Die smaken at ik al nooit, maar ik merk, ook bij zoeken op google, dat er heel veel mensen zijn die de nieuwe lay's 25% minder zou naar bedorven struisvogelei in stierensperma vinden smaken.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:26 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
ik heb gister nog cheese onion en heinz tomato ketchup gehad en die zijn nog steeds lekker, ik merk geen verschil
Sinds wanner kom jij in KLB?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Die smaken at ik al nooit, maar ik merk, ook bij zoeken op google, dat er heel veel mensen zijn die de nieuwe lay's 25% minder zou naar bedorven struisvogelei in stierensperma vinden smaken.
Beste alternatief zonder ribbels: Crokyquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef Danny het volgende:
Beste alternatief tot nu toe voor de paprika ribbel vind ik de c1000 huismerk, maar ik blijf zoeken.
quote:Pringles is ook goed te nassen.
Volgens mij is het al meerdere keren bewezen dat in blinde tests mensen Pepsi vaker lekkerder vinden, maar goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Net zoals Pepsi Cola al de smerige variant van Coca Cola is
En laat naturel nou net mijn favoriete smaak zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef TheFrankey het volgende:
Ok. Ok ok. Sinds lange tijd weer eens naturel gekocht. Smakeloos. De paprika en de rest is prima. Maar de naturel gaat nergens meer over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |