Dit.quote:
Nee, dat kan nog niet. Je kan wel topics openen maar nieuwe delen niet geloof ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit.
Kan je dan überhaupt wel een nieuw deel openen? Die knop heb ik nog niet ontdekt...
Hey jij daar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dat kan nog niet. Je kan wel topics openen maar nieuwe delen niet geloof ik.
Hoi allemaal
leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maarmaar ik had dus vandaag die Indianendag en het was vet geslaagd en de kinderen vonden het ook heel leuk enzo
![]()
![]()
daar hebben we het vanmorgen al over gehadquote:
Oh leuk plaats anders een review in IND.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maarmaar ik had dus vandaag die Indianendag en het was vet geslaagd en de kinderen vonden het ook heel leuk enzo
![]()
![]()
Kut is dat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dat kan nog niet. Je kan wel topics openen maar nieuwe delen niet geloof ik.
Hoi allemaal
ha, de echte klinkerbotsing!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Haters gaan haten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh leuk plaats anders een review in IND.
Ik haat serieus niet alhoewel als ik die zin opnieuw lees hatend overkomt ja, excuus.quote:
Geen dank, heb mn topic gekickt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik haat serieus niet alhoewel als ik die zin opnieuw lees hatend overkomt ja, excuus.
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo de vlieg is dood en ligt nu in het riool
waarom wil hij/zij jou dan zo graag zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iemand die niet meer op zijn eigen account kan.
Ja. Maar hij zegt nooit hihi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi is gewoon een normaal iets hoor.
Neehoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:12 schreef Haarklip het volgende:
Ik moest lachen om Kriebelbotsing dus ik zei Hihi. Is dat nou zo raar?
Nee, dat vind ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:12 schreef Haarklip het volgende:
Ik moest lachen om Kriebelbotsing dus ik zei Hihi. Is dat nou zo raar?
Ja, als je het zelf zegt, zoek het dan maar uitquote:
Al zei Jan hoebahoebahap zou je het nogquote:
Harde waarheid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Al zei Jan hoebahoebahap zou je het nogvinden.
Jan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Proest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sssht, daar moet je niemand over vertellen joh. Willen ze straks ook klinkerbloemps.avi hebben.quote:
Die zouden wij in HD opnemen. Dus dan zou het bloempjeklips.mkv worden.quote:
Wij gaan niets opnemenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:20 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Die zouden wij in HD opnemen. Dus dan zou het bloempjeklips.mkv worden.
Die mag dus echt niet lekken hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sssht, daar moet je niemand over vertellen joh. Willen ze straks ook klinkerbloemps.avi hebben.
Dan zouden we stuk gaan en zou jij 10 minuten lang sjoegesjoegoe zeggen.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:21 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dan zouden we stuk gaan en zou jij 10 minuten lang sjoegesjoegoe zeggen.
Ze is een indiaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:21 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dan zouden we stuk gaan en zou jij 10 minuten lang sjoegesjoegoe zeggen.
Nee, sowieso niet, dan is iedereen jaloers.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die mag dus echt niet lekken hoor.
Neequote:
Ze probeerde een internettypbalk ding na te doen. Dat was belachelijk. Toen deed ik haar na en zei ik iets in de trant van 'sjoegesjoegoe', toen heeft ze nog een half uur gelachen terwijl het bloed uit mijn oren kwam.quote:
Ohja, dat half uur lachen was ik vergeten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ze probeerde een internettypbalk ding na te doen. Dat was belachelijk. Toen deed ik haar na en zei ik iets in de trant van 'sjoegesjoegoe', toen heeft ze nog een half uur gelachen terwijl het bloed uit mijn oren kwam.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neeik zei laatst iets van: hwemrsadfklsamdlfi, omdat ik niet wist hoe ik iets moest noemen. Hij maakte er toen van dat ik sjoegesjoegoe zei. En toen ging ik een liedje zingen over sjoegesjoegoe en dat ik m lief vond en kwam er bloed uit z'n oren
![]()
Genant verhaal dit.
op de bbq ermeequote:Op woensdag 8 juni 2011 15:24 schreef Bloempje. het volgende:
Ander onderwerp. Ik zag babyzwaantjes en ze waren lief en ik wilde ze mee naar huis nemen en knuffelen.
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:29 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen iets witter waren ze. Dat is toch te schattig gewoon?
Zwaaaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:29 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen iets witter waren ze. Dat is toch te schattig gewoon?
Oh, tof, ze waren mooi in elk gevalquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zwaaaan
Jij hebt een poolse zwaan gezien trouwens, die vroeger zo gekweekt is voor het witte dons
HEUJ!quote:
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HEUJ!
Dat zeg je om mij te irriteren he?
Uhuh.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik quotte mezelf niet. Haters gaan haten.![]()
Beatlesquote:
HATEN OP DE BAND.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beatles(niet jij, de band een beetje, maar vooral de kevers)
Dat zijn beetles. Niet Beatles.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jijquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef Haarklip het volgende:
OB LA DI OB LA DA LIFE GOES OOOON BRAAAAH
Jij hebt bijna 6000 postsquote:
Miljoenen kloons.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
En dat is nog wel zonder die miljoenen kloons.
Ik ga eh, euh.. jou wel achterna.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:53 schreef Bloempje. het volgende:
Klips? Vrijdag in Den Haag ga ik bij die ene winkel cupcake dingen kopen en dan 's middags cupcakes maken.
Zeg het maar gewoon hoor: 'ik eet ze wel op nadat jij ze gemaakt hebt'.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Miljoenen kloons.Ik heb er maar een.
Het was een grapje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welke kloons heb ik nog meer dan?
Ik heb er één.quote:
Oke.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hilarisch grapje.
Nee, grapje. Ik kon hier niet om lachen eigenlijk. Sorry.
Verwarrend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben Beatles niet atm. Ik meen het.
klopt, maar ik zei het vooral omdat je op dit moment 5997 hebt en dus bijna bij een mijlpaal bentquote:
Nee, want ik weet wie dat is. Maar de UI's waren wel verwarrend ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker.
Maar met Kriebelbotsing was het verwarrender.
Klinkerzusje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:58 schreef dralion13 het volgende:
wie heeft dan nog meer het wachtwoord van beatles?
ik haat wel meer bands die door anderen als geniaal worden beschouwdquote:
HATER.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat wel meer bands die door anderen als geniaal worden beschouwd
Voorbeelden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat wel meer bands die door anderen als geniaal worden beschouwd
Goed nummer, ik ga altijd kek dansen als ik het hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Never Gonna Give You Up, Never Gonna Let You Downnnn.
it's cool to hate (the offspring)quote:
U2, RHCP en lenny kravitzquote:
Ik ook. Samen dansen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef Beatles het volgende:
[..]
Goed nummer, ik ga altijd kek dansen als ik het hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb net gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja sorry hoor kan ik niets aan doen :S
wie is wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Wuuuuut, jullie lijken keiveel op elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat heb je vast al 100000 keer gehoord.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ja, misschien wel meer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wuuuuut, jullie lijken keiveel op elkaar.
En dat heb je vast al 100000 keer gehoord.
daar kijk ik niet naar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Haten op Lenny Kravitz?Die man is sexy
zo heeft ieder zn eigen smaak. weet ook dat ik naar bands luister waar andere mensen van walgen..quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:03 schreef Beatles het volgende:
[..]
U2 en lenny kravitz zijn inderdaad kut. RHCP is niks mis mee.
die rechtse ben jij dan dus?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, misschien wel meer.
En iedereen denkt dat zij ouder is alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg. Alle meiden hier zijn knap, niet haten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef Beach het volgende:
2 knappe meiden dat zie je niet vaak in dit topic [ afbeelding ]
[spoilerquote:
Mwahquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeg. Alle meiden hier zijn knap, niet haten.
true,quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeg. Alle meiden hier zijn knap, niet haten.
HET HEEFT ALLEMAAL EEN GAATJE.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true,
de een wat knapper dan de ander natuurlijk, maar goed
Ik vind 'm nu al vervelend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad
Ja gaat goed hoor SV
[..]
Jij kent hem niet eens doos
Wat is dit Beatles is toch jouw kloonquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kwam er een beetje sarcastisch uit. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
wat ordinairquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HET HEEFT ALLEMAAL EEN GAATJE.
Okeequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was.
[..]
JaKon het niet laten.
Niks mis met wat sarcasme.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En je ging niet in op mn andere bericht beetje jammer dit dat.
moet kunnen, is soms wel grappig bij een vrouwquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was.
[..]
JaKon het niet laten.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef K-Cash het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Werk en prive dit dat gescheiden houden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet kunnen, is soms wel grappig bij een vrouw
of nee. ik bedoel: Schaam je! jij als toekomstig lerares moet een voorbeeld zijn voor onze jeugd!
oei daar gaat iets foutquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef Beach het volgende:
[..]
[ [url==1024h]ttp://i56.tinypic.com/116rvc2.png]afbeelding[/url] ]
faal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef Beach het volgende:
[..]
[ [url==1024]http://i56.tinypic.com/116rvc2.png]afbeelding[/url] ]
Ik drink bijna nooit. Nog minder is niet wenselijk.quote:
In dat geval ben je natuurlijk een laffe borrelaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit. Nog minder is niet wenselijk.
watquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef Beatles het volgende:
[..]
In dat geval ben je natuurlijk een laffe borrelaar.
Weet ik niettquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar Beatles waarom ga je niet op Klinkerzusje?
zitten jullie ook naast elkaar aan de laptop ofzo?quote:
Zij zit boven. Ik in de woonkamer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zitten jullie ook naast elkaar aan de laptop ofzo?
Alleen onze wenkbrauwen zijn andersquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KZ is mn kloon. In het echt dan, qua uiterlijk dit dat.
Ja, de foto maakte dat al duidelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KZ is mn kloon. In het echt dan, qua uiterlijk dit dat.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Alleen onze wenkbrauwen zijn anders
quote:
Oh school shit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef Bloempje. het volgende:
WOW IK HEB AAN SCHOOL GEWERKT ALLES TROTS HIER JAAA
Mn zusjequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef K-Cash het volgende:
[..]
wie van de 2 heeft een zware shaqstem?
Daghoorquote:
Dat is sharr hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef K-Cash het volgende:
[..]
wie van de 2 heeft een zware shaqstem?
Pastaquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:32 schreef gianni61 het volgende:
ik ga ook.
naar huis.
pasta maken enzovoorts
houdoe war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |