En bedankt hequote:
Wil je ruzie?quote:
En dan ben ik meteen niet vrouwelijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij gaat barb al deepthroaten.... vandaar
Dat zei ik nietquote:
Kom maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je ruzie?
[..]
En dan ben ik meteen niet vrouwelijk
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom maar
Een vrouw zegt niet zulke dingen
Ach, ik klaag nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nou ja wat ouderwets en achterhaald.
Vrouwen wel, een dame zegt zoiets niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom maar
Een vrouw zegt niet zulke dingen
Uit die broekquote:
Waarom is dat nou weer ouderwetsquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nou ja wat ouderwets en achterhaald.
Ik ben dus geen dame?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen wel, een dame zegt zoiets niet.
Omdat vrouwen tegenwoordig ook geil mogen zijn en daarvoor uit mogen komenquote:
Dat was hij al 2 uurquote:
Ik lig naakt in bedquote:
Oh, want sinds wanneer zijn jullie geėmancipeerd dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat vrouwen tegenwoordig ook geil mogen zijn en daarvoor uit mogen komen
Een vrouw is geėmancipeerd totdat haar auto het begeeftquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, want sinds wanneer zijn jullie geėmancipeerd dan?
WOBquote:
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vrouw is geėmancipeerd totdat haar auto het begeeft
En wanneer ze op het hetzelfde niveau van een man moet presteren.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vrouw is geėmancipeerd totdat haar auto het begeeft
Que?quote:
Wippen, ontbijten, blijven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |