Ik zie reclame voor schaamlipcorrecties...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:31 schreef Godshand het volgende:
Ik zie hiernaast reclame voor Flirtwereld staan. Met slechte modellenfoto's.
Ik zou er niet lid van worden mensen, lijkt mij weinig waar voor je geld...
Nou, Google weet wel wie je bent danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie reclame voor schaamlipcorrecties...
Google weet meer over mij dan ik zelfquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, Google weet wel wie je bent dan
Hoe is het met je lover?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Google weet meer over mij dan ik zelf
Dat was de drankFrankii!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:36 schreef Frankii het volgende:
Via Paiq een weekje geleden een nieuwe match gekregen. Tijdje mee gepraat, best leuk enzo. Fotootjes zagen er ook leuk uit. Dus ik gisteren naar Jazz in Duketown beetje jazzen en bier drinken....
Staat ze ineens naast me._! En ze herkende mij ook.
....awkward.
Hey, jij ook hierquote:
Lol, helemaal niets tegen elkaar gezegd daar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hey, jij ook hier
Nee, ik spreek haar net weer op Paiq en het was haar dus echt, we waren allebei niet zeker dat we de match van paiq waren, dus geen gesprekje gehad.
Misschien vanavond.
Kennelijk was ook niet leuk genoeg om aan te spreken? Of durfde je dat niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hey, jij ook hier
Nee, ik spreek haar net weer op Paiq en het was haar dus echt, we waren allebei niet zeker dat we de match van paiq waren, dus geen gesprekje gehad.
Misschien vanavond.
Jammer, gemiste kans...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hey, jij ook hier
Misschien vanavond.
Haha deze hebben ze ook gedraaid op Radio Veronica vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok. Ik heb de droomvrouw gevonden voor elke single-man die toevallig ook katten heeft:
Eigenlijk juist een leuk meisje, maar goed. Ik had al flink wat bier achter de kiezen en wilde een awkward situatie voorkomen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kennelijk was ook niet leuk genoeg om aan te spreken? Of durfde je dat niet.
Ik zou hetzelfde gedaan hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:51 schreef Frankii het volgende:
[..]
Eigenlijk juist een leuk meisje, maar goed. Ik had al flink wat bier achter de kiezen en wilde een awkward situatie voorkomen.
'Waar kennen jullie elkaar van'
'Uhh ja...'
Een soort van niet durven dus ja, ondanks het bier.
Ik heb m'n date meegenomen naar het afscheidsfeest van m'n vorige baan; who gives a fuckquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:51 schreef Frankii het volgende:
[..]
Eigenlijk juist een leuk meisje, maar goed. Ik had al flink wat bier achter de kiezen en wilde een awkward situatie voorkomen.
'Waar kennen jullie elkaar van'
'Uhh ja...'
Een soort van niet durven dus ja, ondanks het bier.
Als je terug leest was het geen date.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb m'n date meegenomen naar het afscheidsfeest van m'n vorige baan; who gives a fuck.
Dus je denkt dat ik haar dan níet had durven aanspreken als ik haar toevállig tijdens die avond tegengekomen was?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je terug leest was het geen date.
Jij welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik haar dan níet had durven aanspreken als ik haar toevállig tijdens die avond tegengekomen was?
Wat gedaan?quote:
Nadat we half uur gebeld hebben, is hij langs gekomen. Nog paar uur gekletst enzo, is ie blijven slapen, heeft ontbijtje gemaaktquote:
Alleen gekletst? Of ook geketst?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nadat we half uur gebeld hebben, is hij langs gekomen. Nog paar uur gekletst enzo, is ie blijven slapen, heeft ontbijtje gemaakten nog even wat dingetjes gekocht. Toen moest ie toch echt wel weg om weer verder te gaan aan z'n studie.
Misschien komt daar wel verandering in als je hier over datingsite-ervaringen verteltquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:18 schreef Pim89 het volgende:
Tijd niet hier gekeken. Het is hier wel erg rustig geworden
Komt door de afwezigheid van Seven, die moest weer zo nodig vroom worden.quote:Tijd niet hier gekeken. Het is hier wel erg rustig geworden
Die had je in de trein ontmoet? Of is het een vrouwelijke Socios? Misschien vast 10 topics geleden vertelt, maar gemist blijkbaar...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ok treinmeisje is wel behoorlijk leuk...
Gister 2e date gehad. Ze had voor me gekookt en ik ben blijven slapen. Ik mocht ook uitslapen omdat zij eerder weg moest...
Sure. Maar op rp kreeg ik vaak niet eens antwoord op een bericht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat er 5/6e van de oneliners zijn geaccepteerd. Zegt natuurlijk niets, een oneliner accepteren is wat anders dan een date regelen.
Lijkt me dat het niet hetzelfde is voor vrouwen. Zij krijgen er meer, zeker aantrekkelijke vrouwen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik accepteer ze eigenlijk altijd wel.
Ja, in de trein ontmoet.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die had je in de trein ontmoet? Of is het een vrouwelijke Socios? Misschien vast 10 topics geleden vertelt, maar gemist blijkbaar...
Kan je me eens uitleggen hoe jullie aan de praat zijn geraakt? Tegenwoordig is iedereen in de trein bezig met z'n iphone waardoor er geen normaal gesprek meer te beginnen valt...quote:
Mwa vertraging biedt altijd aanleiding voor gesprek en ik zat naast haar op tweezits (vanwege drukte), dat werkt altijd wel goed.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:17 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Kan je me eens uitleggen hoe jullie aan de praat zijn geraakt? Tegenwoordig is iedereen in de trein bezig met z'n iphone waardoor er geen normaal gesprek meer te beginnen valt...
Oneliner???quote:Overigens men ex herkend @ paiq, foto bewonderd, oneliner ontvangen...![]()
Dat ze muziek aan het luisteren is betekend niet dat ze niet in is voor een gesprek hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 14:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Herkenbaar... 1 op de 2 mensen zit met zen telefoon te kutten, of heeft zen muziek zodanig op staan dat een geweer er naast kan afvuren. Zo zie ik al enige tijd een aantrekkelijke jongedame als ik naar school ga, maarja, 24/7 muziek op. Dan sluit je jezelf best wel af![]()
Overigens men ex herkend @ paiq, foto bewonderd, oneliner ontvangen...
Ja maar dat is wel moeilijker contact maken. En als je dan wat vraagt dan geven ze vaak kort antwoord en gaan de dopjes weer in.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ze muziek aan het luisteren is betekend niet dat ze niet in is voor een gesprek hoor
Vraag waar ze naar luistert en toon interesse, dan hebben jullie daar over een gesprekquote:Op zondag 12 juni 2011 15:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel moeilijker contact maken. En als je dan wat vraagt dan geven ze vaak kort antwoord en gaan de dopjes weer in.
Dat betekent dat ze geen interesse heeftquote:Op zondag 12 juni 2011 15:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel moeilijker contact maken. En als je dan wat vraagt dan geven ze vaak kort antwoord en gaan de dopjes weer in.
Dan zijn ze pas niet geintresseerd, daarvoor weet je het gewoon nietquote:Op zondag 12 juni 2011 15:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ok, true. Maar contact is gemakkelijker gemaakt zonder oordopjes.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zijn ze pas niet geintresseerd, daarvoor weet je het gewoon niet
Ik ga mij niet drie uur in de trein (Bv) vervelen (lees: geen boek lezen of muziek luisteren) omdat er dan evt kans is dat iemand mij kan aanspreken.
Probeer oogcontact te maken en begin gewoon tegen haar aan te praten. Als ze interesse heeft gaan die dopjes snel genoeg uit hoor
Ja van haar, hoe het met me is enzquote:
Ha cool, dus gelukt ook. Wonen jullie nog beetje bij elkaar in de buurt, of moet je nu lange treinreizen maken?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Mwa vertraging biedt altijd aanleiding voor gesprek en ik zat naast haar op tweezits (vanwege drukte), dat werkt altijd wel goed.
Allebei dezelfde stadquote:Op zondag 12 juni 2011 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ha cool, dus gelukt ook. Wonen jullie nog beetje bij elkaar in de buurt, of moet je nu lange treinreizen maken?
Prima geregeldquote:Op zondag 12 juni 2011 17:22 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Allebei dezelfde stad. Km of 7 fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |