abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97881790
Game on. *;
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 12:26:57 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_97882126
Oke, dit wordt dus gewoon de nieuwe reeks? :') :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_97882173
Leek me goed dat de reeks op hield.

De NL huizenmarkt is toch dood.
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 12:32:09 #4
16180 crew  CoolGuy
pi_97882294
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef Terrorizer het volgende:
Leek me goed dat de reeks op hield.

De NL huizenmarkt is toch dood.
Wat geen probleem is voor de mensen die gewoon lekker in hun huis willen wonen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:48:07 #5
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_97882853
quote:
Arnoud Boot, voorstander van herstructurering die gepaard moet gaan met grote fundamentele hervormingen. Niet alleen in Griekenland, maar ook in de Eurozone. Macro-economische onevenwichtigheden (zoals tekorten op de lopende rekening, grote kapitaalinstromen die assetbubbels tot gevolg hebben, etc.) moeten worden geadresseerd. Dit kan worden gedaan door vergaande Europese politieke en fiscale integratie (“fiscal power to Brussels”) of een Europees kader van regulatie die onevenwichtigheden tegen moet gaan. Dit zou bijvoorbeeld kunnen inhouden dat Europa meer inspraak krijgt op overheidsbeleid ten aanzien van de huizenmarkt (Europa zou overheden moeten kunnen dwingen zaken als hypotheekrenteaftrek etc. te beperken, of regulatie af te dwingen ten aanzien van tophypotheken; “Tophypotheken zijn een tikkende tijdbom”). Vergaande bevoegdheden voor Europa om in een vroeg stadium in te kunnen grijpen zouden de noodzaak voor fiscale integratie kunnen verminderen.
Hij heeft groot gelijk. Hier moet snel wat aan gedaan worden zodat spaarders niet hoeven opdraaien voor het leengedrag van de topleners.
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
pi_97883128
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:48 schreef Censuur-152 het volgende:

Hij heeft groot gelijk. Hier moet snel wat aan gedaan worden zodat spaarders niet hoeven opdraaien voor het leengedrag van de topleners.
Nee, Nederland kan prima zelf alles regelen. Europa is 1 grote mislukking, en daar moeten we ons zeker niet de les door laten lezen. Zelfs de grootste mongool kon zien aankomen dat al die Zuid Europese landen er 1 grote teringzooi van maken wat "wij" kunnen gaan betalen.

Wilders had/heeft in dat opzicht 100% gelijk.
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:00:10 #7
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_97883256
Nederland is niets beter. 600miljard hypotheekschuld ontkennen zet een tijdbom niet stil.
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:21:05 #8
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_97884011
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:56 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Nee, Nederland kan prima zelf alles regelen.
Erg naïef, en die illusie moet ook maar 'ns doorgeprikt worden. Misschien was dat 50 jaar geleden zo, maar nu teren we op oude glorie.

De Nederlandse burger heeft een van de hoogste schulden ter wereld en we zijn niet meer zo'n spaarzaam volkje van ons zelf.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 13:21:05 #9
16180 crew  CoolGuy
pi_97884012
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:00 schreef Censuur-152 het volgende:
Nederland is niets beter. 600miljard hypotheekschuld ontkennen zet een tijdbom niet stil.
Ja en? Jammer dan voor de mensen die zo dom waren om te hoge hypotheken te nemen. Hadden ze maar na moeten denken. Ik heb die fout niet gemaakt, dus het maakt mij niet uit.
pi_97884197
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:00 schreef Censuur-152 het volgende:
600 miljard hypotheekschuld is niet per definitie iets slechts. Dat je het uit de context rukt en het presenteert als een single fact is des te schadelijker.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2011 13:28:16 ]
pi_97885014
Ik voorspel dat dit de meest vijandige SC van fok! zal worden. :D .
pi_97885093
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef krapula het volgende:
Ik voorspel dat dit de meest vijandige SC van fok! zal worden. :D .
Ik voorspel dat hij niet lang openblijft. :+
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_97885322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik voorspel dat hij niet lang openblijft. :+
Met voorspellen heb je hier toch altijd twee kampen? :P .
pi_97896787
In dit tempo heeft zelfs Xeno allang een huis gekocht voordat we aan deeltje #2 toe zijn. :+
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:23:04 #15
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_97899714
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:21 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Erg naïef, en die illusie moet ook maar 'ns doorgeprikt worden. Misschien was dat 50 jaar geleden zo, maar nu teren we op oude glorie.

De Nederlandse burger heeft een van de hoogste schulden ter wereld en we zijn niet meer zo'n spaarzaam volkje van ons zelf.
Perfect storm voor de huizenmarkt, nu gaat de kinderopvangvergoeding weer onderuit
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_97906205
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
In dit tempo heeft zelfs Xeno allang een huis gekocht voordat we aan deeltje #2 toe zijn. :+
Die moet anders eerst nog zijn PL-etje afbetalen vanwege de aanschaf van een (in zijn geval) muurbedekkende plasma (60")...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_97907078
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef DS4 het volgende:
Die moet anders eerst nog zijn PL-etje afbetalen vanwege de aanschaf van een (in zijn geval) muurbedekkende plasma (60")...
Die plasma huurde hij toch? Dat is goedkoper. :Y
pi_97907177
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Die plasma huurde hij toch? Dat is goedkoper. :Y
Zou hij de enig overgebleven klant van Skala zijn?
pi_97907511
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef DS4 het volgende:
Zou hij de enig overgebleven klant van Skala zijn?
Verdomd, dat bestaat nog: http://www.skala.nl/zo-werkt-het/7-redenen-om-te-huren-bij-skala

Ik was in de veronderstelling dat dat jaren geleden al ter ziele was gegaan.
pi_97907646
Ik wist ook niet beter dan dat die zaak over de kop was gegaan. Maar kennelijk zijn er genoeg xenootjes om die zaak overeind te houden. Het is natuurlijk ook wel prettig, mensen die jaar in jaar uit iedere maand 1/12e van het aankoopbedrag overmaken omdat ze denken dat lenen te duur is... ;)
pi_97907823
Hé... volgens mij staat xeno op die website:

Met een negatieve BKR-registratie kan ik nergens een lening krijgen. Terwijl ik mijn zaakjes nu prima op orde heb. Ik heb een vast inkomen en kan mijn rekeningen dus goed betalen. Bij Skala kan ik daarom wel gewoon huren. En omdat ik nooit voor verrassingen zoals reparatie-kosten kom te staan, is huren juist erg veilig.

”--- J. Meeuwissen uit Nijmegen

Dit moet hem zijn! :')
pi_97908164
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef DS4 het volgende:
Ik twijfel nog, Skala verhuurd alleen vrije sector apparaten voor zover ik weet, en dan krijg je geen Plasma subsidie. Maar wellicht heeft de sociale dienst daar ook een aparte regeling voor.
pi_97909167
Ja, dat is ook weer waar.
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 09:31:20 #24
16180 crew  CoolGuy
pi_97926720
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef DS4 het volgende:
Hé... volgens mij staat xeno op die website:

Met een negatieve BKR-registratie kan ik nergens een lening krijgen. Terwijl ik mijn zaakjes nu prima op orde heb. Ik heb een vast inkomen en kan mijn rekeningen dus goed betalen. Bij Skala kan ik daarom wel gewoon huren. En omdat ik nooit voor verrassingen zoals reparatie-kosten kom te staan, is huren juist erg veilig.

”--- J. Meeuwissen uit Nijmegen

Die onderbouwing ook he :') "Ik heb een vast inkomen en kan mijn rekeningen dus goed betalen" maar ondertussen wel nog steeds een BKR registratie hebben. Dan loopt ie tegen het probleem aan dat ie dus nergens iets kan regelen, behalve dan bij Skala, dus hup! weer direct aan een betalingsschema vastzitten.

Als je de tv (of om 't even welk product) niet kunt kopen moet je 'm gewoon niet via andere wegen toch in huis halen, want ik vermoed dat als ie dat geld had gehad, dat hij dan gewoon de tv gekocht had. Maar goed, als je een BKR registratie hebt heb je ooit een lening gehad. Ik kan uit dit stukje niet halen of die lening al volledig is afbetaald, maar zo niet, dan moet je niet bezig zijn met geld uitgeven aan het huren van een tv, maar zsm van je schuld afkomen.

Typisch voorbeeld weer van iemand die leningen is aangegaan, en dat vrolijk blijft doen, als de mogelijkheid daartoe (in dit geval Skala) maar geboden wordt, in plaats van eens verstandig te zijn.
pi_97926745
Ben benieuwd of Xeno zijn woekerpolis nog heeft afgekocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')