De hoeveelheid hcg neemt tot de 11e week toe en daarna zal het langzaam minder worden. Vandaar ook dat moeders voor moeders maar tot 16 weken hoeven te plassen, daarna is de hoeveelheid hcg te weinig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:15 schreef octopussy het volgende:
Haha is dat een soort van melding Dementor? Hoe gaat het met Juud?
Mefke, heel veel succes vandaagIk hoop dat je vandaag ECHT kennis mag maken met Tienus. Kan je updates (laten) geven van hoe het gaat?
![]()
Wickie, lastige situatie op werk. Maar ja, ze zullen ook wel weinig keuze hebben gehad. Ik zou inderdaad even goed nagaan wat er van je verwacht wordt als je standby bent, en afspreken dat ze alleen bellen wanneer het ECHT noodzakelijk is. Oja, en zeggen dat wanneer je wel wordt 'opgeroepen' de dag als werkdag geldt en niet als verlofdag
Ik las trouwens ergens dat je in de 10e week de hoogste concentratie HCG in je bloed hebt en dat de kwaaltjes dus waarschijnlijk op z'n ergst zijn. Is dit waar? Ik dacht dat HCG de gehele zwangerschap toeneemt.
heb gelukkig niet zoveel last van kwaaltjes, behalve vermoeidheid en nu 's nachts slapeloosheid.
Dat gaat toch automagisch tegenwoordig? als het een reeks is. Dacht ik hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wellicht dat Dementor dit topic in de MyAt wil hebben
Succes vandaag Mefke!!! En ook Deepfreeze veel succes bij de eerste echo! Spannend is dat he
Vandaag bij de bedrijfsarts geweest en meteen actie ondernomen, echt fijn.
M'n stoel wordt bijgesteld, evenals mn monitor, en ook de bedrijfsfysio is ingeschakeld, mag er vanmiddag meteen naartoe voor een intake.
Mocht het niet gaan helpen en heb ik over 2 weken nog steeds pijn, dan ga ik 2 uur per dag minder werken.
Ik heb zo'n fijne bedrijfsarts!
Precies! Als er toch íemand continue positief en een bikkel is geweest, dan ben jij het wel! Nu 'mag' jij het lekker even zat zijn! Sterkte vandaag, hopelijk dient ze zichzelf aan en anders alvast veel succes bij de VK morgen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef Juud79 het volgende:
@Danic, welnee, ons meisje maakt het spannend.![]()
Maar ik heb even niet zo'n zin om er uitgebreid over te vertellen, na de belachelijke discussie van gisteren over zeuren/klagen. Sommige mensen hebben gewoon weinig inlevingsvermogen en kunnen dan wellicht beter gewoon hun mond dicht houden...
Blijkbaar mag je gedurende je hele zwangerschap positief zijn en iedereen een hart onder de riem steken, maar als je dan na je 40e week gaat klagen, dan ben je opeens een zeikerd en is dat toch vooral niet toegestaan...
Gelukkig waren er ook veel vriendelijke berichten, her en der.![]()
Nou jippie, 41 weken zwanger en nog steeds bovenaan...
Volgens mij ging het er niet om dat er niet geklaagd mag worden na 40 weken maar dat er gejankt wordt om iedere scheet die dwars zit. Niks mis met jezelf af en toe een schop onder je reet geven en niet blijven hangen in het negatieve.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef Juud79 het volgende:
@Danic, welnee, ons meisje maakt het spannend.![]()
Maar ik heb even niet zo'n zin om er uitgebreid over te vertellen, na de belachelijke discussie van gisteren over zeuren/klagen. Sommige mensen hebben gewoon weinig inlevingsvermogen en kunnen dan wellicht beter gewoon hun mond dicht houden...
Blijkbaar mag je gedurende je hele zwangerschap positief zijn en iedereen een hart onder de riem steken, maar als je dan na je 40e week gaat klagen, dan ben je opeens een zeikerd en is dat toch vooral niet toegestaan...
Gelukkig waren er ook veel vriendelijke berichten, her en der.![]()
Nou jippie, 41 weken zwanger en nog steeds bovenaan...
Hier sluit ik me volledig bij aan!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:12 schreef TimeJumper het volgende:
Gefeliciteerd WhateverWhatever, ik kwam je zoontje in een ander topic ook al tegen
![]()
Wat een klein ventje zeg![]()
Kom op meiden, een topic met alleen maar aanmoedigingen voor een ander is toch ook ontzettend saai.
Ik lees graag verhalen hoe anderen het beleven, wat ze makkelijk aan een zwangerschap vinden en wat iemand lastig/vervelend aan een zwangerschap vind.
De een noemt het klagen, de ander noemt het een ervaringsverhaal![]()
En als iemand het "te ver" of "teveel" vind moet daar gewoon wat van gezegd kunnen worden (pff wat een zinsbouw)
Zoveel mensen, zoveel meningen toch.
En men moet dan niet gelijk opvliegen omdat men een beetje tegengas krijgt.
Verschillende meningen maken een forum juist interessant. En of je kan eroverheen lezen als je het er niet mee eens bent of je zegt simpel "nah dat is jouw mening, ik heb een andere".
Dus allemaal![]()
![]()
![]()
en gewoon schrijven wat we kwijt willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |