Dit is een hype tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:24 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Waarom moeite doen als je ook gewoon op blote voeten kan?
Ohja moet nog nieuwe schoenen kopen voor onder mn nieuwe chino broekquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voor elk setje moet je toch een paar schoenen hebben?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen zin om een keer een EPT'je te spelen of een ander live toernooi? Desnoods MCOP in november in Amsterdam.
Ja eigenlijk wel...quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voor elk setje moet je toch een paar schoenen hebben?
Als je je dat bij elk ding gaat afvragen kunnen we net zo goed met z'n allen er een eind aan makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:24 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Waarom moeite doen als je ook gewoon op blote voeten kan?

Flips op sneakersquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja moet nog nieuwe schoenen kopen voor onder mn nieuwe chino broek
Ik koop ongeveer 1 paar schoenen per 3/4 weken. Wat moet ik nou.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik voel je verdrietMaar afgelopen half jaar niet zoveel gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
Jaquote:
Zelfs vrouwen met een kort rood pittig kapsel doen mee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben ik tijdens de Irish Open ladies event. Sindsdien heb ik nooit meer ''live'' gespeeld. EPT ofzo zie ik echt niet zitten..
[..]
Ja eigenlijk wel...
Die tijden liggen achter mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik koop ongeveer 1 paar schoenen per 3/4 weken. Wat moet ik nou.
Omg, ik had zulke mooie gezien. Die moet ik hebbennnn.
Hoeveel paar gebruik je nog?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik koop ongeveer 1 paar schoenen per 3/4 weken. Wat moet ik nou.
Omg, ik had zulke mooie gezien. Die moet ik hebbennnn.
Als je al die winkels op m'n plattegrondje afgaat kom je sowieso wel wat goede sneakers tegenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jamaar geen idee nog waar ik ze moet kopen, je plattegrondje maar even printen en met Cosje op zoek gaan
Dat weet ik, want het is jouw plattegrondjequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je al die winkels op m'n plattegrondje afgaat kom je sowieso wel wat goede sneakers tegen
Ik verveelde me nonstop. Elke keer als het naar een showdown ging ''irriteerde'' ik me hoe iedereen hun kaarten misplayed en zat ik mezelf op te vreten door dat irritante geouwehoer van iedereen. Ik hou niet van mensen om me heen, helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:27 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zelfs vrouwen met een kort rood pittig kapsel doen mee.
Ging het zo dramatisch slecht of duurde het zo lang?
Vrouwen met een pittig kort kapsel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:27 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zelfs vrouwen met een kort rood pittig kapsel doen mee.
Ging het zo dramatisch slecht of duurde het zo lang?
trusten, kusje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef Oceanview het volgende:
alweer zo laat
ik ga ook eens
trusten aight
kusjes rest
Mensen zijn inderdaad vervelend op een heel heel klein deel na.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik verveelde me nonstop. Elke keer als het naar een showdown ging ''irriteerde'' ik me hoe iedereen hun kaarten misplayed en zat ik mezelf op te vreten door dat irritante geouwehoer van iedereen. Ik hou niet van mensen om me heen, helemaal niet.
Zet mij maar achter mijn schermpje, met mijn muis, zonder dat er iemand tegen me praat of naar me kijkt en ik ben een happy panda.
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die tijden liggen achter mijIk denk dat ik dit jaar nog maar 2 paar schoenen heb gekocht
Ik begin mij mannelijk te voelen
En als je nieuwe shops vindt..gewoon even erbij zetten en doorsturenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik, want het is jouw plattegrondje
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef Oceanview het volgende:
alweer zo laat
ik ga ook eens
trusten aight
kusjes rest
Nice.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik tijdens de Irish Open ladies event. Sindsdien heb ik nooit meer ''live'' gespeeld. EPT ofzo zie ik echt niet zitten..
Uiteraard, zo aardig ben ik welquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En als je nieuwe shops vindt..gewoon even erbij zetten en doorsturen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Vrouwen met een pittig kort kapsel.
![]()
[ afbeelding ]
Chat wordt zeer zelden gebruikt en al helemaal niet om ''psychologische'' redenen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Mensen zijn inderdaad vervelend op een heel heel klein deel na.
Kun je je inderdaad wel het beste concentreren
Gebruiken ze de chat daar niet?
Ik ga haar opzoeken en met haar trouwen!quote:
Jij typt net als mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:35 schreef monkyyy het volgende:
Chat wordt zeer zelden gebruikt en al helemaal niet om ''psychologische'' redenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |