quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zou mezelf niet eens kunnen snijden
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zou mezelf niet eens kunnen snijden
Dat moet je ook niet proberen.quote:
Oké.quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zie mijn vlaggetje in de OP, mooi gecentreerd ook hè?
Snuf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Snuf. het volgende:
Gelukkig ben ik in dit topic, dat is een goed maatregel tegen de kutuserflatie
Jij weet er alles van?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Dastan het volgende:
Jezelf snijden is helaas onlosmakelijk verbonden met het emo-zijn. Een stereotype dat is opgekomen in het vorige decennium en waar men liever niet mee geassocieerd wil worden. Toch heeft snijden wel degelijk effect. Er komt een stof vrij - genaamd endorfine - dat je een gevoel van geluk doet ervaren.
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Snuf. het volgende:
Gelukkig ben ik in dit topic, dat is een goed maatregel tegen de kutuserflatie
Ik denk niet dat mensen daar aan denken, als zij van plan zijn om in zichzelf te snijden...quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Tja, ik vind het sowieso kut als iemand aan mijn aders zitdus snijden.. never :p
Welterusten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken. Welterusten allemaal. Als je morgen rond 10 uur een lesauto in Rotterdam ziet rijden, dan ben ik dat.
En ja hoor het begint, de eerste baas verdwijnt al uit het topicquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken. Welterusten allemaal. Als je morgen rond 10 uur een lesauto in Rotterdam ziet rijden, dan ben ik dat.
Haha emo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik sneed in mn voet. Daar zag niemand het. Tot de zomer aankwam.![]()
Het spijt me man. Maar ze hebben jou toch nog.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En ja hoor het begint, de eerste baas verdwijnt al uit het topic
Wil jij Klaas Vaak zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef Dastan het volgende:
Welterusten Etsoe, moge Klaas Vaak je spoedig bezoeken en je goddelijke dromen bezorgen.
Aandachtshoer. Afmaken die vrouw.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef Keauning het volgende:
Iemand die zelfmoord wilt plegen op 538 aan de telefoon.![]()
![]()
Helaas reiken mijn armen niet zo ver, maar ik kan zeker de beste man aansporen om jou als eerste een bezoek te brengen.quote:
Ze doet het zelf al volgens mij..quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Aandachtshoer. Afmaken die vrouw.
Daar heb je toch wel een beetje 'geluk' mee gehad. Een vriendin van mij sneed in haar polsen en de littekens zijn na ruim drie jaar nog steeds duidelijk te zien. Ze verbergt haar polsen altijd, ook in de zomer. Het is echt zo rot om haar zo te zien, vooral omdat ze zich zo schaamt.quote:
Jammer, maar toch lief.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Helaas rijken mijn armen niet zo ver, maar ik kan zeker de beste man aansporen om jou als eerste een bezoek te brengen.
Rotterdamquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:42 schreef Snuf. het volgende:
Gr gr etsu niemand doodrijden he rotterdam de gekste
Haten op Rotterdam is ten ALLE TIJDEN onnodigquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer, maar toch lief.Trusten Sammie.
[..]
Rotterdam
Als alles meezit, ben ik hier over een halfjaar weg.
Snuf.
Ik wilde al zeggen, maar ik dacht: Samuel maakt nooit fouten, dus het zal wel kloppen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef Dastan het volgende:
Excuses voor die onvergeeflijke lange-ij-fout. Hopelijk heeft niemand iets opgemerkt.
awwwwquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb je toch wel een beetje 'geluk' mee gehad. Een vriendin van mij sneed in haar polsen en de littekens zijn na ruim drie jaar nog steeds duidelijk te zien. Ze verbergt haar polsen altijd, ook in de zomer. Het is echt zo rot om haar zo te zien, vooral omdat ze zich zo schaamt.
Justin Bieberquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klink, ik ga morgen naar de kapper. Ik heb je mening nodig.
Welk kapsel zal ik nemen.
Op CadY dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haten op Rotterdam is ten ALLE TIJDEN onnodig
Ik zal het overwegen. Ik zal morgen een foto maken van mijn uiterlijke kapsel.quote:
Vergeef het me. De avond is voorbij en de helderheid een aantal borrels geleden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, maar ik dacht: Samuel maakt nooit fouten, dus het zal wel kloppen.
Luister eens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ze moet hulp zoeken, niet de media opzoeken
Mijnequote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen. Ik zal morgen een foto maken van mijn uiterlijke kapsel.
Ik denk dat ik gewoon bij laat knippen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef Keauning het volgende:
[..]
Luister eens. Best ingrijpend.
http://www.radio538.nl/web/show/id=673545
gaat niet op mijn telefoonquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef Keauning het volgende:
[..]
Luister eens.
http://www.radio538.nl/web/show/id=673545
Daarom voet. Niet iedereen hoefde het te zien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb je toch wel een beetje 'geluk' mee gehad. Een vriendin van mij sneed in haar polsen en de littekens zijn na ruim drie jaar nog steeds duidelijk te zien. Ze verbergt haar polsen altijd, ook in de zomer. Het is echt zo rot om haar zo te zien, vooral omdat ze zich zo schaamt.
Jij snee je zelf?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom voet. Niet iedereen hoefde het te zien.
Alles is heftig, mits je erbij stilstaat. Er sterven nu ook talloze kinderen aan hongersnood, familiedrama's, ziektes. Heel cru, maar het is zo.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan. Je mag ze hebben van mij.
Mwah ik vind het zo irritante shit daarom hou ik het liefst wat kort, is gewoon veel praktischerquote:
Kort haar is ook een stuk minder warm. Alleen daarom zou ik mijn haar in de zomer eraf willen scheren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah ik vind het zo irritante shit daarom hou ik het liefst wat kort, is gewoon veel praktischer
Verwilderd haar is verwilderd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij jou al helemaal. Met je verwilderd haar.
- Minder warmquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kort haar is ook een stuk minder warm. Alleen daarom zou ik mijn haar in de zomer eraf willen scheren.
IK WIL ZIENquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:52 schreef Snuf. het volgende:
OMG JONGENS
WIE WIL MIJN KAT ZIEN DIE VET RAAR DOET IK MAAK NU EEN TINYTJET AAN
Alleen staat het voor geen meter, als je een meisje bent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
- Minder warm
- Minder geïrriteerd door de wind
- Sneller droog
- Minder tijd om een beetje fatsoenlijk in model te brengen
WIN WIN WIN WIN dus
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
- Minder warm
- Minder geïrriteerd door de wind
- Sneller droog
- Minder tijd om een beetje fatsoenlijk in model te brengen
WIN WIN WIN WIN dus
Toen ik vandaag werkte in het bejaardentehuis was er een vrouw die maar niet geholpen werd door de verpleging. Ze kon haar bed niet uit. Ze was al drie uur wakker. Ik hoorde - toen ik op een andere gang nota bene aan het schoonmaken was - haar roepen:quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Bejaarden hebben het altijd alleen maar over ziektes en over wie er dood is in de buurt.
Kan ik niet zienquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:52 schreef Snuf. het volgende:
OMG JONGENS
WIE WIL MIJN KAT ZIEN DIE VET RAAR DOET IK MAAK NU EEN TINYTJET AAN
jawel hoor. Bij sommigen vrouwen wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen staat het voor geen meter, als je een meisje bent.
Voor jou geldt ook:quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:53 schreef Snuf. het volgende:
http://tinychat.com/snuffagzijnkat
NU HIERZO
Ja oké, maar bij mij niet. Dan lijk ik net een jongen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jawel hoor. Bij sommigen vrouwen wel.
Nummer 2 meldt zich bij dezen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou om 23:30 al gaan. Faalhaas nummer 1 is hier.
Ik 3 uurtjes later.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef Dastan het volgende:
Ik moet morgen godverdomme om 6.00 uur op.
pics.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja oké, maar bij mij niet. Dan lijk ik net een jongen.
Kat kijken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:53 schreef Snuf. het volgende:
http://tinychat.com/snuffagzijnkat
NU HIERZO
jmr haal ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor jou geldt ook:
Morgen 12 uur op Rotterdam Centraal, perron 2.
Samen met Jordy en Gideon. Meeton jwzz.![]()
Dat is waar, maar ik ga geen foto sturen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
i can judge by the way your face looks.
VERTEL DAN SNUF OMG FF SNEL VOORDAT IK GAquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef Snuf. het volgende:
OKE JONGENS WACHT MET WEGGAAN IK HEB 1 BAZENVERHAAL
Zonder filter is korter en ik lurk snel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over een sigaret doe je 7 minuten over. Dus dat haal je niet.
NIEMANDquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef Snuf. het volgende:
OKE JONGENS WACHT MET WEGGAAN IK HEB 1 BAZENVERHAAL
Van jou met je krullend haar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok doei wekker 6:45.
Morgen wel indianen dag, pics volgen.
Doet er allemaal niet toe.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zonder filter is korter en ik lurk snel.
JE HEBT NOG 2 MINquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:58 schreef Snuf. het volgende:
OKE KOMT IE HE OVER 1 MINUUT EFFE TIEPEN BLIJF KIJKEN
Okequote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ga geen foto sturen.
Eentje was heel wijs. Las de hele dag. Wist alles. Uitgerekend hij is overleden. Terwijl die oude gek die haar hele gang beschuldigt van diefstal nog leeft. Inclusief haar blauwe benen en de hagelslag overal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
@ Dastan, duh. Daarom zitten ze in een bejaardentehuis. Overigens heb ik al mijn opa's en oma's nog. Mijn opa is wrl stoer, moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Eentje was heel wijs. Las de hele dag. Wist alles. Uitgerekend hij is overleden. Terwijl die oude gek die haar hele gang beschuldigt van diefstal nog leeft. Inclusief haar blauwe benen en de hagelslag overal.
Dat zijn de leuke nachten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef Snuf. het volgende:
OKE HET WAS EEN MOOIE ZONDAGOCHTEND OM HALF 9
Je boy lag rustig te slapen na een avondje in de kroeg waarbij zijn VRIENDIN ZIJN BIER BETAALDEMaar goed dat had ik al verteld.
ik werd wakker gebeld om half 9 door mijn baasIk nam niet op. Hij belde weer. Ik nam weer niet op. Ik zette mijn telefoon en dus mijn wekker uit. WAARDOOR IK ROND 4 UUR WAKKER WERD IN DE MIDDAG EN DUS NIET MOE WAS SAVONDS EN VAN 24:00 TOT 05:00 HOW I MET YOUR MOTHER HEB ZITTEN KIJKEN
Oke bedankt voor jullie aandacht, nu lekker slapen, tot morgen
Ik heb zin om lekker te gaan zonnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om te slapen, maar ik wil niet naar bed...
FUCKING BAAS MANquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef Snuf. het volgende:
Je boy lag rustig te slapen na een avondje in de kroeg waarbij zijn VRIENDIN ZIJN BIER BETAALDEMaar goed dat had ik al verteld.
ik werd wakker gebeld om half 9 door mijn baasIk nam niet op. Hij belde weer. Ik nam weer niet op. Ik zette mijn telefoon en dus mijn wekker uit. WAARDOOR IK ROND 4 UUR WAKKER WERD IN DE MIDDAG EN DUS NIET MOE WAS SAVONDS EN VAN 24:00 TOT 05:00 HOW I MET YOUR MOTHER HEB ZITTEN KIJKEN
Trusten dastanquote:
Laf joe jij gaat toch nog niet slapen?quote:
Trusten mattie, binnenkort beleef ik weer wat bazigsquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
FUCKING BAAS MANECHT ZOVEEL RESPECT VOOR JOU
Snuf.
Trusten.
O mooi, kan ik morgen zonnen op het terrasquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je geluk hebt, schijnt de zon morgen.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik ook! Als de zon niet weglooptquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
O mooi, kan ik morgen zonnen op het terras
WAT?! NEGEN MAAR?! Wat is ditquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
09. 249 Etsu
10. 239 Klinkerbotsing
NOG niet nee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Trusten dastan
[..]
Laf joe jij gaat toch nog niet slapen?
[..]
Trusten mattie, binnenkort beleef ik weer wat bazigs
Spanneeeeeeeend, was t nu maar volgende week woensdagavondquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef Keauning het volgende:
NOG MAAR 8 DAGEN TOT UITSLAG.
OOWJA WE HADDEN EXAMENS GEDAAN..............!!!
Weet je wanneer ik dat heb?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef Ezell het volgende:
Jongens en meisje, ik wil weer een ik-houd-van-alles-momentje.
Dit is zo waar dat ik er om moet huilenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik neem me al de hele vakantie aan om mijn slaappatroon te verbeteren. Lukt nooit
Vertel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef Keauning het volgende:
[..]
Weet je wanneer ik dat heb?![]()
![]()
![]()
ghehehehehe
Afgaan waar gezoem vandaan komt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, hoe vind je een mug. Zag hem een uur of twee langsvliegen en heb toen niks gedaan![]()
Ronddansen met je onderbroek op de enkels terwijl je met je ellebogen tegen elkaar klapt en op de grond spuugtquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, hoe vind je een mug. Zag hem een uur of twee langsvliegen en heb toen niks gedaan![]()
Slaap zequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ronddansen met je onderbroek op de enkels terwijl je met je ellebogen tegen elkaar klapt en op de grond spuugt
abvva knmzj jbma (L)(L)quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mjammie
Loveyousoomuch ntb wjnmk hvj xoxo Etsoe.
Oké...quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef Keauning het volgende:
[..]
Begint met een F, A, B, M of R. Misschen meer.
Laatste keer dat ik VOOR 2 uur ging slapen is ook al weer ff geleden. Kut.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is zo waar dat ik er om moet huilen
Al geprobeerd, hielp niet. En ik wil hem eigenlijk klappen voor ik uberhaupt gezoem hoor, dan is het meestal al te laatquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ronddansen met je onderbroek op de enkels terwijl je met je ellebogen tegen elkaar klapt en op de grond spuugt
Jij bent een meisje?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:07 schreef Water123 het volgende:
Ik krijg mijn valse wimpers niet op mijn wimpers geplakt
Waarom?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik zo maar ook offline ga, want ik word een beetje depri van dit topic.
Delen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef Snuf. het volgende:
WATERFLESJE DOE HET MET MIJ WANT IK BEN NOG VRIJ
Daar waren we toch al klaar mee?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik zo maar ook offline ga, want ik word een beetje depri van dit topic.
Komt wel goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Snap er zelf ook niets van.
Geen idee, ik was lid geworden omdat dit het enige forum was waar ze over examens praatten maar nu verveel ik me dusquote:
Oh okequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef Water123 het volgende:
[..]
Geen idee, ik was lid geworden omdat dit het enige forum was waar ze over examens praatten maar nu verveel ik me dus
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar waren we toch al klaar mee?
Niet gaan
Laten we dat maar hopen, want ik begin me nu ontzettend k*t te voelen.quote:
vwoooquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh okeWaar heb je examen in gedaan? Welk nivo?
Lekker even ontspannen, en praten, lucht vast opquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
[..]
Laten we dat maar hopen, want ik begin me nu ontzettend k*t te voelen.
Neequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke tof ik ook. Heb je het gehaald denk je of niet?
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef Keauning het volgende:
Ezell, heb jij toevallig liefdesproblemen?
Ah beuquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee
Ik ben wss gezakt op fa, en en nl
Andere reden, maar dat ga ik hier niet uitleggen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:16 schreef Keauning het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo ongelukkig ineens?
Ik welquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jullie?Ik dacht dat we inmiddels wel met een persoonlijk gesprek bezig waren hier
Ah ok.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Andere reden, maar dat ga ik hier niet uitleggen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik stel voor dat we gaan praten over mooie dingen
Nee het probleem is dat ik eigenlijk voor natuurkunde en biologie ook te weinig punten heb, maar ik ga er vanuit dat de normeringstermen zo hoog zijn (respectievelijk 1,0 en 0,8) dat ik die vakken wel gered heb. En Engels en Frans heb ik sowieso al onvoldoende omdat dat niet moeilijk na te kijken was, dus het hangt van Nederlands af..quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah beuHeb je wel herkansing dan denk je? EM zeker?
Ik probeer aardig te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jullie?Ik dacht dat we inmiddels wel met een persoonlijk gesprek bezig waren hier
Je kunt het altijd nog een andere keer uitleggen als je je beter voelt en dat wil, heb zelf ook onlangs nog een zware periode achter de rug gehadquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Andere reden, maar dat ga ik hier niet uitleggen.
Ik denk dat ik het wel gehaald heb, wel waarschijnlijk een 2,5 ofzo voor Wisa maar stond een 5quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:18 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee het probleem is dat ik eigenlijk voor natuurkunde en biologie ook te weinig punten heb, maar ik ga er vanuit dat de normeringstermen zo hoog zijn (respectievelijk 1,0 en 0,8) dat ik die vakken wel gered heb. En Engels en Frans heb ik sowieso al onvoldoende omdat dat niet moeilijk na te kijken was, dus het hangt van Nederlands af..een normeringsterm van minstens 1,0 zou me blij maken maar dat zal er wel niet komen
Maar profiel NG trouwens, en jij?
Ik ben volgens mij de slechtste van mijn school in Wiskunde A. Gelukkig heb ik jou nogquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel gehaald heb, wel waarschijnlijk een 2,5 ofzo voor Wisa maar stond een 5ik had ECM.
Lays Sensations Thai Sweet Chiliquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:19 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik heb net onder kroepoek gegeten, de chips was op.
Nog 8 dagenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel gehaald heb, wel waarschijnlijk een 2,5 ofzo voor Wisa maar stond een 5ik had ECM.
Misschien. Alleen is het zo k*t dat er niemand is die het probleem echt begrijpt...quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je kunt het altijd nog een andere keer uitleggen als je je beter voelt en dat wil, heb zelf ook onlangs nog een zware periode achter de rug gehad
Maar het hoeft natuurlijk niet.
Oeee, sterkte er mee Snuf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef Snuf. het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat mijn opa kanker heeft een terminaal ziek is dus en niet lang meer te leven heeft
Wat sneu, sterktequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef Snuf. het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat mijn opa kanker heeft een terminaal ziek is dus en niet lang meer te leven heeft
Hahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de slechtste van mijn school in Wiskunde A. Gelukkig heb ik jou nog.
ja spanningquote:
Wat rot zeg. Sterkte.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef Snuf. het volgende:
Dankjewel man hij is 80quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef Keauning het volgende:
[..]
Oeee, sterkte er mee Snuf.
Hoe oud is die?
Ja dankjequote:
Oh dat zouden ze bij ons ook moeten doen! Bij ons worden eerst de mensen die gezakt zijn gebeld door een man en daarna de mensen die geslaagd zijn gebeld door een vrouw.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha
[..]
ja spanningBij ons wordt alleen gebeld als je gezakt bent.. bij jou?
Dan kom je natuurlijk ook nergens hè, eerst zien dan geloven. Ook al blijkt het vaak wel zo te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien. Alleen is het zo k*t dat er niemand is die het probleem echt begrijpt...
Thanksquote:
Mja kanker is echt kut man best veel mensen krijgen het eigenlijk! Tenminste, ik ken best wat mensen die het hebben (gehad).quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo en zo als ik ooit iets win gaat de helft, zo niet alles, naar KWF
Als je er echt heel erg meezit is het toch verstandig om het anoniem op een psychologie forum te plaatsen, of hier natuurlijk, dat moet jijzelf weten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien. Alleen is het zo k*t dat er niemand is die het probleem echt begrijpt...
Wou ik net zeggen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef Keauning het volgende:
80 is, hoe cliché het ook klinkt, een mooie leeftijd.
Ja inderdaad, alleen beu eigenlijk dat ie verder nog helemaal gewoon gezond is enzo en een week geleden was er nog niks aan de hand en moest hij naar het ziekenhuis. Zo snel is het gegaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef Keauning het volgende:
80 is, hoe cliché het ook klinkt, een mooie leeftijd.
Haha spanning om wat voor stem je hoortquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Oh dat zouden ze bij ons ook moeten doen! Bij ons worden eerst de mensen die gezakt zijn gebeld door een man en daarna de mensen die geslaagd zijn gebeld door een vrouw.
Zo is het ook bij mijn opa en oma gegaan. Ondanks de hoge leeftijd komt het toch vaak onverwacht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alleen beu eigenlijk dat ie verder nog helemaal gewoon gezond is enzo en een week geleden was er nog niks aan de hand en moest hij naar het ziekenhuis. Zo snel is het gegaan
Kut manquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef Snuf. het volgende:
Zo was het ook bij mijn vader, volgens mijn moeder had hij al een tijd moeite met praten maar zelf heb ik het nooit doorgehad tot ze het zei... 5 jaar geleden inmiddelsquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alleen beu eigenlijk dat ie verder nog helemaal gewoon gezond is enzo en een week geleden was er nog niks aan de hand en moest hij naar het ziekenhuis. Zo snel is het gegaan
Ah beu ook sterkte manquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kut manSterkte.
Mijn oma heeft alzheimer en mijn opa heeft ook niet lang meer.
Ja echt beuquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:24 schreef Keauning het volgende:
[..]
Zo is het ook bij mijn opa en oma gegaan. Ondanks de hoge leeftijd komt het toch vaak onverwacht.
Ik zit om 7:59 voor mijn laptop en kijk om 8:00 op de site van cito. Als de normeringstermen te laag zijn begin ik alvast met huilen zodat ik geen tranen meer heb als ik de uitslag hoor en wel moet lachenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha spanning om wat voor stem je hoort
Geloof me, in mijn geval is het zo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan kom je natuurlijk ook nergens hè, eerst zien dan geloven. Ook al blijkt het vaak wel zo te zijn.
Maar laten we erover ophouden.
Ik heb er al mijn hele leven last van en dat zal in de toekomst niet veranderen. Dat staat sowieso al vast, wat er ook gaat gebeuren. Soms heb je wel eens van die triggers die mij dan weer verdrietig maken en dat was toevallig laatst ook zo op FOK!..quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je er echt heel erg meezit is het toch verstandig om het anoniem op een psychologie forum te plaatsen, of hier natuurlijk, dat moet jijzelf weten.
Vriendin van mij haar vader werd kanker ontdekt en binnen 20 dagen was hij overleden..quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo was het ook bij mijn vader, volgens mijn moeder had hij al een tijd moeite met praten maar zelf heb ik het nooit doorgehad tot ze het zei... 5 jaar geleden inmiddels
Ghehehequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik zit om 7:59 voor mijn laptop en kijk om 8:00 op de site van cito. Als de normeringstermen te laag zijn begin ik alvast met huilen zodat ik geen tranen meer heb als ik de uitslag hoor en wel moet lachen
Ik ga zoals normaal gewoon lekker slapen tot 14:00 ofzo en dan effe kijken en dan tussen 14:30 en 15:30 gaan ze al dan niet bellenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik zit om 7:59 voor mijn laptop en kijk om 8:00 op de site van cito. Als de normeringstermen te laag zijn begin ik alvast met huilen zodat ik geen tranen meer heb als ik de uitslag hoor en wel moet lachen
Heb ik ook wel eens last van, wie weet zijn we lotgenoten. Wie weet..quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geloof me, in mijn geval is het zo.
[..]
Ik heb er al mijn hele leven last van en dat zal in de toekomst niet veranderen. Dat staat sowieso al vast, wat er ook gaat gebeuren. Soms heb je wel eens van die triggers die mij dan weer verdrietig maken en dat was toevallig laatst ook zo op FOK!..
Trusten en dankjewelquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:28 schreef Water123 het volgende:
Ik ga even bikkelen en dan naar bed!
Welterusten iedereen en veel sterkte Snuf. (en de rest ook natuurlijk)
Mag ik gokken? In ieder geval kun je dan beter naar een psycholoog...quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geloof me, in mijn geval is het zo.
[..]
Ik heb er al mijn hele leven last van en dat zal in de toekomst niet veranderen. Dat staat sowieso al vast, wat er ook gaat gebeuren. Soms heb je wel eens van die triggers die mij dan weer verdrietig maken en dat was toevallig laatst ook zo op FOK!..
Dat is echt klote trouwensquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vriendin van mij haar vader werd kanker ontdekt en binnen 20 dagen was hij overleden..
Edit: Oke beetje een kut standaard PI bij deze post
Misschien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van, wie weet zijn we lotgenoten. Wie weet..
Liever niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mag ik gokken? In ieder geval kun je dan beter naar een psycholoog...
Precies, wat dat betreft zou je kunnen spreken van een geluk bij een ongeluk. Zelfs de artsen spreken van een wonder, omdat de tumor nu een jaar of 1,2 geleden is gestopt met groeienquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vriendin van mij haar vader werd kanker ontdekt en binnen 20 dagen was hij overleden..
Oh oke nou ja hopelijk blijft het een beetje oke danquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, wat dat betreft zou je kunnen spreken van een geluk bij een ongeluk. Zelfs de artsen spreken van een wonder, omdat de tumor nu een jaar of 1,2 geleden is gestopt met groeien
Dan nietquote:
Precies, het is sowiezo al fantastisch dat hij nog meemaakt dat ik mijn diploma haalquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh oke nou ja hopelijk blijft het een beetje oke dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, het is sowiezo al fantastisch dat hij nog meemaakt dat ik mijn diploma haalMwah dat is toch mooi? Ik hoop dat mijn opa dat nog kan meemakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:34 schreef Snuf. het volgende:
MAAR ik ga naar boven. Nog effe een uurtje How I Met Your Mother kijken ofzo. Trusten
Vast wel, zo snel zal het ook niet gaan tenzij het echt zwaar acuut is toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah dat is toch mooi? Ik hoop dat mijn opa dat nog kan meemaken
Dacht ik eerst ook. Totdat ik er 24/7 last van had en niet meer kon slapen. Ik vind het jammer dat je meteen als gek bestempeld wordt als je een psycholoog gaat. Het is gewoon een dokter voor je geest.quote:
Ik denk dat hetwel gaat lukken jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vast wel, zo snel zal het ook niet gaan tenzij het echt zwaar acuut is toch?
Een kurkentrekker met twee verwisselde letters.quote:
Op dit moment heb ik niet het gevoel dat ik hulp nodig heb, want ik heb er maar een paar keer per jaar last van. Ik los het veel liever zelf op, ook al betekent dit dat het langer duurt voordat ik er vanaf ben...quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook. Totdat ik er 24/7 last van had en niet meer kon slapen. Ik vind het jammer dat je meteen als gek bestempeld wordt als je een psycholoog gaat. Het is gewoon een dokter voor je geest.
Ojaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een kurkentrekker met twee verwisselde letters.
Wow, dat is wel echt heftig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook. Totdat ik er 24/7 last van had en niet meer kon slapen. Ik vind het jammer dat je meteen als gek bestempeld wordt als je een psycholoog gaat. Het is gewoon een dokter voor je geest.
Dat is in elk geval wat ik ermee bedoelde. Misschien is het ook wel de naam van een multiculturele Wasa-crackerquote:
quote:
Wasa-crackers zijn lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:39 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Dat is in elk geval wat ik ermee bedoelde. Misschien is het ook wel de naam van een multiculturele Wasa-cracker
tja, ik vraag er ook niet om. Mensen denken meteen dat je niet in orde bentquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:39 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wow, dat is wel echt heftig.
En over dat laatste heb je gewoon gelijk. Veel mensen die dingen aannemen zonder er over na te denken.
Ik had hetzelf echt niet onder controle, maargoed, ik vond het heel fijn toen ik het uiteindelijk mijn moeder vertelde, nouja ze kwam er min of meer achter. Iemand om mee te praten, iemand die je steunt.quote:
Je bent uit de kast gekomen of wat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had hetzelf echt niet onder controle, maargoed, ik vond het heel fijn toen ik het uiteindelijk mijn moeder vertelde, nouja ze kwam er min of meer achter. Iemand om mee te praten, iemand die je steunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |