Wat nou als ik er een haal bij mijn opa en omaquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JammerIk zoek iemand met een faxnummer
lobiquote:
lobi terugquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou als ik er een haal bij mijn opa en oma
[..]
lobi
Lind kan er niet mee omgaan.quote:
Dan zie ik een warme toekomst tegemoetquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou als ik er een haal bij mijn opa en oma
Ik houd van een warm toekomstquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan zie ik een warme toekomst tegemoet [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:55 schreef Oceanview het volgende:
'Wij willen niks liever dan dat jij deze nacht doortrekt'
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
Degene die onder mij post heeft seks met saisai.
VANAF HIER NIET MEERquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
Degene die onder mij post heeft seks met saisai.
Mij belachelijk maken om mijn handicapquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
sorry heb Jj g1 benen? Heb je dat niet onder de knie? XD
Ik houd van warme chocomelquote:
quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef truedestiny het volgende:
wat bezielt saisai om haar EIGEN foto op fok te zetten.
Dat is Saisai, jammer heh.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ben jij dat?GEEF ME JE MSN DAN!! Heb je hyves?
UPCquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
Kut UPC met je kut internet, ik ga het morgen om laten zetten. Valt continu uit. Ik will een smiley zetten maar die wordt niet geladen gvd.
edit: dit was hem '':{w![]()
''
Ik ookquote:
Had je maar een E in je naam moeten zettenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
Kut UPC met je kut internet, ik ga het morgen om laten zetten. Valt continu uit. Ik will een smiley zetten maar die wordt niet geladen gvd.
''
Beetje wel..daar heeft iedereen onder die post van Lindgren. al seks meequote:
Lol, hier is UPC ook `pure pauper´. Al meerdere keren complete uitval en veel haperingen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
''
Mezelf aap noemen. Ik ben een monkyyyquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:58 schreef HappyBob het volgende:
Had je maar een E in je naam moeten zetten [ afbeelding ]
Je zult niet blij zijn wanneer ik pics van mijzelf post.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje wel..daar heeft iedereen onder die post van Lindgren. al seks mee
Een overeenkomstquote:
Jaaaaaaa, vooral die rare kriebels, stomme grijnzen, onnodig rood wordenquote:
Ja weenie Q-music.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Everyday i'm shuffling [ afbeelding ]
Been there, done that.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:00 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Je zult niet blij zijn wanneer ik pics van mijzelf post.
Nah, allemaal bontkraagjes enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zoek een leuke Veenendaalse jongen waar je op kan bouwen!
ik durf mijn sets de laatste dagen niet meer te slowplayen uit angst dat ik disconnect halverwege een hand tyfus zooi,quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, hier is UPC ook `pure pauper´. Al meerdere keren complete uitval en veel haperingen.
Je hebt wel een dongel voor als het midden in een `sicke game´ gebeurt?
Voor een feestje? Mag ik dan je facebook?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb dit weekend het huis voor me alleen, zal ik het anders op Facebook zetten?
Dat zal ik wel zijn. Ik word blij van zowel lelijke als knappe mensenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:00 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Je zult niet blij zijn wanneer ik pics van mijzelf post.

Oké. Gek verhaal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mezelf aap noemen. Ik ben een monkyyy![]()
![]()
niet monkeyyy
![]()
![]()
Het lotquote:
Waarom dan ook dat?quote:
Kijken of Nederlanders echt beter zijn dan die Duitsers hea.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor een feestje? Mag ik dan je facebook?
Dan switch je toch van UPC naar een andere provider?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ik durf mijn sets de laatste dagen niet meer te slowplayen uit angst dat ik disconnect halverwege een hand tyfus zooi,
Ik ga al mijn ''verloren EV'' (omdat ik niet kon spelen door dat zuig internet) lekker van de belasting aftrekken.
Nee, daar kom ik niet. Ze hangen vaak in de Ellekoot als ik klaar ben met werken en vallen dan mensen lastig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Je komt te veel in het Franse gat, Schrijverspark en dergelijke...
Ik ging vanaf 538 terug scannen naar 'goede muziek'quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zal ik wel zijn. Ik word blij van zowel lelijke als knappe mensen [ afbeelding ]
[..]
Oké. Gek verhaal.
[..]
Het lot
[..]
Waarom dan ook dat?
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zal ik wel zijn. Ik word blij van zowel lelijke als knappe mensen [ afbeelding ]
Goed ideequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb dit weekend het huis voor me alleen, zal ik het anders op Facebook zetten?
Watquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Kijken of Nederlanders echt beter zijn dan die Duitsers hea.
Jawel, lelijke mensen zijn goed voor mijn zelfvertrouwen. En knappe mensen zijn sowieso leuk om naar te kijken.quote:
Dat ga ik morgen doen, ik word nu in de wacht gezet bij klantenservice. Ik wilde even ragen tegen hen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Dan switch je toch van UPC naar een andere provider?
Ik wil niet zeggen dat ik lelijk ben, maar pics van mij zien wil je niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jawel, lelijke mensen zijn goed voor mijn zelfvertrouwen. En knappe mensen zijn sowieso leuk om naar te kijken.
Ellekoot was vroeger nog best rustig enzo. Vrij van ongedierte. Maar ik kom er ook niet zo vaak meer dus ja. Ze verspreidden zich best snel he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik niet. Ze hangen vaak in de Ellekoot als ik klaar ben met werken en vallen dan mensen lastig.
hahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen doen, ik word nu in de wacht gezet bij klantenservice. Ik wilde even ragen tegen hen.
Wat is het verhaal erachter dan? Jij bent Medusa?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik lelijk ben, maar pics van mij zien wil je niet.
Ik durf in Utrecht te komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij in Utrecht durft te komen.. [ afbeelding ]
UPC blijkbaar niet doordeweeks om 1 uur 's nachts.quote:
haha henk baksteen niet auto wel koken want bak xDquote:
Geld om drugs van te kopen en naar de hoeren te gaan kunnen ze altijd wel waarderenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet nog steeds mijn motivatie invullen op mijn sollicitatieformulier
JE HEBT WERK NODIG EN ZIJ ZOEKEN IEMAND. EEN MATCH.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Oceanview het volgende:
Nee niet echt, maar gewoon.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is het verhaal erachter dan? Jij bent Medusa?
Je zoekt een uitdaging blablablaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Oceanview het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
UPC blijkbaar niet doordeweeks om 1 uur 's nachts.
edit: nu is het weer lekker snel.![]()
Haha leipe waggie wibautquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha henk baksteen niet auto wel koken want bak xD
Ik was vergeten te vermelden dat je het ook nog moet doen natuurlijkquote:
Duidelijk verhaalquote:
Ja, helaas wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ellekoot was vroeger nog best rustig enzo. Vrij van ongedierte. Maar ik kom er ook niet zo vaak meer dus ja. Ze verspreidden zich best snel he.
OV weet waarom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was vergeten te vermelden dat je het ook nog moet doen natuurlijk
[..]
Duidelijk verhaal
Je vergat ook nog te zeggen als jij er ook bentquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was vergeten te vermelden dat je het ook nog moet doen natuurlijk
Dat ook allemaal jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je vergat ook nog te zeggen als jij er ook benten als je uitgaat
En als ik dan op die plek durf te komen
Tell mequote:
rofl ;pquote:
Je ziet er helemaal niet verkeerd uit wat ik mij herinner.quote:
Ik weet niet ik meng wat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat ook allemaal ja
[..]
Tell meLangzamerhand word ik nieuwsgierig.
Ik moet zeggen, de haat jegens de Marokkanen in Veenendaal wordt duidelijk steeds groter en de angst ook.quote:
Toch zal HappyBob er niet blij mee zijn, toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:09 schreef Oceanview het volgende:
Je ziet er helemaal niet verkeerd uit wat ik mij herinner.
Weet ik niet, probeer het eens. Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Toch zal HappyBob er niet blij mee zijn, toch?
Met een paar k ben ik tevreden. Hangt ervan af hoe hoog ik speel, hoe veel ik speel etc.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Wat verdien je op een goed pokeravondje?
Is dit allemaal een subtiel grapje om mijn naam?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Toch zal HappyBob er niet blij mee zijn, toch?
mag ik ook paar kquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met een paar k ben ik tevreden. Hangt ervan af hoe hoog ik speel, hoe veel ik speel etc.
Inderdaad, na dat 'Kom-we-leggen-een-man-naakt-op-get-spoor'incident. Jammer wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, de haat jegens de Marokkanen in Veenendaal wordt duidelijk steeds groter en de angst ook.
Wanneer wordt je miljonair?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met een paar k ben ik tevreden. Hangt ervan af hoe hoog ik speel, hoe veel ik speel etc.
damnquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom moet je iedereen dit vertellen dan? Het kwam door de alcoholquote:
Die hakte er wel in ja die avond.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Inderdaad, na dat 'Kom-we-leggen-een-man-naakt-op-get-spoor'incident. Jammer wel.
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is dit allemaal een subtiel grapje om mijn naam?
Trusten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef truedestiny het volgende:
Oké mensen bedtijd voor mij
groetjens aan alle knuffels die jullie hebben en keep it cool, alles enzo.
trusten
is gwn geapceteerd toch in nederland acceptabel land heyquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom moet je iedereen dit vertellen dan? Het kwam door de alcohol
Bij mij was het niet door de alcohol, wist je nog de blaastest ervoor?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom moet je iedereen dit vertellen dan? Het kwam door de alcohol
Eeeh, binnen 5 jaar ofzo? Geen idee.quote:
in een prop XDquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:13 schreef Omdatappel het volgende:
Hey Bob je bent een flop
Ahahahahh dat rijmt XD
Check die PI van jou danquote:

Maar mijn ouders zwaar gelovig enzo. Nu moet ik Arie opbellen zodat ik in z'n programma uit de kast kan komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
is gwn geapceteerd toch in nederland acceptabel land hey
Die erotische blaastest?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij mij was het niet door de alcohol, wist je nog de blaastest ervoor?
Standaard PI.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Check die PI van jou dan [ afbeelding ]
[..]
Maar mijn ouders zwaar gelovig enzo. Nu moet ik Arie opbellen zodat ik in z'n programma uit de kast kan komen
[..]
Die erotische blaastest?
Je harde woorden doen mij niets.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:13 schreef Omdatappel het volgende:
Hey Bob je bent een flop
Ahahahahh dat rijmt XD
Het is gewoon een kwestie van veel spelen. Ik ben een winnende speler op midstakes en bumhunt high stakes dus als ik gewoon 20-30 uur per week blijf spelen zoals ik de afgelopen paar ajar heb gedaan kom ik er wel ja.quote:
Ja die eigenlijk ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Check die PI van jou dan [ afbeelding ]
[..]
Maar mijn ouders zwaar gelovig enzo. Nu moet ik Arie opbellen zodat ik in z'n programma uit de kast kan komen
[..]
Die erotische blaastest?
wow nice.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van veel spelen. Ik ben een winnende speler op midstakes en bumhunt high stakes dus als ik gewoon 20-30 uur per week blijf spelen zoals ik de afgelopen paar ajar heb gedaan kom ik er wel ja.
Rop?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef aight1 het volgende:
haha bob flop pop top rop kop nop sop mop yop
Ik doe helemaal niets.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij maakt standaard van die nare grapjes? [ afbeelding ]
Als mijn blaastuitje spuugt, heb ik te weinig alcohol opquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja die eigenlijk ook, hij gaf toch niks aan?
Stopquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef aight1 het volgende:
haha bob flop pop top rop kop nop sop mop yop
Oké..dan laat ik het maar rusten. Ik stop mijn nieuwsgierigheid wel weg.quote:
* Oceanview noteert.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als mijn blaastuitje spuugt, heb ik te weinig alcohol op [ afbeelding ]
Ik ben over 5 jaar alweer 30 jezus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:16 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
wow nice.
Miljonair voor je 30e.
Dat is goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..dan laat ik het maar rusten. Ik stop mijn nieuwsgierigheid wel weg.
Dat dan weer wel. Hmm een miljoen monies.quote:
Al enig idee wat je ermee gaat doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Hmm een miljoen monies.
Dat zijn heeeeel veel schoenen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Hmm een miljoen monies.
all-in en alles verliezen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Al enig idee wat je ermee gaat doen?
Door pokeren?
Ik ben meer een kleren/make-up vrouw. Ik heb 5 kasten met kleren.quote:
Nee absoluut geen idee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Al enig idee wat je ermee gaat doen?
Door pokeren?
5??quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben meer een kleren/make-up vrouw. Ik heb 5 kasten met kleren.
Heb je dan helemaal geen zin om een keer een EPT'je te spelen of een ander live toernooi? Desnoods MCOP in november in Amsterdam.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben beide, wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voor elk setje moet je toch een paar schoenen hebben?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tevens dit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voor elk setje moet je toch een paar schoenen hebben?
Waarom moeite doen als je ook gewoon op blote voeten kan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik voel je verdrietquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben beide, wel.Niet goed voor de portemonnee.
Dit is een hype tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:24 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Waarom moeite doen als je ook gewoon op blote voeten kan?
Ohja moet nog nieuwe schoenen kopen voor onder mn nieuwe chino broekquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen zin om een keer een EPT'je te spelen of een ander live toernooi? Desnoods MCOP in november in Amsterdam.
Ja eigenlijk wel...quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je je dat bij elk ding gaat afvragen kunnen we net zo goed met z'n allen er een eind aan makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:24 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Waarom moeite doen als je ook gewoon op blote voeten kan?

Flips op sneakersquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja moet nog nieuwe schoenen kopen voor onder mn nieuwe chino broek
Ik koop ongeveer 1 paar schoenen per 3/4 weken. Wat moet ik nou.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik voel je verdrietMaar afgelopen half jaar niet zoveel gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
Jaquote:
Zelfs vrouwen met een kort rood pittig kapsel doen mee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben ik tijdens de Irish Open ladies event. Sindsdien heb ik nooit meer ''live'' gespeeld. EPT ofzo zie ik echt niet zitten..
[..]
Ja eigenlijk wel...
Die tijden liggen achter mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik koop ongeveer 1 paar schoenen per 3/4 weken. Wat moet ik nou.
Omg, ik had zulke mooie gezien. Die moet ik hebbennnn.
Hoeveel paar gebruik je nog?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik koop ongeveer 1 paar schoenen per 3/4 weken. Wat moet ik nou.
Omg, ik had zulke mooie gezien. Die moet ik hebbennnn.
Als je al die winkels op m'n plattegrondje afgaat kom je sowieso wel wat goede sneakers tegenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jamaar geen idee nog waar ik ze moet kopen, je plattegrondje maar even printen en met Cosje op zoek gaan
Dat weet ik, want het is jouw plattegrondjequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je al die winkels op m'n plattegrondje afgaat kom je sowieso wel wat goede sneakers tegen
Ik verveelde me nonstop. Elke keer als het naar een showdown ging ''irriteerde'' ik me hoe iedereen hun kaarten misplayed en zat ik mezelf op te vreten door dat irritante geouwehoer van iedereen. Ik hou niet van mensen om me heen, helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:27 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zelfs vrouwen met een kort rood pittig kapsel doen mee.
Ging het zo dramatisch slecht of duurde het zo lang?
Vrouwen met een pittig kort kapsel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:27 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zelfs vrouwen met een kort rood pittig kapsel doen mee.
Ging het zo dramatisch slecht of duurde het zo lang?
trusten, kusje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef Oceanview het volgende:
alweer zo laat
ik ga ook eens
trusten aight
kusjes rest
Mensen zijn inderdaad vervelend op een heel heel klein deel na.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik verveelde me nonstop. Elke keer als het naar een showdown ging ''irriteerde'' ik me hoe iedereen hun kaarten misplayed en zat ik mezelf op te vreten door dat irritante geouwehoer van iedereen. Ik hou niet van mensen om me heen, helemaal niet.
Zet mij maar achter mijn schermpje, met mijn muis, zonder dat er iemand tegen me praat of naar me kijkt en ik ben een happy panda.
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die tijden liggen achter mijIk denk dat ik dit jaar nog maar 2 paar schoenen heb gekocht
Ik begin mij mannelijk te voelen
En als je nieuwe shops vindt..gewoon even erbij zetten en doorsturenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik, want het is jouw plattegrondje
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef Oceanview het volgende:
alweer zo laat
ik ga ook eens
trusten aight
kusjes rest
Nice.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik tijdens de Irish Open ladies event. Sindsdien heb ik nooit meer ''live'' gespeeld. EPT ofzo zie ik echt niet zitten..
Uiteraard, zo aardig ben ik welquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En als je nieuwe shops vindt..gewoon even erbij zetten en doorsturen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Vrouwen met een pittig kort kapsel.
![]()
[ afbeelding ]
Chat wordt zeer zelden gebruikt en al helemaal niet om ''psychologische'' redenen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Mensen zijn inderdaad vervelend op een heel heel klein deel na.
Kun je je inderdaad wel het beste concentreren
Gebruiken ze de chat daar niet?
Ik ga haar opzoeken en met haar trouwen!quote:
Jij typt net als mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:35 schreef monkyyy het volgende:
Chat wordt zeer zelden gebruikt en al helemaal niet om ''psychologische'' redenen.
Prima..dan kies ik wel voor haar zusjequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:35 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ik ga haar opzoeken en met haar trouwen!
Oh ja joh?quote:
Ja, je moet me vertellen hoe je dat doet ik ben altijd net iets te laat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, dat doe je goed!
Nu nog een keer de Nachtbagger op tijd openen.
En dan wat?quote:
UPC is inderdaad om te janken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, je moet me vertellen hoe je dat doet ik ben altijd net iets te laat.![]()
I blame UPC met hun vreselijke lag verbinding.
Jij ook al!quote:
Jij typt net als Socios.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Chat wordt zeer zelden gebruikt en al helemaal niet om ''psychologische'' redenen.
Ja want het is niet een citaat inderdaad. Toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:44 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jij typt net als Socios.
Bijna dan, want het is `psychologische´.
dag floxquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:46 schreef Floxcie het volgende:
Geen begroeting? Lijkt net mijn buurman dit topic.
Huh, welke tafel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:45 schreef monkyyy het volgende:
Socios, snout432 zit met een 27k stack op 25/50.![]()
![]()
Stond je nog op de wachtlijst?
Volgens mij gebruikt Socios altijd `en´.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja want het is niet een citaat inderdaad. Toch?
Precies.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:45 schreef monkyyy het volgende:
En je moet de [..] altijd weghalen uit quotes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:45 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, welke tafel?
En Scou362 uit Duitsland is een `neppe´. Die wil gewoon op die Rus lijken.
Lang haar stond haar inderdaad ook erg goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zonde.Lang haar was zo veel beter geweest.
Haha, en bij een geel kleurtje heb je nog reads?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:49 schreef monkyyy het volgende:
Altijd je visjes een groen kleurtje geven Socios, dan kan je ze meteen herkennen.
Wie is dat? Ik moet weten wie het isquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lang haar stond haar inderdaad ook erg goed
[ afbeelding ]
Geel is reg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, en bij een geel kleurtje heb je nog reads?
Hoi Bob, wie is dat? Groetjes, Floxquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trustequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:51 schreef Omdatappel het volgende:
Nouja, ik ga maar slapen lieve mensen. Kusjes.
Inderdaad. Beter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slaap lekker Appeltjequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:51 schreef Omdatappel het volgende:
Nouja, ik ga maar slapen lieve mensen. Kusjes.
Hoi Flox, privé informatie togh! Groetjes, Bob.quote:
Ik zou je doenquote:
Belpoker op sbs6 niks voor jou Socios?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:56 schreef Socios het volgende:
call110 altijd set negens.
Lachen wanneer scout326 QJ had, maar helaas, lol.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:57 schreef UnitedStates het volgende:
Belpoker op sbs6 niks voor jou Socios?
Echt hè. Beter lekker groot openen, positie erbij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom opent call110 zn btn 2.5x met scout 500bb diep in de blinds is ie een aap?
Oh 65quote:
russische oliebaas ofzo die totaal 5 miljoen down is in online poker op relatief lage stakes.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol nee, ik speel ~5-10x lagere bedragen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:19 schreef UnitedStates het volgende:
Wat voor bedragen spelen jullie 2 eigenlijk?
27.000?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:19 schreef gamezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:20 schreef Dimens het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenacht deze nacht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:22 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Goedenacht broeder van een andere moeder.
Wat een taalgebruik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:25 schreef monkyyy het volgende:
GOD WAT TILT HET ME HARD DAT CALL110 ZIJN BUTTONS 2.5X OPENT TYFUS MONGOOL [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gemenerik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:25 schreef monkyyy het volgende:
GOD WAT TILT HET ME HARD DAT CALL110 ZIJN BUTTONS 2.5X OPENT TYFUS MONGOOL [ afbeelding ]
Terechte geheime boodschap.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:23 schreef gamezz het volgende:
[Hier moet iets staan wat Dimens geschreven heeft, klik HIER om het te lezen.]
Terechte spoiler.
Fundamentele fout, wat absoluut niet mag gebeuren als je om deze bedragen speelt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:26 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik.
Is dat zo'n rasmongool dan?
Ken je die speler verder of is dit de eerste keer dat je hem ziet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Fundamentele fout, wat absoluut niet mag gebeuren als je om deze bedragen speelt.
ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:29 schreef Dimens het volgende:
Wie heeft hier een Full HD 1920*1080 monitor?
Ik heb nooit met hem gespeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:27 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Ken je die speler verder of is dit de eerste keer dat je hem ziet?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:29 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
ik.Wel een 16:9 scherm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |