abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:18:36 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97886357

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag. :7

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.

quote:
FOK! Singles verkiezingen 2011

Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.

• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)

Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:18:41 #2
141482 Q.
JurassiQ
pi_97886359
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Q O+
Ik! O+!
For great justice!
pi_97886370
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Had ik op mn laatste vakantie ook, paar reisgenoten hadden echt altijd een camera voor hun hoofd, kom op, dan ervaar je het toch niet? :')
:@ Ik ben wel een enorme Japanner geweest op vakantie :') . Altijd trouwens. Al ga ik voor de tigste keer naar Londen: foto's!
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:19:05 #4
141482 Q.
JurassiQ
pi_97886376
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:@ Ik ben wel een enorme Japanner geweest op vakantie :') .
En dat zonder spleetoogjes. O+. Ik heb maar 1500 foto's gemaakt op vakantie. Valt hard mee.
For great justice!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:19:49 #5
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97886414
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik! O+!
Wat een LaPo he :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:22:33 #6
141482 Q.
JurassiQ
pi_97886506
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Wat een LaPo he :D
Mooier kan bijna niet. O+
For great justice!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:22:50 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97886518
Kluts:

In mijn geval is het niet alleen "denken dat andere mensen denken zoals ik". Ik heb het meerdere keren om me heen meegemaakt dat het zo ging: de eerste keer verliefd op een jongen is vaak verliefd op het idee van een jongen, het nieuwe het spannende... en niet zozeer die persoon.

Een beetje zoals op vakantie gaan. De eerste keer op vakantie is spannend en leuk en fijn en eng... ook al is het maar de camping in soerendonk. Daarmee kom je er achter dat je op vakantie gaan erg fijn vindt. Wil niet zeggen dat je Soerendonk heel leuk vind... iets waar je later, terugkijkend, wel achter komt.

Dus ik herken het EN bij mezelf EN ik spreek uit ervaring om me heen.
Maar goed, degenen die verliefd zijn zitten er middenin en het voelt gewoon goed en als verliefdheid op die persoon. Dat het verliefd zijn op een "idee" was komt men later dan pas achter... dus tegengaan kun je ;t toch niet en het is ook niet bewust bedoeld als "testen" of om te kwetsen. Dus tja.

Garantie heeft niemand :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:24:26 #8
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_97886577
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
:@ Ik ben wel een enorme Japanner geweest op vakantie :') . Altijd trouwens. Al ga ik voor de tigste keer naar Londen: foto's!
Ik vind dat echt VRESELIJK. De enige vakantiefoto's die ik heb, waren van vakanties met mijn ex, omdat hij zo'n beetje de camera in mijn handen duwde (zodat hij ook op de foto stond :') ). Ik geef er helemaal niets om, ik denk dat ik later ook bijzonder weinig foto's van mijn kinderen zal hebben :')

Ik vind het altijd teveel moeite en haat het om de hele dag met een camera te lopen.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_97886581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Kluts:

In mijn geval is het niet alleen "denken dat andere mensen denken zoals ik". Ik heb het meerdere keren om me heen meegemaakt dat het zo ging: de eerste keer verliefd op een jongen is vaak verliefd op het idee van een jongen, het nieuwe het spannende... en niet zozeer die persoon.

Een beetje zoals op vakantie gaan. De eerste keer op vakantie is spannend en leuk en fijn en eng... ook al is het maar de camping in soerendonk. Daarmee kom je er achter dat je op vakantie gaan erg fijn vindt. Wil niet zeggen dat je Soerendonk heel leuk vind... iets waar je later, terugkijkend, wel achter komt.

Maar goed, degenen die verliefd zijn zitten er middenin en het voelt gewoon goed en als verliefdheid op die persoon. Dat het verliefd zijn op een "idee" was komt men later dan pas achter... dus tegengaan kun je ;t toch niet en het is ook niet bewust bedoeld als "testen" of om te kwetsen. Dus tja.

Nee, maar als je geen 14 meer bent mag je er hopelijk toch wel een beetje vanuit gaan dat mensen nadenken, zeker aangezien iedereen op dit vlak wel ervaringen in wat voor zin dan ook heeft gehad. Dus ik ben toch van mening dat het ook een kwestie is van goed bij jezelf nadenken waar je vantevoren aan begint, lijkt mij tenminste. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:24:39 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97886588
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Kluts:

Maar Angel, zo gaat het in hetero relaties toch ook?
Men is eindelijk (na al die jaren) weer eens verliefd, heeft iemand gevonden die hem/haar ook leuk vindt O+ Het hele idee van een relatie is perfect en dat iemand om je geeft.
Maar of diegene dan voor de relatie gaat of speciaal voor die persoon.. tja dat is maar de vraag en afwachten hoe het ontwikkeld ;)
pi_97886618
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik vind dat echt VRESELIJK. De enige vakantiefoto's die ik heb, waren van vakanties met mijn ex, omdat hij zo'n beetje de camera in mijn handen duwde (zodat hij ook op de foto stond :') ). Ik geef er helemaal niets om, ik denk dat ik later ook bijzonder weinig foto's van mijn kinderen zal hebben :')

Ik vind het altijd teveel moeite en haat het om de hele dag met een camera te lopen.
Ik hou juist allemaal fotoboeken bij, van weekendjes weg, dagjes weg enzo, bepaalde gelegenheden. Heb tig fotoalbums.
Tap tap tap
pi_97886638
Als ik kijk naar het aantal kinderfoto's die er vroeger van mij gemaakt zijn, is mijn moeder een Japanner. :o

Zou wel het gebrek aan lengte verklaren overigens.
pi_97886651
Ik vergeet altijd foto's te maken...... Mja, ik kan herinneringen gelukkig onthouden in mijn hoofd.... geen foto's voor nodig..... :9
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:26:15 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97886662
quote:

[..]

+1

Ik hou het idd altijd bij een paar sfeerfoto's de eerste dag ofzo, daarna vind ik het wel best.

En ik hoef al helemaal geen foto's van dingen die je zo op google terug kan vinden, wat moeten mensen toch met eigen foto's van de Eiffeltoren etc? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:26:21 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97886667
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ik vergeet altijd foto's te maken...... Mja, ik kan herinneringen gelukkig onthouden in mijn hoofd.... geen foto's voor nodig..... :9
Ik ben in beide slecht ;(
pi_97886679
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Kluts het volgende:
Als ik kijk naar het aantal kinderfoto's die er vroeger van mij gemaakt zijn, is mijn moeder een Japanner. :o

Zou wel het gebrek aan lengte verklaren overigens.
Mijn vader is/was heel erg geïnteresseerd in fotografie en filmpjes maken enzo, dus er zijn ook git gofot's en filmpjes en dia's van ons vroeger. Wel meer van m'n broer dan van mij ;(
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:27:12 #17
141482 Q.
JurassiQ
pi_97886703
quote:

[..]

Mijn camera is zo klein mogelijk, past prima in mn broekzak, dan maak je ook wat sneller foto's. :7

En als je een beetje een bijzondere vakantie hebt (zoals China dus) dan moet je daar natuurlijk wel foto's van maken. 8-)
For great justice!
pi_97886714
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

+1

Ik hou het idd altijd bij een paar sfeerfoto's de eerste dag ofzo, daarna vind ik het wel best.

En ik hoef al helemaal geen foto's van dingen die je zo op google terug kan vinden, wat moeten mensen toch met eigen foto's van de Eiffeltoren etc? :').
Ik zet er dan nog iemand van de groep voor. iemand die het niet doorheeft en in z'n neus zit te graaien.
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:27:44 #19
220609 Nouk84
pi_97886721
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou juist allemaal fotoboeken bij, van weekendjes weg, dagjes weg enzo, bepaalde gelegenheden. Heb tig fotoalbums.
Ik werd praktisch 'gedwongen' om fotoboeken te maken van de vakantiefoto's die HIJ gemaakt had. Want dat was leuk, op zaterdagavond O+ ( :r ). De relatie ging over. Hij heeft zijn boeken afgemaakt, bij mij zitten alle foto's verknipt en de restjes in een tasje, en het boek is nog geen bladzijde verder en daarna niet meer uit de kast gehaald.
pi_97886737
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:27 schreef Q. het volgende:

[..]

Mijn camera is zo klein mogelijk, past prima in mn broekzak, dan maak je ook wat sneller foto's. :7

En als je een beetje een bijzondere vakantie hebt (zoals China dus) dan moet je daar natuurlijk wel foto's van maken. 8-)
Ja precies, daarom heb ik geen spiegelreflex. Moet ik met dat ding lopen zeulen en loop ik de hele tijd met instellingen te kloten. Hartstikke leuk, maakt mooie foto's, maar ik zou dan helemaal geen foto's maken omdat ik geen zin heb om dat apparaat uit te pakken.
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:28:43 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97886756
Ik heb een paar kinderfoto's , niet veel, dat stopt zo rond m'n 12e. Dan op m'n 14e nog een paar foto's en dan begint het pas weer rond m'n 24e :')
dus van 10 jaar tijd heb ik denk ik maar 20 foto's ofzo :+
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:29:16 #22
220609 Nouk84
pi_97886781
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:
+1
Ook geen foto's van je kinderen?!
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:27 schreef Q. het volgende:
Dan ben ik nog niet begonnen over mijn haat tegen 'dingen' in je broekzak 8-)
pi_97886787
Ik heb zo'n ziekelijk goed langetermijn geheugen, op het fotografische af, dat ik wat herinneringen betreft nooit foto's hoef te maken.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:29:56 #24
141482 Q.
JurassiQ
pi_97886816
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik nog niet begonnen over mijn haat tegen 'dingen' in je broekzak 8-)
Je broekzak is dan ook een rare plek voor 'dingen'.
For great justice!
pi_97886822
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:

Dan ben ik nog niet begonnen over mijn haat tegen 'dingen' in je broekzak 8-)
Van die dikke portemonnees waarvan de vorm in de broek slijt op den duur. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')