euh, lekker ook, qua liever geen melk. En een Cornetto?? aan een 2jarige? mijn oudste krijgt die nog maar pas. *ijsjespurist is*quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef huuphuup het volgende:
's middags! ik heb pijn in mn harses, t is pas 2 uur maar t voelt als 7 uuren mn buurvrouw duwt mn kind zo hop een cornetto in dr handjes. Ffrt. Dat je je eigen kind zo overvoert moet je zelf weten maar vraag het even aan me ofzo
![]()
En nu zit dreumes in kwestie lamlendig te zijn in de zandbak, die zal wel misselijk zijn
Jawel het "volg dit topic- hartje" is nu veranderd in een "volg dit topic- kruisje" naast de titel van het topic.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Via de iPad kan ik dit topic niet volgen, dus maar zo.
isnhet een soort van vinkje? Die zie ik wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Lois het volgende:
[..]
Jawel het "volg dit topic- hartje" is nu veranderd in een "volg dit topic- kruisje" naast de titel van het topic.
(ben ik duidelijk zo?)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:15 schreef Kleurdoos het volgende:
zo hey, mn collega is weer terug en met een humeur
bekt net een bejaarde af
zelfs IK ben onder de indruk
mad respect
tegen die tijd zijn de overige cornetto's vast al gesmolten. ik zou er maar snel nog een opeten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zat net vast in de trein... alle deuren waren al dicht. Moest ik helemaal terug naar de laatste wagon en toen werd de deur voor me geopend.
Door al dat gepraat over cornetto's net maar even een doosje cornetto's gekocht bij de winkel. Al 1 op!![]()
![]()
En nu moet ik Lennon nog ophalen bij kdv en twijfel over fiets of auto. Wil ook nog bosje bloemen kopen en naar mn ouders brengen. Zij zijn vandaag 38 jaar getrouwd!
Whahahaha!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef Kleurdoos het volgende:
oke, nu ben ik zover dat ik hem zo op zn gezicht stomp, kolere zeg
Das gek, kan met mijn Desire welquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Via de iPad kan ik dit topic niet volgen, dus maar zo.
pcies, ik vind ook not done om een peuter te voorzien van een cornetto en dan de moeder zomaar over te slaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef Muks het volgende:
Ik zei dus dat ik het echt not done vind om een peuter zomaar van een cornetto te voorzien zonder overleg....
ja nou heb ik zin in een magnumquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:11 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil wel een cornetto
heb gisteren 3 magnum almonds gegeten, terwijl ik eigenlijk alleen de chocola lekker vind en dan de rest maar naar binnen prop om er maar vanaf te zijn
dat heb k helegaar niet gezegdquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das gek, kan met mijn Desire wel.
Edit: spuit 11
Huup, wat zei je buurvrouw toen je haar fijntjes inwreef dat jouw kind die rotzooi niet moet krijgen?
dat helpt vastquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef Poppedein het volgende:
héél hard, al ben ik er echt van overtuigd dat duimen niet nodig zal zijn!
toelatingsprocedure verloskundequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef She-Wolf het volgende:
Oh, ijs. Nu heb ik daar trek in.
Ik zal voor je duimen, huup al weet ik niet precies waar het over gaat.![]()
Ik moet zo gaan koken maar zitmn baby de fles te geven. Ze heeft volgens mij besloten er lekker lang over te doen. Ik zit al ruim een half uur.
Die chinezen bevielen niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
toelatingsprocedure verloskundeen nu is mn telefoon-batt ook leeg..
*gaat lader zoeken
ik heb ze heel netjes meteen daarna in de vriezer gelegd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef trui het volgende:
[..]
tegen die tijd zijn de overige cornetto's vast al gesmolten. ik zou er maar snel nog een opeten!
quote:
Ze houdt blijkbaar van Emmeren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:59 schreef Kleurdoos het volgende:
oh crap die jan, ik snap er sowieso geen bal van, dat t zo'n enorme kamptrut is geworden, met die zwarte opgesmirkte wenkbrauwen en dat kapotgeblondeerde haar.
schaam me echt kapot voor t merendeel van mn familie, gelukkig is mn volbloed broer wel lief
ik hoorde trouwens dat ze zelfs een tattoo op r rug ofzo heeft laten zetten EE (gelukkig geen ed emmers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |