Dit is er alvast één, het legendarische poeptopic van Florian_quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:45 schreef Nikmans het volgende:
Je vergeet ettelijke dagdag topics en Florian's poeptopic inclusief paint, ik zal er eens een paar opgraven hou je vast
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit is er alvast één, het legendarische poeptopic van Florian_
Geowned door poep & wc-borstel [INCL PAINT]
Ah, de tijd van KLB 1.0 met de Voordelen/Antiklachtenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen om dezequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Leuk verhaal dat ja.quote:
Doe normaal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:01 schreef Fraech het volgende:
Mag het alleen KLB zijn? Anders kan deze er ook wel in.
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
er oren minimaal 5 van jou inquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:35 schreef hakunamatafaka het volgende:
2 van MIJN TOPICS STAAN ERIN. Ik zal deze dag nooit vergeten
Wat een verhaal was dat, ook echt geld inzamelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:01 schreef Fraech het volgende:
Mag het alleen KLB zijn? Anders kan deze er ook wel in.
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
hehe, jij zei oren hehequote:
Ik heb zijn Hyves nog ergens. Elk jaar proficiat tikken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een verhaal was dat, ook echt geld inzamelen.
Werkelijk? Niet mijn soort humor dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:28 schreef Fraech het volgende:
[..]
Waarom? Dat was een grote grap van NB.
Al gelezen helaas. Geef me meer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:12 schreef RickoKun het volgende:
Zit je pr0n te downen...
EINDELIJK een goeie van mijzelf kunnen vinden
Ze zijn allemaal hetzelfde van mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Al gelezen helaas. Geef me meer.
is dat dus die ramazan die iederen denkt dat ik het benquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef Nikmans het volgende:
Hier nog wat Michielos
wolvenshirt naar de klote
De eerste confrontatie met Ramazan: Beginners op de vechtclub die vechtsporten afzeiken :(
Zomaar wat willekeurige werken:
Ruzie met carnaval
Ruzie in de bioscoop
Gekickt naar ONZ maar toch sterk:
Ruzie met mocro's in het zwembad
Ruzie in de MC D's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |