abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:03:30 #1
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97877274
Zwangerschap en geboorte deel 782

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
29 juni 2011: Jose81 (jongen)
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa
27 juli 2011: __Isis__

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
03 oktober 2011: sverbem
19 oktober 2011: Kleurdoos
22 oktober 2011: Susie
22 oktober 2011: Nirak

November
04 november 2011: meissie1595
08 november 2011: Jipster
16 november 2011: Innepin
18 november 2011: Vlindur
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 novemverl 2011: Miss-Jones25 (Tweeling)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend
30 november 2011: Capricia

December
8 december 2011: SummerBreeze
13 december 2011: Poezebeest
27 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: GirlGoneBad

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy
01 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 09-06-2011 14:50:04 ]
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:07:44 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97877367
Moggu! Nog geen baby's :(
pi_97877378
goedemorgend

Mefke succes vandaag

LLM'ers ook jullie succes en hopelijk mogen er vlug verse beebje komen

zag iemand vandaag eerste echo.. succes ^O^

en evenstar hopelijk mag je vlug naar huis...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_97877379
Z_Z
pi_97877541
Mefke veel succes! Eindelijk ga je Driekus ontmoeten!!!

Deepfreeze veel succes met de echo! Ik mag morgen ook weer *)
pi_97877554
Haha is dat een soort van melding Dementor? Hoe gaat het met Juud?

Mefke, heel veel succes vandaag *O* Ik hoop dat je vandaag ECHT kennis mag maken met Tienus. Kan je updates (laten) geven van hoe het gaat? :*

Wickie, lastige situatie op werk. Maar ja, ze zullen ook wel weinig keuze hebben gehad. Ik zou inderdaad even goed nagaan wat er van je verwacht wordt als je standby bent, en afspreken dat ze alleen bellen wanneer het ECHT noodzakelijk is. Oja, en zeggen dat wanneer je wel wordt 'opgeroepen' de dag als werkdag geldt en niet als verlofdag :P

Ik las trouwens ergens dat je in de 10e week de hoogste concentratie HCG in je bloed hebt en dat de kwaaltjes dus waarschijnlijk op z'n ergst zijn. Is dit waar? Ik dacht dat HCG de gehele zwangerschap toeneemt.
heb gelukkig niet zoveel last van kwaaltjes, behalve vermoeidheid en nu 's nachts slapeloosheid.
pi_97877647
Juud/Dementor, gaan jullie het spannend maken?

Mefke, succes vandaag meid. Ik hoop dat je gauw wat laat horen hoe het met je gaat of dat je je kleine manneke in je armen hebt. Ik zou het heel fijn vinden om wat van je te horen, zeker omdat jij degene bent die bijna een jaar geleden 2 streepjes mijn kant op hebt geblazen (kun je je vast niet meer herinneren, maar ik wel).
pi_97877894
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:15 schreef octopussy het volgende:
Haha is dat een soort van melding Dementor? Hoe gaat het met Juud?

Mefke, heel veel succes vandaag *O* Ik hoop dat je vandaag ECHT kennis mag maken met Tienus. Kan je updates (laten) geven van hoe het gaat? :*

Wickie, lastige situatie op werk. Maar ja, ze zullen ook wel weinig keuze hebben gehad. Ik zou inderdaad even goed nagaan wat er van je verwacht wordt als je standby bent, en afspreken dat ze alleen bellen wanneer het ECHT noodzakelijk is. Oja, en zeggen dat wanneer je wel wordt 'opgeroepen' de dag als werkdag geldt en niet als verlofdag :P

Ik las trouwens ergens dat je in de 10e week de hoogste concentratie HCG in je bloed hebt en dat de kwaaltjes dus waarschijnlijk op z'n ergst zijn. Is dit waar? Ik dacht dat HCG de gehele zwangerschap toeneemt.
heb gelukkig niet zoveel last van kwaaltjes, behalve vermoeidheid en nu 's nachts slapeloosheid.
De hoeveelheid hcg neemt tot de 11e week toe en daarna zal het langzaam minder worden. Vandaar ook dat moeders voor moeders maar tot 16 weken hoeven te plassen, daarna is de hoeveelheid hcg te weinig.
pi_97878507
Wellicht dat Dementor dit topic in de MyAt wil hebben ;)

Succes vandaag Mefke!!! En ook Deepfreeze veel succes bij de eerste echo! Spannend is dat he :)

Vandaag bij de bedrijfsarts geweest en meteen actie ondernomen, echt fijn.
M'n stoel wordt bijgesteld, evenals mn monitor, en ook de bedrijfsfysio is ingeschakeld, mag er vanmiddag meteen naartoe voor een intake.
Mocht het niet gaan helpen en heb ik over 2 weken nog steeds pijn, dan ga ik 2 uur per dag minder werken.

Ik heb zo'n fijne bedrijfsarts! O+
Tralalalaaa
pi_97878564
Tienus, kom je buiten spelen??? :*
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:54:54 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97878657
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wellicht dat Dementor dit topic in de MyAt wil hebben ;)

Succes vandaag Mefke!!! En ook Deepfreeze veel succes bij de eerste echo! Spannend is dat he :)

Vandaag bij de bedrijfsarts geweest en meteen actie ondernomen, echt fijn.
M'n stoel wordt bijgesteld, evenals mn monitor, en ook de bedrijfsfysio is ingeschakeld, mag er vanmiddag meteen naartoe voor een intake.
Mocht het niet gaan helpen en heb ik over 2 weken nog steeds pijn, dan ga ik 2 uur per dag minder werken.

Ik heb zo'n fijne bedrijfsarts! O+
Dat gaat toch automagisch tegenwoordig? als het een reeks is. Dacht ik hoor. :@

weer wegsluipt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:59:51 #12
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97878843
@Danic, welnee, ons meisje maakt het spannend. ;)

Maar ik heb even niet zo'n zin om er uitgebreid over te vertellen, na de belachelijke discussie van gisteren over zeuren/klagen. Sommige mensen hebben gewoon weinig inlevingsvermogen en kunnen dan wellicht beter gewoon hun mond dicht houden...

Blijkbaar mag je gedurende je hele zwangerschap positief zijn en iedereen een hart onder de riem steken, maar als je dan na je 40e week gaat klagen, dan ben je opeens een zeikerd en is dat toch vooral niet toegestaan...

Gelukkig waren er ook veel vriendelijke berichten, her en der. :*

Nou jippie, 41 weken zwanger en nog steeds bovenaan... :{
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:03:13 #13
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97878964
Even een aparte post voor Mefke, ik hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig zal verlopen en dat je Tienus snel in je armen hebt.

Dan kan het grote herstellen en ik hoop ook genieten gaan beginnen en ben je er eindelijk vanaf. :*

Ik ben benieuwd hoe Driekus zal reageren op zijn kleine broertje... O+
pi_97878974
Juud en Mefke :* veel sterkte en succes met deze laatste loodjes! Ik hoop echt van harte dat jullie beide heeeeel snel jullie beeb in jullie armen hebben! *O*
pi_97880353
Juud, ik hoop voor je dat je meisje zich snel en toch nog spontaan aandient.

Mefke, hopelijk verloopt het inleiden voorspoedig. Je eigenste Tienus komt er nu gewoon echt aan. Heel veel succes. Ik ben benieuwd naar hem :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:46:45 #16
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_97880587
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef Juud79 het volgende:

Maar ik heb even niet zo'n zin om er uitgebreid over te vertellen, na de belachelijke discussie van gisteren over zeuren/klagen. Sommige mensen hebben gewoon weinig inlevingsvermogen en kunnen dan wellicht beter gewoon hun mond dicht houden...

Blijkbaar mag je gedurende je hele zwangerschap positief zijn en iedereen een hart onder de riem steken, maar als je dan na je 40e week gaat klagen, dan ben je opeens een zeikerd en is dat toch vooral niet toegestaan...

Precies! Als er toch íemand continue positief en een bikkel is geweest, dan ben jij het wel! Nu 'mag' jij het lekker even zat zijn! Sterkte vandaag, hopelijk dient ze zichzelf aan en anders alvast veel succes bij de VK morgen! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:46:55 #17
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_97880598
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef Juud79 het volgende:

Volgens mij ging het er niet om dat er niet geklaagd mag worden na 40 weken maar dat er gejankt wordt om iedere scheet die dwars zit. Niks mis met jezelf af en toe een schop onder je reet geven en niet blijven hangen in het negatieve.
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:49:29 #18
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97880696
Spannend zeg voor Mefke, lijkt me zo leuk dat je uiteindelijk zeker weet dat je vandaag je kleintje gaat zien.

Leuk Deepfreeze! Ik hoop dat je ook veel printjes mee naar huis krijgt.

Evenstar!!! je mag straks lekker thuis met de kleine knuffelen *O*
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:54:54 #19
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_97880890
Even een melding van een trotse vader:

Mijn zoontje Dean is geboren op 18-5-2011

[ Bericht 42% gewijzigd door WhateverWhatever op 09-06-2011 10:07:17 ]
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:03:35 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97881199
Volgens mij was er ook niemand die specifiek zei dat Juud niet meer mocht klagen... :?
Dus als jij vind dat de schoen jou niet past, moet je hem ook niet aantrekken...
pi_97881416
Wat een mooi manneke!! O+
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:12:18 #22
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97881562
Gefeliciteerd WhateverWhatever *O* , ik kwam je zoontje in een ander topic ook al tegen ;)
Wat een klein ventje zeg :o

Kom op meiden, een topic met alleen maar aanmoedigingen voor een ander is toch ook ontzettend saai.
Ik lees graag verhalen hoe anderen het beleven, wat ze makkelijk aan een zwangerschap vinden en wat iemand lastig/vervelend aan een zwangerschap vind.
De een noemt het klagen, de ander noemt het een ervaringsverhaal ;)
En als iemand het "te ver" of "teveel" vind moet daar gewoon wat van gezegd kunnen worden (pff wat een zinsbouw :{ )
Zoveel mensen, zoveel meningen toch.
En men moet dan niet gelijk opvliegen omdat men een beetje tegengas krijgt.

Verschillende meningen maken een forum juist interessant. En of je kan eroverheen lezen als je het er niet mee eens bent of je zegt simpel "nah dat is jouw mening, ik heb een andere".

Dus allemaal :* :* :* :* en gewoon schrijven wat we kwijt willen :+
Rayen 2½ jaar!
pi_97882625
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:12 schreef TimeJumper het volgende:
Gefeliciteerd WhateverWhatever *O* , ik kwam je zoontje in een ander topic ook al tegen ;)
Wat een klein ventje zeg :o

Kom op meiden, een topic met alleen maar aanmoedigingen voor een ander is toch ook ontzettend saai.
Ik lees graag verhalen hoe anderen het beleven, wat ze makkelijk aan een zwangerschap vinden en wat iemand lastig/vervelend aan een zwangerschap vind.
De een noemt het klagen, de ander noemt het een ervaringsverhaal ;)
En als iemand het "te ver" of "teveel" vind moet daar gewoon wat van gezegd kunnen worden (pff wat een zinsbouw :{ )
Zoveel mensen, zoveel meningen toch.
En men moet dan niet gelijk opvliegen omdat men een beetje tegengas krijgt.

Verschillende meningen maken een forum juist interessant. En of je kan eroverheen lezen als je het er niet mee eens bent of je zegt simpel "nah dat is jouw mening, ik heb een andere".

Dus allemaal :* :* :* :* en gewoon schrijven wat we kwijt willen :+
Hier sluit ik me volledig bij aan! _O_

En WhateverWhatever, gefeliciteerd met je mooie zoontje Dean! Leuke naam ook!

Al iets van Cleany gehoord vandaag? Of heb ik iets gemist?

Juud en Dementor, heel veel sterkte met de laatste loodjes! Hopelijk komt er z.s.m. schot in de zaak!

Nog niks van Mefke bekend?

En voor _evenstar_ ook nog even een dikke :* ! Dat je maar snel weer thuis bent!
pi_97882759
wat TF zegt, het heeft toch werkelijk geen hol met inlevingsvermogen te maken?
Je kan wel alles wat vervelend is gaan benoemen, maar ik zou me juist richten op het positieve.
Als je werkelijk vindt dat het om inleven gaat, dan zou ik juist niet klagen, dan zou ik alleen maar dolgelukkig zijn dat ik een kindje op de wereld kan zetten, terwijl het (als je een beetje goed om je heengekeken hebt hier) zeker niet bij iedereen van een leiend dakje gaat, of helemaal niet.
(Zoals CA gisteren aangaf) er zijn er een hoop die al onze pijntjes en kwaaltjes over willen nemen x 10..ik zeg niet dat je niet mag klagen, maar de hoeveelheid waarmee, daar kan ik zeker moeite mee hebben hier.
En volgens mij zijn er zat mensen hier die die mening met mij delen.
pi_97882812
en dat iedereen maar vindt dat ie voor een ander op moet komen hier vind ik helemaal poep. ik neem aan dat iedereen prima zelf kan verwoorden wat hij/zij vindt en daar geen 'spokesperson' voor nodig heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')