*piep*geluid..quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
hier bewijs maar dat je kunt multitasken
ik kom niet verder dan level 3
www.onemorelevel.com/game/multitask
Rhu's kut spellen dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna "Rhu's spellen" genomen. Maar dat vraagt om vreemde users.
aaaaaah nee nu is het duidelijkerquote:Het functionalisme is een stellingname in de filosofie van de geest over de aard van mentale toestanden, die in essentie stelt dat je mentale toestanden kan opvatten als functionele toestanden. Een mentale toestand, zoals het geloven, verlangen of pijn hebben, ziet men hierbij slechts opgebouwd uit een verzameling functionele relaties tot andere mentale toestanden, zintuiglijke input en gedragsoutput.
eh whutquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
oke dit is niet zeiken over mijn onderzoek maar over een andere opdracht dus dat mag nog
Ik snapte het boek niet en dacht ah wiki weet vast raad
[..]
aaaaaah nee nu is het duidelijker![]()
Tijd voor een spelletje zou ik zeggen
whaha ik wist wel dat die TT nieuwe mensen zou trekkenquote:
Ja ik snap er dus ook geen zak vanquote:
V - A - G - I - N - Aquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rhu's kut spellen dan? [ afbeelding ]
Blijf op 1 punt stekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
hier dit spellejte is wel echt leuk
http://en.massivemusicquiz.com/
Als ik een kutdag heb dan jullie ook!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Idd, wat een kutspelWaarom laat je ons kutspelletjes spelen Rhu?
half 8 in de avond of in de ochtend?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik werd om half 9 wakker, terwijl ik gisteren om half 8 naar bed gegaan ben. Da's ook best kut te noemen toch?
nou ik sta al dagen op dat puntquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja dat wel, maar ik hoor niet echt om 19:30 dusdanig in te storten dat ik naar bed ga
Je wordt oud!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja dat wel, maar ik hoor niet echt om 19:30 dusdanig in te storten dat ik naar bed ga
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En succes Rhu, je kan het! De laatste loodjes!
Wat zijn nou 2 weken op een heel leven?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja tot ongeveer 23 juni
dus nog 2 weken of zo
beest een lood haha
quote:In het algemeen is eliminativisme ten aanzien van een klasse van entiteiten de stellingname dat die klasse van entiteiten niet bestaan
daaromquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat zijn nou 2 weken op een heel leven?
Lui ben ik óók, maar dit is gewoon originele vermoeidheid, zo erg dat ik gewoon niks meer leuk vind behalve doelloos rond surfen en/of tv kijken. Heb zooi games die ik best zou willen spelen maar heb er gewoon geen puf voorquote:
Die is wel heel erg T jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nou als T een housewarming geeft heb ik hier wat kado-ideetjes
ik claim de klok!
www.mentalfloss.com/blogs/archives/62830
Deze zou ik nog leuk vinden ook, voor een paar weken danquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik claim de klok!
Whahahaquote:
Moet je zoveel werken of hoe komt het dat je zo moe bent?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit al weer half te knikkebollen op mijn bureaustoel. Ik kan de laatste tijd gewoon niet meer genieten van mijn vrije tijd na het werk omdat ik 4 van de 5 keer zo moe ben dat ik nergens zin in heb
Onregelmatige werktijden, vaak stressen op het werk, vaak erg vroeg op, wat weer leidt tot middagdutjes waardoor je 's avonds weer niet goed in slaap komt en dus al weer moe opstaat als je er weer vroeg uit moetquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:39 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Moet je zoveel werken of hoe komt het dat je zo moe bent?
Hazelnoot?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt een nieuwe bureaustoel nodig, de vulling is er helemaal uit
OMG. Bedoel je deze of deze? Die eerste snap ik niet allemaal hoor. En die tweede is veel gaverquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik claim de klok!
Deze is wel tof.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
Hier pics voor T
die wou toch visjes?
www.demilked.com/cool-and-unusual-aquariums/
Tof!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
OMG. Bedoel je deze of deze? Die eerste snap ik niet allemaal hoor. En die tweede is veel gaver.
[ afbeelding ]
.
wat sielugquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze is wel tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
.
De rest zou ik nooit willen in mijn huis ofzo.
Een Star Trooper, Han Solo (geloof ik) en de Max Rebo Band. En eentje waar ik de naam niet van ken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef Tegan het volgende:
Jij bent meer nerd dan ik dan. *herkende ze verder niet*
DAT is vetquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:13 schreef Tegan het volgende:
http://www.thinkgeek.com/geektoys/science/adca/
Kwijt? Heeft ie benen gekregen en is ie weggelopen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:03 schreef Lolaatje het volgende:
Volgens mij ben ik een vis kwijt. Hij is donker en moeilijk te zien op de ondergrond, maar de andere twee zie ik wel steeds.
Zit ie in het filter? Zelfmoordmissie!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:03 schreef Lolaatje het volgende:
Volgens mij ben ik een vis kwijt. Hij is donker en moeilijk te zien op de ondergrond, maar de andere twee zie ik wel steeds.
Laat dat het dan zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Kwijt? Heeft ie benen gekregen en is ie weggelopen?
De bacteriën zitten bij mij in subtraat, heb geen filter. Zelfmoord, huhu, ik dacht dat hij gelukkig bij mij wasquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit ie in het filter? Zelfmoordmissie!
Mijn moeder heeft een rode pandaquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil een rode panda
en wat sneeuw
www.collegehumor.com/vide(...)olicking-in-the-snow
Ging het over z'n moeder? Ik dacht over een auto.quote:
Natuurlijk wel. JD is er altijd.quote:
Dan nog. Hij had er totaal geen problemen mee dat wij rond voosdequote:
JD ziet mij wél als serieuze concurrentie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan nog. Hij had er totaal geen problemen mee dat wij rond voosde.
Dus het ligt gewoon aan KT. Geef toe.
Ik mag alleen met jou en KT vozen. Verder met niemand.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan nog. Hij had er totaal geen problemen mee dat wij rond voosde.
Dus het ligt gewoon aan KT. Geef toe.
quote:
JD is een wijs man.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
JD ziet mij wél als serieuze concurrentie.
Nou, hij heeft wel wat van die trekjes die jij ook hebt!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is een geluidje wat 'Padoem, Tssssj' doet. Niets vunzigs enzo.
KT is namelijk geen Annie.
quote:
Dan heb je echt een bankpas uit 1825, want vrijwel iedere pas uit deze eeuw kan dat gewoon.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
joh dat heb ik niet chip pinnen geloof ik
volgens mij is de magneet strip kapto
dat zei iig de mevrouw van de bank toen ik belde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |