Omg, ze is soort van haast onthoofde henk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat Klinker een hoofd heeft.
Kip, ik heb een hoofd. Integendeel tot jou.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat Klinker een hoofd heeft.
Ik heb wel een kin.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kip, ik heb een hoofd. Integendeel tot jou.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja sooooo vervelend hey zat ik daar in de McDonalds met mn witte broek aan werd ik opeens ongesteldnouuuu ik werd nog roder op mijn wangetjes dan tussen mijn benen op dat moment wat schaamde ik me zeg
![]()
en iedereen met open mond naar me kijken pffff
Ik ofc.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Ik moest lachen.quote:
Ik ben daar eentje van.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Ja, tuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
EZELL HEB JE WEL KLEREN AAN OP DIE SIGN
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
EZELL HEB JE WEL KLEREN AAN OP DIE SIGN
Omdat Jordy likbaar is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie allemaal glimlach van Jordy alles. Ik alleen een met de hand afgescheurd papiertje alles.Jordy waarom stel je me zo achter dit dat?
vrouwen.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie allemaal glimlach van Jordy alles. Ik alleen een met de hand afgescheurd papiertje alles.Jordy waarom stel je me zo achter dit dat?
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je Jordy wel wilt likken?
jij ook, maar dat zei ik je alquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
Jordy ziet er best knap uit hoor, voor een gemiddelde jongen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
Jordy is best knap hoor, voor een gemiddelde jongen.
[img=100,100] allus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:
HOE ZET JE DIE FOTO'S KLEIN OP JE FOBO?!!?!?!
Ok.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gemiddeld klinkt gemeen. En lelijk is relatief.
for mii oowk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:52 schreef Joosterd het volgende:
Ben ik weer. Ik had jullie namen samengevoegd zodat ik niet zoveel foto´s hoef te maken.
Ezell je haren. Wil je ook er 1tje voor mij maken.
Maak jij ook zo mooien voor mij heb er nog geen 1 in mijn FBquote:
Bedanktquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik meen het.
[ [url=url]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
BEN IK ZELF ACHTERGEKOMEN, had ik zeker niet aan Klink gevraagd hoe t moest.
Tadam. Met een zwevend blaadje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:52 schreef Joosterd het volgende:
Ben ik weer. Ik had jullie namen samengevoegd zodat ik niet zoveel foto´s hoef te maken.
Ezell je haren. Wil je ook er 1tje voor mij maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tadam. Met een zwevend blaadje.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Natuurlijk geverfd.quote:
Ik ben geen emo..quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus. mss is ezell wel een blondje, maar wil ze meelopen met de emo's
WATDOE JEquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mn laptop is 'kanker' sloom ik klik jullie weg doei
Dan moet je zo weer klikken om ons terug te halen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mn laptop is 'kanker' sloom ik klik jullie weg doei
Dat klinkt eng.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
KLINK, EZELL IS GEEN EMO, ZULLEN WE DR LIKKEN?
Ik zal je beschermen tegen de likkers.quote:
Je spierballen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik zal je beschermen tegen de likkers.
Redder in nood.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik zal je beschermen tegen de likkers.
Ik vind die foto in fobo leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom vinden jullie mij knap, ik vind mezelf absoluut niet knap.
Neem maar van mij aan dat je het bent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom vinden jullie mij knap, ik vind mezelf absoluut niet knap.
Ik wilde eerst bij de FOK! Knokploeg.quote:
Mijn haar is niet bruin.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind die foto in fobo leuk
En ik hou van bruin haar. En blond.
EN DIE OGEN
Zelfde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn haar is niet bruin.
Mijn haar is niet blond.
Mijn haar is bruinroodblond.
Oja, die foto in fobo is van 8 maanden geleden ofzo
Huh, bruinroodblond?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn haar is niet bruin.
Mijn haar is niet blond.
Ik heb ook echt een rare haarkleur.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn haar is niet bruin.
Mijn haar is niet blond.
Oh.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:13 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gezegd.![]()
Naamgenoot van Snuf.
Sowieso een bazennaam dus.
Nou.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Nou, dan heb ik nog iets anders wat ik me afvraag.
Je hebt me nog nooit in 't echt gezienquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfde.
Alsnog heb je een leuke glimlach. Neem maar van mij aan.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wil graag de organisatie van mijn school bedanken.
Sturen ze me een lijst van in te leveren boeken, maar niet alleen die van mij, maar ook van ene Fabrice en van ene Rik. Sorry, die ken ik niet. Vervolgens zetten ze STENCILS als 'in te leveren'.
Dikke pluim, ga zo door!
Nouen. Foto's dit dat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit in 't echt gezien
Met mijn naam als bewijs.quote:
Jij wilt hier met iedereen daten, behalve met de meisjes. Jij: 'vrouwenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
DAT WILDE IK VRAGENIk eerst, want ik ben zijn date.
Okeuh.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Keauning het volgende:
[..]
Zal zo een screenshotje maken. Moment.
Ja maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij wilt hier met iedereen daten, behalve met de meisjes. Jij: 'vrouwen'.
Ik wil alleen met meisjes daten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij wilt hier met iedereen daten, behalve met de meisjes. Jij: 'vrouwen'.
Niet stoppen met pabo, want jij zal een leuke Juf Klinker worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee school stage alles kut gewoon ik ben het helemaal zat![]()
mn stagebegeleidster denkt er anders over geloof ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet stoppen met pabo, want jij zal een leuke Juf Klinker worden.
Is dat gewoon uit nieuwsgierigheid?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Okeuh.
Als je niet wil dat anderen op je gaan kwijlen, kan je ook via DM sturen hè.
Nein.quote:
Wat stom zeg. Je komt bij mij over als iemand die een hele goede juffrouw kan worden. Negeer gewoon die mensen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mn stagebegeleidster denkt er anders over geloof ik
ook mijn stagebeoordelaar ookkakzooi gatver
waaromquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan en het tegendeel bewijzen. Het gaat om je eigen toekomst en wat je leuk vindt moet je doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan is het goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, fapmateriaal voor straks natuurlijk.
wat deed je dan foutttt :Squote:Op woensdag 8 juni 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die mensen beoordelen me![]()
En die beoordelaar van mij zei: reken maar op een onvoldoende. Mn mentrix zei dat ook.
LEUK HEEL LEUKZO GEMOTIVEERD TOCHHHHHHHHHHHHH
HBO![]()
Tinypic.comquote:
Dit ja. Ik ben nog nooit leraren tegen gekomen die leerlingen motiveerden, dus blijf gewoon doen wat jij leuk vind!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan en het tegendeel bewijzen. Het gaat om je eigen toekomst en wat je leuk vindt moet je doen.
Ik weet niet eens of ik dit leuk vindquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan en het tegendeel bewijzen. Het gaat om je eigen toekomst en wat je leuk vindt moet je doen.
Nou in het begin van deze tweede stageperiode had ik een vette schooldip alles niks gedaan voor stagequote:
Kom Toegepaste Psychologie studeren in Eindhovenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik dit leuk vind
[..]
Nou in het begin van deze tweede stageperiode had ik een vette schooldip alles niks gedaan voor stage
LIKBAARquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef Keauning het volgende:
Allemaal even wazige uitkomst.
http://i52.tinypic.com/34e5nw2.jpg
Voor het jaarboek, maandje of 2 terug.
Leuk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef Keauning het volgende:
Nietsmismee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef Keauning het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef Keauning het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hebben jullie toevallig een betoog dat gaat over dat School/studie gratis moet worden in Nederland?
Nee bedankt. Mn zusje gaat dat doen in Amsterdam waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kom Toegepaste Psychologie studeren in Eindhoven
Dat wilde ik gaan doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kom Toegepaste Psychologie studeren in Eindhoven
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee bedankt. Mn zusje gaat dat doen in Amsterdam waarschijnlijk.
Ik het eerste halfjaar thuis, en dan een appartement allusquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:26 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga naar Arnhem en 2de jaar als de opleiding bevalt waarschijnlijk op kamers.![]()
Doemah duur ene appartement.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik het eerste halfjaar thuis, en dan een appartement allus![]()
Ga ik ook alle3 niet heenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga je de studie wel afmaken?
[..]
Beter dan Ede, Zwolle of Tilburg...
Ik ga ook naar Groningenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga al naar Groningen, met Sander jwz
Geil.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef Keauning het volgende:
Ik ga Algemene Sociale Wetenschappen doen.
HU? Oh wacht. Ik weet niet eens of dat HBO of WO is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef Keauning het volgende:
Ik ga Algemene Sociale Wetenschappen doen.
Heb je d'r pics al gezien? In een hemdjequote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
User icon, vrouwelijk icoontje. Dit is het betere werk meid!
Ik als ik door ben door de 2e ronde van de decentrale selectie Tandheelkundequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
User icon, vrouwelijk icoontje. Dit is het betere werk meid!
Het is WO.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
HU? Oh wacht. Ik weet niet eens of dat HBO of WO is.
Kan wel een keer langskomen dan gaan we stappen.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je d'r pics al gezien? In een hemdje![]()
Nja ik snap wat je bedoelt, maar hier ligt echt mijn interesse en mijn kwaliteiten, dus waarom niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sociale studies.Sorry. Ik ben in een haatbui.
Nouen, vinnik niej erg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan wel een keer langskomen dan gaan we stappen.Ik slaap alleen niet in een pyjama
LEIDENquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik kan ook gewoon in Leiden gaan studeren. Of in Utrecht. Maar eerst nu eens slagen (___!!!! ) en dan m'n propedeuse halen.
Ik moet ook eerst maar slagenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik kan ook gewoon in Leiden gaan studeren. Of in Utrecht. Maar eerst nu eens slagen (___!!!! ) en dan m'n propedeuse halen.
Ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef Joosterd het volgende:
Als ik niet slaag ............... ga ik huilen.
Ik ook, 6 weken lang.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef Joosterd het volgende:
LINK NU WAAR WAT WIE WOE WUTquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je d'r pics al gezien? In een hemdje![]()
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef Joosterd het volgende:
Jamaar ze hebben geen Criminologie in Utrecht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgensmij gaat Ezell naar Utrecht
KOM NAAR UTRECHT
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef Joosterd het volgende:
Huilen is voor mietjes...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef Joosterd het volgende:
PETER R. DE ETSUquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jamaar ze hebben geen Criminologie in Utrecht.
Ik denk eerder dat ik dan echt boos word.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef Joosterd het volgende:
Dat komt nadat ik heb gehuild.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:33 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik dan echt boos word.
Denken dat Criminologie iets te maken heeft met Peter R. De Vies.quote:
Dan ben ik maar een mietje.quote:
We gaan samenwerken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat Criminologie iets te maken heeft met Peter R. De Vies.______________________________!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een mietje.Wat een kut vakantie zal ik dan krijgen als ik niet slaag.
Ik ga mij dan zo verwaarlozen dat ik niet meer of straat durf ze komen en zulks.
Ik heb sowieso zekerweten een 5 voor Engels op mn diploma.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:33 schreef Water123 het volgende:
Vanaf volgend jaar is het moeilijker om te slagen, voor mij dan iigaangezien ik nevernooit een voldoende op Engels en Nederlands kan staan of halen *schaam* en je mag maar 1 op wi, nl of en
Het komt erop neer dat ik dan huisvrouw moet worden en nooit meer zal slagen XD
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Water123 je mag mij wel toevoegen op MSN ik ben nog vrij
Verman je! Niet slagen = niet het einde van de wereld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een mietje.Wat een kut vakantie zal ik dan krijgen als ik niet slaag.
Ik ga mij dan zo verwaarlozen dat ik niet meer of straat durf ze komen en zulks.
Endan?quote:
Kwam ik maar bij jou in de klas.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:35 schreef Keauning het volgende:
Kom ik volgend jaar lekker bij mijn zusje in de klas!!
Ik heb sowieso ook een 5 nu voor Engels, maar ook voor Frans en ook misschien voor Nederlands, natuurkunde en biologiequote:Op woensdag 8 juni 2011 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb sowieso zekerweten een 5 voor Engels op mn diploma.Boeit me ook vrij weinig.
Dus ik vind dat ik ga slagen dit jaar, zodat ik die examenregels net ontloop.
Wat wil jij een naam foto voor mij maken.quote:
Ga je niet naar Utrecht dan, ASW studeren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Endan?
[..]
Kwam ik maar bij jou in de klas.![]()
Nee moet niet. Je mag dus vanaf volgend jaar één onvoldoende hebben (een 5) op wiskunde, NL of Engels..quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:36 schreef Keauning het volgende:
Oja, wiskunde moet je dan ook voldoende afsluiten?
Lukt me nooit.
Nee, ik ga naar Leiden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:36 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ga je niet naar Utrecht dan, ASW studeren?
Etsu biedt zich aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie wil mn onderrug masseren? En mn knie?
Mijn camera is stuk, mijn excusesquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat wil jij een naam foto voor mij maken.![]()
Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef Joosterd het volgende:
Ik heb sowieso ene 5 voor maatschappijwetenschappen want een dag van te voren leren is niet echt verstandig.
Ik begon de morgen van tevoren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef Joosterd het volgende:
Ik heb sowieso ene 5 voor maatschappijwetenschappen want een dag van te voren leren is niet echt verstandig.
quote:
Het antwoordmodel dacht vaak anders dan ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik begon de morgen van tevoren.![]()
Samen met Etsu.
En het heeft geholpen.
Omg, ik heb mss over n halfjaar n huisje in Leiden, kan je blijven slapen ook nogquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef Keauning het volgende:
[..]
Spreken we wel een keertje af, daten.
Oja?quote:
Ja tochquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik begon de morgen van tevoren.![]()
Samen met Etsu.
En het heeft geholpen.
Als ik nog 3 maanden eerder was begonnen had ik nog steeds geen voldoendes gehaald:D Als ik slaag heb ik maar één voldoende kunnen scoren op een CSEquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef Joosterd het volgende:
Zo korte levensduur?quote:
Mag ik ook komen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:39 schreef Snuf. het volgende:
WE KOMEN MET ZIJN VIEREN ALS EEN KITKAT 3 ALCOHOLISTEN EN EEN DIKZAK
Nog een jaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef Water123 het volgende:
Wat gaan jullie doen als je definitief zakt? Vavo?
Goede vraagquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef Water123 het volgende:
Alcoholist biedt zich aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben alcoholist dus ik heb er nog 2 nodig en 1 dikzak
Vavo ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef Water123 het volgende:
Ben geen dikzak maar wel een zware alcoholist.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben alcoholist dus ik heb er nog 2 nodig en 1 dikzak
Maar je bent toch niet verplicht om naar die lessen te gaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe nu ook vavo, dus zoveel verandering is t niet, behalve aantal vakken.
Mijne bijna allemaal Europeesquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn neighbours zijn allemaal Ameriaans.
Mag ik dikzak zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke ik heb nog vacatures voor:
- Een dikzak
- Een alcoholist
ETSU BEN JIJ DIK?
Dat zijn toch handelingsdelen, ik weet niet of die term bij jullie bekend is?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om al die mondelingen enzo opnieuw te doen, bah
Eh, jawel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet verplicht om naar die lessen te gaan?
Met zoveel vakken zou ik gewoon op mn huidige school blijvenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef Joosterd het volgende:
Mijn Vavo is kut als je alle 8 vakken doet.
70% aanwezigheid hier, vorig jaar was het niet verplicht maar omdat de slagingspercentages maar 12~15 % waren hebben ze het maar ingevoerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet verplicht om naar die lessen te gaan?
Prima, Joosterd, Jordy, Snuffa G en Ezellquote:
Nee, ik ben 1,97 en 80 kilo ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke ik heb nog vacatures voor:
- Een dikzak
- Een alcoholist
ETSU BEN JIJ DIK?
Hm geen idee, documap zal wel zo'n handelingsdeel zijn denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:42 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat zijn toch handelingsdelen, ik weet niet of die term bij jullie bekend is?
Die hoeven wij iig niet opnieuw te doen.
En nu.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Prima, Joosterd, Jordy, Snuffa G en Ezell
WE KOMEN MET ZIJN VIEREN ALS EEN KITKAT.
DRIE ALCOHOLISTEN
EN EEN DIKZAK
Als jij jezelf dik vindtquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:42 schreef Keauning het volgende:
Ik ben alcoholist.![]()
En ook wel een dikke jongen.
Die hoef je idd niet op nieuw te doen bij ons.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hm geen idee, documap zal wel zo'n handelingsdeel zijn denk ik
Niet in gewicht, maar ik eet veel.quote:
Nouen, ik ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef Keauning het volgende:
[..]
[..]
Niet in gewicht, maar ik eet veel.
Eten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef Keauning het volgende:
[..]
[..]
Niet in gewicht, maar ik eet veel.
Ernstig als je bij de tweede keer ook zaktquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
70% aanwezigheid hier, vorig jaar was het niet verplicht maar omdat de slagingspercentages maar 12~15 % waren hebben ze het maar ingevoerd.
Ik master het gewoon in 1 jaar en mijn laagste cijfer is een 6,2 voor WIS Aquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ernstig als je bij de tweede keer ook zaktdoor luiheid dan
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja, á 1 dag op de 2 weken zoiets. morgen neem ik ontslag
Waarom? Een baantje in de zomer is toch juist handig?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja, á 1 dag op de 2 weken zoiets. morgen neem ik ontslag
Omdat mijn baas me maar zo weinig laat werken. Hij weet dat ik totaal niks te doen heb. Ja, rot dan maar op, zoek ik wel iets andersquote:
ga bij de appie werkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat mijn baas me maar zo weinig laat werken. Hij weet dat ik totaal niks te doen heb. Ja, rot dan maar op, zoek ik wel iets anders
De ochtendkrant verdiend wel goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat mijn baas me maar zo weinig laat werken. Hij weet dat ik totaal niks te doen heb. Ja, rot dan maar op, zoek ik wel iets anders
Ja, maar niet voor een hongerloontje, en 5 uur per 2 wekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom? Een baantje in de zomer is toch juist handig?!
Oh...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor een hongerloontje, en 5 uur per 2 weken
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
2x gesoliciteerd, 1 jaar verder en nog geen reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |