Alweer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tevens heeft BaasD de reeks verneukt.
Dadelijk naar supermarkt, even kijken wat ik ga eten, daarna komen er vrienden langs... Dus geen EXA SC voor mij.quote:
Impliceren dat je vrienden hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Dadelijk naar supermarkt, even kijken wat ik ga eten, daarna komen er vrienden langs... Dus geen EXA SC voor mij.
Welke vrienden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Dadelijk naar supermarkt, even kijken wat ik ga eten, daarna komen er vrienden langs... Dus geen EXA SC voor mij.
Ja, daar had ik iets van meegekregen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gister belde er een vrouw naar radio 538 met de mededeling dat ze zelfmoord ging plegen.
Denk 't.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je vrienden hebt.
Ga je naar de appie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:30 schreef xCore het volgende:
[..]
Denk 't.
[..]Mooie reactie. Ik adoreer je, Nick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, daar had ik iets van meegekregen.Hoe is het afgelopen?
ik haat niet?quote:
Ga eens uitzoeken voor mijquote:
xCorequote:
Helaas wel ja.quote:
http://lmgtfy.com/?q=radio+538+zelfmoordquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga eens uitzoeken voor mij
[..]
xCore
Nick
xCore
Ik zou zo met je trouwen als het kon.
[..]
Helaas wel ja.
Wat is stap 3?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=radio+538+zelfmoord
Goed.quote:
Ik wil er ook wel een zienquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Jij krijgt 'm al helemaal niet!
Waarom nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Jij krijgt 'm al helemaal niet!
Heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Hij is weer aan 't trollen, hij zegt dat ik geen vrienden heb
Als bevestiging van wat je al dacht?quote:
quote:
Denk daar maar eens goed over na!quote:
Maar je dacht het wel!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Ik vroeg alleen: welke vrienden?
Ik zeg niet dat je geen vrienden hebt hoor.
Ik zie een mugquote:
Nee, was gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Als bevestiging van wat je al dacht?
[..]
[..]
Denk daar maar eens goed over na!
[..]
Maar je dacht het wel!
[..]
Ik zie een mug
Je schaamt je toch niet voor jezelfquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Als bevestiging van wat je al dacht?
[..]
[..]
Denk daar maar eens goed over na!
[..]
Maar je dacht het wel!
[..]
Ik zie een mug
Ja, best wel goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, gaat wel goed. Beetje pijn hier en daar. Vervelend wel, maar oke. Ik leef.
Hoe ging je rijles?
Hoi Ezell.
Haha, oke. Die moet ik nog luisteren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik heb 'Hello Vagina' trouwens geluisterd, best een leuk liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |