Wat geen probleem is voor de mensen die gewoon lekker in hun huis willen wonenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef Terrorizer het volgende:
Leek me goed dat de reeks op hield.
De NL huizenmarkt is toch dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
Hij heeft groot gelijk. Hier moet snel wat aan gedaan worden zodat spaarders niet hoeven opdraaien voor het leengedrag van de topleners.quote:Arnoud Boot, voorstander van herstructurering die gepaard moet gaan met grote fundamentele hervormingen. Niet alleen in Griekenland, maar ook in de Eurozone. Macro-economische onevenwichtigheden (zoals tekorten op de lopende rekening, grote kapitaalinstromen die assetbubbels tot gevolg hebben, etc.) moeten worden geadresseerd. Dit kan worden gedaan door vergaande Europese politieke en fiscale integratie (“fiscal power to Brussels”) of een Europees kader van regulatie die onevenwichtigheden tegen moet gaan. Dit zou bijvoorbeeld kunnen inhouden dat Europa meer inspraak krijgt op overheidsbeleid ten aanzien van de huizenmarkt (Europa zou overheden moeten kunnen dwingen zaken als hypotheekrenteaftrek etc. te beperken, of regulatie af te dwingen ten aanzien van tophypotheken; “Tophypotheken zijn een tikkende tijdbom”). Vergaande bevoegdheden voor Europa om in een vroeg stadium in te kunnen grijpen zouden de noodzaak voor fiscale integratie kunnen verminderen.
Nee, Nederland kan prima zelf alles regelen. Europa is 1 grote mislukking, en daar moeten we ons zeker niet de les door laten lezen. Zelfs de grootste mongool kon zien aankomen dat al die Zuid Europese landen er 1 grote teringzooi van maken wat "wij" kunnen gaan betalen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:48 schreef Censuur-152 het volgende:
Hij heeft groot gelijk. Hier moet snel wat aan gedaan worden zodat spaarders niet hoeven opdraaien voor het leengedrag van de topleners.
Erg naïef, en die illusie moet ook maar 'ns doorgeprikt worden. Misschien was dat 50 jaar geleden zo, maar nu teren we op oude glorie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nee, Nederland kan prima zelf alles regelen.
Ja en? Jammer dan voor de mensen die zo dom waren om te hoge hypotheken te nemen. Hadden ze maar na moeten denken. Ik heb die fout niet gemaakt, dus het maakt mij niet uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:00 schreef Censuur-152 het volgende:
Nederland is niets beter. 600miljard hypotheekschuld ontkennen zet een tijdbom niet stil.
600 miljard hypotheekschuld is niet per definitie iets slechts. Dat je het uit de context rukt en het presenteert als een single fact is des te schadelijker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:00 schreef Censuur-152 het volgende:
Nederland is niets beter. 600miljard hypotheekschuld ontkennen zet een tijdbom niet stil.
Ik voorspel dat hij niet lang openblijft.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef krapula het volgende:
Ik voorspel dat dit de meest vijandige SC van fok! zal worden..
Met voorspellen heb je hier toch altijd twee kampen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik voorspel dat hij niet lang openblijft.
Perfect storm voor de huizenmarkt, nu gaat de kinderopvangvergoeding weer onderuitquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:21 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Erg naïef, en die illusie moet ook maar 'ns doorgeprikt worden. Misschien was dat 50 jaar geleden zo, maar nu teren we op oude glorie.
De Nederlandse burger heeft een van de hoogste schulden ter wereld en we zijn niet meer zo'n spaarzaam volkje van ons zelf.
Die moet anders eerst nog zijn PL-etje afbetalen vanwege de aanschaf van een (in zijn geval) muurbedekkende plasma (60")...quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
In dit tempo heeft zelfs Xeno allang een huis gekocht voordat we aan deeltje #2 toe zijn.
Die plasma huurde hij toch? Dat is goedkoper.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef DS4 het volgende:
Die moet anders eerst nog zijn PL-etje afbetalen vanwege de aanschaf van een (in zijn geval) muurbedekkende plasma (60")...
Zou hij de enig overgebleven klant van Skala zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Die plasma huurde hij toch? Dat is goedkoper.
Verdomd, dat bestaat nog: http://www.skala.nl/zo-werkt-het/7-redenen-om-te-huren-bij-skalaquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef DS4 het volgende:
Zou hij de enig overgebleven klant van Skala zijn?
Ik twijfel nog, Skala verhuurd alleen vrije sector apparaten voor zover ik weet, en dan krijg je geen Plasma subsidie. Maar wellicht heeft de sociale dienst daar ook een aparte regeling voor.quote:
Die onderbouwing ook hequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef DS4 het volgende:
Hé... volgens mij staat xeno op die website:
Met een negatieve BKR-registratie kan ik nergens een lening krijgen. Terwijl ik mijn zaakjes nu prima op orde heb. Ik heb een vast inkomen en kan mijn rekeningen dus goed betalen. Bij Skala kan ik daarom wel gewoon huren. En omdat ik nooit voor verrassingen zoals reparatie-kosten kom te staan, is huren juist erg veilig.
”--- J. Meeuwissen uit Nijmegen
Dit moet hem zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |