quote:
Kan ik wel zijn hoor. Maar niet als ik naar de kroeg gaquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen prototype nette dame.
Maar ik zeg nergens dat dat erg is he
Moeten we dat dan in de PM doen?quote:
Wippen, ontbijten, nogmaals batsenquote:
Bring it onquote:
Vond het niet erg hoor, doe je dan gewoon vind ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Sorry
[..]
Kan ik wel zijn hoor. Maar niet als ik naar de kroeg ga
Ik en barbie natuurlijkquote:
Ja ik ken je alleen uit de kroeg hequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Sorry
[..]
Kan ik wel zijn hoor. Maar niet als ik naar de kroeg ga
Ik kreeg het zelfs voor elkaar dat de ouders (zwaar gereformeerd) van een vriend van mij in mij de ideale schoondochter zagenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vond het niet erg hoor, doe je dan gewoon vind ik.
Ja ja
Dus met jou mag wel in het topic maar je gunt het barbie gewoon niet?quote:
Voorover gebogen over het aanrecht, het ontbijt vergetendquote:
Voor hoelang, 10 seconde?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg het zelfs voor elkaar dat de ouders (zwaar gereformeerd) van een vriend van mij in mij de ideale schoondochter zagen
Nee, met mij in PM.... zucht....quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus met jou mag wel in het topic maar je gunt het barbie gewoon niet?
En ik was heel gezelligquote:
3 maanden lang hebben ze gezeurd wanneer ik weer langs kwam en of hij me al mee uit had gevraagd enzquote:
Ontbijt is overratedquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorover gebogen over het aanrecht, het ontbijt vergetend
Mijn PM is stilquote:
Wanneer weer?quote:
#jaloersquote:
Ik knabbel wel een framboos en aarbei van je tepels.quote:
Waarvoor dankquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tsss. ik gaf jou eerder deze avond een Barbie cadeau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |