quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef CarlosJacques het volgende:
Godverdomme...weer die cup niet. Had me zo verheugd op die grachtentocht.
Maandag in de grachten van Hindeloopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef CarlosJacques het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:36 schreef Type-R het volgende:
HEY BERTJE, BEDANKT HE, PANNEKOEK
DIE COPA, DIE COPA - DAAR DOE JE HET TOCH VOOR?!
Hou toch op man, dat was een terugspeelbalquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef WSquater het volgende:
We hebben gewoon verloor omdat Van Persie niet op doel kon schieten!!! Elia is ook jammer, maar die was in ieder geval op doel.
Ach, tegenwoordig krijg je met een 2e plaats ook een grachtentochtquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef CarlosJacques het volgende:
Van Persie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Elia nooit weer een penalty laten nemen. Echt ik heb zelden iemand zo slecht zien schieten..
Als straf kunnen ze nu niet weg door de aswolk...quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
"Die jongens denken alleen maar aan zo snel mogelijk naar het vliegtuig en het strand toe, aan de Bacardi cola".
Van persie had er tenminste nog kracht achter, maar Elia dat wordt de nieuwe Seedorf qua penalties.quote:
Welke ongeslagen reeks?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Maar 'de ongeslagen reeks van van Marwijk' telt nu toch nog wel?
Toch niet, ze hebben verloren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Maar 'de ongeslagen reeks van van Marwijk' telt staat nog toch?
Inderdaad, echt zonde. We hebben een lange 90 minuten begaan om ons te plaatsen voor de copa (en tegelijkertijd ook voor de finale van de copa), en dan dit... it's 2010 all over again.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef BB-King het volgende:
Uitgeschakeld in de Copa na de eerste wedstrijd al... wat slecht.
MAFIFA!!! Krul mocht die pennels niet stoppen, want anders konden de Nederlanders niet vertrekken. Je zag toch hoe gemakkelijk hij die ballen had kunnen oprapen..quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
We zijn bestolen!!!
Die scheids moet dood
Niet de beste spelers + einde van het seizoen + vriendschappelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef Kekster het volgende:
Na het volgende EK is het wel gedaan met het NL elftal, wat een armoede
Kan iemand dit aub beantwoorden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef Zeepvloertje het volgende:
Maar jongens, hoe zit het. Is dit volgens FIFA gelijkspel of winst voor Urugay?
4 wedstrijden geleden DE BELANGRIJKSTE wedstrijd verlorenquote:
Eerlijk is eerlijk... die van Elia ging in ieder geval nog richting doel i.t.t. Van Persie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
He Elia, je hebt echt nog niks in je hele leven gepresteerd jonge... lul!
JA WE ZIJN DE COPA KWIJTquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Kan iemand dit aub beantwoorden?
Het gaat nergens over.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef Toad het volgende:
Onsportief van SBS. Niet de prijsuitreiking laten zien.
Gelijkspel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Het is een door FIFA erkende wedstrijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dus omdat Uruguay een kutbekertje verzint telt dit niet als gelijkspel?
Misschien een luchtdrukverschil, dat ze hoger staan in Uruguay en daardoor de lucht ijler is?quote:
Het is de copa!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Het gaat nergens over.
Als we elk zelfverzonnen prijsje op tv uit gaan zenden...
Nee ik heb net wel KK Kekster getwitterd, ik ben een stotttttertwitttteraarquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef Kekster het volgende:
Heeft Elia al "kanker Muslera" getwittert?
nee flikker opquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat we het kunnen zien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ga slapen, hoef die huldiging van Uruguay niet meer te zien.
Sowieso een zender die niet serieus is te nemen..quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Het gaat nergens over.
Als we elk zelfverzonnen prijsje op tv uit gaan zenden...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef Kekster het volgende:
Heeft Elia al "kanker Muslera" getwittert?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat we het kunnen zien.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over twee jaar nodigen we Uruguay uit voor een revanche in Amsterdam.
En SBS zal ervoor zorgen dat het de Gerard Joling Remia Cup zal gaan heten.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zat niet meer in, opgeheven hoofd.quote:
Tja, helaas stelt van Marwijk Kuyt altijd op. Denk het niet dus als iedereen fit is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat half jaartje Barca heeft Afellay echt geen kwaad gedaan...die heeft vandaag en afgelopen zaterdag dus een basisplaats afgedwongen.
Ik denk dat de stand dan 153-132 wordt met allemaal eigen doelpuntentquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien wil Gillette zich ook wel aanbieden voor de sponsering enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb liever Sneijder / van Persie / Kuyt / Robben voorin dus doe maar nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat half jaartje Barca heeft Afellay echt geen kwaad gedaan...die heeft vandaag en afgelopen zaterdag dus een basisplaats afgedwongen.
We hebben 4 wedstrijden geleden geen wedstrijd gespeeld. Drie wedstrijden geleden wel, net zoals vijf wedstrijden geleden. Maar in de - Nederlandse - geschiedenis boeken is niks over zo'n wedstrijd te lezen. Het is een legende, zeg ik je!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef gohan16 het volgende:
[..]
4 wedstrijden geleden DE BELANGRIJKSTE wedstrijd verloren
Komop, wij werden eervol 2e, die houthakkers voorlaatste!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Er zat niet meer in, opgeheven hoofd.
Misschien dat ze z'n mooie beker kunnen maken!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien wil Gillette zich ook wel aanbieden voor de sponsering enzo.
quote:Het Nederlands elftal heeft de vriendschappelijke interland tegen Uruguay op strafschoppen verloren. Na negentig minuten stond het scorebord op 1-1, maar omdat een lokale sponsor nog een stoffige beker in de kast had liggen moesten strafschoppen uitkomst bieden.
[..]
pownedquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef Pino112 het volgende:
Whehehehe
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2011/06/neduru.html
[..]
![]()
Zekerheidjequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef Fredo55 het volgende:
Waarom wist ik van te voren dat Robin over zou schieten.
Omdat je een halfzus van Char bent ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef Fredo55 het volgende:
--------Van Persie--------quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb liever Sneijder / van Persie / Kuyt / Robben voorin dus doe maar niet
van Marwijk speelt altijd 4-2-3-1 aha, Sneijder moet op 10quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
--------Van Persie--------
Affelay---VdV----Robben
----Sneijder---?
Zo.
Ik zei het zelfs hardop inclusief de plek die gozer heeft het Seedorf syndroom, goed bij zijn club waardeloos bij het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef Fredo55 het volgende:
Dáárvan krijg ik tranen in mijn ogen. Ik stel voor dat we giro 555 openstellen, om alle getroffenen in West-Europa te helpen, om van deze ongehoorde ramp te herstellen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Eerste foto's uit het land druppelen binnen.
[ afbeelding ]
voetballenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:49 schreef Nitrouz het volgende:
Elia
Boulahrouz
Wat doen dat soort jongens toch in het NL elftal?
Het lijstje van Cocu.quote:
Ik vond Pieters wel OK. Ook Strootman deed het heel aardigquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Er zijn een paar spelers door de mand gevallen. Elia, Boulahrouz en Van Persie mogen er echt uit. Ook v/d Wiel en Pieters vallen tegen, al is er niet echt een alternatief.
Inderdaad kneuzen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:49 schreef Nitrouz het volgende:
Elia
Boulahrouz
Wat doen dat soort jongens toch in het NL elftal?
Idd. een dubbele oranje nederlaagquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Het Nederlands verliezen ok, maar daardoor op nieuwsuur uitkomen en RBC fans zien... ik zit hier te janken man
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Het Nederlands verliezen ok, maar daardoor op nieuwsuur uitkomen en RBC fans zien... ik zit hier te janken man
Ja of Theo Janssen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad kneuzen.
Neem dan De Vrij en Verhoek of zo mee, die zijn echt niet minder.
Ik vraag me af hoe ze met deze mentale klap zullen omgaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We hebben een bult nieuwe spelers gezien, en strootman en krul zijn zeker spelers voor in de toekomst
Hipster.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:52 schreef Evertjan het volgende:
R de Boer is ook wel lekker gek met zijn kekke bril
Met deze wedstrijd kunnen ze alvast een beetje wennen met het verliezen van WK-finales.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze met deze mentale klap zullen omgaan.
doet nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Zelfs de lucht huilt boven Zuid-Amerika.
[ afbeelding ]
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 08-06-2011 om 22:56:18Van Marwijk: 'We hadden toch geen plaats voor die beker. Onze koffers zijn al zo vol...'#uruned reageer retweet
Hij bedoelde het meer dat het opmerkelijk isquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
we hadden eerst het NL volkslied moeten horen, niet die van uruguay boehoehoeoe![]()
tering, wat heeft dat voor invloed op het spel? doe ff normaal kuyt
Die beker was ook o zoo belangrijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Wutlol, NOS zegt alleen maar dat het gelijkspel is, niks over een beker of pingels.
Haha nice.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Wutlol, NOS zegt alleen maar dat het gelijkspel is, niks over een beker of pingels.
volgens mij rekenen ze ook een gelijkspel voor de fifa rankingquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Wat maakt het uit? We staan toch tig punten voor op Braziliequote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij rekenen ze ook een gelijkspel voor de fifa ranking
De NOS mag ook nergens reclame voor maken he, tis geen commerciele zender.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Pino112 het volgende:
je moet een bepaald aantal oefenwedstdrijden spelen anders wordt je uitgesloten van hoofdtoernooienquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:13 schreef Nitrouz het volgende:
Die Van Marwijk interesseert het ook allemaal geen ene aars, waarom dan deze trip naar Zuid-Amerika?
Volgens mij spelen we meer dan genoeg oefeninterlands, en was dit tripje absoluut niet nodig..quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
je moet een bepaald aantal oefenwedstdrijden spelen anders wordt je uitgesloten van hoofdtoernooien
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat denk hij zelf, vind hem totaal niet bij Oranje passen. Beetje een Seedorf.
Veel plezier met poepen, die kende ik nog niet..quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef Nitrouz het volgende:
brb guys ik heb een ouderavond in een weeshuis
Nee, zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:26 schreef gniffie het volgende:
Huntelaar speelde zeker wel goed of Kuyt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |