jah was druk bezig met smatjes op msn, jwtzquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je hebt net mijn half uur verlenging gemist
Zo doe ik het meestal wel als ik niet kan slapenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:13 schreef _Fanta het volgende:
maarruh stokje je hebt wel gelijk man, bdoel al ik zo wa gedronken heb ben ik wakker. dus kan beter ff doorzuipen tot ik in slaap val ofnie dan?
maar ben jij nou een man of een vrouw. want ik twijfel momenteel..quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Geen wonder dat je dan niet in slaap valt
Zie vorige postquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar ben jij nou een man of een vrouw. want ik twijfel momenteel..
Njah ben alweer van vanmiddag af aan het zuipen, dus denk niet dat ik binne paar uur weer nuchter benquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo doe ik het meestal wel als ik niet kan slapen
Je kunt ook nuchter worden en dan gaan slapen maar dat duurt vaak weer ff
heb me toen straks al geruktquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Je kunt ook rukken![]()
Ik ben dan wel een vrouw maar ik slaap binnen 10 seconden
zeggen we omdat we na de sex voldaan zijn en geen zin hebben in naspel. maar psst nie doorvertellen hequote:Op woensdag 8 juni 2011 02:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En nog steeds wakker?Dacht dat dat effect bij mannen nog sterker was
Ahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zeggen we omdat we na de sex voldaan zijn en geen zin hebben in naspel. maar psst nie doorvertellen he
ze zingen in begin van dit nummer toch, is this real life or is this fantasy?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik hem aanvraag zal ik hem er gelijk bijzoeken
Ja ik snap hem ook wel hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze zingen in begin van dit nummer toch, is this real life or is this fantasy?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |