Leonardo zit zeker in jouw hoofd en dromen toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben het idee van mij gejat! Misschien zitten ze wel in mijn hoofd
Altijdquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leonardo zit zeker in jouw hoofd en dromen toch?
True! Maar billen hebben een streepje voor....quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen billen of borsten hoor. Is toch allemaal geweldig?
Als 't goed is, zit die streep achter...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
True! Maar billen hebben een streepje voor....
iddquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
Of ertussen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als 't goed is, zit die streep achter...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vier euro
[..]
Ik ga 'm zoeken voor je
Edit:Die is mooi samzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Borsten horen er wel aan, maar ik heb niet echt een voorkeur voor grootte of vorm (alhoewel ik joekels niets vind plus borsten die zo laag hangen dat je er mee kan hoog houden) en bij billen heb ik wel een voorkeur. Dus billen krijgen voorrang op de prioriteitenlijst hierquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
Of gewoon kaalquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als 't goed is, zit die streep achter...
Nou, als dat het enige is...quote:
Antwoord van vriendje: "iedereen heeft een strakke kont als ze bukken"quote:
Een lekkere piemelquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind een piemel helemaal niets als er geen geweldige man aan vast zit.
Kritische vrouwen ook altijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
Ja. Die heb ik een tijdje terug gekocht. Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie ketting met hanger waar zo'n hoofdje op staat. Weet niet meer hoe die krengen heten..quote:
in before the "ja hoiquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
[..]
meer om aan te geven dat ik meet met piemels (en mannenlijven) heb dan met tieten en vrouwenkontenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja jemig, als ik alleen een heerlijk lichaamsdeel wil bekijken ga ik wel voor de spiegel staan hoor. Kan ik nog kiezen ook.quote:
Die had ik bijna gekocht weken terug op ebayquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Die heb ik een tijdje terug gekocht. Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie ketting met hanger waar zo'n hoofdje op staat. Weet niet meer hoe die krengen heten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |