Doen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:06 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ach ja, je moet ook natuurlijk alleen goede foto's posten. Ik kan zo van een vakantie 2 foto's posten met een optisch BMI verschil van 40.
True. De hoek van de foto kan veel doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:06 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ach ja, je moet ook natuurlijk alleen goede foto's posten. Ik kan zo van een vakantie 2 foto's posten met een optisch BMI verschil van 40.
Oeh! PM?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kom net een foto tegen van ex & mijHij is echt zo'n ander type dan Martijn
![]()
(En omg, wat had ik toen walgelijke wenkbrauwen, hahaha)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef Ewelina het volgende:
Echt, laat die kutbuurman ophouden met zijn muziek.
Nee, op dit tijdstip moet het gewoon stil zijn en wil ik geen bas horen.quote:
Dat lijkt me heel vervelend. Hopelijk houdt je buurman snel op!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef Ewelina het volgende:
Ik reageer ook wat overtrokken, maar ik heb eerder een buurvrouw gehad die enorm asociaal was en die draaide tot 3 uur in de nacht muziek met een superharde bas.
Eergister was het ook al raak, dus ik hoop niet dat dit een trend wordt. Hij zet de muziek wel zachter, maar ik heb absoluut geen zin om dat elke avond te moeten vragen. Om dit tijdstip hoort het gewoon stil te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel vervelend. Hopelijk houdt je buurman snel op!
Loop ff langs, zeg "Hoi ik ben Ewelina en ik vind het prima dat je een toffe geluidsinstallatie hebt, maar ik hou nu even niet zo van je bas. Kunnen we afspreken dat ik je bas na 22 uur 's avonds niet meer hoor? Ik vind het prima als je van je muziek geniet, dit zijn m'n werktijden, zet 'em dan gerust vol open."quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, op dit tijdstip moet het gewoon stil zijn en wil ik geen bas horen.
Al gezegd, maar ik snap serieus niet dat mensen sowieso na 10 uur harde muziek draaien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Loop ff langs, zeg "Hoi ik ben Ewelina en ik vind het prima dat je een toffe geluidsinstallatie hebt, maar ik hou nu even niet zo van je bas. Kunnen we afspreken dat ik je bas na 22 uur 's avonds niet meer hoor? Ik vind het prima als je van je muziek geniet, dit zijn m'n werktijden, zet 'em dan gerust vol open."
Jij hebt er (veel) last van, als je er niets van zegt merkt hij daar niets van...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eergister was het ook al raak, dus ik hoop niet dat dit een trend wordt. Hij zet de muziek wel zachter, maar ik heb absoluut geen zin om dat elke avond te moeten vragen. Om dit tijdstip hoort het gewoon stil te zijn.
Ik heb er ook wat van gezegd hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt er (veel) last van, als je er niets van zegt merkt hij daar niets van...
En wat de oude buurvrouw betreft, die ergernis niet op deze projecteren, daar kon hij niks aan doen.
Nadat ik bij m'n vroegere bovenbuurman langsging om te vertellen dat ik het prima vond dat 'ie tof uitging en zong in de douche, maar dat ik dat om 4 uur 's nachts toch echt niet hoefde te weten, was 'ie best geneigd zich iets aan te passen
En dit! Amsel, awesome babyquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha Amsel, wat een leuk spekbaby'tjeBaby's horen spekkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |