had je je nu aan je bankroll management gehouden , dan ahd je nog geld gehad. Railen = meekijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:49 schreef DrTan het volgende:
[..]
wat dat dan ook mag betekenen![]()
Nou ik ben er mee klaar. Na dus weer eens wat dollars te hebben verloren bij die 0.01/0.02 russen, ben ik maar naar de 0.02/0.05 tafels gegaan, daar spelen ze tenminste wel ok.
Had pocket 8, dus preflop raise gedaan, flop showde een 8 dus had three of a kind. Ik ging all in, iemand callde met een stack van 2 keer zo hoog, die had QA en kreeg op een of andere manier een straight. godverdomme zeg. Ik heb ook altijd pech
Ik kan niet zeggen of je elke keer correct all-in gaat, dat wilde ik nu juist voor mezelf ondervinden. of je spots laat liggen, of je simpelweg variance tegen hebt, of dat je slecht speelt.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:52 schreef DrTan het volgende:
Overigens, die hand history is ook nergens te vinden. Ik ga iedere keer correct all in, en dan gvd hitten hun weer iets onmogelijks op de river. fucking 21 euro naar de klote
Ik ging alleen all in met handen als twee keer hoog paar, straight of three of a kind. Maar je hebt nu niks meer om mee te kijken want ik laat deze hobby eventjes links liggenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen of je elke keer correct all-in gaat, dat wilde ik nu juist voor mezelf ondervinden. of je spots laat liggen, of je simpelweg variance tegen hebt, of dat je slecht speelt.
Ok, jammer. Alleen ben je nu pas in fase 1 van poker spelen.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef DrTan het volgende:
[..]
Ik ging alleen all in met handen als twee keer hoog paar, straight of three of a kind. Maar je hebt nu niks meer om mee te kijken want ik laat deze hobby eventjes links liggen![]()
Zonder een goed bankrollmanagement, word je simpelweg nooit een goede speler. Je kunt phil Ivey zijn (of zo goed als hem), maar als hij boven zijn br gaat spelen gaat ie net zo goed broke.quote:'bankroll management'? jahoor, 2 dollar verlies is 2 dollar verlies, dan buy je weer 2 dollar in en verlies ik weer op dezelfde manier. Dan maar aan tafel met wat serieuze mensen, maar verlies ik weer op zo'n manier
Ja dat weet ik ook wel, ik heb ook mensen helemaal leeggezogen hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 16:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ok, jammer. Alleen ben je nu pas in fase 1 van poker spelen.
1: ik kijk enkel naar mijn eigen handen, niet naar handen tegenstanders
Je kunt veel afleiden uit hun manier van betten, callen e.d. En soms moet je je trips gewoon echt wegleggen. Vandaar dat ik even wilde meekijken.
Als je net pas begonnen bent met poker en je roept nu al dat je elke hand correct speelt zonder ook maar 1 x je eigen hand historie te hebben bekeken dan klopt je zelfbeeld niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef DrTan het volgende:
[..]
Ik ging alleen all in met handen als twee keer hoog paar, straight of three of a kind. Maar je hebt nu niks meer om mee te kijken want ik laat deze hobby eventjes links liggen![]()
'bankroll management'? jahoor, 2 dollar verlies is 2 dollar verlies, dan buy je weer 2 dollar in en verlies ik weer op dezelfde manier. Dan maar aan tafel met wat serieuze mensen, maar verlies ik weer op zo'n manier
Is me ook vaak zat in het echie gebeurd (gisteren nog AA vs Q5 verloren, 88 vs j6 en AJ vs KQ en toen was ik broke). Zoiets is gewoon volkomen standaard bij een kansspel waarbij je een kleine edge hebt als je goed speelt. Heeft dus niks met rigged zijn te maken. Als je het niet gelooft save je vanaf nu je complete hand historie en kijk je over 3 jaar ofzo hoe abnormaal veel je je betere handen verliest. IK voorspel dat het ongeveer precies in de buurt van algemene verwachtingen zal zitten.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:38 schreef RedFever007 het volgende:
Online poker is één van de grootste scams in de historie
Alles is rigged for action. KK(1ruiten) ? All In? je tegenstander heeft 3T(schoppen)? Flop je je derde K op een 9K4(2 ruiten) board? Daarna op de turn nog een boer(ruiten)? Denk je te gaan winnen met je 3K's en nut flush draw? Denk het niet, want daar is de magische 1 outer river voor je tegenstanderJawel een klaveren vrouw
Zeg maar dag tegen je chips/eurotjes
Keer op keer op keer dezelfde shit! Runner runner straights, flushes, magische A on the river (vrijwel standaard
), AK vs AA enzovoort enzovoort. Als je totaan de river voorligt op je tegenstander weet je vrijwel zeker alsnog gefucked te worden op de river
dit dusquote:Op zondag 12 juni 2011 16:27 schreef eight het volgende:
[..]
Als je net pas begonnen bent met poker en je roept nu al dat je elke hand correct speelt zonder ook maar 1 x je eigen hand historie te hebben bekeken dan klopt je zelfbeeld niet.
Je wordt alleen beter als je zeer kritisch naar je eigen acties kijkt en niet meteen alles bestempeld als pech.
zoiets dus.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:38 schreef RedFever007 het volgende:
Online poker is één van de grootste scams in de historie
Alles is rigged for action. KK(1ruiten) ? All In? je tegenstander heeft 3T(schoppen)? Flop je je derde K op een 9K4(2 ruiten) board? Daarna op de turn nog een boer(ruiten)? Denk je te gaan winnen met je 3K's en nut flush draw? Denk het niet, want daar is de magische 1 outer river voor je tegenstanderJawel een klaveren vrouw
Zeg maar dag tegen je chips/eurotjes
Keer op keer op keer dezelfde shit! Runner runner straights, flushes, magische A on the river (vrijwel standaard
), AK vs AA enzovoort enzovoort. Als je totaan de river voorligt op je tegenstander weet je vrijwel zeker alsnog gefucked te worden op de river
heb ik wel. En ik maakte meer winst op mijn manier dan alleen maar meegaan wanneer je het bijna 100% zeker weet dat je de beste hand hebt.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:27 schreef eight het volgende:
[..]
Als je net pas begonnen bent met poker en je roept nu al dat je elke hand correct speelt zonder ook maar 1 x je eigen hand historie te hebben bekeken dan klopt je zelfbeeld niet.
Je wordt alleen beter als je zeer kritisch naar je eigen acties kijkt en niet meteen alles bestempeld als pech.
Nee. Ik heb gewoon m'n dag niet. En dan ga je nog verder spelen om het ff terug te winnen. Lukt het niet. Dus ik wacht maar even af en ga misschien gewoon eens wat meer storten.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:55 schreef Michielos het volgende:
Geloven jullie nu daadwerkelijk dat omdat je in een downstreak bent, de hele client rigged is?
Heb je mikogo ofzo? Speel ik wel wat 1$ SNG''s , kun je meerailen ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:56 schreef DrTan het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gewoon m'n dag niet. En dan ga je nog verder spelen om het ff terug te winnen. Lukt het niet. Dus ik wacht maar even af en ga misschien gewoon eens wat meer storten.
Hoef ik ook niet bij die kneuzentafeltjes te zitten waar nog steeds mongolen zijn die net zo idioot spelen als bij play money
kijk eens naar de topic titel.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb je mikogo ofzo? Speel ik wel wat 1$ SNG''s , kun je meerailen ofzo.
Dat is een programma waarmee je mijn scherm kunt zien. Kun je mijn handen zien e.d.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:59 schreef DrTan het volgende:
[..]
kijk eens naar de topic titel.
of is mikogo weer wat anders dan een site
Nee geen zinquote:Op zondag 12 juni 2011 17:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is een programma waarmee je mijn scherm kunt zien. Kun je mijn handen zien e.d.
Hehe , ok okquote:Op zondag 12 juni 2011 18:00 schreef DrTan het volgende:
[..]
Nee geen zingenoeg gepokerd
![]()
vanavond misschien even m'n full tilt points leegmaken en dan klaar. Misschien ff oefenen.
waar is de 6 FTP sit&go gebleven?quote:
dat taaltjequote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef Michielos het volgende:
Gewoon een vraag:
Ik neem aan dat je SNG speelt(of speel je cash). Indien je SNG speelt, kun je iets vertellen over je general spel? Hoe speel je early fase, midden fase, eind fase? Wat is je idee van SNG zeg maar (of je indruk)
Wat versta je onder serieus?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:29 schreef DrTan het volgende:
[..]
dat taaltje![]()
maargoed, aan het begin serieus. Daarna wordt ik er dus uitgeknikkerd door lucky russen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:31 schreef DrTan het volgende:
[..]
als een eckte full tilt pro mofo jeweet.
Speel je weer dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:35 schreef DrTan het volgende:
[..]
dat je het maar weet als een eckte G.
Al die G's poppen met dezelfde stack.
freerollquote:
PM je acc naam even, dan kijk ik meequote:Op zondag 12 juni 2011 19:50 schreef DrTan het volgende:
eh het gaat wel lekker zo, wat heb ik aan 'weekly freeroll tickets' dan?
deed eigenlijk mee om te oefenen
1 druk op de knop en ik heb 1500quote:Op zondag 12 juni 2011 23:08 schreef Skint het volgende:
Joepie, ben eindelijk weer na onder de 600 playchips te hebben gestaan weer terug over de 1000.
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:08 schreef Skint het volgende:
Joepie, ben eindelijk weer na onder de 600 playchips te hebben gestaan weer terug over de 1000.
Maak je al een beetje winst?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef DrTan het volgende:
[..]
Nu ik eckt geld gewend ben, moet ik het hier wel mee eens zijn. Gewoon niet leuk meer
Ik zie mezelf meer als v. Dammequote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef Skint het volgende:
[..]
Ja we zijn niet allemaal de chuck norris van de lage landen.
Zelfs dat nietquote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Skint het volgende:
[..]
Liever winst met play money dan verlies met echt geld..
Liever met echt geld echt leren pokeren dan jarenlang play money hebben gespeeld en dan alles verliezen in real moneyquote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Skint het volgende:
[..]
Liever winst met play money dan verlies met echt geld..
Ik ben pas met echt geld gaan spelen nadat ik mijn doel gehaald had.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef DrTan het volgende:
[..]
Nu ik eckt geld gewend ben, moet ik het hier wel mee eens zijn. Gewoon niet leuk meer
inb4 michielos shitstormquote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik ben pas met echt geld gaan spelen nadat ik mijn doel gehaald had.
Het doel was om eerst 1 miljoen playchips te krijgen. Heb er een tijdje over gedaan maar is zeker doable.
Goede tip, ik heb mezelf nog geen doel gesteld, maar het lijkt me een goede!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik ben pas met echt geld gaan spelen nadat ik mijn doel gehaald had.
Het doel was om eerst 1 miljoen playchips te krijgen. Heb er een tijdje over gedaan maar is zeker doable.
Dan mag het wel inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Playmoney traden voor real money in 2006![]()
Goede tijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |