Als ik geweten had dat jij naar dat Drievliet terrein zou komen gisteren had ik blijven staanquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja meeste mensen zijn niet zo meegevend en ik moest kiezen van OF ik ga NU weg, (kon niet meer wachten op je antwoord) of ik wacht op je antwoord maar als dat negatief zou zijn had ik pech. Naja. Andere keer dan maar.
idd andere keerquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja meeste mensen zijn niet zo meegevend en ik moest kiezen van OF ik ga NU weg, (kon niet meer wachten op je antwoord) of ik wacht op je antwoord maar als dat negatief zou zijn had ik pech. Naja. Andere keer dan maar.
ajacied hunt erop en post dan gewoon eenquote:
Dat zeggen alle smeerkezenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
HET IS NIET ZO BEDOELD, BEGRIJP ME NIET VERKEERD!!
irritant is dat he...quote:
Join the clubquote:
Alcoholquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
irritant is dat he...
Ik probeer van een kut humeur af te komenik faal tot nu toe nogal daarin
Iets waar ik mee kan helpen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
irritant is dat he...
Mja, jij kan tenminste nog dingen doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
irritant is dat he...
ik geloof je niet. dit is al de 4e keerquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Please don't let me be misunderstood, Ajacied!
Ja, maar als ik het had verteld was de verrassing er wel een beetje af hč.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat jij naar dat Drievliet terrein zou komen gisteren had ik blijven staan
Je kan alleen, stom liggen, je ogen dichtquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, jij kan tenminste nog dingen doenIk kan geen tv kijken, de laptop doet ondertussen ook pijn aan m'n ogen en de zon is moordend
Gezien ik een gigantische horloge-gek ben zal dat wel mijn pols wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor degenen die zich vervelenmaak een jingle voor mij
Oh en een oproep aan iedereen!
willen jullie een foto maken van een deel van jezelf- voet,oor,neus,hals, navel boeit niet.. en die naar mij toe sturen?
Is voor een toekomstig radiospelletje
Ja... nee. Toch maar nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je kan alleen, stom liggen, je ogen dicht
Oh je kan dingen gaan voelen en raden wat het isin een verrote appel knijpen ofzo
Tevens.. vertel NIET in het topic wat je op de foto gaat zettenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gezien ik een gigantische horloge-gek ben zal dat wel mijn pols worden
't is goed met je, 4 maalquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
oh Ajacied, please don't let me be misunderstood!
Oh dear, ik zuig in foto's van mezelf maken, of onderdelen van..quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor degenen die zich vervelenmaak een jingle voor mij
Oh en een oproep aan iedereen!
willen jullie een foto maken van een deel van jezelf- voet,oor,neus,hals, navel boeit niet.. en die naar mij toe sturen?
Is voor een toekomstig radiospelletje
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ohja, voor de mensen welke dit een kutnummer vinden. Het duurt nog 7 minuten
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mijn humeur.. wat doe jequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik faal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tevens.. vertel NIET in het topic wat je op de foto gaat zettenhet is de bedoeling dat er op den duur geraden gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |