Als je daar toch staat, maak dan ff een paar foto's, okay?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja jemig, als ik alleen een heerlijk lichaamsdeel wil bekijken ga ik wel voor de spiegel staan hoor. Kan ik nog kiezen ook.
Dat heb ik helemaal niet. Ik ben helemaal niet biseksueel, maar vrouwenlichamen vind ik gewoon mooier.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
meer om aan te geven dat ik meet met piemels (en mannenlijven) heb dan met tieten en vrouwenkonten
En hoe zijn jouw tieten en kont dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
meer om aan te geven dat ik meet met piemels (en mannenlijven) heb dan met tieten en vrouwenkonten
HOE HETEN ZE!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Die had ik bijna gekocht weken terug op ebay![]()
Oh zo'n wit koppie in relief? Daar heb ik iets van ja. Geen idee hoe het heet...quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Die heb ik een tijdje terug gekocht. Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie ketting met hanger waar zo'n hoofdje op staat. Weet niet meer hoe die krengen heten..
Die nemen we nu dus nog minder serieus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Antwoord van vriendje: "iedereen heeft een strakke kont als ze bukken"
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe zijn jouw tieten en kont dan?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe zijn jouw tieten en kont dan?
Yes!quote:
Jij bent helemaal geen lul!quote:
Ja, dat. Ik had er laatst heel veel van gevonden maar ik kan niet op de naam komen...quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zo'n wit koppie in relief? Daar heb ik iets van ja. Geen idee hoe het heet...
Strakke putten hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:03 schreef Godtje het volgende:
Die nemen we nu dus nog minder serieus.
[ afbeelding ]
Zó erg is het godzijdank bij nog niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die nemen we nu dus nog minder serieus.
[ afbeelding ]
Ik heb er wel eentje. En wat voor één!quote:
Pics?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zó erg is het godzijdank bij nog niet.
Nog niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zó erg is het godzijdank bij nog niet.
Nee!quote:
Ik heb medelijden met de naaldhakken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Een hele kleine na het zien van dat plaatje van Godt![]()
Ik ben de laatste tijd best veel aangekomen helaas.... ik HOOP dat het er dmv beweging en gezond eten weer vanaf gaat......quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog niet?
In die zin zit een beetje verscholen dat je het wel verwacht.
Ik heb nog wel een foto overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die waren mij om de één of andere reden nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de naaldhakken.
Mij ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Die waren mij om de één of andere reden nog niet opgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |