Mensen zijn inderdaad vervelend op een heel heel klein deel na.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik verveelde me nonstop. Elke keer als het naar een showdown ging ''irriteerde'' ik me hoe iedereen hun kaarten misplayed en zat ik mezelf op te vreten door dat irritante geouwehoer van iedereen. Ik hou niet van mensen om me heen, helemaal niet.
Zet mij maar achter mijn schermpje, met mijn muis, zonder dat er iemand tegen me praat of naar me kijkt en ik ben een happy panda.
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die tijden liggen achter mijIk denk dat ik dit jaar nog maar 2 paar schoenen heb gekocht
Ik begin mij mannelijk te voelen
En als je nieuwe shops vindt..gewoon even erbij zetten en doorsturenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik, want het is jouw plattegrondje
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef Oceanview het volgende:
alweer zo laat
ik ga ook eens
trusten aight
kusjes rest
Nice.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik tijdens de Irish Open ladies event. Sindsdien heb ik nooit meer ''live'' gespeeld. EPT ofzo zie ik echt niet zitten..
Uiteraard, zo aardig ben ik welquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En als je nieuwe shops vindt..gewoon even erbij zetten en doorsturen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Vrouwen met een pittig kort kapsel.
![]()
[ afbeelding ]
Chat wordt zeer zelden gebruikt en al helemaal niet om ''psychologische'' redenen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Mensen zijn inderdaad vervelend op een heel heel klein deel na.
Kun je je inderdaad wel het beste concentreren
Gebruiken ze de chat daar niet?
Ik ga haar opzoeken en met haar trouwen!quote:
Jij typt net als mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:35 schreef monkyyy het volgende:
Chat wordt zeer zelden gebruikt en al helemaal niet om ''psychologische'' redenen.
Prima..dan kies ik wel voor haar zusjequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:35 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ik ga haar opzoeken en met haar trouwen!
Oh ja joh?quote:
Ja, je moet me vertellen hoe je dat doet ik ben altijd net iets te laat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, dat doe je goed!
Nu nog een keer de Nachtbagger op tijd openen.
En dan wat?quote:
UPC is inderdaad om te janken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, je moet me vertellen hoe je dat doet ik ben altijd net iets te laat.![]()
I blame UPC met hun vreselijke lag verbinding.
Jij ook al!quote:
Jij typt net als Socios.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Chat wordt zeer zelden gebruikt en al helemaal niet om ''psychologische'' redenen.
Ja want het is niet een citaat inderdaad. Toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:44 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jij typt net als Socios.
Bijna dan, want het is `psychologische´.
dag floxquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:46 schreef Floxcie het volgende:
Geen begroeting? Lijkt net mijn buurman dit topic.
Huh, welke tafel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:45 schreef monkyyy het volgende:
Socios, snout432 zit met een 27k stack op 25/50.![]()
![]()
Stond je nog op de wachtlijst?
Volgens mij gebruikt Socios altijd `en´.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja want het is niet een citaat inderdaad. Toch?
Precies.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:45 schreef monkyyy het volgende:
En je moet de [..] altijd weghalen uit quotes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:45 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, welke tafel?
En Scou362 uit Duitsland is een `neppe´. Die wil gewoon op die Rus lijken.
Lang haar stond haar inderdaad ook erg goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zonde.Lang haar was zo veel beter geweest.
Haha, en bij een geel kleurtje heb je nog reads?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:49 schreef monkyyy het volgende:
Altijd je visjes een groen kleurtje geven Socios, dan kan je ze meteen herkennen.
Wie is dat? Ik moet weten wie het isquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lang haar stond haar inderdaad ook erg goed
[ afbeelding ]
Geel is reg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, en bij een geel kleurtje heb je nog reads?
Hoi Bob, wie is dat? Groetjes, Floxquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trustequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:51 schreef Omdatappel het volgende:
Nouja, ik ga maar slapen lieve mensen. Kusjes.
Inderdaad. Beter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |