euh, lekker ook, qua liever geen melk. En een Cornetto?? aan een 2jarige? mijn oudste krijgt die nog maar pas. *ijsjespurist is*quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef huuphuup het volgende:
's middags! ik heb pijn in mn harses, t is pas 2 uur maar t voelt als 7 uuren mn buurvrouw duwt mn kind zo hop een cornetto in dr handjes. Ffrt. Dat je je eigen kind zo overvoert moet je zelf weten maar vraag het even aan me ofzo
![]()
En nu zit dreumes in kwestie lamlendig te zijn in de zandbak, die zal wel misselijk zijn
Jawel het "volg dit topic- hartje" is nu veranderd in een "volg dit topic- kruisje" naast de titel van het topic.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Via de iPad kan ik dit topic niet volgen, dus maar zo.
isnhet een soort van vinkje? Die zie ik wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Lois het volgende:
[..]
Jawel het "volg dit topic- hartje" is nu veranderd in een "volg dit topic- kruisje" naast de titel van het topic.
(ben ik duidelijk zo?)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:15 schreef Kleurdoos het volgende:
zo hey, mn collega is weer terug en met een humeur
bekt net een bejaarde af
zelfs IK ben onder de indruk
mad respect
tegen die tijd zijn de overige cornetto's vast al gesmolten. ik zou er maar snel nog een opeten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zat net vast in de trein... alle deuren waren al dicht. Moest ik helemaal terug naar de laatste wagon en toen werd de deur voor me geopend.
Door al dat gepraat over cornetto's net maar even een doosje cornetto's gekocht bij de winkel. Al 1 op!![]()
![]()
En nu moet ik Lennon nog ophalen bij kdv en twijfel over fiets of auto. Wil ook nog bosje bloemen kopen en naar mn ouders brengen. Zij zijn vandaag 38 jaar getrouwd!
Whahahaha!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef Kleurdoos het volgende:
oke, nu ben ik zover dat ik hem zo op zn gezicht stomp, kolere zeg
Das gek, kan met mijn Desire welquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Via de iPad kan ik dit topic niet volgen, dus maar zo.
pcies, ik vind ook not done om een peuter te voorzien van een cornetto en dan de moeder zomaar over te slaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef Muks het volgende:
Ik zei dus dat ik het echt not done vind om een peuter zomaar van een cornetto te voorzien zonder overleg....
ja nou heb ik zin in een magnumquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:11 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil wel een cornetto
heb gisteren 3 magnum almonds gegeten, terwijl ik eigenlijk alleen de chocola lekker vind en dan de rest maar naar binnen prop om er maar vanaf te zijn
dat heb k helegaar niet gezegdquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das gek, kan met mijn Desire wel.
Edit: spuit 11
Huup, wat zei je buurvrouw toen je haar fijntjes inwreef dat jouw kind die rotzooi niet moet krijgen?
dat helpt vastquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef Poppedein het volgende:
héél hard, al ben ik er echt van overtuigd dat duimen niet nodig zal zijn!
toelatingsprocedure verloskundequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef She-Wolf het volgende:
Oh, ijs. Nu heb ik daar trek in.
Ik zal voor je duimen, huup al weet ik niet precies waar het over gaat.![]()
Ik moet zo gaan koken maar zitmn baby de fles te geven. Ze heeft volgens mij besloten er lekker lang over te doen. Ik zit al ruim een half uur.
Die chinezen bevielen niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
toelatingsprocedure verloskundeen nu is mn telefoon-batt ook leeg..
*gaat lader zoeken
ik heb ze heel netjes meteen daarna in de vriezer gelegd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef trui het volgende:
[..]
tegen die tijd zijn de overige cornetto's vast al gesmolten. ik zou er maar snel nog een opeten!
quote:
Ze houdt blijkbaar van Emmeren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:59 schreef Kleurdoos het volgende:
oh crap die jan, ik snap er sowieso geen bal van, dat t zo'n enorme kamptrut is geworden, met die zwarte opgesmirkte wenkbrauwen en dat kapotgeblondeerde haar.
schaam me echt kapot voor t merendeel van mn familie, gelukkig is mn volbloed broer wel lief
ik hoorde trouwens dat ze zelfs een tattoo op r rug ofzo heeft laten zetten EE (gelukkig geen ed emmers)
Ik moest hardop lachen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:40 schreef lady-wrb het volgende:
paniek!
deze sukkel heeft zich een samsung galaxy huppeldepup aan laten smeren als zijnde het toestel voor sukkels die echt niks snappen.
ik krijg m aan, dat is al heel wat.
maar ik ben nu mijn hele telefoonbestand kwijt
en ik weet niet hoe ik moet bellen
godverdegodver ik wist dat ik het niet moest doen, maar ja, t is al zo erg dat ik als een van de oudjes geen hypermodern toestel-met-toeters-en-bellen heb
en nu heb ik er een, mogen ze wat mij betreft de toeters houden, maar kan ik nog steeds niet bellen
Mjah, ik heb de 1, mijn lief heeft de 2. Zulke toestellen zijn vooral leuk voor tweakers (zoals mijn liefje dus). Ik moet me elke dag gemiddeld 5 keer inhouden om het apparaat niet gillend uit het raam te smijtenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:58 schreef lady-wrb het volgende:
de 2 dus.
ik kan der ook niks aan doen.
gelukkig heb ik een klasgenoot met dezelfde telefoon.
maar die zie ik pas over 2 weken weer
bellen kan ik m niet
Ik heb de samsung galaxy mini, als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:40 schreef lady-wrb het volgende:
paniek!
deze sukkel heeft zich een samsung galaxy huppeldepup aan laten smeren als zijnde het toestel voor sukkels die echt niks snappen.
ik krijg m aan, dat is al heel wat.
maar ik ben nu mijn hele telefoonbestand kwijt
en ik weet niet hoe ik moet bellen
godverdegodver ik wist dat ik het niet moest doen, maar ja, t is al zo erg dat ik als een van de oudjes geen hypermodern toestel-met-toeters-en-bellen heb
en nu heb ik er een, mogen ze wat mij betreft de toeters houden, maar kan ik nog steeds niet bellen
1 december ja...quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ieuw BE! Gelukkig had je nog ff wat extra tijd
Nou! Daar kan je van op aan Vickyje werkt al vanaf november ofzo toch?
nou ja om te beginnen wil ik mijn telefoonboek terug.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:07 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik heb de samsung galaxy mini, als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel.
waarom ik dan moet komen en waarom ik pas zo laat een smsje krijg..quote:
daar ook al? hier was het gisteravond feest. selene heeft haar houten vishengeltje in kunnen leveren en ravi heeft nu een joekel van een blauwe plek op zn hoofdquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:55 schreef Nijna het volgende:
Ik word gillend gek... kan zo solliciteren bij de politie denk ik...
Ze slaan elkaar nog net de hersens niet in.![]()
Je zou even bij de instellingen van je telefoonboek kunnen kijken. Als er nummers op de simkaart staan opgeslagen maar je telefoon in de instellingen heeft staan dat het geen sim-nummers weergeeft zie je ze niet, maar staan ze er wel op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
enige vooruitgang hier.
simkaart weer in oude toestel gefrunnikt
telefoonboek overgeschreven
simkaart weer in nieuwe toestel gepropt.
volgende probleem: hoe krijg ik die nummers in dat toestel?
maar goed, de nummers heb ik in elk geval op papier.
nu nog het scherm met de cijfers opdiepen
Oh dat ken ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:33 schreef simmu het volgende:
[..]
daar ook al? hier was het gisteravond feest. selene heeft haar houten vishengeltje in kunnen leveren en ravi heeft nu een joekel van een blauwe plek op zn hoofdmatching blauwe plekken bij jut & jul. dat wel.....
ze schrok zo van hoe boos we waren dat ze zelf maar naar de gang vertrok en met der neus naar de muur ging staan. dat was geloof ik beter dan onze vernietigende blikken (ze deed het expres. en hard! ik hoorde het in de keuken kletsen)
aaaaah!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:37 schreef E.T. het volgende:
En die fase herhaalt zich elke paar jaar, volgens mij..
Gevolg is dat ik er nu drie in zo'n soort fase heb zitten![]()
Gezellig joh, hier in huis! ..
ow jee, sterkte. Ik vind het met 2 al heftig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:37 schreef E.T. het volgende:
En die fase herhaalt zich elke paar jaar, volgens mij..
Gevolg is dat ik er nu drie in zo'n soort fase heb zitten![]()
Gezellig joh, hier in huis! ..
Ben je lekker mee dan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow jee, sterkte. Ik vind het met 2 al heftig.
HKzooi. Net nieuws gehad over de nieuwe zetelplaats van mn werk... als ik al mee zou willen naar een nieuwe functie, wordt de deur nu wel bijna dichtgegooid. Ben pissig maar vooral: ik snap de keuze niet. Mn motivatie was al ver te zoeken, maar ik geloof dat het nu nog minder wordt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:14 schreef Ticootje het volgende:
Jen bijt ook... Gister nog in M. zn enkels... Ze heeft het gelukkig nog nooit in dr hoofd gehaald om tussen zn benen te bijten.. Maar ja ik geef ook zo'n voorbeeld niet.
dus jij bent een enkelbijter?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:14 schreef Ticootje het volgende:
Jen bijt ook... Gister nog in M. zn enkels... Ze heeft het gelukkig nog nooit in dr hoofd gehaald om tussen zn benen te bijten.. Maar ja ik geef ook zo'n voorbeeld niet.
Nou inderdaad. Vanmiddag worden voorlopige adviezen gepresenteerd... het is maar afwachten hoe het nu gaat en wat de mogelijkheden zijn. Als die er al zijn...quote:
noh wat stom zeg! Misschien nog even werk maken van die vacature die je zag? ik zou er achteraan bellen, dat je het nu pas zag, maar dat ie gesloten is, en of ze je nog willen meenemen. Assertief enzo, staat ook goed voor bij een sollicitatiegesprek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Vanmiddag worden voorlopige adviezen gepresenteerd... het is maar afwachten hoe het nu gaat en wat de mogelijkheden zijn. Als die er al zijn...
Beste Vicky,quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:56 schreef Vicky het volgende:
uhh oops BE
Ik kreeg gisteravond om 20.00 uur!! een smsje van mijn so called werkcoach dat ik vandaag!! om 14.00 uur een afspraak met hem zou hebben.. Ik krijg al lang geen WW meer en ik ben gewoon aan het werk..UWV
nou ja, ideaal wordt het waarschijnlijk toch nooit helemaal, of ben ik nou een pessimist? als het een leuke functie is dan geeft dat alweer minder denk ik of niet. Ik hoop dat je op gesprek mag!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Als alles doorgaat zoals het er nu naar uitziet, moet de nieuwe rechtbank per 1 juli 2012 operationeel zijn. Ik heb nog wel even de tijd dus. Vanmiddag wordt "voorlopig" duidelijk welke taken blijven en welke taken naar het (nieuwe) stafbureau gaan. Er is evt. nog een optie dat ik toch meega daar naartoe en een deel van mn reistijd (in totaal dan 3 uur per dag) werktijd wordt. Het is te hopen dat er een soort van consulente functie komt die meerdere locaties moet gaan bezoeken, dat is dan nog wel een goede optie.. mits ik daarvoor ook word aangenomen natuurlijk. Het is zo, dat ze van 4 rechtbanken, 1 grote, de grootste van NL zelfs, maken. Dus ook van 4 P&O-afdelingen, 1 afdeling gaan maken.
Buuv, wat betreft die vacature... ik heb gereageerdmaar alleen mn cv gestuurd en een aantal vragen. Daarop kreeg ik een ontvangstbevestiging dat mn sollicitatie wordt meegenomen en geen antwoord op mn vragen... ik wacht wel even af. Het is in Deventer.. dat is ook niet helemaal ideaal eigenlijk. Wel een superleuke functie.
Klopt hoor. Ideaal is utopie. Is een baan als personeelsfunctionaris of coördinator pz bij een leuk bedrijf in Enschede.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, ideaal wordt het waarschijnlijk toch nooit helemaal, of ben ik nou een pessimist? als het een leuke functie is dan geeft dat alweer minder denk ik of niet. Ik hoop dat je op gesprek mag!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef uwv_webcare het volgende:
[..]
Beste Vicky,
Als je aan het werk gaat dan geef je dit door aan je werkcoach.
Waarschijnlijk is dit in jouw geval niet gebeurd.
Je kunt de afspraak afzeggen via UWV Telefoon Werknemers 0900-92 94.
Actuele informatie vind je hier.
Met vriendelijke groet,
Mariëlle
UWV Webcare Team
www.uwv.nl/webcare
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef uwv_webcare het volgende:
[..]
Beste Vicky,
Met vriendelijke groet,
Mariëlle
UWV Webcare Team
www.uwv.nl/webcare
Whahahah!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef uwv_webcare het volgende:
[..]
Beste Vicky,
Met vriendelijke groet,
Mariëlle
UWV Webcare Team
www.uwv.nl/webcare
nee inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:43 schreef PM-girl het volgende:
![]()
Het is ook niet dat je pas 2 weekjes aan het werk bent ofzo
Diaan, wat vervelend, al die onzekerheid!
zOMG hoe sneu!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef uwv_webcare het volgende:
[..]
Beste Vicky,
Met vriendelijke groet,
Mariëlle
UWV Webcare Team
www.uwv.nl/webcare
Nee, er zijn al meer posts mee gedaan. Is een speciaal team van het UWV.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahahah!
En daarvoor ga je registreren hier?![]()
Aha, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:47 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Nee, er zijn al meer posts mee gedaan. Is een speciaal team van het UWV.
ik was eerst!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:51 schreef Troel het volgende:
Wauw! Dus er zijn serieus baantjes bij het UWV waarbij je de hele dag mag fokken zodat je mensen erop kunt wijzen dat ze moeten melden dat ze werk hebben?
Ik had dat baantje toch op zijn minst verwacht in mijn rijtje van "nog mogelijke werkzaamheden"quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik was eerst!*sollicitatiebrief schrijft*
ja, ik had m eigenlijk ook wel verwacht toen ik de talentenvertaler gebruikte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had dat baantje toch op zijn minst verwacht in mijn rijtje van "nog mogelijke werkzaamheden"
Die baantjes vertelt zo'n werkcoach nou niet...die pikken ze zeker zelf inquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik had m eigenlijk ook wel verwacht toen ik de talentenvertaler gebruikte.
Ik ga gewoon voor de open sollicitatiequote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Die baantjes vertelt zo'n werkcoach nou niet...die pikken ze zeker zelf in
Staat vast ook niet in de lijst bij: wat voor functie wil je
Wat ik vroeger heerlijk vond, maar waar de meningen over verdeeld zijn.quote:
Ik wil ze wel hebben, Vicky als ze nog beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:59 schreef Vicky het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met 2 roze strippenkaarten? Op de een zitten nog 9 strippen, op de ander nog 5. Hier zijn ze niet meer bruikbaar.
ik heb ze nog. Gooi ff een pmmetje met je adres doorquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil ze wel hebben, Vicky als ze nog beschikbaar zijn.
otalgan oordruppeltjes misschien?quote:
cattie... ik kon er echt niet opkomen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
de man van cattie was dat :-)
Respect voor de klimmers!
dat staat er tochookquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
haha k heb niks gedaan, maar mijn lieftallige echtgenoot
Nee, wrsch niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:35 schreef calilov3 het volgende:
Basboussa, ik heb dat topic doorgelezen.. was het conspiracy of niet?
ik ben gisteren dus weer teruggegaan naar mijn grote vriend, de samsung aanrader.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:50 schreef livelink het volgende:
Maar hoe is het nu afgelopen met de telefoon, Lady? Kun je bellen en heb je de verkoper door de winkel gesleurd?
Ja maar... je begrijpt toch wel dat het noodzakelijk is dat je ze hier laat zien?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:48 schreef lady-wrb het volgende:
lichtpuntje weer uit: nooit never niet dat ik die gruwelfoto's openbaar maak als het niet nodig is
gewoon "nee" zeggen op alles wat hij vraagt of wilquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
morgen is mijn kind jarig
heb ik ineens een puber in huis
moeten we niet eens een " met raad en daad voor pubermoeders" topic beginnen ?
ik ben wel in voor tips enzo
hmzquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:44 schreef lady-wrb het volgende:
probleem is juist dat hij niks wil
wat opvalt is dat mijn nee altijd een discussie uitlokt. ik win natuurlijk wel altijd, maar hij zal nooit in een keer toegeven
combinatie autisme en puberteit..ik verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:44 schreef lady-wrb het volgende:
probleem is juist dat hij niks wil
wat opvalt is dat mijn nee altijd een discussie uitlokt. ik win natuurlijk wel altijd, maar hij zal nooit in een keer toegeven
geen idee of ik het laat staan hoor dus als het straks weg is, excusesquote:lief groot klein jochie,
morgen wordt je 12
aan de ene kant groot
aan de andere kant nog zo klein
aan de ene kant groep 8 van de lagere school
aan de andere kant klas 1b1 van het voortgezet
aan de ene kant het mollige kinderspek
aan de andere kant de eerste puistjes
aan de ene stiekem je moeder knuffelen
aan de andere kant mag ze toch niet op het schoolplein komen want dat is niet 'cool'
mijn lieve mooie mannetje
al begrijpt de wereld je vaak niet en jij de wereld niet
ik zal je altijd begrijpen
je moeder
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:01 schreef lady-wrb het volgende:
tja, geen idee, ik maak me meer zorgen over hoe het op het voortgezet moet tussen al die hormonenbommen die elk afwijkend exemplaar genadeloos afknallen, dan over het milieu thuis
neequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:38 schreef p_iglet het volgende:
ow huup wat spannend!!!
Komt de post bij jullie op een vast tijdstip??
ehm nou ja ik geef toe, ik had een wat wazige reaktie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:25 schreef trui het volgende:
afgaand op huups eerdere posts wel, lady-wrb.
ik hoop op een goed bericht huup!
en lady-wrb, gefeliciteerd alvast met je bijna 12-jarige!
Ohh gaaf !! Van harte !! Jij gaat hopelijk mijn droom waarmakenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef huuphuup het volgende:
@lady, t ging om een toelatingsprocedure voor opleiding verloskunde, geen sollicitatie dus, of nouja, niet voor werk
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef huuphuup het volgende:
door naar ronde 2 jaaaaaaaaaa!!![]()
![]()
pffrt trillende handjes
nu de rest van de brief lezen
Whaaaaa!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef huuphuup het volgende:
door naar ronde 2 jaaaaaaaaaa!!![]()
![]()
pffrt trillende handjes
nu de rest van de brief lezen
Doe mij dr ook zo eenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef Vanyel het volgende:
Had ik al gejubeld over onze tntpakketjesman? Gisterochtend langsgeweest, niemand thuis, briefje achtergelaten. Komt ie eind van de dag nog eens langs om te kijken of er al iemand is zodat ie toch het pakket kan afleveren. Doet ie regelmatig
ze hebben de motivatie nog niet beoordeeld, iets administratiefs ofzo, dat gebeurt nu in ronde 2. Dus iedereen die eigenlijk afgevallen zou zijn obv motivatie is nu toch door omdat ze wel voldoende hebben gescoord op de casus. Kortom, hoop mensen zijn door en het blijven erg weinig plaatsen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
waarom blijft de kans klein dat je aangenomen wordt?
oh ik dacht dat het om zo'n werken/lerenconstructie ging, dus vandaar mijn reaktie over sollicitatiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef huuphuup het volgende:
@lady, t ging om een toelatingsprocedure voor opleiding verloskunde, geen sollicitatie dus, of nouja, niet voor werk
nee, wel stages enzo maar verloskunde is een hbo+ opleiding. fulltime aan de bak qua studeren dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het om zo'n werken/lerenconstructie ging, dus vandaar mijn reaktie over sollicitatie
maar het is fulltime leren dus?
heavy
Aah knuffels mogen niet mee! Dat is natuurlijk niet stoer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn oudste gaat vanavond voor het eerst op voetbalkamp in Duitsland. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Ze gaan in tenten en dan morgen hele dag toernooi en weer naar huis. Hij laat zn knuffels thuis.
ach een studie en een diploma op zak is nooit verspilde tijd/geld/moeite imhoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:33 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig heb je al een studie af. Die kennis kun je mooi meenemen
dat zijn ze ook. En zonder het kijk mij nog eens kek hip en happening zijn uitstraling gedoetje. vind ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik vind ze er smakelijk uitzien Buuf
niks mis met een beetje hoerig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:45 schreef Ticootje het volgende:
Beetje hoerig. Maar dat bedoel ik nie slecht.
Dat is zo waar!quote:
wow, stoer! zulke hakken durf ik niet eens te passen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn nieuwe pantoffeltjes[ afbeelding ]
ik vind ze erg cool. Zeker voor iemand die meer van praktisch is.
Hallo ik ben Meta en ik ben een mohnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
oh die vind ik ook leuk Trui! Gabor is een van mijn favoriete merken! en idd makkelijk te combineren.
nou ja, ik zocht een beetje een statementschoen voor onder mijn simpele jurk zeg maar, voor een feestelijke gelegenheid. Ik kan dus échtecht niet op hakken lopen (beetje ken je zien dat ik een mon ben-effect) maar deze hebben zo'n goed voetbed dat het zomaar goed gaat.Zelfs met vermoeide hele dag shopvoeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje van Vicky maakte me weer ff aan het schateren.... dank.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef Fannie het volgende:
Leuke schoenen buuf!![]()
En Huup, gefeliciteerd met de tweede ronde!![]()
En Amaranta's man, en Cattie's man, wat gaaf dat ze meegepeddeld hebben.
Ruim 20 miljoen binnengehaald... super!en Respect!
In dat geval is er ook voor jouw mama gefietst door mijn man. Niets liever dan onderzoek onderzoek onderzoek om iets te vinden waardoor de mensen die getroffen worden door deze k*nk*rziekte goed geholpen en behandeld kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje van Vicky maakte me weer ff aan het schateren.... dank.
Ik kan ze in ieder geval niet scharen (haha ik zei scharen) in de hoerige categorie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:37 schreef trui het volgende:
[..]
wow, stoer! zulke hakken durf ik niet eens te passen.maar ze zitten (eh lopen!) dus echt lekker?
ik heb wel deze in 't rood, zwart & zilver, omdat die zo lekker lopen en overal onder passen. maar die zijn wel een stuk braver he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eindelijk iemand die me snaptquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hallo ik ben Meta en ik ben een mohn
smerige lesbiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:29 schreef amaranta het volgende:
k zou wel eens met een fokster willen trouwen.. met kleurdoos ofzo
smerig nog wel, alsof het poep aan je gaborschoen is...quote:
Ik weet niet... ik denk ik iddd Carlo. de 'echte' meta hield het namelijk angstvallig geheim.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja getverdemme amaranta! Ken je sien dat ik een mon ben is toch vande Carlo meta?
ja weet je wel wat lesbies allemaal doen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
smerig nog wel, alsof het poep aan je gaborschoen is...
[..]
Ik weet niet... ik denk ik iddd Carlo. de 'echte' meta hield het namelijk angstvallig geheim.
Scharen of mosselen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ja weet je wel wat lesbies allemaal doen?smerig man
Ik weet niet precies, ik kijk op redtube nooit naar de vrouwenporno. Alleen de poep en plassex.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ja weet je wel wat lesbies allemaal doen?smerig man
Je weet toch!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op jou kon rekenen
Lurker?quote:
Oh lekker! Ik wil ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:12 schreef Vicky het volgende:
*plof*
wat een klote weer zeg!!
Maar ik ben net wel even heerlijk onder de zonnebank geweest
tot 22.00 uur open !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |