Ik heb je ff een DM gestuurdquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:11 schreef roos85 het volgende:
iemand een link waar ik afleveringen terug kan kijken? en welke aflevering was er gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:56 schreef DjinN het volgende:
Volgende week komt een zielige afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgende week komt een zielige afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Volgende week komt een zielige afleveringja ik heb 'm gezien.. heb echt zitten huilen als een klein kind..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat die aflevering van volgende week echt zo goed is ... die van deze week was namelijk geen bal aan.
Maar dat is wel vaker zo met Glee: er zitten supersaaie aflevering tussen, matige afleveringen en geweldige afleveringen.
Ze hebben niet echt een constant niveau.
Mwah supersaaie afleveringen heb ik tot nu toe nog niet gezien. Wel matige afleveringen. Supersaai vind ik pas wanneer ik wegzapquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat die aflevering van volgende week echt zo goed is ... die van deze week was namelijk geen bal aan.
Maar dat is wel vaker zo met Glee: er zitten supersaaie afleveringen tussen, matige afleveringen en geweldige afleveringen.
Ze hebben niet echt een constant niveau.
Echt hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:13 schreef Koningin het volgende:
Nog twee afleveringen en dan is het seizoen al weer voorbij!
Wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:09 schreef Steve het volgende:
Seizoen 3 begint in Amerika pas in het najaar.
Ja, dat wordt pas in de winter denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wel?dat betekent dat we hier een tijd zonder Glee moeten ???
Ik denk eerder januari of februari 2012quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, dat wordt pas in de winter denk ik.
De vertaling is altijd kut.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef Mama_Mia het volgende:
"all my life is just a spare" werd ook wel lekker vreemd vertaald
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:01 schreef DjinN het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat irritante rotgezicht dat Rachel altijd trektRare smoelwerk elke keer
![]()
![]()
Ik 'awww'de ook echt irlquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef DjinN het volgende:
Quinn heeft big plansGRRR ! Zeg dan meteen wat!
Gewoon wat?quote:
Jesse zoende Rachel, Quinn heeft een 'evil plan' voor New York, ze doen original songs.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is er in de laatste paar minuten gebeurd? Ik vond het een saaie aflevering, dus ik heb de laatste paar minuten niet meer gekeken.
Ik heb dus niet echt veel gemist.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:36 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jesse zoende Rachel, Quinn heeft een 'evil plan' voor New York, ze doen original songs.
Dat wassum zo'n beetje denk ik.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef DjinN het volgende:
Quinn heeft big plansGRRR ! Zeg dan meteen wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:29 schreef Beach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Neen, een na laatste als ik het goed heb.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister was de laatste van dit seizoen toch op tv ?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WickedIn en om dat theater heb ik best wel wat uren rondgehangen.
Kristin Chenoweth (April Rhodes) zingt trouwens de originele versie van dit nummer met Idina Menzel (die de moeder van Rachel Berry speelde en in de musical haar tegenspeelster was).
Gimme!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef Mama_Mia het volgende:
Geen ideenog niet gezien.
Wel een link voor geïnteresseerden
quote:
quote:
Ik blijf bij het laatste.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik zat zo eens terug te denken, misschien bedoelde Quinn met haar 'big plans' voor New York gewoon dat ze naar New York wilde, en dat als ze uit de Glee club stapte ze niet kon. Of het is gewoon een stomme aflevering
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef DjinN het volgende:
Wat een faal weer. Fucking teleurstellend weer en weer erg voorspelbaar dat ze weer niet gewonnen hebben
Ja het was 50/50quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Koningin het volgende:
Vond het geen geweldige aflevering, maar ook niet echt vreselijk.
Beetje voorspelbaar, hopelijk hebben ze voor het volgend seizoen weer wat interessante dingen.
Het leukst vond ik Blaine "I love you"
Winnen zonder te oefenen? De nummers pas 1-2 dagen voor de wedstrijd zelf schrijven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Je hebt niets gemist als je het trouwens online terug wil zien stuur je me maar even een pm .quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het laatste kwartier gemist ... er was namelijk enorm veel drama hierzo.
Is er nog iets interessants gebeurd?
Het eerste deel van de aflevering vond ik maar saai.
Rachel & Finn.
Wat een gezeik.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:15 schreef DjinN het volgende:
http://www.tvgids.nl/arti(...)_afscheid_van_serie/![]()
!!!
![]()
![]()
![]()
Mijn Kurt! Wat doen jullie!
Was al een tijd bekend maar maakt het niet minder jammerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:15 schreef DjinN het volgende:
http://www.tvgids.nl/arti(...)_afscheid_van_serie/![]()
!!!
![]()
![]()
![]()
Mijn Kurt! Wat doen jullie!
quote:Four new cast members have been confirmed to join the series in season three. All four characters will have their own stories, and the winner of The Glee Project gets a 7-episode arc in season three.
Harry Shum, Jr., who portrays Mike Chang, has reportedly been promoted to a main cast member.
Season 3 will premiere on September 20, 2011.
uhuhquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:31 schreef DjinN het volgende:
Ja maar ja maar...KurtEn het gebitch van Santana...en de dommigheid van Brittany...en en en de rolstoelritjes van Artie...
Ik weet nu al dat een vriendin van mij helemaal gaat flippen als ze erachter komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Het grootste deel van de leerlingen mag wat mij betreft vervangen worden, maar niet Santana en Brittanny.
Zonder Santanaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Het grootste deel van de leerlingen mag wat mij betreft vervangen worden, maar niet Santana en Brittanny.
Volgens mij vanaf 6 december!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:58 schreef Piepje het volgende:
Iemand enig idee wanneer het weer op de Nederlandse TV komt?
thanks maar hoe weet je datquote:
Is dat niet in Amerika?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht 1 november.
Edit: heb net op yt gekeken en 3x04 komt op 1 november
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
ik zie het welquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Aan de reacties in het USA-topic te zien, moeten we er maar niet te veel van verwachten ...
Ik heb de 1ste 3 afleveringen al gezien maar toen ik hoorde dat het weer op rtl 5 kwam ben ik gestopt. Kan het dus nog niet echt beoordelen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Aan de reacties in het USA-topic te zien, moeten we er maar niet te veel van verwachten ...
Hij zag er goed uitquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat liedje wat hij zong op de trappen
pas de 1e alf van seizoen 3quote:Op woensdag 7 december 2011 17:37 schreef summer2bird het volgende:
Tot hoever hebben jullie al gezien?
Coldplay zaterdag was zo mooi....Fix you live nog veeeeeeeeeel mooierquote:
Ik vind hem juist helemaal niks,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:06 schreef loezzzje het volgende:
Die Sebastian is wel een lekker hapje.
Zo zie je maar weer dat smaken verschillenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind hem juist helemaal niks,.
Ik hou van Santanaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:24 schreef Mama_Mia het volgende:
heerlijk al die liedjes met Santana als leadzangeres
quote:
Haar stemquote:
Ik wou het net zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef DjinN het volgende:
Gatverdamme, ik walg op dit moment echt van het egoïstische en hebberige gedoe van Rachel![]()
heerlijk dat ze geschorst was vorig week en niet mocht zingenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef DjinN het volgende:
Gatverdamme, ik walg op dit moment echt van het egoïstische en hebberige gedoe van Rachel![]()
ik vond het vaag en droogquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef loezzzje het volgende:
En ik ben nu wel klaar met dat zwart wit
I am the hottest bitchquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:07 schreef loezzzje het volgende:
Becky![]()
Leuke liedjes deze aflevering! En gaat Sue soft worden? Ik hoop het niet
Waarom heb ik het idee dat Rachel nee gaat zeggen tegen Finn. Haar gezicht stond niet zo blij. Of misschien was ze gewoon geschokt.
Supersexy in het zwart ipv als cheerleader.quote:
zondag half 7quote:
ja baaaaahh....als er een liedje is waar ik echt een hekel aan heb is het die wel :'quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
en Whitney Houston
die nieuwe jongen is idd goed
Mercedes zong het wel goedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja baaaaahh....als er een liedje is waar ik echt een hekel aan heb is het die wel :'
Er zijn nog 2 afleveringen tot de season finalequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Glee komt in Amerika pas weer in April dus RTL heeft niks meer uit te zenden
Barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 afleveringen tot de season finale![]()
Plot van aankomende aflevering: On My WayJa, ze konden nog 1 aflevering uitzenden. Redelijk triest dat ze dat niet meer hebben gedaan maarja RTL heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inmiddels de aflevering al gedownload en gekeken. Ook geen New Girl, Modern Family & Raising Hope! Daar gaat mijn dinsdagavond![]()
Ja idd! echt belachelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, ze konden nog 1 aflevering uitzenden. Redelijk triest dat ze dat niet meer hebben gedaan maarja RTL he
Ik heb inmiddels de aflevering al gedownload en gekeken. Ook geen New Girl, Modern Family & Raisimg Hope! Daar gaat mijn dinsdagavond
De mijne ook en nou komen er alleen maar stomme programma'squote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja idd! echt belachelijkDinsdagavond was nou echt mijn TV-avondje
quote:Goed nieuws voor Glee-fans die de serie missen: de serie is vanaf half juni weer op RTL5 te zien!
juniquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |