Als ik geweten had dat jij naar dat Drievliet terrein zou komen gisteren had ik blijven staanquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja meeste mensen zijn niet zo meegevend en ik moest kiezen van OF ik ga NU weg, (kon niet meer wachten op je antwoord) of ik wacht op je antwoord maar als dat negatief zou zijn had ik pech. Naja. Andere keer dan maar.
idd andere keerquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja meeste mensen zijn niet zo meegevend en ik moest kiezen van OF ik ga NU weg, (kon niet meer wachten op je antwoord) of ik wacht op je antwoord maar als dat negatief zou zijn had ik pech. Naja. Andere keer dan maar.
ajacied hunt erop en post dan gewoon eenquote:
Dat zeggen alle smeerkezenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
HET IS NIET ZO BEDOELD, BEGRIJP ME NIET VERKEERD!!
irritant is dat he...quote:
Join the clubquote:
Alcoholquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
irritant is dat he...
Ik probeer van een kut humeur af te komenik faal tot nu toe nogal daarin
Iets waar ik mee kan helpen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
irritant is dat he...
Mja, jij kan tenminste nog dingen doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
irritant is dat he...
ik geloof je niet. dit is al de 4e keerquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Please don't let me be misunderstood, Ajacied!
Ja, maar als ik het had verteld was de verrassing er wel een beetje af hč.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat jij naar dat Drievliet terrein zou komen gisteren had ik blijven staan
Je kan alleen, stom liggen, je ogen dichtquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, jij kan tenminste nog dingen doenIk kan geen tv kijken, de laptop doet ondertussen ook pijn aan m'n ogen en de zon is moordend
Gezien ik een gigantische horloge-gek ben zal dat wel mijn pols wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor degenen die zich vervelenmaak een jingle voor mij
Oh en een oproep aan iedereen!
willen jullie een foto maken van een deel van jezelf- voet,oor,neus,hals, navel boeit niet.. en die naar mij toe sturen?
Is voor een toekomstig radiospelletje
Ja... nee. Toch maar nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je kan alleen, stom liggen, je ogen dicht
Oh je kan dingen gaan voelen en raden wat het isin een verrote appel knijpen ofzo
Tevens.. vertel NIET in het topic wat je op de foto gaat zettenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gezien ik een gigantische horloge-gek ben zal dat wel mijn pols worden
't is goed met je, 4 maalquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
oh Ajacied, please don't let me be misunderstood!
Oh dear, ik zuig in foto's van mezelf maken, of onderdelen van..quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor degenen die zich vervelenmaak een jingle voor mij
Oh en een oproep aan iedereen!
willen jullie een foto maken van een deel van jezelf- voet,oor,neus,hals, navel boeit niet.. en die naar mij toe sturen?
Is voor een toekomstig radiospelletje
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ohja, voor de mensen welke dit een kutnummer vinden. Het duurt nog 7 minuten
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mijn humeur.. wat doe jequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik faal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tevens.. vertel NIET in het topic wat je op de foto gaat zettenhet is de bedoeling dat er op den duur geraden gaat worden
Als ik er eerst 3 heb.. dan plan ik een show binnenkortquote:
Mag een tepel ook?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dus..
Maak een foto van een onderdeel van jou!
Teen, pinkie, oor, oog, mond, tanden, kale plek op je hoofd, bovenarm, knie etc
Stuur die naar mij! via dm kun je mijn mail adres krijgen of stuur de foto in een pm.
Vermeld wel even je gebruikersnaam, en wat het voor moet stellen
jazeker, een pluk schaamhaar mag ook, een neushaar mag ook maak het zo gek als je zelf wilt.. onthou de foto wordt wel op het internet gezetquote:
Ik snap hetquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jazeker, een pluk schaamhaar mag ook, een neushaar mag ook maak het zo gek als je zelf wilt.. onthou de foto wordt wel op het internet gezet
Je drait vast weer wanneer ik niet kan luisterenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als ik er eerst 3 heb.. dan plan ik een show binnenkort
een onzinshow met verschillende interactieve spelletjes
en jaaaaaaaaaaaa ennnnnnnnnnnnnn
eeen prijs voor de winaar
tja helaas doe ik zelf niet mee.. had anders wel een mooie gehadquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Foto's van damesdelen kunnen naar mij gemailed worden, ik doe de pre-selectie wel.. [ afbeelding ]
nee want ik weet alle antwoordenquote:
quote:
Ik dans zo met je mee schat, ben eerst met je opdrachtje bezigquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Opa draait knettermuziekjes
krijg bijna het gevoel dat hij in mijn bestanden zit te neuzen
Dancingkom op piepels
You have mailquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb al 1 foto binnen
Hihi binnenkort.. onzinnige show, met spelletjes en een PRIJS
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
Misschien toch meer Rock and Roll -publiek hier, eens kijken wat ik voor jullie heb...
[ afbeelding ]
Niet supergroot, maar ik kan ze zelf verkleinen als het nodig isquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:43 schreef Watertornado het volgende:
Knetter hoe groot moet je die foto's hebben?
Kun je "niet supergroot" even kwantificeren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet supergroot, maar ik kan ze zelf verkleinen als het nodig is
Gewoon lekker doen wat je zelf wiltquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nog meer gitaarspel, of willen jullie iets anders?
Heb je iets van 047?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nog meer gitaarspel, of willen jullie iets anders?
OK, vanaf nu... Bosnische FOLK!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen wat je zelf wilt![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je "niet supergroot" even kwantificeren?
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
Zo, alles stat klaar voor mijn show vanavond!
Heb op deze PC niets staan, wel 1 beetje "rock"-achtig nummer. Doe ik wel hierna.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:49 schreef ValHallen het volgende:
Ga je nog wat Bosnische folk draaien Opa?
je mag hem naar mij mailen zal je adres ff dm-enquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef Watertornado het volgende:
Hoe wil je de foto precies aangeleverd krijgen Knetter? Hij is nu 1024 breed.
Als je dat niet ziet bij mijn foto dan . . . naja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je mag hem naar mij mailen zal je adres ff dm-en
vertel er wel ff bij wat het voor moet stellen
have fun Samzzje!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Jongens, ik ga jullie weer verlaten. Maar, de radio blijft aan
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Jongens, ik ga jullie weer verlaten. Maar, de radio blijft aan
Dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je dat niet ziet bij mijn foto dan . . . naja.
Vetquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb op deze PC niets staan, wel 1 beetje "rock"-achtig nummer. Doe ik wel hierna.
En is dit dan zeg maar de Golden Earring van Bosnie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Deze is voor ValHallen!
Indexi -bacila je sve niz rijeku
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En is dit dan zeg maar de Golden Earring van Bosnie?
Dit nummers is van 1962 ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En is dit dan zeg maar de Golden Earring van Bosnie?
Damnquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:57 schreef ValHallen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Golden_Earring
Yiehah!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Damn1 jaar verschil . Indexi. It formed in 1962 in Sarajevo
Dannnn ben ik er niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het rooster voor morgenavondcheck check
Oh en vrijdag!!! De onzinnige show met prijs !
ToT ook al niet.. ooh straks zijn er maar 3 luisteraars die kans maken op de prijsquote:
Ben zelfs ooit eens naar een besloten mini-concert van hun geweestquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummer heb ik lang niet meer gehoord
Ik stuur later wel watquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Picsik wil meer pics... Mensen opsturen die pics...
Ik ga m'n best doen wel te luisteren!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ToT ook al niet.. ooh straks zijn er maar 3 luisteraars die kans maken op de prijs
Dikke kans dat ik wel aanwezig benquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ToT ook al niet.. ooh straks zijn er maar 3 luisteraars die kans maken op de prijs
Welnee, gewoon nog een keer draaienquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef ValHallen het volgende:
Nu moet ik een nieuw nummer zoeken voor vanavond
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Touch me, touch me... i wanna feel your body
*poked*quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaaaaaaaaah deze![]()
Touch me, touch me... i wanna feel your body
Gelukkig heb ik 2 nummers van haar op m'n computer staanquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Welnee, gewoon nog een keer draaien
quote:Why must I lie
Find alibis
When will you wake up and realize
I can't surrender to you
Play for affection and
Win the prize
I know those party games too
mogen er ook poliopics van je hoofd dichtbij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Picsik wil meer pics... Mensen opsturen die pics...
als maar niet goed te zien is wie je bent, maar wel wat er op de foto staatquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mogen er ook poliopics van je hoofd dichtbij?
Je jeugdpuisten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mogen er ook poliopics van je hoofd dichtbij?
Absoluut!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
?? WILLEN WE NU DE GITAREN OF NIET ??
[ afbeelding ]
Ik wil wel wat andersquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik al iets leuks voorquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!Zolang je je show ook maar met gitaren afsluit. Dat sluit goed aan op de mijne!
schat.. sorry maar ik kwootte jou toch nietquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als maar niet goed te zien is wie je bent, maar wel wat er op de foto staat
ah joh, hij vind je gewoon leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schat.. sorry maar ik kwootte jou toch niet
..en ik kom daar op een ander tijdstip nog wel op terugquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En ik ga um ook nog draaienquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:14 schreef ToT het volgende:
Heyyyy Fleetwood Mac!Die wilde ik in mijn vorige show ook al draaien, maar dan met sweet little lies!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nog Metallica-fans van de oude garde hier?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mwoah, de Black album vind ik erg goed en uiteraard One, maar verder ben ik niet zo dol op het oude werk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
* Stiffler1988 die zn luchtgitaar erbij pakt
Dat zeg ik toch.. Ik vind dat niet echt appetijtelijk..quote:
quote:
Ik anders wel, die foto dan. Ze is niet bijzonder knap maar heeft wel iets bijzondersquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.. Ik vind dat niet echt appetijtelijk..
Javaanse Jongens Tembacoquote:
Ik weet trouwens nieteens wie het isquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik anders wel, die foto dan. Ze is niet bijzonder knap maar heeft wel iets bijzonders
Florence and the machine.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet trouwens nieteens wie het is
meestal drum hiero, al haal ik ook wel us een buil javaanse 3 kwart. en vaste meestal Gauloisesquote:
Ik heb dr zelf net 1 opquote:
mee eensquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Nouja, jnge garde, wel fan van de oude nummers
Ik rook echt nooit sigaretten meer. Eerst alleen maar, toen alleen in het weekend en nu ben ik er helemaal mee gekapt. Vind het niet eens lekker meer als ik een Camel of Lucky Strike opsteek (waren mijn vaste merken)quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
meestal drum hiero, al haal ik ook wel us een buil javaanse 3 kwart. en vaste meestal Gauloises
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik rook echt nooit sigaretten meer. Eerst alleen maar, toen alleen in het weekend en nu ben ik er helemaal mee gekapt. Vind het niet eens lekker meer als ik een Camel of Lucky Strike opsteek (waren mijn vaste merken)
Avondquote:
ik rook rook liever shag, mjah soms uit handigheid wil ik wel us pakje peuken halenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik rook echt nooit sigaretten meer. Eerst alleen maar, toen alleen in het weekend en nu ben ik er helemaal mee gekapt. Vind het niet eens lekker meer als ik een Camel of Lucky Strike opsteek (waren mijn vaste merken)
Jij hebt een fantastische smaak als het op roken aankomtquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Zijn ook mijn vaste merken als ik klare rook
ja is goedquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hebt een fantastische smaak als het op roken aankomt
Zie trouwens je Facebook als je tijd hebtquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik geniet hier.. maar ben ondertussen bezig met pics enzow
Meh, Chesterfield vind ik niks. Net als Marlboro trouwensquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
En Chesterfield doe ik ook nog wel eens, als ik in een gulle bui ben
Eckte bazen roken hem zonder filterquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vind die echt chemisch smaken, doe mij deze dan maar
[ afbeelding ]
jup kloptquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Rebel Rebel komt hierna.. Past eigenlijk niet na dit nummer, maar voor Bro moet dat kunnen!
Groot gelijk, nietrokers met hun stinkende geurtjes op zet ik ook altijd op het balkon.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, rokers.. Mochten jullie ooit bij mij over de vloer komen..
Helemaal naar de kankerquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
roken![]()
eigelijk nooit gedaan en ben ook niet van plan om te beginnen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ohja, dit nummer duurt nog maar 9 minuten
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ohja, dit nummer duurt nog maar 9 minuten
Die zijn ook lekker jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:27 schreef _Fanta het volgende:
maar dit blijven tochwel de peuken onder de peuken![]()
[ afbeelding ]
Ken ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:27 schreef _Fanta het volgende:
maar dit blijven tochwel de peuken onder de peuken![]()
[ afbeelding ]
veel mensen kennen ze niet idd, bij de AH verkopen ze, en vast ook wel elders. Dunhill international moet je dan naar vragenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
veel mensen kennen ze niet idd, bij de AH verkopen ze, en vast ook wel elders. Dunhill international moet je dan naar vragen
WT stopt er nú mee, liedje gaat nog 3 minuten doorquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het liedje en 't gescheld van WT deprimeert me een beetje
Ik rook pall mall is ook al veulste duur aan het worden.. maar ach je moet je geld toch ergens aan uitgevenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze zijn wel ietjes duurder dan standaard peuken. 6 euro gloof ik dat ze tegenwoordig kosten
Hij gebruikte het in de context..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het liedje en 't gescheld van WT deprimeert me een beetje
PM (rood) is idd ook wel lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik rook pall mall is ook al veulste duur aan het worden.. maar ach je moet je geld toch ergens aan uitgeven
zo is datquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik rook pall mall is ook al veulste duur aan het worden.. maar ach je moet je geld toch ergens aan uitgeven
Als je het maar uitspreekt als [pel mel].quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je het maar uitspreekt als [pel mel].
Uiteraard roodquote:
ik zeg gewoon: Die ene, die sigaretten, die rooie jeweettogquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je het maar uitspreekt als [pel mel].
Pall Mall rood is goed te doen idd, maar Caballero vind ik persoonlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uiteraard rood
maar caballero blijft mijn favo.. is me alleen te duur
Klokt, en vaak daarna; Nee.. Dat grotere pakje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zeg gewoon: Die ene, die sigaretten, die rooie jeweettog
Een slof?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klokt, en vaak daarna; Nee.. Dat grotere pakje.
hej d'r zat van dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die ene, die dure van 6,50 ondertussenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klokt, en vaak daarna; Nee.. Dat grotere pakje.
XXL verpakkingquote:
genoeg om te kunnen roken, te weinig om te kunnen zeggen dat ik het hebquote:
hmm, das dan wel weer jammerquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
genoeg om te kunnen roken, te weinig om te kunnen zeggen dat ik het heb
ach beetje bijbeunen met webcamgirls. en 0906-KnetterGeilquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ga nu de show een beetje opbouwen naar ToT's genre zodat het verschil straks niet te groot is..
(was een tip van Rob)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ga nu de show een beetje opbouwen naar ToT's genre zodat het verschil straks niet te groot is..
(was een tip van Rob)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ach beetje bijbeunen met webcamgirls. en 0906-KnetterGeil
Is cool man, later he!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef ValHallen het volgende:
Mannen en vrouw (), ik ben even m'n laptop rebooten en m'n show voorbereiden. Tot zo
Tot zoquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef ValHallen het volgende:
Mannen en vrouw (), ik ben even m'n laptop rebooten en m'n show voorbereiden. Tot zo
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ach beetje bijbeunen met webcamgirls. en 0906-KnetterGeil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |