quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zou mezelf niet eens kunnen snijden
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zou mezelf niet eens kunnen snijden
Dat moet je ook niet proberen.quote:
Oké.quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zie mijn vlaggetje in de OP, mooi gecentreerd ook hè?
Snuf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Snuf. het volgende:
Gelukkig ben ik in dit topic, dat is een goed maatregel tegen de kutuserflatie
Jij weet er alles van?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Dastan het volgende:
Jezelf snijden is helaas onlosmakelijk verbonden met het emo-zijn. Een stereotype dat is opgekomen in het vorige decennium en waar men liever niet mee geassocieerd wil worden. Toch heeft snijden wel degelijk effect. Er komt een stof vrij - genaamd endorfine - dat je een gevoel van geluk doet ervaren.
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Snuf. het volgende:
Gelukkig ben ik in dit topic, dat is een goed maatregel tegen de kutuserflatie
Ik denk niet dat mensen daar aan denken, als zij van plan zijn om in zichzelf te snijden...quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Tja, ik vind het sowieso kut als iemand aan mijn aders zitdus snijden.. never :p
Welterusten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken. Welterusten allemaal. Als je morgen rond 10 uur een lesauto in Rotterdam ziet rijden, dan ben ik dat.
En ja hoor het begint, de eerste baas verdwijnt al uit het topicquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken. Welterusten allemaal. Als je morgen rond 10 uur een lesauto in Rotterdam ziet rijden, dan ben ik dat.
Haha emo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik sneed in mn voet. Daar zag niemand het. Tot de zomer aankwam.![]()
Het spijt me man. Maar ze hebben jou toch nog.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En ja hoor het begint, de eerste baas verdwijnt al uit het topic
Wil jij Klaas Vaak zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef Dastan het volgende:
Welterusten Etsoe, moge Klaas Vaak je spoedig bezoeken en je goddelijke dromen bezorgen.
Aandachtshoer. Afmaken die vrouw.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef Keauning het volgende:
Iemand die zelfmoord wilt plegen op 538 aan de telefoon.![]()
![]()
Helaas reiken mijn armen niet zo ver, maar ik kan zeker de beste man aansporen om jou als eerste een bezoek te brengen.quote:
Ze doet het zelf al volgens mij..quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Aandachtshoer. Afmaken die vrouw.
Daar heb je toch wel een beetje 'geluk' mee gehad. Een vriendin van mij sneed in haar polsen en de littekens zijn na ruim drie jaar nog steeds duidelijk te zien. Ze verbergt haar polsen altijd, ook in de zomer. Het is echt zo rot om haar zo te zien, vooral omdat ze zich zo schaamt.quote:
Jammer, maar toch lief.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Helaas rijken mijn armen niet zo ver, maar ik kan zeker de beste man aansporen om jou als eerste een bezoek te brengen.
Rotterdamquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:42 schreef Snuf. het volgende:
Gr gr etsu niemand doodrijden he rotterdam de gekste
Haten op Rotterdam is ten ALLE TIJDEN onnodigquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer, maar toch lief.Trusten Sammie.
[..]
Rotterdam
Als alles meezit, ben ik hier over een halfjaar weg.
Snuf.
Ik wilde al zeggen, maar ik dacht: Samuel maakt nooit fouten, dus het zal wel kloppen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef Dastan het volgende:
Excuses voor die onvergeeflijke lange-ij-fout. Hopelijk heeft niemand iets opgemerkt.
awwwwquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb je toch wel een beetje 'geluk' mee gehad. Een vriendin van mij sneed in haar polsen en de littekens zijn na ruim drie jaar nog steeds duidelijk te zien. Ze verbergt haar polsen altijd, ook in de zomer. Het is echt zo rot om haar zo te zien, vooral omdat ze zich zo schaamt.
Justin Bieberquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klink, ik ga morgen naar de kapper. Ik heb je mening nodig.
Welk kapsel zal ik nemen.
Op CadY dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haten op Rotterdam is ten ALLE TIJDEN onnodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |