Dat denk je maar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:56 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen met moord wegkomen als je teveel van die tv detective series kijk (als ik).
Jezus wat een verschrikkelijk vod is het AD ook. Nog te slecht om je vis mee in te pakken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De politie in de Amerikaanse staat Texas heeft een massagraf ontdekt waarin zich de resten bevinden van ongeveer dertig mensen.
Ach welnee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:23 schreef Absurditeit het volgende:
Uit de vele artikelen nog niet kunnen opmaken dat er niets is gevonden?
'Massagraf' Texas was loos alarmquote:In het oosten van Texas is toch geen massagraf ontdekt. De tips die de politie van een helderziende had gekregen, bleken niet te kloppen. "Er is geen plaats delict", zei een rechter uit Liberty County dinsdagavond (lokale tijd).
De tipgever wordt mogelijk vervolgd voor het doorgeven van een valse melding. De politie nam de tips serieus omdat de helderziende aangaf dat er kinderlijken in de tuin zouden liggen, aldus een politiewoordvoerder.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jezus wat een verschrikkelijk vod is het AD ook. Nog te slecht om je vis mee in te pakken.
Er is helemaal geen massagraf gevonden.
Ze hadden een tip van gekregen van iemand die claimt paranormaal te zijn en had doorgekregen dat er daar lichamen zouden liggen.
Volgens mij was het gewoon een herschreven ANP bericht, die ook door Novum werd gemeld. Die dit weer leveren aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jezus wat een verschrikkelijk vod is het AD ook. Nog te slecht om je vis mee in te pakken.
Er is helemaal geen massagraf gevonden.
Ze hadden een tip van gekregen van iemand die claimt paranormaal te zijn en had doorgekregen dat er daar lichamen zouden liggen.
Ik zag dat meer nieuwssites het hadden inderdaad. Het alleen het AD verwijten was onterecht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 06:19 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij was het gewoon een herschreven ANP bericht, die ook door Novum werd gemeld. Die dit weer leveren aan.
Wel typisch dat 't ze niks kon schelen, tot er "kinderen" genoemd werdquote:
ook als slachtoffer?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:47 schreef Copycat het volgende:
En ik had net zo'n zin in weer eens een Ted Bundy-saga.
Dat lijkt me dan weer net wat minder.quote:
Gezellig, mag ik je het werk van Wolfgang Abel en Mario Furlan aanraden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer net wat minder.
Oh well, dan ga ik wel weer lezen over Ted. Of Ed. Of John. Of Andrej.
In de OP staat toch 'mensen' en niet 'kinderen' ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:57 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Mexicaanse drugsmaffia geen kinderen vermoorden. Ze moorden voornamelijk elkaar uit.
Daar maken ze in de USA vaker gebruik van...quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:20 schreef waht het volgende:
Dit ga je toch niet geloven.
Naar aanleiding van een helderziende alle troepen inschakelen. Een nieuw dieptepunt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:13 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Dat denk je maar.
Gelukkig laten series als CSI een totaal vertekend beeld van de realiteit zien waardoor mensen die denken dankzij prime time series een forensisch instituut te slim af te zijn doodleuk door de mand vallen.![]()
Heb ze even geWiki'd. Is daar een interessant boek over geschreven?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:16 schreef Waaghals het volgende:
Gezellig, mag ik je het werk van Wolfgang Abel en Mario Furlan aanraden?
Nou,ik denk dat in dit geval de blunder eerder onthouden zal worden. Een leuke schadevergoeding erbij en de mensen voor geld een vierkante meter uit laten graven om de woordjes "zeker weten onschuldig"quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Wel typisch dat 't ze niks kon schelen, tot er "kinderen" genoemd werdMaar goed, daar sta je dan, lekker op internet met je adres en alles omdat een of andere idioot iets verzint over dooie kinderen. Volgens de meeste NLers zal er wel niks aan de hand zijn omdat ie uiteindelijk toch "niks had te verbergen", maar als dat stukje grond van jou is zal je je hier toch flink kut door voelen
Zal ook een fijne invloed hebben op de waarde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |