Heb ik hem toch liever op volautomatischquote:
Pff, je hebt t lef niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb ik hem toch liever op volautomatisch
momenteel lopen er kindertjes voorbij die meedoen aan de avondvierdaagse...
Echt wel. En jammer dat je me dan niet op kan pakken want dat moet de gewone politie doenquote:
Dan wordt het verhaal natuurlijk iets anders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat betreft het achterlaten van wapens is natuurlijk iets wat AchJa in NLD misschien eens uitproberen wil, maar hier staan er strenge straffen op. Alle wapens zijn met (wapen)nummer verbonden aan een militair die tijdens de gehele reis de verantwoording voor deze draagt.
Moeten ze heulemaal niet, ik ben gewoon bevoegd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt wel. En jammer dat je me dan niet op kan pakken want dat moet de gewone politie doen
Is in NL niet veel anders hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan wordt het verhaal natuurlijk iets anders.
Rare chappiesquote:
Ik wil ook verhuizenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:57 schreef Bouke-p het volgende:
Je kan ook verhuizen? Echt, klagen over boeren.... Mijn ouders wonen ook in een klein dorpje en sommige buren "die er voor hun rust komen vanuit de randstad" klagen ook over de boeren en tractoren.
Das gewoon zo triest, het zelfde als naast een vliegveld gaan wonen en dan klagen over de herrie.
hahaha, nee, dat word door TNT-Express gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:10 schreef hoogvlieger het volgende:
is toch geen pakketjes aan het verduisteren eh?
En als je er naast zit gaat 't toch uitstekend.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahaha, nee, dat word door TNT-Express gedaan
Nee, het gaat hier om verkeerde bestellingen op verkeerde adres, geheel geen postbezorging, en dat er elke zaterdag weer 1 bak van 4 in totaal aan post terugkomt op vestiging.
Stel je voor dat jouw buurman, een andere boer in dit geval, inzicht heeft in jouw financiele situatie. Daar ben je niet blij mee. Dat gebeurd dus door die "subco's elke keer weer.
Ik moet morgen dus meerijden met 1 van hen, en proberen te zoeken waar nu het probleem ligt. Kennen ze de weg niet? Zijn ze te laks of te lui, etc, bedenk het maar.
Sinds januarie word de zaterdag-bestelling door een "subco" zeer slecht uitgevoerd.
Dat is nog maar de vraag, vandaar dat ik deze taak krijg dat uit te zoeken. Als alles opeens WEL goed gaat dan is het probleem gevonden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:17 schreef Esses het volgende:
[..]
En als je er naast zit gaat 't toch uitstekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |