En kledingkeuze natuurlijk..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Post dan een pic van jezelf met dezelfde pose
Hij wist het niet en gokte er opquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:51 schreef wonderer het volgende:
En Erik![]()
Dan vraag ik me natuurlijk weer af hoe ie weet dat je homo bent, of dat ie gewoon een risico neemt. Kun je dat even vragen tijdens jullie date?
Ja, dan wil ie je echtquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij wist het niet en gokte er op. Dat bewonder ik wel. op zich.
En hoe zag hij er precies uit?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nahhh..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wow, wel moedig van 'm.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ey mooi jong.. samen drinken? Iek viend jouw lekkah...quote:
Neem niet teveel geld meequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ben er eigenlijk alweer een beetje klaar mee
. Hij heeft me al 4 keer gebeld vandaag en zitten hameren dat we echt iets gaan drinken en verteld dat ie me al een jaar "ziet" op straat en soms achter me aan loopt of fietst
![]()
. Ik had 'm voor vandaag nooit bewust gezien.
Ahh, dat klinkt meteen stuk minder gezellig zo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
. Hij heeft me al 4 keer gebeld vandaag en zitten hameren dat we echt iets gaan drinken en verteld dat ie me al een jaar "ziet" op straat en soms achter me aan loopt of fietst
![]()
Dat heeft toch een naam??? Stalker?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ahh, dat klinkt meteen stuk minder gezellig zo.
Je kunt het ook overdrijven...quote:
Oh oke!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jeweetwel doet jeweetwelwat nogsteeds
Nee, een beetje het feit dat ie een soort obsessie lijkt te hebbenquote:
Hij is gewoon blij dat ie eindelijk de stap heeft durven nemen en dat je nog ja zei ook. Gaat wel over.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, een beetje het feit dat ie een soort obsessie lijkt te hebben.
Doe een dansjequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Olympus het volgende:
[..]
Kan ik je ergens mee opvrolijken?
[..]
Kan ik je ergens mee opvrolijken?
Daarom kijk ik ook even hoe dinsdag gaat, als er een beetje een klik is zie ik dan wel verder, als ik dan zoiets heb van "nee, dit gaat 'm niet worden" dan brei ik er wel een eind aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is gewoon blij dat ie eindelijk de stap heeft durven nemen en dat je nog ja zei ook. Gaat wel over.
Dat lijkt me een goeie instelling ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook even hoe dinsdag gaat, als er een beetje een klik is zie ik dan wel verder, als ik dan zoiets heb van "nee, dit gaat 'm niet worden" dan brei ik er wel een eind aan.
Hoiquote:
Maar niet klikken, dit gaat uren, dagen, weken in je hoofd blijven hangen!quote:
Blijf je lang vrolijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar niet klikken, dit gaat uren, dagen, weken in je hoofd blijven hangen!
Deze is veeeeeel erger daarvoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar niet klikken, dit gaat uren, dagen, weken in je hoofd blijven hangen!
Nog nooit geweest dus dat scheeltquote:
Carnaval festival is erger.quote:
Dit inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch jammer dat ik er niet bij kon zijn, TMM.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Eens!quote:
Het is toch "Ik hèb down"?quote:
Jij krijgt je kans nog wel er is altijd een volgende keer al moet ik daar nu even niet aan denken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch jammer dat ik er niet bij kon zijn, TMM.
En als het potenrammer of creep blijkt te zijn die jou in elkaar wil slaan of wil gaan stalken, dan komen we hem met het hele topic in elkaar slaan, goed?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook even hoe dinsdag gaat, als er een beetje een klik is zie ik dan wel verder, als ik dan zoiets heb van "nee, dit gaat 'm niet worden" dan brei ik er wel een eind aan.
De [HOMO]-knokploeg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En als het potenrammer of creep blijkt te zijn die jou in elkaar wil slaan of wil gaan stalken, dan komen we hem met het hele topic in elkaar slaan, goed?
Hoeveel keer zijn ze bekeken dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Ah, wat grappig, via Photobucket kan ik precies zien hoe vaak een foto is bekeken vanaf forum.fok.nl. Een soort lurker-teller.
Mijn stomme haar en de tetu-foto 11 keer, badkamerfoto 15 keer. En van mijn haar na de kapper heb ik nog geen statistieken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoeveel keer zijn ze bekeken dan?
Zijn dat unieke views (dus per IP-adres)?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mijn stomme haar en de tetu-foto 11 keer, badkamerfoto 15 keer. En van mijn haar na de kapper heb ik nog geen statistieken.
Geen idee. Maar ik neem aan dat niet één iemand meerdere keren op zo'n linkje klikt, toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Zijn dat unieke views (dus per IP-adres)?
Ik heb er een als startpagina ingesteld hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik neem aan dat niet één iemand meerdere keren op zo'n linkje klikt, toch?
Deal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En als het potenrammer of creep blijkt te zijn die jou in elkaar wil slaan of wil gaan stalken, dan komen we hem met het hele topic in elkaar slaan, goed?
Boekje of kerel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef wonderer het volgende:
Spannend, Vlinder! Ik ken daar nog wel een leuke tourguide...
Oeh! Welke?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb er een als startpagina ingesteld hoor.
Dan is er geen friso.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
In 2014 valt mijn verjaardag op een zaterdag (8 februari), wie gaat er dan 7 februari mee naar Friso zodat we mijn verjaardag om middernacht kunnen vieren![]()
?
Maak ik je happy met een uitnodiging voor het volgende gaydinay?quote:
Het jaar daarvoor ben ik op vrijdag jarig, dus dan kunnen we ookquote:
Als L-asco en/of Burner komtquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Maak ik je happy met een uitnodiging voor het volgende gaydinay?
7 Februari is toch geen laatste vrijdag van de maand?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
In 2014 valt mijn verjaardag op een zaterdag (8 februari), wie gaat er dan 7 februari mee naar Friso zodat we mijn verjaardag om middernacht kunnen vieren![]()
?
We willen er een week Nieuw Zeeland in plannen ook. Paar dagen Sydney, paar dagen Melbourne. Paar dagen bij een vriendin van me in Grafton.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef Steve het volgende:
Tof zeg! Australië, zou er best een keer heen willen, lijkt me een prachtig land.. Ook wel lekker dat je gewoon een maand gaat, moet ook wel minstens als je daarheen gaat lijkt me...
CRAP! Daar heb ik niet op gelet. Dus dat komt nooit voorquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
7 Februari is toch geen laatste vrijdag van de maand?
FML!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat tik je dan, Erik!Huh!?
Ik had mijn post al gewijzigd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor ben ik op vrijdag jarig, dus dan kunnen we ook.
Ik heb een stalker gevondenquote:
Wanneer kunnen we weer op jouw verjaardag dan?quote:
Alleen om die reden al zou ik al het contact verbrekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een stalker gevonden. Die me zojuist "SLAP LEKKE" wenste
![]()
.
Kerel, en nee, homo.quote:
Mijn oom woont in Picton, als je daar in de buurt bent. Kun je naar scheepswrakken duiken en walvissen kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We willen er een week Nieuw Zeeland in plannen ook. Paar dagen Sydney, paar dagen Melbourne. Paar dagen bij een vriendin van me in Grafton.
Beetje eenzijdig.quote:
I wait all day for my sailorquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Eriiiiik... Tori heeft ook een liedje voor jou geschreven
Heej Erik ik heb nog genoeg ongebruikt lamsvlees in de vriezer, wanneer kom jij op mijn gaydinay xl editie nodigen we breezersletje ook uit en een evt mysteriegeust. Plan naar een maar een zaterdag kun je 24 juniquote:
White trash?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet wel weer waar ik op val
Ik vind 't echt een prachtig machtig prachtig nummerquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I wait all day for my sailor
And sometimes he comes
See you over hill and dale
Riding on the wind I see
You know me
You know me like the nightingale
"Oh fair maiden I see you standing there"
Will you hold me for just a fair time
The tune is playing in the fair night
I see you in my dreams
Fair boy your eyes haunt me
Alleen die fair maiden mag ze bij zich houden.
Moet even met thuis checken of ik dan kan, mijn moeder viert dat weekend ook haar verjaardag maar ik weet niet of ze het die zaterdag of zondag doet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heej Erik ik heb nog genoeg ongebruikt lamsvlees in de vriezer, wanneer kom jij op mijn gaydinay xl editie nodigen we breezersletje ook uit en een evt mysteriegeust. Plan naar een maar een zaterdag kun je 24 juni
Stephan mag alleen komen als hetero ook komtn
Nog weer liefhebbers?
Dan moet ik wel voor dan Ang3l laten zien dat ik wel normaal ben, anders gaat het niet goed komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heej Erik ik heb nog genoeg ongebruikt lamsvlees in de vriezer, wanneer kom jij op mijn gaydinay xl editie nodigen we breezersletje ook uit en een evt mysteriegeust. Plan naar een maar een zaterdag kun je 24 juni
Stephan mag alleen komen als hetero ook komtn
Nog weer liefhebbers?
Ik zat net naar dezelfde foto's te kijken! Je bent me voor!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. En nu slapen!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zat net naar dezelfde foto's te kijken! Je bent me voor!
24 juni is de vrijdag voor het frisofeestquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet even met thuis checken of ik dan kan, mijn moeder viert dat weekend ook haar verjaardag maar ik weet niet of ze het die zaterdag of zondag doet.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:59 schreef Ang3l het volgende:
"Nog 2 minuten en dan is het donderdag en dan zie ik je weer!"
Het is net ene puppy
Matjes en lillike tattoo's?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet wel weer waar ik op val
hoewel ik best een romanticus ben, ik vind het ook allemaal wat creepy klinken. Goed op jezelf passen in ieder gevalquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Hadde gij gedronken of zo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
24 juni is de vrijdag voor het frisofeest
Ga je.mee. breezersletje.
En Ang3l wil letten wel op de hetero als jij eeter weg moet voor het frisofeest. en daar gaan we dan gezamelijk.naar toe
Dat is me tot nu toe nog nooit overkomen, maar ik zie het mezelf ook wel doen, jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik stond vanochtend op en kon weer zien! Ik dacht "Helend, zo'n diner!"
Was ik gewoon voor het eerst in 15jr vergeten m'n lenzen uit te doen 's avonds
Had wel ff een WTF momentje, want als je normaal ff dut met lenzen in dna merk je dat wel aan je ogen als je ze weer open doet... en nu helemaal niet.
Dus keek op de wekker en kon hem zien, wilde mijn bril pakken .... en kon hem zien. "WTF!!???... O... wacht eens even...."
Mij was t ook nog nooit overkomen, hooguit ff een uurtje op de bank of zo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is me tot nu toe nog nooit overkomen, maar ik zie het mezelf ook wel doen, ja
Zelfs dat niet, want zo oud ben ik nog nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij was t ook nog nooit overkomen, hooguit ff een uurtje op de bank of zo.
Dat doe ik sowieso. Het is niet zo dat ik helemaal onbezorgd of onbevangen of naiever dan het achtereind van een varken met hem afspreekquote:Op donderdag 9 juni 2011 07:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hoewel ik best een romanticus ben, ik vind het ook allemaal wat creepy klinken. Goed op jezelf passen in ieder geval
Als ik ze per ongeluk inlaat zie ik 's morgens helemaal niks, omdat ze dan helemaal gedraaid zitten. En vastgeplakt, dus eruit halen lukt dan ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Was ik gewoon voor het eerst in 15jr vergeten m'n lenzen uit te doen 's avonds
Had wel ff een WTF momentje, want als je normaal ff dut met lenzen in dna merk je dat wel aan je ogen als je ze weer open doet... en nu helemaal niet.
Dus keek op de wekker en kon hem zien, wilde mijn bril pakken .... en kon hem zien. "WTF!!???... O... wacht eens even...."
Ik lag dubbel, gisteren zag ik dubbelquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Gedraaid? Maakt dat wat uit dan? (of heb je cylinder?)quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Als ik ze per ongeluk inlaat zie ik 's morgens helemaal niks, omdat ze dan helemaal gedraaid zitten. En vastgeplakt, dus eruit halen lukt dan ook niet.
Ik merkte het aan de tekst ja, Flosje Marijke!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik lag dubbel, gisteren zag ik dubbel
wat flauw nou weer, waarom niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hadde gij gedronken of zo?
En hetero komt niet mee naar een diner
nee die melige mutsen dan, stelletje dromedarissenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merkte het aan de tekst ja, Flosje Marijke!
Wat heb je toch leuke buufs he?
vanochtend lag er een hele lieve kaart op de mat, van Mary, dat ze het zo leuk en heerlijk gevonden hadden en dat ze me een sublieme kok vond, daar kan ik nog lang op terenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merkte het aan de tekst ja, Flosje Marijke!
Wat heb je toch leuke buufs he?
Nou daarom nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat flauw nou weer, waarom niet?
Ja ik heb met Mary stiekem heul veul dadeltjes gedeeldquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanochtend lag er een hele lieve kaart op de mat, van Mary, dat ze het zo leuk en heerlijk gevonden hadden en dat ze me een sublieme kok vond, daar kan ik nog lang op teren
Geintje uitgehaald (hoewel niet eens zo bedoeld) met Judith Visser, die een leuke prijsvraag heeft omtrent haar nieuwe boek en daar heeft de Telegraaf een artikeltje aan gewijd. Niet met naam en toenaam hoorquote:
Ja, had namens Arthur een brief gestuurdquote:
Ik haat mijn voorspellende gavesquote:Op donderdag 9 juni 2011 06:56 schreef Burner82 het volgende:
Vandaag begint een leuke nieuwe collega...Maar die zal ook wel weer hetero zijn
Cylinder idd. Staat een streepje op de lens die vanzelf naar beneden draait. Maar dat werkt niet als alles vastgeplakt zit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Gedraaid? Maakt dat wat uit dan? (of heb je cylinder?)
Maar vastgeplakt zitten ze na een uurtje in slaap vallen op de bank ook ja. En dan zijn ze lastig uit te doen. Alleen vanochtend ook daar helemaal geen last van. Dat was zo vreemd. Normaal merk ik dan als ik m'n ogen opendoe "He getverdemme, kutlenzen" en nu dus niks. Vandaar dat ik nog ff niet doorhad dat ik kon zien
Dinsdag huur je iemand in?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dinsdag wordt hopelijk de laatste keer dat ik met m'n stalker te maken heb. Ben er toch niet zo blij mee.
Idd. Dinsdag heb je afgesproken met hem en ga je hem dat vertellen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zou ook een goede oplossing zijn. Maar ik vind 'm toch wel een beetje eng en het gevoel dat ik constant bekeken word als ik naar de bus loop of boodschappen ga doen vind ik niet tof.
quote:Dinsdag wordt hopelijk de laatste keer dat ik met m'n stalker te maken heb.
Ik dacht dat ik erg wasquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ehm, een vrije avond voor mij? Het is allemaal net iets te shady, en zijn obsessie is me net iets te groot. Bovendien sms't ie me elke minuut en als ik niet reageer belt ie me (vandaag al twee keer, en ik neem niet op).
Als ik over straat loop, doe ik niets anders dan over mijn schouder kijken of ie niet toevallig achter me loopt ofzo. het voelt allemaal als veel te veel en te snel. Als ie nou rustig aan had gedaan, dan zou ik nog wel zoiets hebben van, eens zien waar het eindigt.
Terecht wel. Raar verhaal wel zoquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, toen dacht ik nog wel op date te gaan. Maar nu wil ik niet meer.
Dat inderdaad. Niet dat 'ie nu wanhopig gaat beloven rustiger aan te gaan doen blablabla, of gewoon doorgaat in de hoop dat je toch en keer ja zegt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
en nu maar hopen dat hij een nee ook accepteert
Dat is denk ik het meest waarschijnlijke scenario. En dan nog wil ik 'm niet. You never get a second chance to make a first impression.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Niet dat 'ie nu wanhopig gaat beloven rustiger aan te gaan doen blablabla, of gewoon doorgaat in de hoop dat je toch en keer ja zegt.
Maar toch wel 2x afspreken?quote:
Nope. Het liefst zie ik 'm gewoon nooit meerquote:
Ja, ik wilde verdorie een romcom, en nu krijg ik een psychodrama/hackerslasher achter me aanquote:Ik vind het verhaal eerlijk gezegd ook wel omslaan van filmisch&lef naar eng&stalkerig
Die vol trots vertelt dat ie me vaak ziet fietsen, en nadat ik zeg dat ik mijn fiets bij de fietsenmaker heb gelaten "Ok als vandaag niet lukt dan ik haal voor jou fiets."quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, het lijkt nu wel richting stalker te gaan met al dat bellen en zo ... maar misschien is het wel echt een hele lieve verliefde puber van eind 20!
Kun je herkansen eventueel?:)quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik moet mn eiindopdrachten inleveren op school.. En zie een slechte afloop voor me
Erik, die gast is eng..!
Klinkt heel erg als http://nl.wikipedia.org/wiki/Stalking. Op wiki staan ook tips voor wat je wel en niet moet doen:quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ehm, een vrije avond voor mij? Het is allemaal net iets te shady, en zijn obsessie is me net iets te groot. Bovendien sms't ie me elke minuut en als ik niet reageer belt ie me (vandaag al twee keer, en ik neem niet op).
Als ik over straat loop, doe ik niets anders dan over mijn schouder kijken of ie niet toevallig achter me loopt ofzo. het voelt allemaal als veel te veel en te snel. Als ie nou rustig aan had gedaan, dan zou ik nog wel zoiets hebben van, eens zien waar het eindigt.
Hij weet waar je woontquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:47 schreef Steve het volgende:
Nou ja je moet wel even laten weten dat de date niet doorgaat lijkt me..
Een sms met: "afspraak gaat niet door, ik wil geen contact met je" lijkt mij voldoende. Daarna nummer blokkeren, klaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:47 schreef Steve het volgende:
Nou ja je moet wel even laten weten dat de date niet doorgaat lijkt me..
Ik zou er wel bij zetten waarom, eerlijk gezegd. Al was het maar om zijn volgende object te beschermen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een sms met: "afspraak gaat niet door, ik wil geen contact met je" lijkt mij voldoende. Daarna nummer blokkeren, klaar.
Je blijft dus toch slapenquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:01 schreef Ang3l het volgende:
"Je moet natuurlijk je tas inpakken voor het logeerpartijtje!"
Meneer bepaalt even of ik blijf slapen?![]()
*stekels omhoog* DAT BEPAAL IK ZELF WEL JA!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Hij wil de deur op slot doen en me in de kelder vastmaken
En hij's kei veu; groter en sterker dan iiiiiiiik!
Je vindt het eigenlijk wel leuk dat hij je opdrachten geeft?quote:
toch niet tegen de meisjessssssss he?quote:
Wat nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
toch niet tegen de meisjessssssss he?
Nah, is zo zielig voor die meisjesquote:
Koop een six-pack breezers, en ga stappenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik wil wel eens met een meisje stoeien
eng hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Koop een six-pack breezers, en ga stappen
Zij zeggen toch altijd dat de leuke jongens homo zijn... Als dat zo is ...quote:
Dat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:55 schreef wonderer het volgende:
Als het echt een stalker is, ziet hij in al die dingen alleen maar bevestiging, hoor, dat schiet echt niet op.
"Je zit te veel op mijn lip met al je sms'jes en gebel, daar ben ik enorm op afgeknapt, ik heb geen behoefte aan contact meer". En de rest gewoon negeren.
Ik noemde hem een serial killer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:56 schreef Burner82 het volgende:
En iedereen vond mij te voorbarig toen ik hem een stalker noemde
En de boel opnaaitquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik noemde hem een serial killer.
Wel geweldig hoe iedereen meteen meeleeft met Erik en adviezen geeft enzo.
En dat is?!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef creno het volgende:
G_E dankjewel, waarvoor vraag je je af, dankzij jou heb ik een geweldig idee gekregen wat ik voor mijn verjaardag ga vragen, of in ieder geval waar ik m'n verjaardagsgeld aan ga uitgeven !
Zo zou je het kunnen noemen, hoop stofmijt zal verdwijnen met de stofzuigrobot.quote:
Dat is een massamoordenaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:10 schreef creno het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen, hoop stofmijt zal verdwijnen met de stofzuigrobot.
En wij zijn de volgende.......quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Leeft erik nog? Of heeft die mocro-boy ondertussen dit topic gevonden, en hem gekidnapped?
Wie weet he, wat Erik zei ... DVD: The Hit Listquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nooeeeeessss
Ik ben nog zo jong, heb nog een heul leven voor me
TMM en Ang3l zijn hier na 2 uur ook niet meer geweestquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wie weet he, wat Erik zei ... DVD: The Hit List
maar SAJ welquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef creno het volgende:
[..]
TMM en Ang3l zijn hier na 2 uur ook niet meer geweest
en kug ookquote:
Erik's lijst was zo lang, dat ze het met z'n 2en moeten doen....quote:
Hetero is het dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Ang3l het volgende:
Aaaa hetero doet de poort al op slot!!
Dan kunnen vrienden niet zomaar binnenlopen
Volgens mij vind je het stiekem hardstikke leuk!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zou gewoon eerlijk zijn... of de date door laten gaan en dan een superslechte indruk achter laten, een soort van mega afknapper.
Standaard tactiek:
je zorgt dat de ander altijd eerst iets zegt, of een mening geeft, of als je gepeild heb hoe iemand denkt dan geef je een antwoord waarvan je denkt dat de persoon het tegengestelde zou antwoorden.
Zorg dat je alle no-no-onderwerpen behandelt. Religie, geld, politiek.
"Ik stem VVD, ach ja, ik vind niet dat mensen hun handje op moeten houden en alles maar in de schoot geworpen moeten krijgen. De markt lost uiteindelijk alle problemen wel op."
"Hoeveel verdien jij op je werk?" (ipv "wat voor werk doe jij?")
"Ik denk wel dat ik Jezus gevonden heb. Hij is voor ons allemaal aan het kruis gestorven. En volgens de Wachttoren leven we in het einde der tijden."
Ben onuitstaanbaar elitair:
- verbeter iemands uitspraak
- heb zelf een overduidelijk grotere woordenschat.
- poch met je geweldig succesvolle vrienden en vriendinnen.
Laat veel stiltes vallen, van die ongemakkelijke waarbij je vooral om je heen kijkt, alsof je een leukere bezigheid zoekt.
Volgens mij zou jij zelf iemand anders met zo'n relatie zoooooo hard veroordelen hè...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Ang3l het volgende:
Hehe.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij zelf iemand anders met zo'n relatie zoooooo hard veroordelen hè...
"Ik bind mijn bedpartners altijd vast, met een knevel omdat ze anders te hard schreeuwen van de pijn. Of heb je liever volledige narcose?"quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zou gewoon eerlijk zijn... of de date door laten gaan en dan een superslechte indruk achter laten, een soort van mega afknapper.
Standaard tactiek:
Hetero met de kandelaar in de hal ?!quote:
Neuh. Je weet toch dat ik een hetero fetisj heb? Ik zou jaloers zijn!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij zelf iemand anders met zo'n relatie zoooooo hard veroordelen hè...
Ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kijk friends, fok en heb fijn..
just an ordinairy evening..
Ik sluit me aan bij de tactiek om hem per sms te laten weten dat je er toch geen goed gevoel bij hebt en niet meer wil afspreken... en dan inderdaad gewoon negeren die handel!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zou ook een goede oplossing zijn. Maar ik vind 'm toch wel een beetje eng en het gevoel dat ik constant bekeken word als ik naar de bus loop of boodschappen ga doen vind ik niet tof.
doe nog maar even nietquote:
En is die ook goedgekeurd door hun?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
doe nog maar even niet
Maar Kugari en steve en erik weten hoe jij er uit ziet.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
doe nog maar even niet
Doe eens foto mailen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
doe nog maar even niet
Hoe ik er uit zie?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
doe nog maar even niet
Stalk JIJ Erik?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoe ik er uit zie?dat weet alleen erik
Alleen Erik?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoe ik er uit zie?dat weet alleen erik
volgens mij wel.. of er moeten hier stille aanbidders zitten, maar dat lijkt me sterk, wat zeg ik? heel sterk!quote:
patrick b 8)quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij wel.. of er moeten hier stille aanbidders zitten, maar dat lijkt me sterk, wat zeg ik? heel sterk!
Kudt. Ik dacht dat je echt die uit je fobo was.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij wel.. of er moeten hier stille aanbidders zitten, maar dat lijkt me sterk, wat zeg ik? heel sterk!
Ik zie niemand?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Kudt. Ik dacht dat je echt die uit je fobo was.
Oh. Haha. Al weer weg. Zo'n witblonde jongen.quote:
Hihi ja.quote:
quote:
18 hele jaren.quote:
Oh, je wordt legaal, gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Oh. Haha. Al weer weg. Zo'n witblonde jongen.
[..]
Hihi ja.
[..]
[..]
18 hele jaren.
Mij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, en ik heb nog wel eens iemand gezien, blijkt
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef Steve het volgende:
Oh L-ascorbinezuur heeft gewoon foto's..
.
Yesch.quote:
die in mijn fobo stonden? dat ben ik wel idd!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Kudt. Ik dacht dat je echt die uit je fobo was.
Aah koezie koezie koezie!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Oh. Haha. Al weer weg. Zo'n witblonde jongen.
[..]
Hihi ja.
[..]
[..]
18 hele jaren.
Wanneer doe je je andere UI weer terug?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, en ik heb nog wel eens iemand gezien, blijkt
Welke? varkentje?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wanneer doe je je andere UI weer terug?
Doen we weer, maar nu op ons graftakkenmatras!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
met jou heb ik gekamasutrageschommelt!
HOAX! dikke vette HOAX!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
gelukkig weet niemand hoe ik er uit zie
Haha.quote:
Ja, zie je!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die in mijn fobo stonden? dat ben ik wel idd!
Nee, jij!quote:
Waar zijn jouw foto's?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef Steve het volgende:
Oh L-ascorbinezuur heeft gewoon foto's..
.
Dadelijk ben je mijn hele hete buurjongen die zich voordoet als breezerslet.quote:
What has been seen cannot be unseen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
gelukkig weet niemand hoe ik er uit zie
Updates kunnen via DM.quote:
Die blijft leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |