En kledingkeuze natuurlijk..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Post dan een pic van jezelf met dezelfde pose
Hij wist het niet en gokte er opquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:51 schreef wonderer het volgende:
En Erik![]()
Dan vraag ik me natuurlijk weer af hoe ie weet dat je homo bent, of dat ie gewoon een risico neemt. Kun je dat even vragen tijdens jullie date?
Ja, dan wil ie je echtquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij wist het niet en gokte er op. Dat bewonder ik wel. op zich.
En hoe zag hij er precies uit?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nahhh..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wow, wel moedig van 'm.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ey mooi jong.. samen drinken? Iek viend jouw lekkah...quote:
Neem niet teveel geld meequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ben er eigenlijk alweer een beetje klaar mee
. Hij heeft me al 4 keer gebeld vandaag en zitten hameren dat we echt iets gaan drinken en verteld dat ie me al een jaar "ziet" op straat en soms achter me aan loopt of fietst
![]()
. Ik had 'm voor vandaag nooit bewust gezien.
Ahh, dat klinkt meteen stuk minder gezellig zo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ben er eigenlijk alweer een beetje klaar mee
. Hij heeft me al 4 keer gebeld vandaag en zitten hameren dat we echt iets gaan drinken en verteld dat ie me al een jaar "ziet" op straat en soms achter me aan loopt of fietst
![]()
. Ik had 'm voor vandaag nooit bewust gezien.
Dat heeft toch een naam??? Stalker?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ahh, dat klinkt meteen stuk minder gezellig zo.
Je kunt het ook overdrijven...quote:
Oh oke!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jeweetwel doet jeweetwelwat nogsteeds
Nee, een beetje het feit dat ie een soort obsessie lijkt te hebbenquote:
Hij is gewoon blij dat ie eindelijk de stap heeft durven nemen en dat je nog ja zei ook. Gaat wel over.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, een beetje het feit dat ie een soort obsessie lijkt te hebben.
Doe een dansjequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Olympus het volgende:
[..]
Kan ik je ergens mee opvrolijken?
[..]
Kan ik je ergens mee opvrolijken?
Daarom kijk ik ook even hoe dinsdag gaat, als er een beetje een klik is zie ik dan wel verder, als ik dan zoiets heb van "nee, dit gaat 'm niet worden" dan brei ik er wel een eind aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is gewoon blij dat ie eindelijk de stap heeft durven nemen en dat je nog ja zei ook. Gaat wel over.
Dat lijkt me een goeie instelling ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook even hoe dinsdag gaat, als er een beetje een klik is zie ik dan wel verder, als ik dan zoiets heb van "nee, dit gaat 'm niet worden" dan brei ik er wel een eind aan.
Hoiquote:
Maar niet klikken, dit gaat uren, dagen, weken in je hoofd blijven hangen!quote:
Blijf je lang vrolijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar niet klikken, dit gaat uren, dagen, weken in je hoofd blijven hangen!
Deze is veeeeeel erger daarvoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar niet klikken, dit gaat uren, dagen, weken in je hoofd blijven hangen!
Nog nooit geweest dus dat scheeltquote:
Carnaval festival is erger.quote:
Dit inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch jammer dat ik er niet bij kon zijn, TMM.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Eens!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |