Mja, ik zoek geen horlogekettingen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
http://shop.ebay.nl/i.htm(...)=p3286.c0.m270.l1313
heleboel te vinden
camee?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zoek geen horlogekettingen.Het is een medaillon vormige hanger met een witte afbeelding van een vrouw erin. Beetje barokke/vicotoriaans.
Slimme CL!quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto overJij en Q?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik was iets te snelquote:
oh ik bedoelde ook dat klokje van de foto niet dat wat je zochtquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zoek geen horlogekettingen.Het is een medaillon vormige hanger met een witte afbeelding van een vrouw erin. Beetje barokke/vicotoriaans.
Volgens de Van Dale is het cameequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was iets te snelMaar Cameo is het toch?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto overHey! Ik heb GEEEN plofkop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Aan de kleine piemeltjes te zien wel ja!quote:
Nee joh dat is SHEquote:
hahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Aan de kleine piemeltjes te zien wel ja!
Mijne is ruim boven het FOK!-gemiddelde van 45 cm hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Aan de kleine piemeltjes te zien wel ja!
Hij lijkt alleen maar klein bij dr dikke kop.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijne is ruim boven het FOK!-gemiddelde van 45 cm hoor.
Jij bent nog steeds Single he? Wat vreemd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij lijkt alleen maar klein bij dr dikke kop.
Maak je geen zorgen.
Oh, okequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh ik bedoelde ook dat klokje van de foto niet dat wat je zocht
Er zijn geen slanke vrouwen meer?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds Single he? Wat vreemd.
Ja, die was ik ook net aan 't bekijken. Ik kan het nergens bij dragen, maar hij is zeker tof!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind die choker tof
http://cgi.ebay.nl/BLACK-(...)cea7db#ht_4134wt_998
deze
GEEN SLECHT WOORD OVER DE SIXquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeEr staan echt leuke dingen op! Hoe is de kwaliteit dan? Gewoon zoals die meuk van Six en zo? Schroot met een laagje zilverglans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |