wat denkde zelluf? jonguhquote:
Dankuquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:46 schreef gianni61 het volgende:
goedzo bobo!
[..]
wat denkde zelluf? jonguh
Nooit meerquote:
Ik stopte bewust na post 295, ik heb namelijk lapoangstquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:46 schreef HappyBob het volgende:
Kijk die langzame haters danIk ben de anti-lapohunter
gelukkig, ik vond het maar een eikelquote:
Het is niet eng hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik stopte bewust na post 295, ik heb namelijk lapoangst
quote:
Je bent toch een vieze hunter. Had je een briljante TT verzonnen ofzo?quote:
Veul gezonder ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het wordt toch geen kip tandoori, maar pizza
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TOEMBATOEMBATOEMBATOEMBATOEMBATOEMBAAAA
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je bent toch een vieze hunter. Had je een briljante TT verzonnen ofzo?![]()
Onrealistisch wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja.
'Waar Bloempje. naaktpics plaatst'
KLINKERNEEEEEEEquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TOEMBATOEMBATOEMBATOEMBATOEMBATOEMBAAAA
Gewoon leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Onrealistisch wel.
En ik herhaal: wat moet jij met foto's?
Ik heb vrij tot augustus ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb vrij tot dinsdag. Dinsdag ben ik helemaal van de wap op me werk
Niet mijn zusje hosselen hoor gr gr.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers.
Kom mee feesten dan! Op stap met TLK
Ik ben liefquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet mijn zusje hosselen hoor gr gr.
Ok.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga volgend jaar weer terug naar de brugklas want ik verveel me
Kinderen pesten want jij bent de grote bullenbakquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga volgend jaar weer terug naar de brugklas want ik verveel me
NIET.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kinderen pesten want jij bent de grote bullenbak
Hihi, je was langer dan ik, dus dat valt nog wel meequote:
Hij rookt al en heeft J (L) J op zn bil getattooeeerd allessss.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Neem een tattoo en ga roken.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij rookt al en heeft J (L) J op zn bil getattooeeerd allessss.
Heeft hij verteld toen hij dronken was.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En, onschuldig meisje, hoe weet jij dat van die tattoo?
Oe, nog nooit gehad maar klinkt ook erg lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ben & Jerry's![]()
![]()
![]()
Dat had ik gisteren, maar dan de strawberry cheesecake
Oh. Hmm. Jaja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heeft hij verteld toen hij dronken was.
Mjah ik ben klein voor mn leeftijd maar die brugklassertjes kan ik wel met 1 arm door het klaslokaal gooien hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi, je was langer dan ik, dus dat valt nog wel mee
Klinkt geilquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij rookt al en heeft J (L) J op zn bil getattooeeerd allessss.
Ben je in voor stoute dingen ?quote:
Ja komt omdat ik de 2e J ben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klinkt geil
[..]
Ben je in voor stoute dingen ?
Dat is gemeen joh, die kindjes helemaal tegen je opkijken alles en dan verpletter je hun grotebroer beeld helemaal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mjah ik ben klein voor mn leeftijd maar die brugklassertjes kan ik wel met 1 arm door het klaslokaal gooien hoor![]()
![]()
Soms.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klinkt geil
[..]
Ben je in voor stoute dingen ?
Klinker, je weet dat dat gevaar bestond, ze is een meisje op fok, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja komt omdat ik de 2e J ben.
EN DOE EENS NIET MET MIJN ZUSJE.![]()
![]()
Ok dan pak ik alleen de pestkoppen van die klas aan tochquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is gemeen joh, die kindjes helemaal tegen je opkijken alles en dan verpletter je hun grotebroer beeld helemaal.
Oke, dat magquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ok dan pak ik alleen de pestkoppen van die klas aan toch
Truequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klinker, je weet dat dat gevaar bestond, ze is een meisje op fok, dat kan niet anders.
Eetsequote:
Stiekem wil zequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja komt omdat ik de 2e J ben.
EN DOE EENS NIET MET MIJN ZUSJE.![]()
![]()
Wil je mijn tattoo aaien ?quote:
Het is moeilijk te accepteren, ik weet hetquote:
Okequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stiekem wil ze
[..]
Wil je mijn tattoo aaien ?
Ik wel, Jan beschermt me.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is moeilijk te accepteren, ik weet hetmaar geen meisje is veilig hier.
Draken tattoo ja?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
begin maar lekker te kriebelen op mijn rug en dan ga je naar mijn borst toe
Ja, ik ook nuquote:
Die heeft weer een ban geloof ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik ook numaar er zijn zat mafketels. Heb je dr al voor vriend skippy gewaarschuwd?
Oh, hiephoiquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die heeft weer een ban geloof ik.
En die kleuter dan die in mijn kont kneep?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij bent niet te beschermen hoor Hannie Hossel![]()
Hahahahahahhahahahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En die kleuter dan die in mijn kont kneep?
Tja dat zijn de risico's van het vak tochquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En die kleuter dan die in mijn kont kneep?
Megaquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en Phoenix. Of je kan bloemen plukken op mijn arm.
En ik ook niet meer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahahahhahahaha
ik heb een bewoner van m'n werk die regelmatig vertelt dat ie met me gaat trouwen, maar daar maak ik me niet zo druk om.
Pics.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en Phoenix. Of je kan bloemen plukken op mijn arm.
Enge oude mannen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahahahhahahaha
ik heb een bewoner van m'n werk die regelmatig vertelt dat ie met me gaat trouwen, maar daar maak ik me niet zo druk om.
Ga toch weg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tja dat zijn de risico's van het vak toch
Hahaha, nee hij is niet eng, hij is grappigquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pics.
[..]
Enge oude mannen.Dan liever een kleuter die in mn kont knijpt. Doet tenminste iemand het.
[..]
Ga toch weg.
Die heb ik dus niet meer in mijn fobo he..quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pics.
[..]
Enge oude mannen.Dan liever een kleuter die in mn kont knijpt. Doet tenminste iemand het.
[..]
Ga toch weg.
Uploaden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet meer in mijn fobo he..
Haha, tof man.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb alles he. Vogeltjes aaien tot bloemen plukken, draken schubben aanraken tot schedels.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
En Jan, ik zag daar een depressief iets van Klinker dat niemand in dr kont knijpt. Volgens mij heeft ze niet genoeg aandacht.
ALLES.quote:
Ik ben je aan het helpen hier ja, ik probeer duidelijk te maken dat ie je meer aandacht moet geven.quote:
Hij negeert het, zie je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben je aan het helpen hier ja, ik probeer duidelijk te maken dat ie je meer aandacht moet geven.
Gemeenschappelijke vrienden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef Beach het volgende:
Waarom komt facebook met allemaal mensen die ik ken maar die ik niet op msn ofzo heb
PM.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar maar ik ga niet mijn hele lichaam in fobo zetten zodat je alles kan zien
Maar ik heb 0 vrienden op fbquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke vrienden.
[..]
PM.
Ik show hier wel iets wat met piraten te maken heeftquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke vrienden.
[..]
PM.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil wel facebook vriendjes met je worden
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Beach het volgende:
ik voel me populair, bedankt TLK en Bloemie
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Beach het volgende:
ik voel me populair, bedankt TLK en Bloemie
Weetje ik kijk heel die show niet eensquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef easY_plaY het volgende:
[..]
jij zou die leatherboy maar al te graag willen doen of niet?
Ik voel me kansloos, meteen een stuk of 10 fokkers gevraagdquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik voel me kansloos, meteen een stuk of 10 fokkers gevraagd
Hahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha, ben je ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
1 grote familiequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens keer bier drinken, lang geledenquote:
Eigenlijk een dag plannen ja. Mooi weer dus kan best snelquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens keer bier drinken, lang geleden
Wokquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik morgen eten.
Subway vs. Wok to go
Brood.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik morgen eten.
Subway vs. Wok to go
Subwayquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik morgen eten.
Subway vs. Wok to go
Ik eet heel vaak brood als avondeten, brood is lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE EET TOCH GEEN BROOD ALS AVONDETEN
liever heel de dag niet, daar niet van
Pizzaquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik morgen eten.
Subway vs. Wok to go
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik eet heel vaak brood als avondeten, brood is lekker.
Dan neem je alleen belegquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE EET TOCH GEEN BROOD ALS AVONDETEN
liever heel de dag niet, daar niet van
Wok to goquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik morgen eten.
Subway vs. Wok to go
Pizza bestellenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar ik kan toch geen oven meenemen
Laten bezorgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar ik kan toch geen oven meenemen
Op het werk als ik al klaar ben voor 2 andere mensen die ook neit hoeven te werken, beetje gekquote:
17:15 is al even geweest he?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
maar ik ga niet voor 2 uurtjes naar huis![]()
Ik moet namelijk werken tot 17.15 en daarna feest
Niet je bed vies makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:13 schreef Bloempje. het volgende:
God, ik doe weer eens een poging tot nagels lakkenStraks zit alles onder de nagellak
Ga een schriftelijke cursus volgen bij speesiequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:13 schreef Bloempje. het volgende:
God, ik doe weer eens een poging tot nagels lakkenStraks zit alles onder de nagellak
Morgen eten hihi, ja daar denk ik nu al over naquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
17:15 is al even geweest he?
En kapsalon is kebab.
niet je flesje omgooien allesquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:13 schreef Bloempje. het volgende:
Kijk uit er zit iemand onder je bankquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga ff pitten op de bankben moe
Heb ik wel eens gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen eten hihi, ja daar denk ik nu al over na
[..]
niet je flesje omgooien alles
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ga een schriftelijke cursus volgen bij speesie
Ik gooide afgelopen week mijn flesje pure aceton om. Mijn mijn dreef erin en nu is de onderkant gesmolten en kan hij niet meer uit of aan en kan het batterijklepje niet meer openquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaanMaar het probleem is meestal dat ik dan denk: och, nu is het wel droog, ik kan wel typen en dan zit m'n toetsenbord onder
Het is niet onbeperkt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:16 schreef easY_plaY het volgende:
ik heb zin om onbeperkt te eten. yankee doodle of een wok restaurant ofzo
Die lakjes kun je ook kopen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]schriftelijk heeft niet zo veel zin
![]()
Ik ben wel wat jaloers op al die leuke kleurtjes op site![]()
Ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:16 schreef easY_plaY het volgende:
ik heb zin om onbeperkt te eten. yankee doodle of een wok restaurant ofzo
Jouw mijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik gooide afgelopen week mijn flesje pure aceton om. Mijn mijn dreef erin en nu is de onderkant gesmolten en kan hij niet meer uit of aan en kan het batterijklepje niet meer open
Oh, dat is niet goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik gooide afgelopen week mijn flesje pure aceton om. Mijn mijn dreef erin en nu is de onderkant gesmolten en kan hij niet meer uit of aan en kan het batterijklepje niet meer open
Als je geld hebt jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die lakjes kun je ook kopen hoor
Nee niet kruidvatquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als je geld hebt jamaar dat heb ik nu wel een beetje, morgen even de kruitvat plunderen
Slakken smelten wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
JA NIET EEN ECHTE MUIS DAT ZOU DIERENMISHANDELING ZIJN EN DIE SMELT NIET ENZO
*kijken doet*quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee niet kruidvat
nailsupplies.us
hihihi OPI voor 5.75 dollar oid IPV 15 euro in winkel
Een beetje..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als je geld hebt jamaar dat heb ik nu wel een beetje, morgen even de kruitvat plunderen
Binnen een week heb je het thuisss. Het leukste is als dan je pakketje komt DINGDONG *grist uit handen van pakketbezorger en maakt open OEEE AAH MOOIIIIquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
*kijken doet*
Maar kruidvat is meteen hebben, bestellen is lang wachten
Maar ik wil ook sparen gekkiequote:
WAAROM DOE JE DIE SITE STUREN IK WIL HEBBEN ALLES!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Binnen een week heb je het thuisss. Het leukste is als dan je pakketje komt DINGDONG *grist uit handen van pakketbezorger en maakt open OEEE AAH MOOIIII
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
WAAROM DOE JE DIE SITE STUREN IK WIL HEBBEN ALLES!
Ne...quote:
For audrey?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ne...
...
Ja
[ afbeelding ]maar altijd uitverkocht overal
Ik weet alleen diequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi ik weet niet waarom ik nagellaknamen uit mijn hoofd ken als ik de kleuren zie
Witte glimwaas?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef Bloempje. het volgende:
Ik vind alleen zo'n witte glimwaas over nagellak zo lelijk altijdIk weet niet hoe je dat noemt, maar je weet vast wel wat ik bedoel
Die For Audrey is wel erg bekend, zelfs ik ken hem.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi ik weet niet waarom ik nagellaknamen uit mijn hoofd ken als ik de kleuren zie
Eh. Oke, ik ga een plaatje zoeken. Ienieminie glittertjes zijn wel leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Witte glimwaas?![]()
Dat het gewoon shiny is, of wat bedoel je? Van die ienieminie glittertjes erin?
Ik ken m van jou, aapquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Die For Audrey is wel erg bekend, zelfs ik ken hem.
?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ken m van jou, aapjij ging aan pumpkinsoup vragen hoe die heet.
Geil ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat reageert iedereen positief op mn foto alles.
Geen geheugenquote:
Hij is dan ook leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan ken ik hem toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geen geheugenWe hadden het over die kleur. En jij wist dat zij die kleur had. En toen ging je vragen hoe die heet.
Ja, nee, maar, dat heb je niet bij gewoon glitterloze lak.quote:
Ja. Zeg ik van niet dan?quote:
Misschien omdat deze pearly is ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, nee, maar, dat heb je niet bij gewoon glitterloze lak.
Ik denk dat ik dat woord bedoelde. Dat vind ik nooit zo mooiquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien omdat deze pearly is ofzo
Ik ook niet, creme lakjes of echt gritty glittersquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat woord bedoelde. Dat vind ik nooit zo mooi
Dat ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ook niet, creme lakjes of echt gritty glitters
Ik snap jou ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja. Zeg ik van niet dan?ik zeg toch dat ik m van jou ken...?
Ik snap het niet meeer
Het is wat meid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:29 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik snap jou ook nietWaarom maakte je me voor aap uit?
Een hele lieve aapquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:29 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik snap jou ook nietWaarom maakte je me voor aap uit?
U riep?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi wij jagen alle piratenjongens weg
BIER TIETEN
KOM TERUG
Ohja, die zijn bang voor nagellak. Begrijpelijk wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi wij jagen alle piratenjongens weg
BIER TIETEN
KOM TERUG
Je moet gewoon 'the Office' eens gaan kijken jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je moet gewoon 'the Office' eens gaan kijken jij![]()
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb ik je anders nog nooit zien lopen 's ochtends.quote:
link?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook niet zo grootquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zo heb ik je anders nog nooit zien lopen 's ochtends.
quote:
Ik moet altijd eerst aftrekken voordat ik kan pissenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
pissen met een stijve wut ?maar leuke film wel dat ja
![]()
Dat niet kunnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
pissen met een stijve wut ?maar leuke film wel dat ja
![]()
Dit geeft mij het idee dat jij er zo bijloopt elke ochtend.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet altijd eerst aftrekken voordat ik kan pissen [ afbeelding ]
Arm meisje toch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haarklip zn bericht bevat wel een kern van waarheid dit dat.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Arm meisje toch.
Of arme Jan, het is maar net hoe je het bekijkt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Arm meisje toch.
Of arme Jan, het is maar net hoe je het bekijkt.
Ik zal nu niet over piemels beginnenquote:
Doe maar niet nee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik zal nu niet over piemels beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |