ER STAAT GEEN MAPJEquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb je hand history aanstaan. Kijk eens bij Full tilt Poker, account tab.
edit: ow nee FTP doet het niet momenteel(andere optie: c:/ en dan mapje hand history zoeken)
ye ik zat net 25$ SNG 10 tablen, valt alles uit. (nja buy-in krijg je toch terug)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:36 schreef DrTan het volgende:
[..]
Het staat er niet hoor
en FTP werkt ook al niet kan geen verbinding maken
Is me in die jaren tijd best wel vaak gebeurd inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:11 schreef DrTan het volgende:
wat is dezegebeurt dit wel vaker bij FTP? niet normaal.
Had me net nog ingeschreven voor het een of ander.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is me in die jaren tijd best wel vaak gebeurd inderdaad.Voor de rest prima client imo.
ik zat aan 10 tafels 25$ elk (SNG)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef DrTan het volgende:
[..]
Had me net nog ingeschreven voor het een of ander.
jaja nou weten we het wel pauperquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zat aan 10 tafels 25$ elk (SNG)
Geloof me, ik ken die swings. Mijn laatste duurde ruim 5 maanden, maar achteraf gezien was het ook deels mijn eigen schuld dat het zolang duurde. Ik ging nl. na 2 maanden downswing steeds meer mijn spel aanpassen, tight en minder aggro maar dat was ook niet de oplossing. Na 1 maand weer teruggegaan maar nog steeds hitten ik helemaal niets. Lagere limieten, meer multitables , niets hielp. Helemaal radeloos werd ik ervan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
ehr dat is ie niet. Lange termijn kan overigens best lang zijn (voor sommige pechvogels duurt het gewoon 10 jaar alvorens ze eindelijk eenst winst gaan maken. Swings van 50 buy ins zijn op SNGs echt niet abnormaal) Variance is een bitch die veelal onderschat wordt door met name leken (die claimen dat poker 100% skill is). De een wint nu eenmaal sneller dan een ander. Naast skill heb je echt geluk nodig wil je uiteindelijk goed runnen (maar 5-10% spelers speelt daadwerkelijk winstgevend). Speel daarom enkel met geld dat je kunt missen.
Met dat soort spelers wil je elke dag toch wel aan tafel zittenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:30 schreef DrTan het volgende:
jemig, die full tilt point toernooien zijn net erg als play money zeg. Iedereen all in met kaarten als 2 4 enzo.![]()
En dan in 1 keer de chipleader verslaan omdat jij wel goede kaarten hebt
Mwa, ik heb er echt een hekel aan. Lig er nu uit.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Met dat soort spelers wil je elke dag toch wel aan tafel zitten
Ja, mensen die constant all in gaan met z'n alle en de hele tafel verneuken bij een toernooi nog wel. Als iedereen all in gaat behalve jij, en dan is de kans groot dat ze nog winnen ook van je ook al is je hand nog zo sterk.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus je hebt er een hekel aan om tegen slechte spelers te spelen?
geloof me als je al twee keer broke bent geweest door die lui heb je er een hekel aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijk zulke tafels, zeker als de structuur een beetje te doen is en je rustig kunt afwachten op fatsoenlijke handen. Liever zulk volk dan mensen die het spelletje snappen.
Juist, als ik alles correct speel, loop ik de mooiste potjes mis.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Succes met winstgevend spelen als dat je insteek is
wat is je acc naam, dan rail ik jequote:Op zondag 12 juni 2011 15:02 schreef DrTan het volgende:
[..]
Mwa, ik heb er echt een hekel aan. Lig er nu uit.
Ze zijn allemaal Russische vriendjes van elkaar en gaan een beetje all in met 2 5, dan call je ze een keer met een goede hand, maar met zoveel geluk winnen ze dan ook nog van je![]()
En ik zat dus de helft van het toernooi bij diezelfde lui aan tafel. Beetje blinds stelen, werd helemaal leeggezuigd.
ik heb honderden SNGs verloren tegen die lui. Heb er nog steeds geen hekel aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:11 schreef DrTan het volgende:
[..]
geloof me als je al twee keer broke bent geweest door die lui heb je er een hekel aan.
Ik geloof niet dat je alles correct speelt. Barry Greenstein zegt nog dat hij fouten maakt bij een game. Als hij het al doet, lijkt het mij onmogelijk dat jij wel elke hand goed speelt.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:15 schreef DrTan het volgende:
[..]
Juist, als ik alles correct speel, loop ik de mooiste potjes mis.
Hoax, live pros zijn godquote:Op zondag 12 juni 2011 15:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
Barry Greenstein zegt nog dat hij fouten maakt bij een game.
wat dat dan ook mag betekenenquote:
Ja dat durf ik dus niet. Alsof monkyyy hier ook gewoon in een keer 180 dollar storttequote:Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon mooi bedrag storten en 5/10 gaan spelen, daar bluf je ze wel van hun straights af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |