Nou, je hebt rechten. Nog niet aan je knopjes zitten tot je bent aangekondigd in MED.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Damn, blijkbaar ben ik toch niet zo overtuigend om twee uur 's nachts
SHO zou ik nog niet aankomen al was ik stervendequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, je hebt rechten. Nog niet aan je knopjes zitten tot je bent aangekondigd in MED.
Alhoewel... je mag ze wel ff uittesten in SHO
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
SHO zou ik nog niet aankomen al was ik stervende!
Nope, Frank doet dat nog. Ik fix af en toe wat reviewsquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hee waarom ben jij ook ineens FP? Van Frank overgenomen?
Ah, tof!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:15 schreef Zeroku het volgende:
Zie: http://frontpage.fok.nl/review/446545/1/1/100/dvd-oh-oh-tirol.html
SHOquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
SHO zou ik nog niet aankomen al was ik stervende!
Vooral het extraatje wat erbij zatquote:
quote:Extra's:
Bij deze DVD wordt een tijgerstring meegeleverd. Op deze string is te lezen: "Mag ik jouw tijgertje zijn?", verwijzend naar Tijgertje, het nieuwe groepslid.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vooral het extraatje wat erbij zat.
[..]
Ik speel niet meerquote:
Op het vogeltje klikken naast dat flickr icoontje en de url posten?quote:
twitter:Hondenrolstoel twitterde op maandag 29-03-2010 om 23:03:32Oude 'Andrew' (softcoatterrier,14 jr.) heeft ontdekt dat hij met de rolstoel weer achter de vrouwtjes aan kan. Bespringen lukt alleen niet. reageer retweet
waar haal ik de url vandaan dan op twitterquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op het vogeltje klikken naast dat flickr icoontje en de url posten?
Testtwitter:Hondenrolstoel twitterde op maandag 29-03-2010 om 23:03:32Oude 'Andrew' (softcoatterrier,14 jr.) heeft ontdekt dat hij met de rolstoel weer achter de vrouwtjes aan kan. Bespringen lukt alleen niet. reageer retweet
Ik ben niet zo thuis op twitter gebied maar ik drukte op de datum van de tweet, dan ga je naar de tweet zelf toe en dan kun je die URL kopieren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar haal ik de url vandaan dan op twitter
Nee beetje druk met andere dingenquote:
Dat doe ik ook, dan druk ik op vogeltje (naast die flikker) url plakken, ok... en dan gebeurd er niksquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis op twitter gebied maar ik drukte op de datum van de tweet, dan ga je naar de tweet zelf toe en dan kun je die URL kopieren.
twitter:Faithy_Miranda twitterde op woensdag 08-06-2011 om 12:30:03RAUZER DE BESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!! reageer retweet
WTF hoe doe je dat ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef Rauzer het volgende:
twitter:Faithy_Miranda twitterde op woensdag 08-06-2011 om 12:30:03RAUZER DE BESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!! reageer retweet
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Deze url???
http://twitter.com/#!/Faithy_Miranda/status/78408438622846978
twitter:Faithy_Miranda twitterde op woensdag 08-06-2011 om 12:30:03BRAK! BRAK! BRAK! IK HEB SLAAP TEKORT#MOE reageer retweet
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef Rauzer het volgende:
vraag of ze moet poepen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word zenuwachtig van me collega.... die rent maar heen en weer enzo
Ze kan ook op de plaats stappen toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ze probeerd veel stappen te maken
Maar ze loop zo vaak heen en weer dat ik het irri vind
ze kan ook gewoon met pauze gaan en daar stappen gaan makenquote:
Doet het gewoon hoor...twitter:Faithy_Miranda twitterde op woensdag 08-06-2011 om 12:30:03BRAK! BRAK! BRAK! IK HEB SLAAP TEKORT#MOE reageer retweet
hier niet.... even thuis proberenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:10 schreef iBenny het volgende:
Doet het gewoon hoor...twitter:Faithy_Miranda twitterde op woensdag 08-06-2011 om 12:30:03BRAK! BRAK! BRAK! IK HEB SLAAP TEKORT#MOE reageer retweet
Ohw, op die manierquote:
nope.... tandarts is ziek, iets met luchtwegeninfectie. Dus alles zit vol. En zoveel pijn doet het niet, moet even niet aan die kant kauwenquote:
ik heb toen ik het druk hadquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:28 schreef Kally het volgende:
Oke ik laat het staan voor jullie
Maar ik doe er ff niks mee
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:28 schreef Kally het volgende:
Oke ik laat het staan voor jullie
Maar ik doe er ff niks mee
wie ik?quote:
gesprek?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom heb ik nu al een slecht gevoel over mn gesprek zo?
Weet je wann werk?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb toen ik het druk hadOok niks mee gedaan toen
Ik wil je nepaccounts wel beheren![]()
Moet je wel even de emails en wachtwoorden mailen/pm-en
Gewoon 1 keer in de week, doe ik met mijn 2 andere accounts ookquote:
Tevens zit ik ook te trollen, ten eerste ken ik Rolf niet. Ten tweede het maakt niet niet uit wie kally uitnodigt want ik vind het toch altijd gezellig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:38 schreef Kally het volgende:
Miran doe ff normaal met die Rolf zeg, hij zit altijd te trollen en spemmen. En dan zeggen ik weet niet wat ze hebben
Ik deel een andere meningquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:38 schreef Kally het volgende:
Miran doe ff normaal met die Rolf zeg, hij zit altijd te trollen en spemmen. En dan zeggen ik weet niet wat ze hebben
dat was een geintjequote:Op woensdag 8 juni 2011 13:40 schreef Kally het volgende:
En het ergste van alles is dat hij 2 weken geleden zei dat hij niet voor Rolf was
...Ik moest lachenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik deel een andere mening
Hij is gewoon voor RolfNet als ik...
Ik zeg toch niet dat hij mag komen![]()
Maar ik vind hem niet irritant....
Maar als je voor Rolf bent, dan wordt je al snel bestempeld als een malloot hier op fok door sommige (balisto bijvoorbeeldDie vind ik dan weer vreselijk irritant)
Ja het is toch zoquote:
Iedereen heeft bijnamen... hoor je mij daar over klagenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is ook sneu om rochel de hele tijd roggel te noemen, omdat je dr niet goed vind.
Jennifer niet vergetenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef iBenny het volgende:
Verschillende meningen en smaken
Deze discussie over kandidaten is er elk jaar en talentenjacht... vorig jaar met Sumera, dit jaar met Rolf en ga zo maar door.
Haters tegen Spanjaarden zijn niet welkom in mijn huisquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:
We zijn eigenlijk gewoon tegen de spanjaarden, miran
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jennifer niet vergeten
Die overigens Ieuwbank genoemd werd
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:
We zijn eigenlijk gewoon tegen de spanjaarden, miran
Sla mequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Gridlok het volgende:
99 problemen maar een trut is er geen van.
Dat is jammerquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Gridlok het volgende:
99 problemen maar een trut is er geen van.
Ik was alleen even tegen de Spanjaarden toen ze tegen Nederland moesten voetballenquote:
Ik voel jequote:
Op afstand, het is een gavequote:
Gelezen, ik heb het lied Judas nog nooit gehoordquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:54 schreef Zeroku het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/447461/1/1/100/cd-lady-gaga-born-this-way.html.
Ik vind het een kutnummerquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gelezen, ik heb het lied Judas nog nooit gehoord
Experimenterenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wat moet ik dan met die stomme X
ben je al weer klaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Niemand die vraagt hoe het gesprek ging, haters!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
!
Ik bump het mercedes rij topic omdat ik daar nu ook bij hoor, wordt mijn post verwijderd en krijg ik er een note bij!
Moest wat meer informatie vermelden zie ik. Achquote:
Mag beginnen in principe, alleen hij wou dat ik binnenkort wel een dag ga meelopen in een bakkerij, en daarna moet mailen of ik t nog wil!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je al weer klaar
Hoe was je gesprek poedelewoepsie
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag beginnen in principe, alleen hij wou dat ik binnenkort wel een dag ga meelopen in een bakkerij, en daarna moet mailen of ik t nog wil!
Hoe was je gesprek....Hartjequote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Niemand die vraagt hoe het gesprek ging, haters!
Welke waar picsquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef Kally het volgende:
Ik heb vrijdag een andere auto
Stuiterdestuiter
Nissan Sunny, oudje maar hij rijdtquote:
Nicequote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nissan Sunny, oudje maar hij rijdt
Witte
Pics volgen
Het is ook een shock dat je een Mercedes rijdt natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
!
Ik bump het mercedes rij topic omdat ik daar nu ook bij hoor, wordt mijn post verwijderd en krijg ik er een note bij!
Hij is echt groot vergeleken nuquote:
Ik zoef zo naar Nijmegen in de vakantiequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zoef zo naar Nijmegen in de vakantie
Er zit 1 ding op de bekleding maar kniesoor die daar op letquote:
och daar gaat ws toch wel fris of ijs overheen met de jongensquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zit 1 ding op de bekleding maar kniesoor die daar op let
Heer Stuartquote:
Brandgaatjequote:Op woensdag 8 juni 2011 17:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
och daar gaat ws toch wel fris of ijs overheen met de jongens
quote:
twitter:PatrickBalkema twitterde op woensdag 08-06-2011 om 17:10:32Lekkerrrr http://lockerz.com/s/108818997 reageer retweet
quote:
Succes Miranquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me omkleden, Kyra uitlaten en avond4daagse lopen
Why notquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrrr Ik wil Ik wil Ik wil..... maar kan niet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrrr Ik wil Ik wil Ik wil..... maar kan niet
[ afbeelding ]
Mijn hele spellung ist gemacht yah! Nu afmaken en naar de laatste kennis sturen en dan ben ik er hélemaal zat vanquote:
Je rommeltje voor school?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn hele spellung ist gemacht yah! Nu afmaken en naar de laatste kennis sturen en dan ben ik er hélemaal zat van
Whii
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn hele spellung ist gemacht yah! Nu afmaken en naar de laatste kennis sturen en dan ben ik er hélemaal zat van
Whii
Jaquote:
Zoals het hoortquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:44 schreef Kally het volgende:
Een roze, hij staat nu op de parkeerplaats over 3 plekken heen, zo mooi
Wat heb je nu danquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
Nu moet ik zeggen dat vergeleken mijn auto nu alles een limo is, zelfs een fiets
Kunnen we racenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
Nu moet ik zeggen dat vergeleken mijn auto nu alles een limo is, zelfs een fiets
Ford Kaquote:
Whoehoequote:
Mwah zo snel is mijn auto ook weer niet hoorquote:
Vast sneller maar ik ben toch blijquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mwah zo snel is mijn auto ook weer niet hoor
Uhm nou Patrique kon er amper in zittenquote:
Is dat een reus danquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast sneller maar ik ben toch blij
[..]
Uhm nou Patrique kon er amper in zitten
Auto hoeft ook niet super snel te zijn hèquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
WAT EEN ELLENDE!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
O ja en dattes in deze kan ik mijn radio/cd speler in bouwenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Auto hoeft ook niet super snel te zijn hè
Je bent droog, wordt niet moe en lekker muziekje erbij etc
Jaquote:
Wander en ik komen hem pimpen, neon eronder en de uitlaat uitveilenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja en dattes in deze kan ik mijn radio/cd speler in bouwen
In die Ka moest er een heel nieuw frontje bij
[..]
Ja
Reuzen zijn engquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja en dattes in deze kan ik mijn radio/cd speler in bouwen
In die Ka moest er een heel nieuw frontje bij
[..]
Ja
ik bied 10 euroquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wander en ik komen hem pimpen, neon eronder en de uitlaat uitveilen
Booskijkers en een no fear sticker achterop
Maar dan maak je wel meer herriequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wander en ik komen hem pimpen, neon eronder en de uitlaat uitveilen
Booskijkers en een no fear sticker achterop
Ja als je gaat werken als een johnny, moet je zo praten ook.quote:
Whehehequote:Op woensdag 8 juni 2011 18:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja als je gaat werken als een johnny, moet je zo praten ook.
Tevens faal ik met ij of ei en ik weet niet waaromquote:
Ik doe je gewoon plagen....ik ben ook niet feilloos hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tevens faal ik met ij of ei en ik weet niet waarom
Ik heb dat met wijd of weid, romijnen of romeinen
Dat heet dyslectie, hebben miljoenen mensen last vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tevens faal ik met ij of ei en ik weet niet waarom
Ik heb dat met wijd of weid, romijnen of romeinen
Dyslexiequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heet dyslectie, hebben miljoenen mensen last van
Of je denkt sneller dan je typt, heb ik ook, zit ik al weer ergens anders aan te denken
Taalnaziquote:
Captain Stuquote:
Nope, ik doe het bij de Roemenen.quote:
*rechterhand níet opsteekt*quote:
quote:
Als je op die link klinkt hebben ze het alleen nog over dysleXie...quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef Kally het volgende:
Maar uhm
http://www.morpheus-emotionele-bevrijding.com/dyslectie.html
Ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je op die link klinkt hebben ze het alleen nog over dysleXie...
Daar heb ik altijd last vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
Ik had laatst bij natuurkunde stijl opgeschreven en bij biologie steil. Oeps, verkeerd om.![]()
wa zedde gai?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:11 schreef Kally het volgende:
DT, EI, IE, AU of OU /care
We snappen elkaar
Vast iets raarsquote:
Jij moet het doen niet Doorquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
jeej, opdracht 1 af, doortje mijn heldin
Haha natuurlijk niet, achteraf ook dom omdat als ik het nu lees ik het zelf ook ziequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:14 schreef Laysa het volgende:
Patje sorry als ik je gekwetst hebt....was echt niet mijn bedoeling...Vond het er gewoon grappig staan
Dat is snel!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef Kally het volgende:
Ik heb vrijdag een andere auto
Stuiterdestuiter
Jaquote:
Ik ben helemaal happy de peppyquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel mooi![]()
[..]
Hey hoi!
Ik ga zo antwoorden hoor
Lut, wanneer heb jij vakantie en tot wanneer?quote:
Van 9 juli tot 28 augustus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Lut, wanneer heb jij vakantie en tot wanneer?
Oke dan ga ik even kieken of ik in die tijd jou richting op kan komenquote:
Ik heb het even veranderd, ik keek bij midden ipv zuid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke dan ga ik even kieken of ik in die tijd jou richting op kan komen
Basisschool en middelbare niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat iedereen dan vakantie had![]()
Oke... ivm pinksterenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Basisschool en middelbare niet.Midden 2 juli, zuiden 9 juli en noorden 16 juli.
Gewoon oefenduelquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
Weet iemand waarvoor ze vanavond voetballen?
Die Nissan, ik vind er weinig grappigs aan, hij is stoerquote:
Dat is Benny's voor hij is tof/leuk/gaaf/stoer,enz.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Die Nissan, ik vind er weinig grappigs aan, hij is stoer
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is Benny's voor hij is tof/leuk/gaaf/stoer,enz.
Haha, nee, zij weet alle inside information niet.. maar ze stimuleert me welquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij moet het doen niet Door![]()
Hoi Doortje lief
Ohw echt? Ik dacht dat dat pas eind dit jaar zou gebeuren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:53 schreef Lutte het volgende:
Benny, nu heb je weer mazzel, het klokhuismuseum is in Almere geopend.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, nee, zij weet alle inside information niet.. maar ze stimuleert me welwe gaan zo beginnen met de grootste opdracht, daarna nog 2 kleintjes.. en morgen pas om 15.45 op school zijn, dus ik heb er alle vertrouwen in, morgen ook nog even langs baas om alles te checken
Kijk... das handigquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, nee, zij weet alle inside information niet.. maar ze stimuleert me welwe gaan zo beginnen met de grootste opdracht, daarna nog 2 kleintjes.. en morgen pas om 15.45 op school zijn, dus ik heb er alle vertrouwen in, morgen ook nog even langs baas om alles te checken
Ik welquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
Lutte, ben jij trouwens wel eens naar Nemo geweest?
Joah, Maxima war dabei.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw echt? Ik dacht dat dat pas eind dit jaar zou gebeuren.
Het staat nu nog in de middle of nowhere... tussen de hijskranen
Maxima was in Almere en ik wist het niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah, Maxima war dabei.Er zit een glijbaan in van helemaal boven naar beneden, hoe leuk!!
Ah oke... vind ik echt iets voor jouquote:En wel eens naar Nemo geweest ja.
Jup.. Arme jij!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maxima was in Almere en ik wist het niet?
[..]
Ah oke... vind ik echt iets voor jou
Ach, zoveel zou ik ook niet mee opschieten als ik het wistquote:
Ik wil dr nog een keertje naartoequote:Ik had ook echt de tijd van mijn leven.![]()
![]()
Denk het welquote:Gaat er trouwens iemand zo Nick en Simon kijken?
Lekkerquote:En ik zit aan de appeltaart hihi.. Ik verveelde me vanmiddag dus ging een appeltaart bakken.
Ik moest hierom lachen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, zoveel zou ik ook niet mee opschieten als ik het wist
[..]
Ik wil dr nog een keertje naartoe
[..]
Denk het wel
[..]
Lekker
Hoezo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest hierom lachen.![]()
En nu ik die data zo doorgeef bedenk ik me dat Ron de 21e jarige is. Kut.
Met de kleurtjes in de nieuwe mobiele layout ziet het er grappig uit.quote:
Alleen de bovenste gekleurd en de rest niet toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met de kleurtjes in de nieuwe mobiele layout ziet het er grappig uit.
En ik hoor net dat ie zelf toch niet thuis is.. Prima dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |