Ik denk dat ze het niet over Theo hebben , eerder over Robquote:Op maandag 13 juni 2011 20:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wel leuk dat uitgerekend Theo roept dat Stekelenburg vooral snel moet gaan... Zou hij dan tóch een infiltrant zijn?
Ditquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Imo beter dat Steek nu gaat. Anders is Vermeer weg, en als Steek dan het daaropvolgende seizoen weg gaat heb je helemaal niets meer..
En danquote:"Maartenzou daar als meevoetballende keeper uitstekend passen"
quote:AS Roma zou ook geïnteresseerd zijn in AZ-keeper Sergio Romero
Voor Inter vind ik dat niet echt. Die Cesar is gewoon een goede keeper.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Voor clubs als Inter en Milaan is Steek gewoon een versterking. Bovendien is Steek wel tevreden met een miljoen of 2 waar die Valdez bijvoorbeeld 11 krijgt.
Ik vind sowieso een meevoetballende keeper in Italie nogal dubieus. Waar de fok hebben ze dat voor nodigquote:
Barca B trainer zit nu bij Romaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Voor Inter vind ik dat niet echt. Die Cesar is gewoon een goede keeper.
Voor Milan zeker weten. Die hebben een verleden met matige keepers.
[..]
Ik vind sowieso een meevoetballende keeper in Italie nogal dubieus. Waar de fok hebben ze dat voor nodig
Dan nog, ik geloof nooit dat ze in zo'n competitie echt dominant voetbal gaan spelen.quote:
Dat denk ik ook niet, gewaagde stap trouwens van Roma, de trainer van Barcelona B nemen, heb er mijn twijfels over, als voetballer is hij nog nooit de grens over geweest (ik bedoel een contract in het buitenland, niet interlands of internationale club wedstrijden).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan nog, ik geloof nooit dat ze in zo'n competitie echt dominant voetbal gaan spelen.
Ja en een blunder(tje) tegen Willem II, de 1-0. Hij had die bal vast moeten hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap echt niet wat er mis is met Vermeer. Die jongen stond 9 maanden aan de kant, moest toen hij enigzins weer kon spelen direct naar het eerste en 'even' het kampioenschap helpen binnentrekken. Dat heeft hij vervolgens erg goed gedaan. Enige 'fout' die ik me van hem kan herinneren, is de goal van Heerenveen. Maar in die wedstrijd heeft hij dat ruimschoots goedgemaakt.
Gezien zijn niet geweldige wedstrijdritme vind ik t niet heel erg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja en een blunder(tje) tegen Willem II, de 1-0. Hij had die bal vast moeten hebben.
Ik denk sowieso dat een voetballende ploeg in Roma niet echt werkt. Er is niet 1 ploeg die echt goed verzorgt aanvallend voetbal speelt. De enige club die het in 2 jaar tijd voor elkaar heeft gekregen om Barcelona het voetballen onmogelijk te maken is niet voor niets een club uit Italie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, gewaagde stap trouwens van Roma, de trainer van Barcelona B nemen, heb er mijn twijfels over, als voetballer is hij nog nooit de grens over geweest (ik bedoel een contract in het buitenland, niet interlands of internationale club wedstrijden).
Het is geen wereldkeeper. Hij is niet slecht, maar geen uitblinker. Aan de andere kant was Stekelenburg dat ook nog niet op die leeftijd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Gezien zijn niet geweldige wedstrijdritme vind ik t niet heel erg.
Al is Vermeer het niveau van Lobont, dan nog is het niet erg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is geen wereldkeeper. Hij is niet slecht, maar geen uitblinker. Aan de andere kant was Stekelenburg dat ook nog niet op die leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |