wasda?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Playmoney traden voor real money in 2006![]()
Goede tijden.
Inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef Michielos het volgende:
Point being: we zijn allemaal begonnen met Playmoney. Ik kan me nog herinneren dat ik voor playmoney op TRUPOKER (wat een flutclient) zat te spelen en na elke gewonnen hand heel stoer zei: "Thanks for the money, fools" (_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )
100 tot 250$ is t beste. Minder is geld weggooien.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:45 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Moet wel toegeven dat ik er nooit geld mee heb gewonnen. Ik geloof (op verschillende sites) zo'n 150 euro verloren. Op 10 jaar tijd dus hé.
Maar ik ben het eigenlijk na die tijd eens geworden met iemand die hier eerder reageerde: je moet dus nooit beginnen met dit spelletje met maar 5 euro of zo. De swings en de variance zijn gewoon veel te groot, wat wil je? De hele dag spelen om je "verlies" van 5 euro terug te winnen?
Nu speel ik ook gewoon niet meer. Beste oplossing.
Uhh, een tijdje? Die miljoen playchips had ik in een avondje binnen en toen was ook nog half bezopen mijn neefje van 14 iets aan het bijleren. Volgens mij toen met steps.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik ben pas met echt geld gaan spelen nadat ik mijn doel gehaald had.
Het doel was om eerst 1 miljoen playchips te krijgen. Heb er een tijdje over gedaan maar is zeker doable.
En ik haalde 2 miljoen playchips binnen terwijl ik met 2 handen op mijn rug gebonden 100kg bench press deed.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:11 schreef eight het volgende:
[..]
Uhh, een tijdje? Die miljoen playchips had ik in een avondje binnen en toen was ook nog half bezopen mijn neefje van 14 iets aan het bijleren. Volgens mij toen met steps.
alsof ik hier zou opscheppen over playchips!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef ach het volgende:
[..]
En ik haalde 2 miljoen playchips binnen terwijl ik met 2 handen op mijn rug gebonden 100kg bench press deed.
Blijkbaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:24 schreef eight het volgende:
[..]
alsof ik hier zou opscheppen over playchips!
quote:
Hum op Partypoker kom je nooit aan de 1.000.000 playchips, er zit niks tussen de 0.10 / 0.25NL en 5/10 NL, en met mijn 1000 chips ga ik echt niet 5/10 NL spelen :/quote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik ben pas met echt geld gaan spelen nadat ik mijn doel gehaald had.
Het doel was om eerst 1 miljoen playchips te krijgen. Heb er een tijdje over gedaan maar is zeker doable.
Ik verwacht dat hij FTP bedoelt, gezien de topictitel.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef Skint het volgende:
[..]
Hum op Partypoker kom je nooit aan de 1.000.000 playchips, er zit niks tussen de 0.10 / 0.25NL en 5/10 NL, en met mijn 1000 chips ga ik echt niet 5/10 NL spelen :/
Ownee ?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef Skint het volgende:
[..]
Hum op Partypoker kom je nooit aan de 1.000.000 playchips, er zit niks tussen de 0.10 / 0.25NL en 5/10 NL, en met mijn 1000 chips ga ik echt niet 5/10 NL spelen :/
Bedoelde ook FTPquote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef eight het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij FTP bedoelt, gezien de topictitel.
In FTP zijn de limits 1/2 en dan ben je met 1000 playchips nog zo blut als je effe slecht draait o_0quote:
Haha ja ik was begonnen in 2007 ofzo op Goldenpalacepoker. Zoog best wel hard, ik ging ook altijd mensen fucken als ik playchips van ze won.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef Michielos het volgende:
Point being: we zijn allemaal begonnen met Playmoney. Ik kan me nog herinneren dat ik voor playmoney op TRUPOKER (wat een flutclient) zat te spelen en na elke gewonnen hand heel stoer zei: "Thanks for the money, fools" (_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )
Dan ga je een hoger limit weekveel of je speelt gewoon slecht, iig dat was 3 jaar geleden ofzo dat ik playmoney speelde.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef Skint het volgende:
[..]
In FTP zijn de limits 1/2 en dan ben je met 1000 playchips nog zo blut als je effe slecht draait o_0
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |