Je krijgt friet en anders niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:57 schreef Papabear het volgende:
Ik moet er bijna 200 km voor rijden. En dat doe ik niet vaak voor een bakkie patat
Patat is de benaming voor een aardappel. Een gepofte aardappel, chips of aardappelpuree zou je dan ook patat moeten noemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:08 schreef Papabear het volgende:
Friet komt van Frituren. En dat kan van alles zijn. Pommes frites (gefrituurde aardappelen), maar ook Kroketten en frikandellen, enz. Een kroket of frikandel zou je dan ook friet moeten noemen.
Vandaar dat gefrituurde aardappelen Patat wordt genoemd
Heb afgelopen week de verlossende brief binnengekregen. Zitten nog wel wat voorwaarden aan.quote:
welke regioquote:Op zondag 4 september 2011 22:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb afgelopen week de verlossende brief binnengekregen. Zitten nog wel wat voorwaarden aan.
Het zal nog eventjes duren maar het komt eren zodra ik van start ga post ik het uiteraard.
.
lees het topic eens doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben benieuwd wanneer we even een frietje kunnen komen eten!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
Staal gefeliciteerd!
en alle respect voor het doorzettingsvermogen!![]()
Zonde om te lezen. Dat even zo is ook absoluut niet even zo, dus begrijp het goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben benieuwd wanneer we even een frietje kunnen komen eten!
Bedankt voor jullie felicitaties. Zal zeker updates geven maar verwacht niet dat ik morgen al open zal gaan want ik moet wel aan wat eisjes voldoen en veel zoeken en regelen. Verwacht zelf medio oktober te starten iig. Wordt vervolgd en voor mij natuurlijk tof dat het steeds dichterbij komt.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
Beetje laat, maar no wayquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Linkje in het vorige topic klopt niet!Die verwijst naar het vorige topic
[..]
Je bedoelt zoiets?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ja, die van Devos Lemmens was het plan dacht ik.
Ik zie dit topic niet (meer) in Staal's topiclijst staan, dus zij ziet in haar MyAt dan ook dit topic niet gekicked worden. Denk ik. Maar ik ben ook benieuwd naar de stand van zaken.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:33 schreef Doodloper het volgende:
Ik heb 'm dit topic geDM't, dus wie weet horen we nog wat.
Misschien dat buurtbewoners dit topic ook lezen en het tegen haar gebruiken bij procedures? Dan kan het slim zijn om niets te zeggenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het uiteindelijk niks geworden is: het topic staat niet meer in haar AT, ze reageert niet op DM's over het onderwerp. Terwijl ze wel nog zeer regelmatig online is. Het lijkt erop dat ze dit onderwerp/topic mijdt.
Maar goed, laat dan iig iets weten zou ik zeggen, genoeg oprechte volgers hier.
Dat heeft ze al een keer aangegeven jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Misschien dat buurtbewoners dit topic ook lezen en het tegen haar gebruiken bij procedures? Dan kan het slim zijn om niets te zeggen
Jawel hoor, staat er gewoon nog in.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het uiteindelijk niks geworden is: het topic staat niet meer in haar AT
Nah dat geloof ik niet, ze geeft echt niet zomaar op.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het uiteindelijk niks geworden is: het topic staat niet meer in haar AT, ze reageert niet op DM's over het onderwerp. Terwijl ze wel nog zeer regelmatig online is. Het lijkt erop dat ze dit onderwerp/topic mijdt.
Maar goed, laat dan iig iets weten zou ik zeggen, genoeg oprechte volgers hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |