Ligt eraan waar dat geld wordt verdiend, denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die ophef was meer van: "we willen niet als goedkoop B-merk gezien worden"
Inkoopsprijs is inkoopsprijs.... als een supermarkt met verlies wil verkopen, is dat gewoon recht van de ondernemer om dat te doen....
En als ik naar de winstcijfers kijk van diverse brouwerijen, dan hebben ze niks te klagen volgens mij.....
Hier een dorp verder een tent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:55 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso, als ik kijk naar horeca prijzen... ook bijvoorbeeld van eten: 4 euro voor een tosti
op het terras in Bloemendaal 7,95 voor een broodje kip
Mja, sorry, dan moet je niet gaan zeuren dat mensen niks bij je kopen he?
Ik ga regelmatig uit eten in diverse restaurants en daar ben ik gemiddeld rond de 50 euro kwijt voor 2 personen, dat vind ik normale prijzen.... en die restaurants hebben het dan ook stervesdruk.... dus het kan wel....
Bloemendaal is toeristen-gebied. Daar kan je dat soort prijzen hanteren. Als Roy dat in zijn kroeg doet is het snel leeg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:55 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso, als ik kijk naar horeca prijzen... ook bijvoorbeeld van eten: 4 euro voor een tosti
Ik ga regelmatig uit eten in diverse restaurants en daar ben ik gemiddeld rond de 50 euro kwijt voor 2 personen, dat vind ik normale prijzen.... en die restaurants hebben het dan ook stervesdruk.... dus het kan wel....
Dat was een lekker balletjequote:Op woensdag 8 juni 2011 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier een dorp verder een tent.
Gehaktballen uit eigen keuken 4,50.
Zijn dezelfde ballen als ik heb, gewoon van de makro.
Bij mij 2.00.
Ik moet nodig eens naar die tent van jou, hoor ik al.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij 2.00.
klopt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bloemendaal is toeristen-gebied. Daar kan je dat soort prijzen hanteren. Als Roy dat in zijn kroeg doet is het snel leeg.
Ah, dus toeristen mag je geld aftroggelen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bloemendaal is toeristen-gebied. Daar kan je dat soort prijzen hanteren. Als Roy dat in zijn kroeg doet is het snel leeg.
Ja, dat slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:55 schreef Spezza19 het volgende:
Die Ellipsglazen zien er kleiner uit in ieder geval.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
klopt.
Ik ging over op grotere glazen waardoor een tapje dus duurder werd.
Paniek bij sommige klanten.
Ik vind 2 euro redelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij 2.00.
In Duitsland kan je lekker goedkoop eten...quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat slaat ook nergens op.Ik vind de horeca in Nederland relatief gezien best duur... Als je ziet wat je krijgt voor die 4 euro tosti...
Ik had eerst standaard fluitjes, 0.20lquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Ellipsglazen zien er kleiner uit in ieder geval.
Vooral tauge en komkommerquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In Duitsland kan je lekker goedkoop eten...Ook in toeristen gebieden.....
Een prefabtosti. Of twee uitgedroogde en afgefikte contactgrillbroodjes met daartussen een stuk prefabkaas en een flientertje ham.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat slaat ook nergens op.Ik vind de horeca in Nederland relatief gezien best duur... Als je ziet wat je krijgt voor die 4 euro tosti...
Klopt, Duitsland is echt geweldig! Vorige zomer heerlijk gegeten voor nog geen 30 euroquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In Duitsland kan je lekker goedkoop eten...Ook in toeristen gebieden.....
Mja, ik bedoelde vooral ook LEKKER eten.... bah... gezonde dingen...quote:
Achso, ik vergeleek de ellips met vaasje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had eerst standaard fluitjes, 0.20l
Nu heb ik die elipse glazen van 0.25l
Mooie glazen.
Ja, dat. Die serveren ze bij ons op de manege ook. Alleen kosten ze 1 euroquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een prefabtosti. Of twee uitgedroogde en afgefikte contactgrillbroodjes met daartussen een stuk prefabkaas en een flientertje ham.
Precies. Toen ik op vakantie was in zuid Duitsland... elke avond uit eten geweest met z'n 2-en.... inclusief veel halve liters bier... elke avond rond de 40 euro kwijt....quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, Duitsland is echt geweldig! Vorige zomer heerlijk gegeten voor nog geen 30 euro
Dat is leuk uit eten gaan, idd. En je krijgt gigantische portiesquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies. Toen ik op vakantie was in zuid Duitsland... elke avond uit eten geweest met z'n 2-en.... inclusief veel halve liters bier... elke avond rond de 40 euro kwijt....
Ik kom nooit in Duitsland, dus geen idee. Ik ga sowieso bijna nooit uit etenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik bedoelde vooral ook LEKKER eten.... bah... gezonde dingen...
Ja inderdaad.... in Nederland heb ik soms gewoon nog hongerquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is leuk uit eten gaan, idd. En je krijgt gigantische porties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |