechten om de afstandsbediening van de TV en zulksch
hahaha, het probleem heeft zich vanochtend vanzelf opgelost, geen ontvangst, zijn met de kabel bezig. Maar nu elke vijf minuten de vraag: Wanneer doet de TV het weer? Wanneer doet de TV het weer? Waarom doet de TV het niet? Mag ik nog eens proberen of de TV het al weer doet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 06:50 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
tv gewoon verkopen afstand bediening er meteen bij doen is het grapje meteen over . Wat betreft het circus daar kan je dan weer kaartjes voor verkopen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:13 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..kan haar geluk niet op, kan vanmiddag de Ipad gaan ophalen![]()
![]()
![]()
Dat is wel een wave waard natuurlijk
Yeeeeeeeaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:00 schreef Ceetje.. het volgende:
wel vier op 'n rij nu
![]()
(en dat was niet eens de bedoeling)
heb mijn nederlaag net al (heel sportiefquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:01 schreef Ceetje.. het volgende:
kaatje waar blijf je nou? Ben er niet eens vroeg voor opgestaan (vijf op 'n rij)![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:47 schreef kaatje50 het volgende:
Hoefde er niet eens vroeg voor op te staan. Lekker de hele dag rustig aan gedaan en nog een reeks van 7 op een rij kunnen plaatsen![]()
ik had het gelezenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb ook geen stress gehad vandaag, maar ik heb wel m'n IPAD
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:47 schreef kaatje50 het volgende:
Hoefde er niet eens vroeg voor op te staan. Lekker de hele dag rustig aan gedaan en nog een reeks van 7 op een rij kunnen plaatsen![]()
Ceetje had me zelf uitgedaagd in post 51quote:
avondquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ceetje had me zelf uitgedaagd in post 51
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
en ik moet m'n onderschrift weer aanpassen
denk dat Ceetje haar IPAD mee naar bed neemt, vanavond, en mij dan terugpaktquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Zover was ik nog niet met teruglezen.
Ceetjejammer voor je hè dat Mazaru je feestje onderbrak
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihihihihihihi, verbazingwekkend joh, als ik dat ding draai, draait alles gewoon mee, dat alleen is al leuk
nee hoor, ik was aan het twitteren, ik zag op m'n twitter profiel staan Secret Story Verslaafde. Maarja, da's al afgelopen, dus dat kon er wel af. En toen bedacht ik ineens: oh, dat staat ook op Fok, ga ik wijzigen, en toen dacht ik, hahahahahaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Zover was ik nog niet met teruglezen.
Ceetjejammer voor je hè dat Mazaru je feestje onderbrak
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihihihihihihi, verbazingwekkend joh, als ik dat ding draai, draait alles gewoon mee, dat alleen is al leuk
smoesjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, ik was aan het twitteren, ik zag op m'n twitter profiel staan Secret Story Verslaafde. Maarja, da's al afgelopen, dus dat kon er wel af. En toen bedacht ik ineens: oh, dat staat ook op Fok, ga ik wijzigen, en toen dacht ik, hahahahahaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Mark heeft net een half uur zitten draaienquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
doet mijn foon ook
(vinnik hardstikke irritant, als ik mijn foon ff schuin hou flipt het beeld al)
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
doet ie bij jullie ook weer gek met de updates ?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga trouwens een bakkie doen, nog iemand trek in koffie? De taart is helaas op
ik lust wel een bekskequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga trouwens een bakkie doen, nog iemand trek in koffie? De taart is helaas op
niets aan het handje. Ik scroll gewoon, gebruik die automatische updates nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
doet ie bij jullie ook weer gek met de updates ?
lekker, dank je welquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
dan doen we effe un bekske dames
[ afbeelding ]
toen ik hier net kwam, gebruikte ik die ook, maar kreeg steeds en of andere vreemde melding dat iets in deze site mijn pc trager maakte en zelfs uit kon schakelen. Heb de updates uitgezet en nooit meer die waarschuwing gehadquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
dan zet ik die automatische toestanden ook maar eens uit. Gisteren ging het goed, vandaar alweer niet
ik vind bijna alle topics in DE wel goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
is dat hurricane topic trouwens wat? Ik heb geen zak verstand van hurricanes, maar is daar ook een soort van stormtracker voor ofzo? Vind harde wind toch wel gaaf eigenlijk (wel in onbewoond gebied dan graag)
ik ook, maar van hurricanes weet ik nie zoveel eerlijk gezegd, alleen dat het heul hard waait, maarja, da's ook weer zo stom om dat te zeggen, "en, waait 't al een beetje"quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik vind bijna alle topics in DE wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |