Wat een fijn huisje!quote:Op donderdag 9 juni 2011 06:51 schreef Rituals het volgende:
Hele leuke avond gehad gisteren.
Puff, ik heb je gePMt.
Dankje! Inderdaad, heerlijk hier. Wat dat betreft is het fijn dat ik al wat langer studeer, anders had ik nooit genoeg wachttijd gehadquote:Op donderdag 9 juni 2011 07:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen op mn vrije dag!
[..]
Wat een fijn huisje!![]()
Zulke flats worden nu de grond uitgestampt, maar had er best met mn studie willen wonen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
De warme is al verkocht via marktplaats?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De warme is al verkocht via marktplaats?
Propje? welnee! Maar is dat jurkje echt te kort?quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat betreft geluid had ik uiteraard de radiohead buurman met elektrische gitaar en drums die tevens een housefeestje thuis wel kon waarderen.
Nu is dat veranderd in de opera buurvrouw (vnl grappig en irritant) en de buurmeisjes die weleens keihard skyradio draaien (WAAROM???)
Dit is m'n te korte jurkje met een rokje eronder. Damn wat een propje, het lijkt minder als ik in de spiegel kijk. Zo zien grotere mensen mij dus.
Gratisoptehalenquote:Op donderdag 9 juni 2011 07:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De warme is al verkocht via marktplaats?
Zonder dat zwarte zit ik op een randje blote bil.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Propje? welnee! Maar is dat jurkje echt te kort?
Oh zo ziet het er op de foto niet uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zonder dat zwarte zit ik op een randje blote bil.
Ja, dat vind ik te kort
quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Puff, ik vind je geen propje hoor?! Helemaal niet. Niet zo streng voor jezelf zijn!
Ik ga die test zo ook ff doen, ben wel benieuwd.
En vanmiddag ff de h.a. bellen.Ik ga maandag m'n mirena laten zetten. Bibber de bibber...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huurcommissie?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nogmaals gebeld voor m'n balkon...
Denk dat ik toch maar (traag) een rondje les 14 ga doen
Lijstenmakerquote:Conventioneel & artistiek Administratieve, ordelijke of regelende activiteiten in combinatie met creativiteit, kunst, mode of vindingrijkheid.
Voorbeeldberoepen Redacteur, Producer, Eindredacteur, Lijstenmaker, Webredacteur, Veilingmeester
Vaak gaan er 6 weken overheen, dus snel schrijven en kopietje naar je huisbaas.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar zou het onderhand wel tijd voor worden geloof ik he...
Bibber! Ik vandaag een gesprek met ha gehad oa daarover. Over 3 weken, heb iig al medicijnen gekregen! Laat ff weten hoe het gegaan is! (haha of niet..quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ga maandag m'n mirena laten zetten. Bibber de bibber...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |